Ads by Google X

رواية الادهم الفصل العاشر 10 - بقلم اسماء محمد

الصفحة الرئيسية

رواية الادهم البارت العاشر 10 بقلم اسماء محمد

رواية الادهم كاملة بقلم اسماء محمد

رواية الادهم الفصل العاشر 10

في صباح يوم جديد 
في شركه الادهم
ادهم قاعد وحاطط أيده علي دماغه من الصداع دخلت لميس عليه 
لميس بنظرات ذات معني ولابسه لبس اغراء وقربت من ادهم 
لميس : ادهم بيه مالك 
ادهم : مافيش اعملي قهوه بسرعه 
لميس بخبث : بس كده عنيا 
لميس راحت تعمل القهوه 
مالك دخل علي ادهم 
مالك بغضب : انت مجنون يلا في حد يكون انهارده فرحه ويجي الشغل
ادهم : مالك انا اصلا متجوز فكك مني 
مالك : في اي يا ادهم مالك ولسه بيقرب منه 
ادهم قام من علي المكتب بغضب 
مالك بقلق : ادهم مالك يا ابني 
ادهم بصوت عالي : مالك ابعد عني  احسن للك في الوقت ده دخلت لميس بالقهوه 
لميس : القهوه يا ادهم بيه
ادهم جري علي القهوه وبيشربها بهستريا 
مالك واقف مستغرب وقلقان ولميس على وشها ابتسامه نصر 
فلاااااااااااش باااااااااااااااااااااك
لميس بتعمل القهوه وفونها رن 
لميس : امرك يا حمزه بيه 
حمزه السيد بغل : انهارده فرح ادهم عايزك تزودي الجرعه شويه وكمان تديه برشام هلوسه وقولي ليه خد ده لما تحس بصداع خده ومليون في الميه هياخده بليل وبعدها بغل هيقتل مراته  بنفسه 
لميس ابتسمت بشر 
باااااااااااااااااااااك
مالك : ادهم انت كويس دي القهوه مولعه ازاي شربتها كده وبص على لميس بشك
ادهم بعد اما شرب القهوه هدي شويه 
ادهم : مالك امشي انت دلوقتي وانا هحصلك 
مالك : مش همشي غير لما اعرف في اي وبغضب مسك لميس من ايديها  
مالك : في اي اتكلمي 
لميس بخوف : والله ما اعرف 
ادهم بخنقه : مالك سيبها 
مالك : ماشي يا ادهم وسابه وخرج 
ادهم : معلش يا لميس مالك بس 
قاطعته لميس : مافيش حاجه حضرتك اه صح ده برشام صداع ومفعوله حلو اوي وحضرتك اكيد مش هتلاقي حد يعمل القهوه الي بعملها ليك هناك علشان كده ده بديل ليه 
ادهم من غير اهتمام خده وحطه في جيبه 
ادهم : الغي اي مواعيد لمده شهر 
لميس : حاضر يا فندم 
وسابها وخرج 
لميس بضحك : مع السلامه ادهم بيه 
روايات اسماء محمد كامله  (سمسم)✍️💞 
في الصعيد في فيلا الهواري 
سناء خبطت علي اوضه احمد 
احمد : اتفضل 
سناء : كيفك يا ولدي 
احمد : بخير يا اما لسه مش جهزتي حالك 
سناء بحزن : حاضر يا ولدي كلها دجايج واكون چهزت 
احمد : مالك يا اما في اي 
سناء بعياط : ابوك عايز يجتل عمك في فرحك ابوك بجى صعب جوي 
احمد بصدمه : بتجولي اي يا اما ابوي عايز يجتل عم سعيد طب ليه 
سناء : سمعته بيجول علشان واجف في طريجه  وعايز يخلص منيه 
احمد : هدي نفسك يا اما وانا هتصرف وبهزار وبعدين انتي عايزه تبوظي فرحتي انهارده ولا اي وكمان هنتاخر علي العروسه 
سناء : لا يا ولدي هو انا أجدر ابوظ فرح ضنايا 
هو ابوك وخالد چاين 
احمد بغموض : ايوه چاين 
سناء : ماشي يا ولدي 
بقلم اسماء محمد
مساء في القاهره في فيلا الادهم
الجنينه بتاعت الفيلا ملئ بالانوار  والاغاني والورد وشكل الفيلا جميل جدا 
فوق كل واحد في اوضه وقاعدين ومتوترين 
في غرفه رهف 
رهف لابسه فستان ابيض ضيق من عند الصدر ونازل علي واسع وبحمالات وفيه فصوص الماس وعامله شعرها ديل حصان ولابسه تاج ورد بالابيض وشكلها قمر 
الميك اب ارتسيت : بسم الله يبارك الرحمن قمر يا هانم دا حتي انا محطتش ميك اب كتير 
رهف بصوت متوتر : تسلمي هما ملك وسالي خلصوا 
الميك اب ارتسيت : اه اكيد طبعا 
رهف : طب عايزه اروح ليهم ولسه مش خلصت كلام لقت الباب بيخبط وسالي وملك واقفين قدامها 
سالي لابسه فستان ابيض وبحاملات بس الحمالات نازله والفستان قصير ومنفوش من تحت وساده 
ملك لابسه فستان قب وطويل وصك ومليان فصوص الماس وعامله شعرها كيرلي وحاطه تاج فضي 
رهف : واو اي القمرين دول 
سالي وملك مصدومين من جمال رهف 
سالي وملك بصوت واحد : انتي مين 
الميك اب ارتسيت : هههههههههههه مش قلت لحضرتك انتي فعلا مختلفه جدا 
رهف بقلق : مرسي 
ملك : مالك يا حببتي 
رهف بخوف : مش عارفه يا ملك خايفه أن في حاجه وحشه هتحصل 
ملك : رهف متخوفنيش عليكي 
سالي : في اي انتو مالكوا  
رهف : هههههههههههه مافيش حاجه انا كنت بمثل عليكوا 
ملك : والله 
سالي : خلاص بقا علشان انا خايفه 
رهف : والله مافي اطيب ولا احن من احمد وانا متاكده أنه هيحافظ عليكي 
سالي ابتسمت بتوتر 
الكل واقف تحت وفرحانين ورهف خايفه من عمها حسين وسعيد 
احمد جه ليها ومعاه سعيد وأمه سناء 
احمد : رهف 
رهف بصت ليه بصدمه 
سناء بعياط : يا حببتي يا ضنايا اتوحشتك جوي وحضنتها 
رهف حضنتها بحب وخوف 
سعيد : كيفك يا بتي 
رهف خايفه ومش بترد 
سعيد : انا عارف انك زعلانه مني صدجيني انا ندمت وعايزك تسامحيني 
احمد : رهف عمي سعيد عايزك تسامحيه وبص ليها نظره ذات معني 
رهف بقلب طيب وابتسامه : مسمحاك يا عمو 
سعيد حضنها : ربنا يخليكي يا بتي 
تم كتب كتاب 
احمد &سالي 
رهف & ادهم لتاني مره 
ملك & مالك 
وتعالات الزغاريط 
مالك بحب  : مبروك يا روحي 
ملك بابتسامه وخوف وتوتر: الله يبارك فيك 
مالك حضنها بحب 
بقلم Asmaa Mohamed 
سالي واحمد 
سالي : ممكن سؤال 
احمد بحنيه : اكيد طبعا 
سالي : هو انت اتجوزتني ليه  علي الرغم اني مش 
احمد قاطعها : علشان بحبك 
سالي سكتت ومردتش 
بعد اذنك هروح لرهف علشان واقفه لوحدها 
في الوقت ده ساره جت 
ساره : سالي عايزه اعرف في اي وازاي كل ده حصل 
احمد : طب بعد اذنكوا وسابهم 
سالي : اهدي يا ماما وانا هقولك كل حاجه 
احمد : رهف 
رهف بصت ليه بفرحه 
رهف : الف مبروك يا حبيبي 
احمد : الله يبارك فيكي يا حببتي 
احمد بقلق : رهف خلي بالك من نفسك 
رهف بابتسامه : وانت كمان خلي بالك من سالي دي طيبه اوي ايوه صح عايزه افهم حاجه انت ليه اتجوزت سالي مع انك قلت ليا انك معجب بملك 
احمد بابتسامه : ممكن مجاوبش 
رهف : براحتك 
ادهم واقف علي جنب ودماغه مصدعه 
كان في واحد صعيدي واقف ومعاه مسدس وواقف في مكان بعيد عن الأنظار و طلع المسدس وبيصوبه ناحيه سعيد بس فونه رن 
الشخص : ايوه يا كبير 
حسين : اوعي تجتله دلوجتي سامع
الشخص : بس ليه 
حسين بغضب : اسمع اللي جولتلك عليه 
الشخص : حاضر يا بيه 
بعد مرور اكتر من ساعتين من فرح ورقص وحب ونظرات شر ونظرات حقد وفي نظرات حسد وحب وتمني 
انتهي الفرح و كل واحد خد عروسته وراحوا الفندق 
خالد واقف قدام الفندق 
خالد بغل : خلاص هانت يا ابن السويدي هانت 
في غرفه ادهم و رهف 
رهف في الحمام بتغير الفستان وادهم دماغه مصدعه وهو مش قادر يستحمل وطلع البرشام وخد منه وشرب مايه 
بعد دقايق خرجت رهف وكان مفعول البرشام ابتدى يشتغل مع ادهم
يتبع الفصل الحادي عشر 11 اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent