رواية أحببتها فأمتلكت قلبي البارت الحادي عشر 11 بقلم رحمة عصام
رواية أحببتها فأمتلكت قلبي الفصل الحادي عشر 11
_بخوف: اي ضرب النار ده
=بزعيق: خشي جوااا
خدني من أيدي ودخلني الحمام وقفل عليا نظرا لأن المخزن فاضي ومفيش مكان استخبي فيه، مقدرتش استحمل و بفتح الباب لقيت عمار خد المسدس بتاعه ولسه هيطلع لقيت بابا داخل ومعاه رجاله كتير، طلعت أجرى من الحمام على بابا عمري شدني من شعري وحط المسدس على دماغي والحوار كالتالي.. "
_بخوف وارتباك: اا ا ع ع عما عمار اانت هتعمل ايي انت هتموتني!!
=خرجونا من هنا عشان مقتلهاش
@اهدي ياعمار ومتتهورش انت مش قدي
=بزعيق: هقتلهاااا يااااراااوي هقتتللهااا
_بعياط: عمااار انت هتعمل اي انت هتقتلني!
=بهمس: اهدي انا مستحيل اذيكي ومستحيل اسيبك يانخرج مع بعض يا نموت مع بعص
_ بابا ألحقني
@انت عايز اي
=عايز اخرج من هنا
@وسعوا خليه يخرج
عمار حاطط المسدس على دماغي وماشي بيا وبعد ما طلعنا من المخزن ولسه بنمشي حد ضربه على دماغه وساعتها المسدس وقع من ايده وبابا شدني خدني في حضنه، لقيت الرجاله كلها متجمعه حواليه ونازلين ضرب فيه وبابا شدني للعربيه وانا هموت من القلق عليه،وقبل مانركب.."
@خدوه اربطوه زي الكلب وارموه في المخزن، يلا يافريده
بصيت عليه باصه اخيره ومشيت مع بابا
_ببرود: سعاد ورأفت عملت فيهم اي
@هتعرفي كل حاجه
_انت مافيا بجد
@انتي شكلك أعصابك تعبانه ولازم ترتاحي
ألتزمت الصمت، اكيد هو هينكر، هو في حد بيطلع نفسه غلطان؟! ، كله بيلبس جناحات وبيظهر نفسه الملاك البرئ وهما جواهم شياطين، وصلنا البيت وقبل مادخل بابا شدني من أيدي وفضل ماشي بيا، متكلمتش معاه لحد ماشوف اخرتها، وصلنا لحد باب الفيلا الخلفي واتفتح، دخلت لقيت سعاد ورأفت مربوطين وجسمهم متغرق دم وباين عليهم علامات الضرب..."
@مش دول اللي خطفوكي واتفقوا عليكي؟، أهم قدامك ياحبيبتي متربطين زي البهايم وجبتلك حقك منهم
_ببرود:فكهم يا بابا، مهما كان هما الاتنين اللي ربوني، هو اه بمقابل فلوس بس احسن مايكون معنديش اهل خالص،او عندي ورموني
سيبته ومشيت كفايه اللي حصل انا مش حمل كلام ولا عتاب انا محتاجه انام محتاجه انام بس، خدت شاور ودخلت انام محتاجه ارتاح وافكر مش هقدر اعمل حاجه دلوقتى..."
نمت صحيت تاني يوم فطرت وقعدت اقرء رواياتي واتمشيت شويه رجعت نمت وصحيت بليل لبست طقم جلد اسود وحطيت روج احمر وتقلت الميكب سيكا.."
@اي الشياكه والقمر ده رايحه فين
_رايحه لعمار، هندمه على عملته وأنه ازاي يخطف فريده الراوي
@بأبتسامه: بنت ابوكي صحيح
خدت الكورباج ونزلت على المخزن، اول مادخلت لقيته مربوط وجسمه غرقان دم وهدومه مقطعه
_بضحكه: اهلا ياعمار بيه شوفت اخرتك، اللي يفكر يأذي فريده الراوي يبقى جاني على نفسه
مردش عليا وباصصلي بهدوء قلقني، خدت الكورباج ونزلت ضرب عليه وهو متألمش ولا اتحرك برضوا ملتزم الصمت.
بصيت للحارس وقولتله..."
_ممنوع عنه الاكل والشرب
$اوامرك ياهانم
مشيت خطوتين ورجعت.
_في هنا مايه نار؟
$بأستغراب: لا يافندم.
بصيت لعمار وضحكت ضحكه صفرا كده
_طب روح هاتلي عشان في ضيف عايزه اوجب معاه
خرج.. اخيرا طلعت أجرى عليه ونزلت دمعه غصب عني بوست ايده وبصتله
_سامحني.. انا عملت كده عشان ميشكوش فيا يلا يلا نهرب
فكيته وأيده الاتنين حاوطوا وشي ومسح دموعي وبهدوء.."
=اهدي انا بخير وعارف أن كل ده فيلم، يلا بسرعه قبل ماحد يجي
لسه هنخرج لقينا بابا دخل ومعاه رجاله كتيير
@علي فين يافريده
_بابا اا ا هو اا.
@عايزين تهربوا
وفضل ماشي بخطوات بطيئه ويقرب ناحيتنا لحد مابقا في قدامنز وانا مش عارفه ابرر اقول اي، فجأه وبدون أي مقدمات لقيت بابا مسكني من شعري وحط سكينه على رقابتي وانا مش فاهمه في اي.."
_بأرتباك: اا با ب بابا في اي
@بصوت مخيف: للأسف يافريده انتي روحتيله وسيبتي ابوكي وانتي عارفه انا مافيا ومش باقي على حد حتى لو ابويا
لقيت وجع شديد في بطني وعمار بيصرخ جامد ببص لقيت بابا ضربني بالسكينه!! مش مستوعبه اللي حصل م م..."
يتبع الفصل الثاني عشر والأخير اضغط هنا
- الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية (رواية أحببتها فأمتلكت قلبي كاملة)