Ads by Google X

رواية عرين الاسود الفصل الرابع عشر 14 - بقلم يمنى محمد

الصفحة الرئيسية

رواية عرين الاسود البارت الرابع عشر 14 بقلم يمنى محمد

رواية عرين الاسود كاملة

رواية عرين الاسود الفصل الرابع عشر 14

حسن انصدم من إلا شافه لما داخل الاوضه تاني 🤔
هو شاف ايه؟؟؟
حسن دخل الاوضه لقى الاوضه كلها غرقانه دم 😱😱من ايه الدم 👈بص على دعاء
دعاء 💘قطعت شريين ايديها. ورجليها كمان علشان عايزه تموت وترتاح من الدنيا ومن حسن ومن عذابه ليها
😱😥😭
انصدم حسن اول ما شافها 🤨بس الصدمه عاديه يعني
اتجاه الي دعاء بمنتهى البرود وبصالها (هي اساسا مش حاسه بحاجه بين الحياه والموت )وقالها👇👇👇👇
💔💔💔💔💔💔
حسن/ليه بس يا دكتور كده ، 😡استعجلتي ليه على موتك كنتي سبيلي نفسك الأول علشان مبحبش امسك حاجه من غير ماادوقها واعرف طعمها😏😏يا جبروتك
وبعدين كنت هموتك انا😱😱
(يخربيت اهلك انت في ايه ولا في ايه البنت بتموت ودا ولا فارق معاه لولا الوضع كان صعب خالص كان نام معاها وهي بين الحياه والموت 😔😔)
👇👇👇👇
مروه مش قدره تتحمل من تأنيب ضميرها تجاه دعاء علشان مرحتش تدافع عنها قدام حسن
وعلشان كمان كانت وافقه في بلكونه اوضتها&&
وسمعت.سما وأمه (نجوى هانم ) بيحكوا عن الا حصل لدعاء نتيجه كذب سما على حسن
وعرفت مروه ان سما وراء الموضوع وانها سمعتها هي ودعاء وهما بيتكلموا 🤢🤢فراحت نقلت الكلام لحسن مع التتش بتاعها الا خالي حسن لتجنن على دعاء
👇👇👇👇👇
قررت دعاء تروح لحسن تحكيله. الا حصل من الاول والا سمعته من سما وأمه
اتجهت مروه على اوضه حسن وخبطت على الباب
بس محدش رد 🤔 حسن دخل يغير هدومه في الحمام ويحاول يشوف حاجه لرجله علشان القزاز الا دخل فيها
ودعاء بتنزف دم بتموت وحسن سابها تموت
💔💔💔💔😭😭
مروه بتكلم نفسها محدش بيرد ليه 🤔يكونوا خرجوا من الاوضه ووجهه الابتسامه بانت عليه وقالت يكون حسن صالح دعاء ونزلوا يتفسحوا 😃😃😃
👇👇👇👇👇
وهي متعرفش ان دعاء بتموت وحسن سايبها ولا في دماغه
مروه قالت لنفسها 👈👈افتح الباب واشوفهم هنا ولا خرجوا اتأكد احسن انهم مش هنا
فتحت مروه باب اوضه حسن ودعاء 😱😱😱😱👇👇👈لقت الدم مغرق الاوضه ودعاء وقعه مغمي عليها
صرخت مروه على طول من المنظر وانهارت من العياط
وتهز في دعاء يا دعاء يا دعاء
بالنسبه لحسن بقاا
👈👈اول ما سمع صريخ مروه نط من مكانه من الحمام خرج على الاوضه 😭(الحمام في الاوضه ) شاف مروه
بتصرخ علشان دعاء
اتن فز على مروه وقالها /بعصبيه اخرسي يابت مش عايز اسمع نفس
مروه بتهتها مش عارفه تتكلم من المنظر 👈انت بتعمل ايه وسايب دعاء بتموت يا حسن حرام عليك
وسما ونجوي هانم جاين على صوت صريخ مروه جري ميعرفوش في ايه (لما مروه صرخت كله جه ودعاء فضلت تصرخ كتير من عمايل حسن ومحدش لحقها😭😭)
حسن لما اخته قالتله كده (ورحمه بابا ساعدها ياحسن علشان خاطري يا حسن)
حسن شال دعاء ونزل على سلم القصر متجه للعربيه قابلته امه سما على سلم القصر طالعين علشان يشوفوا الصريخ
شافوا دعاء وهي غرقانه في الدم ومفيش نفس
لكن دول اساسا معندهمش دم ولا فارق معاهم حاجه
👇👇👇👇👇عرين الأسود
حسن ركب عربيته وفي طريقه للمستشفى علشان يلحق دعاء رن علي طلعت
👇👇👇طلعت /ايوه يا حسن بيه
حسن /اتصل بيهم في المستشفى خاليهم يحضروا اوضه عمليات بسرعه انا في الطريق
طلعت اول مره يسأل علي حاجه /خير يا باشا مين الا تعبان
حسن بتعصب /طلعت نفذ بس
طلعت بصوت ندم على لسؤال /انا اسف ياباشا اؤمرك
قفل حسن السكه وسايق عربيته على اخر سرعه علشان يحاول يلحق دعاء علشان شكله قدام اخته 😱👈(مش علشان دعاء يعني)
نرجع للقصر تاني 👇👇👇👇
مروه مش قادره تتحرك من منظر دعاء ومن شكل الاوضه كلها دم وقزاز وحاجات متكسره وبتفكر صوت صريخ دعاء وبتعيط على آخرها
دخلت سما عليها وامها
نجوى هانم 👈مالك يامروه بتعيطي ليه
مروه بعيط وانهيار شديد 👈شوفتي يا ماما حسن عمل ايه في دعاء
امها سكتت مردتش عليه
لكن سما بالسنين ردت قالت لمروه
سما /وانتي زعلانه ليه يامروه ما تموت هي من بقيت عيلتنا
مروه هتتجن من الكلام والبرود ومش فاهمه حاجه
مروه 👈ايوه هي دي مش مرات حسن
سما /بتضحك بصوت عالي انتي مش عارفه حاجه
كل دي وأمها ساكته مبتردش
مروه /في ايه ياماما قوليلي فاهموني ايه الا بيحصل
نجوى حكت لدعاء على الحكايه وحقيقه جواز حسن منها
💔💔💔💔
مروه مصدومه من كلام امها مش مصدقه
مروه /انتوا ازي تعملوا كده حرام عليكم هما بنات الناس لعبه
وقامت جري تغير هدومها علشان تحصل دعاء وحسن على المستشفى 😔😔😔😔
وصل حسن المستشفى
نزل دعاء من العربيه وشالها دخلها على المستشفى من الباب الخلفي علشان محدش. يشوفها (دعاء كانت بتشتغل هنا الأول يعني الكل عارفها)
المستشفى كلها واقفه على رجلها علشان خاطر حسن موجود صاحب المستشفى والمصابه مراته
حسن 👈بيكلم مدير المستشفى انا مش عايز حد يعرف أي حاجه عن الموضوع ده ولا صحافه ولا مخلوق فاهم ولا لا
مدير المستشفى بخوف /تحت امرك يا حسن بيه
حسن /،الا يسأل ايه الا حصل
تقول اعترضوا لحادثه عربيه
مدير المستشفى 👈😔امرك ياباشا
دعاء في العمليات نزفت دم كتير اوي
حسن مش قادره يقف على رجله تاني بيحاول مش عارف
علشان الا القزاز الا في رجله
طلب دكتور يشوف رجله
جه الدكتور يشوف رجله وقال لحسن 👈في أماكن في رجلك لازم. نفتحها بالشرط علشان القزاز دخل لآخر فيها
حسن /بثقه مستني ايه يا دكتور افتح
الدكتور /لازم نديك بنج علشان تنضف رلك من القزاز
حسن يضحك بصوت عالي /بنج ايه يا دكتور احنا بتوع بنج افتح يلي ونصف بس بسرعه
قاعد حسن ينضف رجله ومش فارق معاها دعاء الا بين الحياه والموت 💔💔😭😭
❤️❤️😏😏فاكرين اماني صحبت دعاء الروح بالروح
هي بتشتغل في المستشفى دي دخلت ممرضه على اماني مكتبها
وقلتلها يا دكتوره اماني الدكتوره دعاء هنا في المستشفى
اماني مش مصدقه من الفرحه علشان هتشوف دعاء وتحكي معاها
اماني بلهفه فين دعاء
الممرضه 👈في العمليات يا دكتوره جايه في حادثه عربيه
اماني /انتي بتقولي ايه
وجرت اماني علشان تشوف دعاء وتشوف لاحصل معاها
دعاء خرجت َن العمليات على العنايه هتقعد فيها ساعتين كده لما تفوق ويطمن عليها
وحسن نضف القزاز الا في رجله والدكتور ربطلته رجله وطلب منه انه ما يمشيش عليها حتى لو ليوم واحد
حسن ضحك على كلام الدكتور /وقاله متاخدش في بالك يا دكتور
وخرج علشان يشوف دعاء حصل معاها ايه
قابل اماني في السكه هو حسن اساسا مش فاكرها بس اماني عارفه نادت عليه
يا استاذ حسن
بص حسن راءه يشوف مين الا بينادي عليه لقى اماني
حسن /ايوه مين حضرتك
اماني /انا دكتوره ماني مش فاكرني انا صحبت دعاء كنت واقفه معاكم لما انت اخت دعاء ورحتوا تبلغوا الشرطه على إلا دعاء شافته في المستشفى
فجأه طلعت انت ودعاء متجوزين ازي ياريت تفهمني يا استاذ حسن مع ان دعاء كانت أول مره تشوفك يومها تبقوا كنت متجوزين ازي
حسن /بمنتهى قله الذوق دير وشها ومشي وساب اماني وقالها وهو ماشي /مش وقته خالص يا دكتوره قلتلي اسمك ايه انا ومراتى عاملين حادثه مش وقت كلامكم دا خلص
لما دعاء تفوق ابقى اسألها انتي
👇👇👇👇👇👇اماني هتتجنن من طريقه حسن
حسن اطمن من الدكتور علي دعاء
وقال للدكتور انا في مشوار ورايه هعمله واجي تاني كمان ساعتين تكون دودو 😃😃فاقت
سلام خالوا بالكم من مراتي (حسن دا عاللي الضغط)
ربنا على المفتري 🤲🤲🤲
حسن كان وراه مشوار ركب العربيه واتحرك بالعربيه وفي نص الطريق انضرب عليه نار 😱😱😱 في رصاصه جات في كتفه والعربيه انقلبت بيه 🤔🤔محدش يعرف ايه الا حصله لسه
مروه نزلت جري على المستشفى علشان خاطر دعاء متعرفش لسه الا حصل لحسن ومكنتش لوحدها كانت هي عاصم ابن عدو حسن
كانوا ركبين سوا العربيه
واقفوا في أشارة مرور في ناس شافتهم سوا وكمان صورتهم. كذا صوره من غير ما يحسه
مصايب كتير جايه وراء بعض ياترى ايه الا هيحصل
يتبع الفصل الخامس عشر 15 اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent