رواية عرين الاسود البارت السادس عشر 16 بقلم يمنى محمد
رواية عرين الاسود الفصل السادس عشر 16
طبعا فاكرين الا حصل البارت الا فات
احمد دخل على دعاء اوضتها
دعاء اتفاجات متجمده مكانها من المفاجئه
احمد بصوت واي وحزين جدا 😭👈 ازيك يا دكتوره
دعاء مش عارفه ترد تقول ايه بس عينها. بتقول كل حاجه بدالها بس ساكته هترد تقول ايه بس
احمد 👈ايه يا دعاء مش عايزه تردي عليا ليه وسكت شويه وقالها 😔الف سلامة عليك 😔عرفت انك تعبانه شويه
دعاء بتخبي في ايدها وجسمها علشان أحمد ميعرفش ان الاعلي جسمها دا أثر ضرب
دعاء 👈بصوت غير مسموع 😔(خايفه من حسن وخايفه على أحمد متعرفش لسه ايه الا حصل لحسن)
💔💔💔💔💔💔💔
دعاء... شكرا لسولك
احمد.... بتشكرني علشان بسأل عليكي ياه لدرجادي يا عادي بقاني غرب عن بعض🤨
دعاء مغصوبه.... ارجوك ياأحمد امشي مش عايزه مشاكل مع حسن( غصب عنهاهب بتقول كده)
احمد..... هو انتي بتحبي حسن جاوبني وانا همشي
. دعاء... ساكته ومتردش
احمد بصوت حاد.... يعني كنتي بتحبيه امال انا كنت بالنسبالك ايه انطقي يادعاء ردي عليا
دعاء ساكته مبتتكلمش بس عينها بتجاوب بدل منها
انها عمرها ماحبت ولا هتحب غير أحمد
💔💔💔💔💔
احمد قرب من دعاء ومسكها من درعها وقالها
👈كنتي بتسالي بيا
بس لاحظ أثر ضرب على درعه سكت وقالها مين الا عمل فيكي كده
دعاء بدموع امشي يا احمد ارجوكي
احمد..... خايفه عليا وولاخايفه على زعل جوزك
لو خايفه عليا متقلقش انا فوقت من الوهم
ولو خايفه من جوزك.. جوزك دخل العنايه يعني مش هيفوق دلوقتي
بصتله دعاء مستغربه كلامه عنايه ايه
احمد.... هو مش حسن كان في العمليات
دعاء متفاجئه عمليات
احمد...... هو انتي متعرفش ان حسن عمل حادثه
وحكالها ع الا حصل وعلي اماني وان هو إلا عمل العمليه لحسن وجه المستشفى مخصوص علشان اشوفك
وعلشان تجاوبني على سؤالي
دعاء اتفاجات من إلا حصل وبقت مصدومه مش، مصدقه ان حسن عمل حادثه 😒
دعاء ي سرها👇👇👇
يمكن يكون ذنبي والا عمله فيه ربنا عمل فيه كده
الله المستعان
احمد.... بحزن ياريت تجاوبني على سؤالي علشان امشي يا دكتوره
دعاء فاقت من شردها 👈سؤال ايه يا احمد (واتكلمت مع احمد وهي مطمنه)
احمد... انتي حبتيني بجد ولا كنتي بتلعب بيه
ولما انتي حبتي حسن ليه مقلتليش وعرفتني
دعاء بنظره حسره😔 👈انا عمري ما حبيت حد غيرك ❤️
احمد اتجمد مكانه من كلامها واحساسها الصادق الا وصله
احمد 👈بجنون ازي بتحبني وازي بعدتي عني فهمني
دعاء مفيش كلام حاسه انها مش عايزه تتكلم وساكت
بس اترمت في حضن احمد ودفنا راسها في صدره ودخلت في نوبه عياط
احمد مش قادر انه يبعدها عنه ولا قادر يسابها في حضنها علشان على زمت رجل تاني
احمد 👈في ايه يا دعاء مالك متجننيش واحكي في ايه
دعاء 👈ساكته وماسكه في احمد ماسكه جامد وقلتله بصوت واطي خالص وضعيف
انا بحبك ❤️ارجوك سامحني و. الله غصب عني
احمد محتار من كلامها وأفعالها
حضن دعاء وقالها
احمد.... انا عمري ما حبيت حد غيرك انتي عمري وروحي
انتي دنيتي يا دعاء
انا مستعد ابعد عنك ملايين السنين بس مفيش رجل يلمسك غيري انا بعشقك
دعاء 👈محدش لمسني ولا حد هيلامسني غيرك
وزادت اللهفه بينهم ونار الحب صعبه والفراق أصعب
👇🍓🍓👇👇
## يمني محمد
امي حسن وسما وطلعت كله عرف بحادثه حسن وموجودين في المستشفى
دخلين المستشفى (نجوى وسما وطلعت)
سما شافت مروه قاعده مع عاصم في الجنينه
سما.... هي مش دي مروه يا عمتو
نجوى.... ايوه هي ومين الا قاعد معاها ده
نجوى ندهت على مروه
مروه اول ما شافت امها اتخضت واتحركت ليهم تروح عندهم في ثواني
نجوى بتعصب 👈لما انتي عارفه ان اخوكي عمل حادثه ازي متبلغنيش
مروه مصدومه متعرفش حاجه
مروه بصدمه..... حسن عمل حادثه امته وفين
سما.... يعني انتي متعرفش
مروه..... لا انا هنا علشان دعاء
سما بخبس.... علشان دعاء ولا علشان الشاب الا كنتي قاعده معاه
نجوى..... مش وقتكم خالص تعالوا نشوف حسن
👇👇👇👇👇👇👇
دخلوا المستشفى. والكل في استقبالهم
قابلتهم الدكتوره اماني
وطمنتهم على حسن وعرفتهم ان حالته حاليا لسه مستقرتش بس الحمد لله الفضل لربنا وبعدين. دكتور احمد الا عمل العمليه
نجوي.... بعياط شديد ابني يسافر بره يتعالج
اماني.... الحركه وحشه ليه دلوقتي.
سما.... بحقد احنا بنتكلم معاكي ليه دلوقتي تعالي يا عمتو نسأل على الدكتور. احمد ونطمن منه ونعرف حاله حسن اخبار ها ايه
👇👇👇👇👇💔💔💔💔
##بقلم....... يمني محمد
مشوا نجوى وسما يسالوا على الدكتور أحمد
في ممرضه قالتله انه موجود في الاوضه الا على الشمال قدامكم دي(اوضه دعاء )
نجوي وسما راحوا علشان يقبلوه
خبطه على باب الاوضه الا هي او ضه دعاء بس ميعرفوش
احمد ودعاء في حضن بعض لسه مش سامعين حاجه تايهين
فتحت سما الباب ودخلت
انصدم ا من دعاء واحمد
سما بصوت عالي 👈ايه ده يا عمتو شوفتي الا بيحصل
نجوى..... مصدومه انت الدكتور أحمد
احمد....... هز راسه
نجوى بعصبيه 👈بقاااا انا جايه علشان اشكرك علشان عملت عمليه لابني ونجحت اجي الاقيك واخد مرات ابني في حضنك ومقضيها سوا
دعاء..... ساكته سكوت تام من صعوبه الموقف
سما مستغله الموقف...... هو أن غاب القط العب يا فأر
احمد..... بزعيق انتوا مين اساسا وازي دخلتوا هنا
نجوى ..... اسأل الدكتوره وهي تقولك احنا مين
دعاء..... بصوت مش مسموع دي ام حسن وبنت خاله
سما.... هو انتي يا دعاء عامله حساب لحد مصدقتي حسن نام تعبانعلى السرير وانتي نمتي في حضن رجل تاني
احمد بعصبيه....... لسما احترمي نفسك
نجوى.... احنا محترمين نفسيا يا دكتور الدور والباقي عليكم انتوا شوفوا كنتوا بتعملوا ايه
دعاء هتموت من الخوف على أحمد من حسن
وخرجت نجوى وسما متجهين لغرفه حسن
دعاء بدموع...... ارجوك يا احمد امشي
اماني جايه على الصوت العالي
اماني في ايه بس
احمد........ انا إلا عايز اعرف في ايه حد يفهمني
اماني تقول لأحمد سايب دعاء دلوقتي ترتاح وانا هفهمك على كل حاجه
خرج احمد وأماني من عند دعاء وأماني هتحكي لأحمد كل حاجه ولا هتقول ايه بالظبط 😔😔😔
وكمان حسن بدا يفوق من البنج
ونجوى وسما متواعدين لدعاء بشر
يا ترى ايه الا هيحصل
يتبع الفصل السابع عشر 17 اضغط هنا
- الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية (رواية عرين الاسود كاملة)