رواية الضائعة البارت الثالث 3 بقلم بسمة سلام
رواية الضائعة الفصل الثالث 3
باكل وفجاه حسيت بحاجه بتتحط علي وشي وبدات اصرخ
بس حد مسك ايدي وحد مسد رجلي وحد بيخنقني بقماشه
علي وشي وبعد كدا محستش بحجة نمت...
تاني يوم كنت نايمه وصحيت لقيتني ف عربيه كبيرة اوي
اوي وكانت فيها اطفال كتير وكانو بيعيطو وشويه نايمين انا
مكنتش قادره استحمل اغم عليهاا مره تانيه وبعد فتره انا
مش عارفه قد اي صحيت وشفت اطفال اكتر بكتير كان ف
مكان زي البدروم او محل كبير ريحته وحشه جدا...
وقفت وحولت اخبط علي الباب الحديد
نغم:: ماما يا ماما.... بابا حد هناااا انا جعانه وعايزه اشرب
لمسني حد من ورايا حوفت وصرخت وحطيت ايدي علي وشي وقعد جمب الحيكه وبصرح بين دموعي
هاله:: اهدي اهدي هو انا هكلك
نغم:: شالت ايدي براحه وببص بعين واحده شفت بنت طويله
اكبر مني تقريبا قد مصطفي او اكبر وهدومها متبهدله علي
الاخر.. بعد مرور وقت جت قعدت جمبي
هاله:: انتي مين يا قمر
نغم::.....
هاله:: يا بت ردي #بقلم_بسمه_سلام
نغم::....
هاله:: مش قولتلك ردي ولا اضربك علي وشك
نغم:: صرخت جاامد بس ف حد جه مسك ايدهااا وشدها ولفها خلف زرعها وهمس في ودنهاا
حسام:: هو انتي اي مش بتعرفي تسكتي ملكيش دعوه بحد فهمه
هاله وهيا تصرخ من وجع يدهاا:: خلاص خلاص ماااشي
بعدها عنو ومسك ايدي وشدني وقعد جمبو....
هاله:: اشبع فيها بلا قرف
نغم:: انا عطشانه
شهاب::اخير اتكلمتي
نغم:::مياه
شهاب:: امسكي
شربت بس كنت خايفه مش قادره ابطل عياط نظرت لشهاب وللاطفال
نغم::هو احنا فين
شهاب:: انتي عند الا مش بيرحموو
نغم::يعني اي
شهاب:: اسمك اي
نغم:: انا نغم
شهاب:: نغم اي
نغم::.....
flashback
محمود:: نغم يا نغم
نغم:: نغم نعم يا بابا
محمود::هتروحي المدرسه هتقولي اي
نغم:: اقول اي
محمود:: لما يسالوكي علي اسمك
نغم:: نغم
محمود:: لا هتقولي نغم محمود زي حبيبه
نغم:: يعني لما حد يسالني علي اسمي واسم بابا اقول اسمك
محمود:: قبلها من راسهاا.. طبعااا مهو انا بابا يا روح بابا
نغم::حاضر يا بابا
back
شهاب:: انتي يا بنتي
نغم:: نغم بس معرفش الباقي
شهاب:: ان...
فتح باب فجاه ودخلت امراءه شكلها حلو اووي ومعاه راجل لابس هدوم بطريقه غريبه ويرتدي هب كثير وبيشرب سجاير
بدات تمسك ف كل الاطفال شويه وتبص عليها كويس رجلهم عنيهم كل مكان فيهم...
وبدات تقول لراجل بطريقه مصريه مش صحيحه شويه
كاترينا::هاخد دا ودا ود ودا بدات تختار اطفال ووصلت عندي
واختارتني وهيا بتقول واو عينها لونها اخضر نفس المطلوب
واختارت شهاب وقالت دا كبير هيستحمل واختارت هاله واشارت علي عبدالله صديق شهاب ونفس السن او اكبر شويه كمان....
مسكونا رجال كبيره جدا وشكلهم يخوف وربطو ادينا
بالحبال وخرجنا برا البدروم دا وقفلو علي الاطفال
الشبوكشي:: هاا هم دول الا انتي عايزهم
كاترينا:: yes
شبوكشي:: بحرحتك يا هاانم..بس لموخذه يعني انتي كل
فتره تيجي تخدي كام عيل من العيال وتمشي ومقولتليش بتعملي اي ف العيال دي
كاترينا:: خليك ف نفسك يا شوكشي فاهم
الشبوكشي:: شوكشي ومالو تولعو بجاز وانا مالي بس المهم
ان الفلوس هتزيد اهااا انتو بقيتو تطلبو اطفال كتير والسن معين ميعديش ال15
كاترينا::... شششش بس بطل كلام كتير وزن هتاخد الا انت
عايزو بس دلوقتي انا هاخد تحليل الدم وبعدين اقرر هاخد الاطفال وتاخد فلوس ولا متاخدش
الشبوكشي:: حقق يحلوة حقق سبحان الله قمر بيتكلم بصي
الدكتور اهو والعيال دول والا جو تحت امرك طول ما في
فلوس ودولار من العين دي للعين دي انا هشرب حجرين وارجع تقوليلي هتاخدي مين بظبط
كنا وقفين وخايفين جدا ولقيت شهاب جمبي ومسك ايدي وهيا مربوطه وقالي اهدي متخفيش
هاله:: يا حنين
شهاب:: اهمدي دي عيله ضغيره ومش فهمه حجة
هاله:: طب بقولك اي
شهاب:: خير
هاله:: احنا لزم نخلع من الحوار دا
شهاب::ازاي يا نصحه
هاله:: اول منخرج من العربيه دي لزم نكت من هنا
شهاب:: هناخد نغم معانا
هاله:: لي اختك وانا معرفش
شهاب:: اهمدي بقااا
هاله::ماشي يا شهاب
بعد شويه شوفت راجل ماسك ابرا وبياخد دم من كل طفل
صرخت قبل حتي ميوصل ليااا وعيط .. انا مش بحب الحقن لا لا...
خد من هاله الا عيطت وخد من شهاب الا حاول يمسك نفسو وخد من عبدالله وهو حال ان يضربو ولكن هذا الرجل ضربو علي وجه سقط علي الارض
وجه الرجل دا وخد مني حقنه دم وصرخت جامد بس هو زعق ليا جامد وبقسوه
الرجل:: بس يا بت لو مسكتيش هديكي واحده تانيه
كتمت صريخي ووجعي وقعد علي الارض وعيط بصوت واطي
اقترب مني شهاب هو وهاله الا حضنتني
هاله:: طب معليش اهدي اهدي...
نغم:: انا اطمنت ونا بحضن هاله وحسيت اني بحضن حبيبه..
سبونا علي الارض ساعات كتير مش عارفه قد اي
الشبوكشي:: اي يا حلوة هتاخدي مين
كاترينا:: دا لا ودا لا....
للاسف احنا الاربعه النتيجه كويسه وهتاخدنا معاها فين مش عارفه لسسه...
الشبوكشي:: حلل عليكي يا.. يا حلو..
يا مسعود
مسعود:: نعم
#بقلم_بسمه_سلام
الشبوكشي:: وصل الحلوة وخد الفلوس ودخلو العيال دول جوا لما نشفلهم صرفه تانيه....
كاترينا:: چو ركب الاطفال العربيات بسرعه وانت هات الفلوس
الشبوكشي:: بموت ف الاخضر اصلو لي هيبه ومقام كدا زي كدا ولا مش وخده بالك..... بقولك اي يا كاترينا انتي متجوزهااا...
كاترينا:: مع السلامه يا شكوشي
الشبوكشي:: يلا في الف راز بلبن شوكشي شوكشي مفيش مشكله...
ركبت العربيه مع شهاب وهاله وعبدالله وبدات العربيه تتحرك
بينا انا اصلا مش عارفه انا فين ولا المره دي ولا المره الا كانت رايحه فيها لشبوكشي...
وصلنا لقصر كبير وفخم قوي...
كاترينا:: خدوهم وحموهم ولبسوهم لبس حلو واكلوهم عشان
ف ناس هتيجي تشوفهم
وشاورت عليه باصبعهااا...
خدي بالك من دي عايزهاا حلوة اوووووي الباشا هيفرح اوي بيهااا...
مكنتش فهمه حجة خالص بس كنت خايفه وفرحنا برضو اني هاكل وهشرب انا طفله ودي ابسط حقوقي...
ارتديت ملابس نظيفه واكلت اكل حلو اوي وكنت مبسوطه عشان شهاب وهاله معايا وعبدالله موجدين جمبي ...
خرج شهاب و عبدالله يستمعو علي كاترينا ف التيلفون..
كاترينا::الو يا باشا
مجهول::اي يا كاترينااا عملتي اي
كاتربنا::جبتلك طلبك
مجهول::نفس فصيله الدم
كاتربنا::طبعا ولون العين كمان
مجهول::بكرا يا كاترينا هااجي اخدهااا
مجهول::تمم يا باشاااا.....
جري شهاب ونظر ليا وحضنها وكان عارف ان هما بيتكلمو عليهااا...
عبدلله: انا مش فاهم حجة
قعدنا ومش عارفين نعمل اي وكان ف حراس وقفين امامنا وبيحرصونا وسمعتهم بيقولو
الحارس 1::هيا المدام بتعمل اي بيهم
الحارس2: بتبعهم
الحارس1::ازاي يعني
الحارس2 اها مانت جديد هنا الهانم بتبعهم بفصيله الدم
الحارس 1::ازاي يعين
#بقلم_بسمه_سلام
الحارس2:: يعني اعضاء يا ذكي يعني مثلا واخدواحد باشا
غني بس بنتو عضو ف جسمها مريض لقدر الله مش بيحمدو
ربنا لا بيجييو طفله ف السن دا ويخدو العضو منها وطبعا
بقا العيال الا ف الشوارع هما دول الا بيتخطفوو..
الحارس1:: تقصد انهم هيعملو العيال دي اعضاء
الحارس:: 2 اعضاء بس تبقا علي نياتك دول بيصفو العيال
كل حجة بياخدوهااا مش بيسييو اي حجة ف العيال
الحارس1:: ربنا يبعدو عن عيالنا
فهم شهاب وهاله ونظرو لعبداللع المصدوم ونطق بكلمه واحده هنموت
شهاب:: بقا عشان معندناش اهل يعملو فينا كدا
هاله:: طب والعمل
شهاب:: هنهرب
عبدالله:ة بليل لما ينامو لزم نهرب
نغم بطيبه:: ومش هناخد دول معانا طيب
عبدالله: نلحق نفسنا الاول يا نغم
هاله:ة تمم
شهاب:: وهناخد نغم معانا شكلهم مقرارين يخدوها للباشا بتعهم دا
هاله:: بليل وهما نايمين
"" ف المسااء ""
صحوني وانا مكنتش فهمه بس مسكت ايد
وهاله وخرجنا وراء عبدالله وشهاب الا كانو خايفين وبينظرو ف كل اتجاه قبل اي خطوة
وبدات امشي معاهم وخرجنا فعلا ووصلنا نحيه الباب الخلفي بصعوبه
بس حسيت كان ف حارس وقف قدمنا وماسك المسدس ومصوبه عليناا...
عبداله:: بقولك اي متسيبنا ف حالنا
هاله:: حرام عليكم مش عندكم عيال زيما
بدون تفكير اطلق الحارس نار
اعاااااا
يتبع الفصل الرابع 4 اضغط هنا
- الفهرس (رواية الضائعة كاملة)