رواية عرين الاسود البارت الحادي عشر 11 بقلم يمنى محمد
رواية عرين الاسود الفصل الحادي عشر 11
حسن 👈دخل ياخد شور ودعاء لسه في ركن من الاوضه قاعده بتعيط على إلا حصلها وكمان جعانه ومش عارفه تعمل ايه🤔🤔🤔🤔🤔
خرج حسن من الحمام لافف بشكير على وسطه 🙈🙈🙈ومن فوق عريان مفيش حاجه لبسها فوق 👇👇👇👇
دعاء بصتله بصه مريبه من شكله وديرت وشها النحيه التانيه علشان🙄🙄🙄🙄👇👇👇👇👇👇 متشفهوش 👈👈👈👈حسن بقااا لاحظ كسوف دعاء حاب يرخم عليها اكتر قالها. 🙈🙈🙈👇👇
حسن........متتكسفيش يا مراتي انتي مراتي
دعاء.......... مردتش عليه وغمضت عينيها وسكتت مقلتش غير انا جعانه عايز اكل
حسن.. عندي حل حلو تعالي كلني😚😚 وانا اكلك ونشبع من بعض
دعاء 😉😉 بصتله بصه قرف وقلتله مش عايز حاجه
حسن ضحك وقالها 👈ليه يا دكتوره بس انا جوزك مش حد غريب ولا مكنتيش بتعملي ولا بتتكلمي كده مع احمد 🤔
دعاء 👈ردت عليه وقلتله بنبره حب احمد💕
هو فيه حد زي أحمد💕 ولا حنيه احمد والله لو لفيت الدنيا ملقيش زيه خالص في كل حاجه وبعدين غيرت نبره صوتها الي نبره َ حاده وقالت 👈👈👈احمد ملوش مثيل
يعني متشبهش نفسك بيه علشان مفيش وجه مقارنه بينكم وبينه 😌😌😌😌😌
دا دكتور بيصلح انت سفاح بتدمر👏👏👏كل ده وهما واقفين حسن مسك دعاء من رقبتها 😱وقعت على السرير وهو فوقه🙄 بصوت حاد ونرفزه قالها👇👇
انتي دلوقتي مراتي ومسمحش انك تتكلمي على شخص تاني داخل اوضه نومي ولو سمعت اسمي احمد جه على لسانك خلال شهر جوزانا هقطعلك لسانك
دعاء مش فارق معاها كلامه ردت قالتله بس انا بحبه وهفضل احبه طول حياتي ♥️♥️💔💔
رد حسن عليها وقالها 👈👈مش هتسكتي غير لما أرحمك عليه وسابها وراح يكمل لبسه (هو مش غيران على دعاء بس عنده مبدأ الأمتلاك لكل حاجه )
وهو بيلبس تليفونه بيرن 🤔🤔🤔🤔نهى بترن عليه دعاء قرأت الاسم
حسن /شد التليفون وفتح المكالمه قدام دعاء
حسن / خير في ايه
نهى /عايز اتكلم معاك شويه
حسن/ هخلص لبس واجيلك بس مفيش كلام انا تعبانه وعايز اريح دماغي شويه في ناس كده طلعت على الفاضي هخلص واجيلك
🤭🤭🤭🤭
🤭👇👇👇👇👇👇👇👇👇
عرين الأسود
حسن 👈قصده على دعاء بس دعاء ولا في دماغها
حسن خرج وساب دعاء لوحدها في الاوضه 🤢🤢🤢
دعاء لسه لبسه لبس حسن وجعانه كمان ومتعرفش حد هنا ولا تعرف حاجه
👇👇👇👇👇
نزل حسن علشان يخرج ونادي على مروه اخته
حسن 👈 مروه ابقااا اطلعي لدعاء شوفيها وخديلها اكل معاكي🌴🌴🌴
مروه لاستغراب دعاء مين🤔 هي فعلا متعرفش اسمها
حسن 🤨🤨بنظره تعجب هي مين الا دخلت معايه النهارده مش واحده بس😏 تبقى هي دعاء
مروه/ ماشي حاضر بس هتعمل ايه مع سما
حسن /مش وقته بعدين هبقي اشوف الموضوع ده
وخرج حسن ركب عربيته ومشي راح لنهي
👏👏👏👏👏👏
مروه خدت اكل وطلعت عند دعاء وخبطت على الباب
بس محدش رد خبطت تاني َفيش فايده دخلت مروه
لقت دعاء بتاخد شور قاعده استنتها على الكرسي لما تخرج
👇👇👇👇👇👇👇
دعاء معهاش هدوم بس لقت في حمام حسن لبس حريمي تقريبا يخص نهى
لبست منه بجامه ستان لونها موف وتحتها توب اسمر وفردت شعرها وخارجه من باب الحمام لقت مروه قاعده على الكرسي
دعاء اتفاجات وقلتلها 👈انتي مين وازي دخلتي هنا
مروه /مبتسمه 😘وهي بتتكلم قالتلها انا مروه اخت حسن وهو طلب مني اجي هنا واجبلك اكل
وبعدين جيت خبطت محدش رد فدخلت اسفه بجد😒
💔💔💔💔💔💔💔
دعاء بضحكه 😔😔حزن قالتلها شكلك بتعرفي في الأصول مش زي اخوكي
مروه /مينفعش تقولي عليه كده دا جوزك
دعاء /اسكتي انتي لازم تقولي كده علشان اخوكي هو انتي هتقوليلي انا كان ليا اخ مستعده اموت😢😢 علشانه
مروه/ يعني ايه كان وراح فين دلوقتي
دعاء/ مش لازم بقااا بدموع 😭😭😭
مروه/ مهما يكون حصل ما بينكم انتوا اخوات اتكلمي معاه واكيد هيفهم سوا التفاهم لوفي بينكم
دعاء/ بضحكه صعبنه. اكلمه فين 🤔ولا ازي
مروه/ بكل الحب😘 خدي تليفوني اهوه كلميه عليه
(مروه متعرفش الا حصل بين دعاء وحسن واجوزوا ازي متعرفش حاجه)،، 👇👇👇
دعاء فرحت ان هي لقت تليفون تتكلم منه علشان حسن خد تليفونها
دعاء.👈👈 يعني ينفع اكلم اخويه منه
مروه👈 ينفع طبعا اتفضلي اهوه وانا هروح اوضتي لما تخلصي براحتك
دعاء👈 شكرا ليكي بجد👏👏👏
خرجت مروه وسابت التليفون لدعاء
دعاء بترن على سامح اخوها👇👇👇
سامح كان رجع البيت بيلم في هدومه علشان مسافر مش، عايزيقعد في البلد ة بعد إلا اخته عملته
سامح لقى تليفونه بيرن ورقم غريب
سابه يرن مردش 😔رن تاني رد سامح٧
سامح👈 الو مين🤔
دعاء انا👈 ياسامح
سامح👈 وليكي عين تتكلمي هنا غوري اقفل
كان هيقفل في وشها بس دعاء عيطت👈 وقالتله ورحمه بابا وماما ما تقفل واسمعني.
رد سامح عليها وقالها👈 اسمع ايه مش كفايه الا جوزك عمله فينه واحنا راجعين
دعاء👈 عمل ايه🤔
سامح👈 بعت ورانا شويه بلطجيه يهددونه انا واحمد
دعاء اتفاجات من إلا سامح بيحكيه
👇ازي الكلام ده
سامح👈 مش ده جوزك الا انتي اجوزته من ورايه وفضلته على أحمد ابقى اسأليه بيعمل كده ليه وراح اقفل السكه في وشها 😱😱😱😱😱👇👇👇👇👇👇
انهارت دعاء من الا قاله اخ ها وفضلت تعيط وتقول منك لله يا حسن ربنا ياخدك ربنا ياخدك 😭😭😭😭😭👇👇👇👇👇👇👇👇👇عرين الأسود 👇👇👇🙈🙈🙈🙈تعالوا بقا نشوف حسن ونهي بيعملوا ايه 🤔🤔🤔🤔
حسن👈 بيرن الجرس. على شقه نهى
هو إلا جايبله الشقه بفلوسه ونهي مديره مكتبه وحاجات تانيه اكيد عرفتوها 🤨🤨🤨
تفتح نهى الباب لحسن
نهى صدقت وجيت يعني مع انك. عريس لسه بتتريق على
حسن
دخل حسن قفل باب الشقه وراه وقالها شوفتي جتلك اهوا
يعني لبسك ده مرحش على الفاضي
نهى كانت لبسه ومش لبسه لبس عريان خالص 🙈🙈🙈
نهى ترد متصنعه عدم الاهتمام عادي يعني انا مش لبسه اللبس دا ليك حسن شدها من ايدها جامد وقالها انتي بتقولي ايه مين غيري بيدخل الشقه هنا
نهي بخوف مفيش والله يا حسن حد انا بنر فزك
حسن عارف وانا بعرفك انا ممقن اعمل ايه
حدفها على السرير وشد ملابسها وخلع ملابسه 🙈🙈🙈🙈 وتليفونه رن بس هو في ايه ولا ايه
يتبع الفصل الثاني عشر 12 اضغط هنا
- الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية (رواية عرين الاسود كاملة)