Ads by Google X

رواية ما ذنبي كي اظلم الفصل السادس 6 بقلم نور عصام

الصفحة الرئيسية

رواية ما ذنبي كي اظلم البارت السادس 6 بقلم نور عصام

رواية ما ذنبي كي اظلم كاملة

رواية ما ذنبي كي اظلم الفصل السادس 6

ابو عمر.  قال محدش له عندي حاجه والموضوع دا لو اتفتح تاني مش هيحصل كويس
عمر.  لا يا بابا زينه لازم تعرف كل حاجه وتاخد حقها كامل وانا بنفسي اللي هعرفها واتمني تقبل تكمل معايا بعد ما تعرف اللي عملتوه فيها وسواء قلبت او رفضت حقها هتاخده بالكامل
ابوه.  بص لامه وقالها عقلي ابنك
عمر.  قالهم تصبحو علي خير ومشي
ابوه.  ابنك اتجنن ياريت تشوفي حل معاه
امه.  قالت اهدي انت بس دلوقتي وبعدين هنتكلم معاه
عمر. طلع اوضه لقي زينه قاعده علي طرف السرير راح عليها وقال معلش حبيبتي اتأخرت عليكي
زينه.  قامت وف لحظه ضربته بالقلم
عمر. انصدم من فعلها وبعدين قالها انتي اتجننتي ايه اللي عملتيه دا
زينه.  طلقني 
عمر.  بصلها ومستغرب كلامها وتصرفها
زينه.  قالت قبل ما تستغرب كدا انا عاوزه ورقة طلاقني توصلني قبل قسمة جوازي اللي لسه ما طلعت
عمر.  مسكها من دراعها وقالها انت بتقولي ايه ياتري انتي واعيه لكلامك دا ياريت تفوقي شويه بقلمي نور عصام 
زينه. بكل هدوء قالت انا فايقه قوي يا حضرة الظابط يا ابن عمي
عمر. وضحت الرقيه امامه اتنهد وعرف انها سمعت كلامهم قالها طيب ممكن تهدي وتسمعيني الاول
زينه.  اعتقد اني مش محتاجه اسمع اكتر من اللي سمعته يا حضرة الظابط ولا اقولك يا ابن عمي احسن
عمر.   كوب ايده الاتنين علي وشها وقالها علشان خاطري اسمعيني واللي انتي عوزاه انا هعملهولك صدقيني
زينه.  بعدت ايده عنها وقالت اياك تلمسني
عمر.  غمض عيونه وف نفسه ياربي اعمل ايه انا دلوقتي
زينه.  قالت طلقني وراحت اخدت فونها وبترن علي اخوها
عمر.  اخد الفون منها وقالها انتي مجنونه ولا ايه بالظبط
زينه.  مش هقعد معاك ولازم امشي فياريت تسكت احسن
عمر.   قالها انتي عرفه ايه اللي ممكن يحصل او يتقال علي عروسه رجعت بيت ابوها ليله دخلتها
زينه. فهمت كلامه وقالت ولا يهمني ولا فارق معايا اصلا
عمر. اعقلي يا زينه وخافي علي سمعتك
زينه.  اعتقد سمعتي تهمني اكتر منك وبقولهالك انا راضيه انت مالك
عمر. طيب خافي علي ابوكي واخوكي خافي علي امك وسط الجيران ياتري معاذ هيقدر يواجه الناس بعد اخته ما تطلق ف ليله دخلتها
زينه.  ايوا هيقدر يواجه الكل لانو عارف اخته واخلاقها كويس
عمر.   طيب ممكن بس تسمعيني 
زينه. بغضب وعصبيه قالت مش هسمعك خلاص انت كمان عاوز تاخد حقي زي ابوك كل اللي يهمكم الفلوس انتو مش بنأدمين حسبي الله ونعم الوكيل فيكم انا عمري ما هسامحكم ابدا
عمر.  مين قال اني عاوز الفلوس مين قال كدا انا بحبك وعاوزك انتي بدليل اني اتمسكت بيكي لما انتي قولتلي انك مش بنت عمي محمود ولعلمك انا كنت عارف من معاذ وبردو وافقت واتمسكت بيكي لاني بحبك بحبك يازينه
زينه. انا سمعتك بنفسي
عمر. انتي غلطانه وبعدين قالها هو انا محتاج فلوس علشان اطمع فيكي انا عندي فلوس كتير من شغلي ومن الشركه اللي انا فاتحها من مالي الخاص وكمان مش فاضي اروحلها دا انا بنزلها كل فتره لا ن زي ما انتي عرفه شغلي كويس رواية ما ذنبي كي اظلم بقلمي نور عصام وبصلها بلوم وقال عمري يا زينه ما اطمع فيكي ابدا تعرفي يا زينه انا كتبت الشقه بتاعتي باسمك وحطتلك مبلغ كبير ف البنك باسمك كل دا ف اليومين اللي فاتو وفتح درج الكومود وقالها اتفضلي دي فيزا باسمك ودا عقد الشقه وكنت ناوي اقولك اليوم ولعلمك انا عملت كدا من قبل ما اعرف انك بنت عمي انا عملت كدا لمراتي وحبيبتي اللي اخترتها وفضلتها عن الدنيا كلها
زينه.  راحت علي الدولاب وطلعت لبس خروج
عمر.  رايحه فين يا زينه
زينه.  ماشيه وإياك تعترض طريقي
عمر.  مستحيل اسيبك تمشي
زينه.  اوعي تكون فاكر ان كلامك دا هيغير حاجه انا خلاص معتش عندي ثقه فيك ولا ف اي حد هنا انا بكرهكم يارتني ما عرفتكم انا كنت مرتاحه بحياتي منكم لله
عمر.  ضمها ليه غصب عنها وقالها عيطي يا زينه خرجي كل اللي جواكي ليه جامده كدا صدقيني انا حاسس بيكي
زينه.  زئته عنها 
عمر.  بصلها وخرج وبعد دقائق طلعلها وجاب اللاب وشغله ومسكها من ايدها وقالها ممكن تشوفي دا
زينه. اوعي انا مش عاوزه اشوف حاجه كفايه اللي شوفتو منكم
عمر.  قعدها جنبه عالسرير ومال بدماغها عالاب توب وكان مشغل فيدبو لكاميرا بالبيت وقالها اتمني تسمعي كلامي مع بابا للأخر لأن واضح كدا انك سمعتي جزء بس اسمعي وشوفي يا زينه
زينه.  سمعت باقي كلامه مع ابوه
عمر. بعد انتهاء الفيديو قالها ودلوقتي تقدري تقرري وانا صدقيني هعملك اللي عوزاه بدون نقاش
زينه. دموعها نزلت
روايات بقلم نور عصام 
عمر. حضنها وطبطب عليها وقالها حبيبتي دموعك غاليه قوي عليا اهدي وفكري ف حبي ليكي وانا هعملك اللي عوزاه وكمان لو مش عاوزه تعيشي معاهم انا هاخدك ونبعد عن هنا خالص
زينه. انهارت من العياط وبعد دقائق بعدت نفسها عنه وقالت انا بردو عاوزه اطلق ومش عوزاتك
عمر.  اتنهد وقالها طيب ايه رايك نستني شهر او اتنين بس ونتطلق علشان اتا خايف عليكي من كلام الناس وكمان خايف علي عمي محمود لان صحته تعبانه وكمان امك مش هتتحمل واخوكي وشكله قدام الناس اهدي وفكري بعقلك وبلاش تهور وصدقيني هي فتره بس ونقول اننا مش متفاهمين وبعدين نتطلق
روايات بقلم نور عصام 
زينه.  بس بشرط
عمر. ابتسم ابتسامه جانبيه وقالها عيوني ايه هو
زينه.  متقربش مني وملكش دعوه بيا خالص 
عمر.  امممم
زينه. موافق ولا اطلب اخويا يجي ياخدني
عمر.  علي فكره انا مش بتهدد واللي بعمله دا ف مصلحتك ف ياريت
زينه.  قاطعته وقالت انا مش خايفه علي نفسي وكلامك 
عمر.  قاطعها وقال خلاص موافق وف نفسه قال هنرجع لنقطة البدايه تاااني اااه ياني منك يا بنت الشريف
زينه.   طيب ممكن بقا حضرتك تروح تنام ف اوضه تانيه
عمر.انتي ترضي حد يشوفني خارج من اوضتي ونايم برا ف ليله زي دي
زينه. بتسرع قالت وفيها ايه يعني
عمر. راح عليها وقرب منها وهمس وقال المفروض اني عريس ودي ليلة دخلتي ولا انتي شايفه ايه يا عروسه
زينه. وشها احمر وبعدت عنه وقالت يعني اييه بقا 
عمر. يعني انا لازم انام هنا وقدام الكل نبان اننا عرسان وناس طبعيه علشان ما حد يشك ف حاجه
زينه.   مايشكو اهو نخلص بسرعه
عمر. لدرجه دي عاوزه تخلصي مني
زينه. حست انها زودتها وزعلته اكتر من الازم وخصوصا انو بربئ وملوش علاقه وخاصه بعد سماع كلامه مع ابوه بصلته وقالت عمر
عمر. زعل وما رد عليها
زينه.  قربت منه شويه وقالت انا اسفه و خلاص خليك هنا 
عمر.  اتوجه وراح السرير بدون ما يرد عليها 
زينه.  راحت وقعدت عاالسرير بسرعه وقالت ايه دا انت رايح فين
عمر. اعتقد اني هنام ولا انتي ايه رأيك
زينه.  طيب وانا انام فين 
عمر.هو حد قالك ان السرير بطوله وعرضه دا مش بياخد غير واحد بس
زينه.  وانبي 
عمر.  زينه انتي عاوزه ايه دلوقتي بقلمي نور عصام 
زينه. حضرتك تروح تنام عالكنبه اللي هناك دي
عمر.  بقا انا حضرة الظابط عمر بكل طوله وهيبته دي ينام عالكنبه ليه 
زينه.  اومال يا حضرة المغرور انا اللي هنام عليها
عمر. طلع السرير ونام وقالها اللي يريحك عاوزة تنامي عالسرير نامي عاوزه الكنبه اتفضلي اهي قدامك اما انا هنام هنا ومش هقوم
زينه.   اوووف احنا شكلنا كدا مش هنتفق
عمر.  انا اللي عندي قولته براحتك بقا
زينه.  خلاص انا همشي ونرتاح كلنا
عمر. مردش عليها
زينه.  اتغاظت منه وراحت الكنبه وحاولت تنام بعد تفكير كتير بكل اللي حصل معها واكتشافها عيلتها الحقيقيه بالصدفه 
عمر.  قلقان عليها وبيفكر ازاي يقنعها تكمل معاه
زينه.  بعد بعض الوقت نامت
عمر. راح عليها وشالها 
زينه. حست بيه وقالت رايح فين
عمر. هاخدك ف حضني
زينه. اتعلقت برقبته وقالت بجد 
عمر. ايوا يا حبيبتي ونزلها السرير برفق واخدها ف حضنه
زينه.  بصتله بنعاس وقالت عمر اوعي تسيبني انا بحبك
عمر. ابتسم وباسها من جبينها وقالها وانا بموت فيكي يا قلب عمر وعمري ما هسبيك ولا ابعد عنك ابدا وشمها بقوه ونامو
واشرقت الشمس بنور ربها
زينه.  فتحت عيونها لقت نفسها نايمه علي صدر عمر ظنت انها بتحلم غمضت عيونها مره تانيه وبعدين فتحتها وبصتله لقت نفسها فعلا علي صدره اتخضت وبعدين ابتسمت بقلمي نور عصام  وقال اااه من عذاب قلبي ليه كدا ايه ذنبي علشان اتظلم كل الظلم دا دنبي ايه ابقي ف حضن حبيبي وبين اديه ومش قادره اقرب منه ولا حتي عندي الشجاعه اني المسه وهو صاحي واعيش معاه زي اي اتنين بيحبو بعض وفرت دمعه منها علي صدر عمر واتنهدت وقالت اااااه ما ذنبي كي اظلم
عمر.  كان بيسمع كل كلامها وفتح عيونه بس حس بدموعها الساخنه علي صدره وبصلها وقال صباح الخير علي احلي واجمل عيون بالدنيا كلها مراتي حبيبتي ونور عيوني زوزتي
زينه.  بعدت عنه وعقدت حاجبها وقالت ممكن افهم ايه الي نيمني هنا 
عمر.  اكيد مش عفريت يعني
زينه. اممم يبقي جن 
عمر.  قرب منها وهمس جنب ودنها وانفاسه تلفح عنقها وقال جن مجنون بجنيته وحبيبته وعمره كله
زينه.  حست انها هتضعف من تصرفاته وقربه منها اخدت نفس وقامت
عمر.  مسكها من معصمها وقالها بحبك ومش هتخلي عنك ولا عمري هسيبك حتي لو انتي بعدتي هفضل هنا وشاور علي قلبها 
زينه.  دموعها نزلت وجريت عالحمام
عمر.  اتنهد وقال مستحيل ما اتجنن علي ايد هذه المجنونه
وبعد بعض الوقت وصلو اهل زينه لحتي يصبحو ويتطمنو عليها 
زينه.  اول ما شافتهم رمت نفسها ف حضن امها 
امها.  حبيبتي وبنت قلبي وحشتيني وكنت هتجنن عليكي
زينه.  بدموع وانا كمان يا ماما كنت هموت من غيرك
عمر. بمرح قال ايه يا زينه ماما تقول عليا ايه دلوقتي 
ابو زينه. طبطب عليه وقاله ربنا يخليك يا بني احنا عرفين انك بتحبها بس دول شويه دلع بنات وطبيعي انو يحصل
زينه. التفتت وقالت بقا كدا يا بابا انا بتدلع وراحت عليه وحضنته وقالت طيب والله انت وحشتني قوي يا بابا
ابوها.  ابتسم وضمها لحضنه وقالها ربنا يسعدك يا قلب بابا عارف لان انتي كمان وحشتيني بس كنت بهزر معاكي يا قلبي
معاذ.  بصلها وعيونه كلها دموع
زينه. راحت ورمت نفسها ف حضنه وعيطت بصوت عالي
معاذ. كمان ما قدر يسيطر علي نفسه
ابوه. ليه كدا يا معاذ 
معاذ.  وهو حضنها قال اسف اسف يا بابا بس فرافها فعلا صعب عليا 
زينه.  ربنا يخليك ليا يا قلبي وميحرمني منك ابدا وبعدين قالت مين صحاك انهادره وانا فوني ما رن 
معاذ. ابتسم وباسها من جبينها وقالها لسه ما نمت
زينه.  حطت دماغها علي صدره وقالت ربنا يريح قلبك يا قلب زينه  
عمر.  حب يغير الموضوع قالها زينه يتحبي مين فينا اكتر انا ولا معاذ
زينه.  بدون تردد ولا تفكير وسرعه ف الرد قالت ..
يتبع الفصل السابع 7 اضغط هنا
جميع فصول الرواية عبر الرابط التالي "رواية ما ذنبي كي اظلم كاملة"
google-playkhamsatmostaqltradent