Ads by Google X

رواية عرين الاسود الفصل الثامن عشر 18 - بقلم يمنى محمد

الصفحة الرئيسية

رواية عرين الاسود البارت الثامن عشر 18 بقلم يمنى محمد

رواية عرين الاسود كاملة

رواية عرين الاسود الفصل الثامن عشر 18

حسن ودعاء وطلعت وصل فيلا المزرعه سوا
(حسن كان كويس كل إلا فيه كتفه مش قادر يحركه علشان الرصاصه وجرح في أعلى راسه وشويه خدوش كمان في جسمه يعني جت بسيطه 🙄🙄)
حسن خد طلعت وادخلوا اوضه المكتب
حسن..... فهمت يا طلعت انت هتعمل ايه
طلعت.... تمام يا باشا اعتبره حصل 🤔🤔
حسن.... انا مش عايز رقبه طارق عامر انا عايز رقبه ابنه عاصم.. 😔😔فهمت يا طلعت
طلعت.... تمام.
حسن..... اتحرك يلي
👇👇👇👇
خرج طلعت من فيلا المزرعه علشان يقوم بمهمته قتل عاصم
حبيب مروه😭😭😭😭🤔
🔥🔥🔥🔥💔💔💔💔
حسن بيرن على نهى
نهى بصوت زعل.... كده يا حسن تاخد الدكتوره وتروحوا بيت المزرعه سوا وانا لا😁
وترجع تكمل كلامها وحسن ساكت
👈👈وانت بتضحك عليا وتقول جواز مصلحه
حسن.... بصوت حاد متزعليش يانهي 🤨تعالي مكانه بس استحملي الا هيجرالك😪😪
نهى.... متلغبطه في الرد.🤫. لا على ايه..
حسن..🤒.. خالينا في المهم
نهى.... الا هو🤔
حسن... عايزك تنزلي تجيبي لبس لدعاء🙄
نهى.. مصدومه.. انت بتقول ايه 🤔ياحسن هو انت منين كارها ومنين عايز تشترلها لبس وحاجات
حسن. بعصبيه حاده😡..... ماله ده بموضوع اللبس نفضل من غير هدوم يعني 🤨🤨
أياكي يانهي تناقشيني في حاجه تانيه وزعق لنهي فاهمه
نهى.. بصوت حزين...😪 فاهمه
وقفل حسن السكه وقاعد على الكرسي في المكتب شوي
✅✅✅✅#يمني محمد
مفيش حد دلوقتي في بيت المزرعه 🐆🌿غير حسن ودعاء
دعاء لسه تعبانه جسميا 😪
وهتموت من التفكير ياترى سما قالت لحسن 🤔ولو قالتله كان هيفضل هادي كده
دعاء محتاره وخايفه من حسن وعلى احمد
فجاه ✅حسن بينادي على دعاء
حسن..... ايه يا دكتوره مش سامعني
دعاء.... متوتره ومش عارفه ترد..
حسن.... ومش سامعني دلوقتي كمان
دعاء....بصوت غير مسموع😔 لا طبعا سامعاك
حسن.... بطريقه متصنع الهدوء كويس انك سامعني
فضل يبص لدعاء وساكت مبتكلمش ودعاء هتموت ومرعبه من الخوف 💔💔
حسن..... الجرح تعبه من الحركه 😨وحاسس بألم بس مش مبين🤨
بيكلم دعاء
👇👇👇
حسن.... مش دكتوره جراحه انتي
دعاء.. ايوه
حسن... بتريقه لو مليكش في الجراحه نبعت نجيب دكتور احمد 🙄🙄
دعاء.... بتبص لحسن ومبتتكلمش 🤫
حسن.... مبتردش يعني
دعاء... بتضيع في الكلام. وتقوله تحب اشوفلك الجرح
حسن بنظره حزن... الجروح كتيره يا دكتوره بس في ناس بتزود جروحنا وتصحى القديم وانا بقااا مبرحمش حد
👈👈الكلام دا موجه لدعاء
دعاء قربت لحسن علشان تشوف الجرح الا في كتفه
حاولت تساعده يخلع التشرت
وبتبص على الجرح الا في كتفه
دعاء... لازم ترتاح شويه علشان الجرح مينفتحش تاني
حسن😁 يعتبر شبه نايم وفارد رجل ولامم التانيه ودعاء قاعده قدامه بتشوف الجرح
حسن..... ارتاح ازي يعني.. بطريقه غريبه بيحاول يقرب
دعاء.... ارتاح شويه في السرير
حسن بيبص على دعاء وعلى شعرها
شعرها مش طويل اوي بس حلو على عيونها العسلي وبشرتها البيضاء وملامحها البريئه الجميله
وكمان على صوابع ايده الا معلمه لسه على خددها
............
دعاء.... بتقوم من قدام حسن
حسن.... شدها من ايدها وقالها استنى يا دكتوره
دعاء..... نعم
حسن.... انا مبسمحش ولا بنسى قلبي اسود.. متنسيش كلامي ده خليكي فاكره كويس علشان الفتره دي تعدي مابينا
دعاء.... كلام حسن عاملها رعب
حسن... يعني يا دكتوره انا منستش لسه انك قطعتي شريت ايدك.. و دا ما ينفعش
دعاء... بس يا حسن
حسن... يقطع كلام دعاء ويقولها متبرريش يا دكتوره
حسن محاوط دعاء برجله وأيده 🙄🙄
دعاء.. عايزه تمشي من قدام حسن
ممقن اطلع ارتاح شويه
حسن.... بصوت واطي.. ارتاحي في حضني 🙈🙈🙈
وحاول يحط ايده على شعر دعاء ببحنيه 😜😜
دعاء.. بترتعش من قرب حسن ليه ولا من الخوف مش عارفه
..... 🙈🙈🙈🙈الصمت سيطر على المكان
دعاء..... فلتت من ايد حسن وقلتله ممقن اطلع ارتاح
حسن بيبصلها وساكت
دعاء... طالعه على السلم متجهه الي الاوضه علشان ترتاح من الخوف ممش من التعب
👇👇👇👇👇👇حسن ماله
دخلت دعاء الاوضه بتحاول تدور على هدوم تلبسها بس مفيش.... عايز تاخد دش وتغير
دخلت الحمام لقت برنص لف (زي الفوطه بس طويل بشكير )
قالت في نفسها ينفع لحد ما الهدوم تيجي
(حسن عارفها ان هو طالب لبس ليها)
دخلت تاخد دش ولفت البرنص عليها
كانت حلوه قوي وشعرها متنعكش من المياه
خرجت من الحمام 👇👇👇👇
لقت حسن قاعد على السرير لبس بنطلون جينز ومشمره ومفيش حاجه من فوق صدره عريان
ونايم على السرير😴😴
🙈🙈🙈🙈🙈
دعاء اتفاجات بوجود حسن مش عارفه تعمل ايه
حسن بقاااا الصراحه اندهش😎 من شكل دعاء واطلاتها بالبرنص وشكل شعرها وعينها
فضل يبص عليها شويه😘😘😘
وهي متوتره من وجوده
🌺🌺🌺🌺#يمني محمد
دعاء... بتحاول تخرج من ألاوضه
.. اسفه معرفش أن انت هترتاح هنا على العموم انا هروح. اوضه تانيه
حسن... ليه
دعاء... بتوتر علشان اسيبك ترتاح
حسن...... بطريقه جذابه....... لا لو سبتيني هتعب اكتر
🙈🙈🙈🙈🙈
حسن.... باستعباط بقاااا..... ممقن تغيرلي على الجرح
دعاء...... مش عارفه تتحرك من لبسها..... مش لازم دلوقت
حسن....... لا الجرح تعباني دلوقتي
دعاء.... متجهه الي حسن وحط ايدها على البرنص
وقاعده على السرير
حسن اتعدل من النوم وقعد هو كمان على السرير
دعاء... مكسوفه من لبسها ومش مديه لحسن امان خايفه
دعاء..... طيب في شنطه اسعافات هنا علشان اغيرلك بيها
حسن...... تقريبا فيه
دعاء......... طيب هي موجوده فين وانا هشوفها
وبتحاول تقوم من على السرير
حسن مسك ايدها وقالها خليكي ♥️♥️🤗
👇👇👇
دعاء... ساكته مش عارفه تتحرك
حسن بدا يقرب ليها وحط ايده على شعرها. وبدا يمارس رجولته عليها 🙈🙈🙈🙈
لكن هي رافضه
ودفن راسها في حضنه ولف ايده حواليها
......... 🙈🙈🙈🙈🙈👇👇👇👇
دعاء بتحاول تهرب
دعاء. بصوت مفزوع خرجت حسن من احساسه (قال يعني بيحس) ارجوك يا حسن بلاش
حسن... بيبصلها وساكت مبيردش
دعاء... هروح ادور على الاسعافات واجي اغيرلك على الجرح

دعاء ما صدقت ومتجهه الي الباب علشان تخرج
بس ازي
حسن بصوت حاد....... يعني حضن عشيقك احسن من حضن جوزك
😱😱😱😱😱😱😱😱
دعاء اتسمرت مكانها من كلام حسن
ديرت وشها لحسن
وقلتله...... عشيقي 🤔🤔
حسن..... بيقوم من على السرير( في ايد مش بيحركها لسه تعباه)
حسن...... يعني حضن احمد احسن مني
وبيقرب عند دعاء وشهم بقاا في وش بعض
🤫🤫🤫🤫🤫🤫
دعاء..... مصدومه
حسن... بهدوء خالص في ودنها سكتي ليه يا دكتوره
دعاء.... يعني انت عارف😱😱
حسن.... ايوه شوفتي بقاااا
ويتحول حسن من الهدوء الكاذب والشهوه المزيف الي وحش
بصوت يرعب يخوف ويقول لدعاء
حسن بصوت حاد..😡.... عارف ان مراتي في حضن عشيقها وانا بين الحياه والموت
وضرب دعاء قلم😪 بس قلم وقعت على إلا ض منه
حسن...... وساكت يا دكتوره علي خيانه مراتي ليه
وجابها من شعرها 😨من على الأرض رمها على السرير
تقريبا كده شعرها المر دي اتخلع في ايد حسن من الشد والغل
دعاء. بتصرخ على آخرها وبتعيط😱😱
دعاء......😭 بعياط حسن انت مش فاهم ألموضوع
حسن... بعصبيه..😡. فهمني ازي مرات حسن بدارن تبقى في حضن واحد تاني
وضرب كمان قلم
دعاء حطت وشها في المرتبه من كتر الألم وتصرخ 😭😭
حسن.... بصوت واطي وقرب على دعاء....... ليه يا دكتوره هو انا مش مكفيكي
ولا مش عجباك
💔💔💔💔💔💔
حسن شد دعاء من شعرها وقالها
ردي عليا بشخط
دعاء........👈 متصنعه القوه
احمد عمره ما كان عشيقي
انت عارف اني بحبه♥️ وهفضل احبه♥️
.................. دعاء 👈بصريخ ايوه كنت في حضنه يا حسن
طلقني يتحسن انا بكرهك 😨😱😱😱😱
حسن نزل ضرب في دعاءقلم وراء التاني وشد شعرها
ضرب يعني ضرب
ودعاء بتصرخ على آخرها من حسن 😱😱😱😱😱
👇👇👇👇👇عرين الأسود
سكت حسن مره واحده من ضرب دعاء
وعدلها ليه 😱😱😱😱
وحط ايده على حرف البرنص
دعاء... بصريخ ابعد عني 🤪 انت هتعمل ايه
حسن..... بيخلع باقي لبسه
........ متقلقش يا دكتوره هنلعب عريس وعروسه 😨😨
دعاء بترفس على آخرها.... لا يا حسن ابعد عني
🤔🤔🤔ايه الا هيحصل بقا
يتبع الفصل التاسع عشر 19 اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent