رواية ملاك عمو الظابط البارت الثالث 3 بقلم حبيبة مختار
رواية ملاك عمو الظابط الفصل الثالث 3
ملاك=نعم يا روح امك لمواخذه ياطنط
زين = مش انت لما قلت لك تتجوز عملت فيها من بنها
ملاك= بس يا ولد انت يلا يا ماما انت يلا امشي
زين= معنى كده ان يا استاذه ملاكي بتحبني
ملاك بخجل= اه عاوز حاجه يلا انت يا حبيبتي يلا امشي من هنا
روان بضحك= طب واحده واحده انا بنت دخلت زين وده كان حوار عشان نعرف انتي بتحب جديد ولا لا انا مش
محمد بفرحه= بجد مش مخطوبه ايه ده قصدي يعني انا داخله جوه احسن
روان بخجل= طب همشي انا بقى يا ابيه
زين= ماشي يا رورو سلام
ملاك بغيره= رورو في عينك
زين= طب مش كنت تقول اللي انت بتحبيني من زمان بدل اللف كل ده
ملاك= ومين اصلا انا بحبك
زين= الله يعني انت مش بتحبيني ده انا انده روان بقى
ملاك= زين ما تخلينيش اتعصب عليك
زين= خلاص يا قلبي زين
ابو ملاك= ما تلم نفسك انت وهو يا ولد
زين= ما خلاص يا بابا بكره هتبقى امراتي
ملاك بصدمه= وانت اخذت القرار ده مع نفسك بكره ابقى مراتك
زين= ايوه اخذت مع عمي ومع نفسي كمان عاوزه حاجه
محمد خرج من الاوضه= وانا مش هجوزك اختي اللي متجوزني روان
زين= انت عبيط يا ابني انت لحقت انت لحقت تحبها انت شايفها النهارده
محمد= لا لا يا استاذ مش لسه شايفها النهارده انا بشوفها كثير في الجامعه
زين= هكلمها واقول لك
محمد= ماشي
ملاك= اه على الحلو لما تبهدله الايام وقعتي على بوزك
محمد بيجري وراء ملاك وملاك جريت استخبت وراء زين
زين= انسي انك تمد يدك عليها
محمد= يا زين اوع يا زين دي متربتش
زين = معلش هربيها يا بعدين
محمد= ماشي لولا زين كنت قتلتك
ملاك= نيني نيني نيني نيني
محمد بغضب= شفت يا زين شفت
زين بضحك= خلاص يا محمد ما تبقاش عقلك صغير
محمد= ماشي ماشي يا ملاك هاوريك
ملاك= ماشي يا اخويا لما نشوف
زين= والله هسيبه عليك
ملاك = لا خلاص يا زيزو بقى خلاص حبيب خلاص
زين بدون وعي =يلهوي علي كلمت حبيبي
محمد= نحن هنا
زين =لمواخذه بس يا محمد واحظ ومراتو انت اي الي دخلك
محمد ببرود=لسه يا حبيبي مبقتش مراتك لما تخليني اخطب روان هتكون ملاك مراتك
زين ببرود= لا يا حبيبي انا كده ملاك امراتي وكده ملاك امراتي
محمد= ماشي يا اخويا بس ورحمه ابوك لا تشوف لي موضوع روان
زين بحب اخوي =حاضى من عنيه
--------------------------------------------------------------------------بقلم /حبيبه مختار
--------------------------------------------------------------------------
زين= همشي انا بقى
ملاك= ماشي وانا شويه وهاكلمك
زين= ماشي باي باي يا ملاكي
زين مشي
محمد =تعالي بقا ده انا هنفخك
ملاك بتجري=لههههههههههههوي الحقني يا زين يلهههههههههوي
محمد بيجري وره = انسى اللي انا اسيبك انسى خالص
ملاك وقفت= خلاص ضربني بس اشوف مين هيكلم روان
محمد =لا ياقلبي انتي روحي
ملاك=ايو كده ارجع وره
ملاك تخلت الاوضه تكلم ساره
ساره=الوووو
ملاك= الو يا زعامه
ساره=عامله اي ياسطا
ملاك=الحمدالله
ساره= ايه مالك حساكي فرحانه قوي كده
ملاك = ده انا في حاجات عايزه احكيها لك حصلت النهارده
ساره= احكي واشجيني
ملاك حكتلها كل حاجه
ساره=الف مبروك يا قلبي والف مبروك لي محمد
ملاك =قلبي هقفل معاكي ورزل علي زين شويه
ساره بضحك=ماشي يا قلبي
ملاك راحت لزين ولقيته واقف مع جارتهم وبيضحكوا
ملاك=الله طب ضحكونا معكم كده
سهر= ايه ده ملاك عامله ايه
ملاك = ايه ده سهر عامله ايه الحمد لله
سهر= الحمد لله ما تضحكش ولا حاجه انا كنت واقف بتكلم مع زيزو
ملاك= اه واقف تتكلمي مع زيزو بقول لك انت خاطب
سهر بصدمه نعم خطب خطب مين
ملاك خطبني يا قلبي
سهر بحرج ماشي سلام بقى يا زين والف مبروك
زين ملاك استني افهمك
ملاك ما لكش دعوه بيه ومش عايز افهم حاجه
ملاك دخلت وثاني يوم في الجامعه
ساره مش يلا بقى يا ملاك عشان انا تعبت يلا عشان نروح
ملاك يلا يا حبيبتي
ملاك لقت حد بيمسك يده
ملاك ايه ده انت ازاي تمسك يدي كده
العميد عشان بحبك يا ملاك
ملاك بس انا مش
ده مين ده يا ملاك
يتبع الفصل الرابع 4 اضغط هنا
- جميع فصول الرواية "رواية ملاك عمو الظابط كاملة"