رواية عرين الاسود البارت التاسع عشر 19 بقلم يمنى محمد
رواية عرين الاسود الفصل التاسع عشر 19
طبعا كلنا فاكرين ايه الا حصل البارت الآ فات لدعاء من حسن
👇👇👇👇
حسن بيكمل كلام مع دعاء ويقولها
ايه يادكتوره انا هعمل الا مفروض كنت عملته من يوم الداخله 🙈🙈🙈🤐
دعاء👈...... بتصرخ بصوت عالي وتعيط
ابعد عني وسبني يا حيوان
حسن😎😁 يضحك على الآخر
ويقول لدعاء 👇👇👇
انا حيوان لا لا ملكيش حق يا دكتوره
دا انا أسد وفي عريني والباقي بيتحركوا بامري
غرور 😎😎حسن صعب جدا وعصبيه أصعب
دعاء.... بتحاول تفلت منه بس مفيش هروب
حسن أقوى منها 💪🤔 ومسيطر عليها خالص
حسن خلع ملابسه شبه عريان 🙈🙈
وبيبص لدعاء بصه غريبه كلها رغبه مش مفهومه
رغبه على حقد
دعاء....... بترفس برجلها على الآخر
👈انت سافل ربنا ياخدك
حسن..... بضحكه عاليه
انا سافل يا دكتوره🤨انا بقاا هوريكي السالفه الا على حق
وبدأ يمارس رجولته على دعاء 🙈🙈
ويبوسها بتوحش ويشد في البرنص
ويقطع في جسمها
ومتملك فيها على الآخر
👇👇👇
ودعاء ياعيني عليها مش عارفه تتحرك تحته
وبتمو ت حرفيا من عمايل حسن فيها
💔💔💔💔💔
وفجأة حسن بعد عن دعاء لوحده كده من غير اسباب
🤔🤔🤔🤔🤔
ودعاء... بتعيط على آخرها ومنهاره من العياط
حسن يبص لدعاء وهو واقف قدام السرير ودعاء نايمه على السرير ببصه غريبه ويضحك ويقولها 👇😭😭😭
👈مش حسن بدران الا ياخد واحده بالغصب او بالعافيه علشان ينام معاها🤐🤐
ان مكنتيش انتي تيجي وتتحايل عليا اني
انام معاكي و تعرضي نفسك عليا مبقاش حسن بدران
ساعتها ممقن موفقش بيكي كمان🤨🤨
حسن بيتكلم بمنتهى الثقه
😎😎😎😎😎👇👇👇👇
دعاء منهاره من العياط من كلام حسن
وبتقوله.....بصوت كله عياط
دعاء...... اقتلني وريحني حرام عليك
حسن..... مش بمزاجك يا دكتوره
بمزاجي انا😡😡
دعاء...... بصوت عالي انتي متخلف
بقوه من دعاء بترد على حسن
👈مش علشان واحده خانتك تبقى الناس كلها خاينه
حسن مردش على كلام دعاء
👈(دعاء جت على الجرح لحسن الا بيحاول يدريه وهوسبب شخصيه حسن الصعبه )
حسن شد دعاء من شعرها من على السرير
وبصوت مرعب وعيونه كلها شر👇😡😡😡
....👈.. انت بتقول ايه قصدك ايه
دعاء.... اكيد هي كانت كرهاك علشان كده خانتك😱😱😱
(دعاء بتتكلم على حبيبه حسن الا خانته وهو قتله )
حسن اتجنن بقاا
ضرب دعاء قلم من شده القلم بوقها جاب دم💔🤐 واتخبطت في حرف السرير انجرحت في رأسها🤪
حسن.👈..... انتي عارفه لو سمعتك جبتي سيرت ألموضوع دا تاني هقتلك ببس بسكينه بارده😱😱
دعاء ساكته 🤐🤐ومش عارفه تتحرك علشان لو اتحركت
البرنص هيقع من عليها وجسمها كله هيبان
حسن😎 عارف كده
👈وقالها بلاش يا دكتوره تخليني اندم على عمرك كله
وبيبص على جسمها
وكمل كلامه وقالها بتوعد😡😡
👈👈👈👈👈وقتها يا دكتوره مش هنام معاكي انا
لا لا لا لا لا😂😂😂
👈انتي هتبقي للجميع وطبعا انتي فاهمه كلامي 😨معناه ايه😱😱😱😱😱
دعاء منهاره من العياط😭😭😎 من كلام حسن
وفجاءه🤔🤔🤔🤔
👇👇👇👇👇
تليفون حسن بيرن🤫
طلعت بيرن على حسن
حسن.👈..... اقول الله يرحمه
دعاء قلبها وقف من الكلمه دي فاكره حسن بيتكلم على أحمد
طلعت..... لسه ياباشا في مشكله
حسن بتعصب😡... مشكله ايه
طلعت.... الانسه مروه موجوده مع عاصم في العربيه
😱😱😱😱
حسن..... بجنان ا نت بتقول ايه انت اتجننت
طلعت..... والله ياباشا زي مابقول وبعتلك الصوره بتعتهم
حسن اول ما شاف الصور ه انصدم والحزن بأن على وشه
والكسره
💔💔💔💔💔💔
حسن..... متضربش نار ياطلعت وتفضل من بعيد تراقبهم ومتخليش مروه تشوفك
طلعت...... امرك يا باشا
👇👇👇👇👇عرين الأسود # يمني محمد
حسن دخل من البلكونه جري على الحمام
علشان يغير هدومه
بس الجرح 💔من الحركه الكتير تعبه😔 ومش قادر يتحمل
ونزف دم من الجرح
👈نداء على دعاء
حسن بعصبيه😡..... انتي يادكتوره.
دعاء..... سامعه بس خايفه ترد أو مش قادره ترد
حسن..😡.... بعصبيه مش سامعني.
تعالي علشان لو جتلك انا مش هتعرفي اعمل ايه
دعاء..💔. قامت مش قادره تتحرك
دخلت الحمام عند حسن
اول مادخلت لاحظت حسن حاطط المسدس على الحوض
اترعبت اكتر😱😱😨
حسن......... شفيلي الجرح ده.
دعاء....👈.... بتهز راسها يعني حاضر
قربت من حسن وايدها بترتعش
شافت الجرح وقلتله👇
👈الجرح محتاج خياطه تاني علشان نزف دم يعني اتفك
حسن........... تتصرفي دلوقتي الزقيه
دعاء...... مينفعش......
حسن......... انا قولت ايه بزعيق
دعاء.... لا زقت الجرح
وحسن كمل لبسه وخد المسدس في جيبه
وخرجوقال لدعاء👇
حسن....👈... انا رايح مشوار وجاي على طول يا ويلك يا دكتوره لو اتحركت من مكانك
دعاء....... انت رايح فين
حسن بيضحك😊😊 من وراء قلبه وبيقوللها
👈سلام يا دكتوره
دعاء هتتجنن خايفه على أحمد من حسن
دعاء بعياط كتير.😭😭😭😭
👈استرها يا رب 🌺🌺
عرين الأسود 👇👇👇👇👇
تعالوا نشوف احمد عمل ايه
احمد هيجنن من طريقه دعاء معاه في المستشفى
الاحضان وكده
ولما هي بتحبني اجوزت غيري ليه
وكان ذاهب لسامح اخوي دعاء علشان يفتحوا الجواب سواء
زي ما عد دعاء
احمد وصل لبيت سامح وخبط كتير بس مفيش رد
ورن على تليفونه لقاه مقفول
واحده من الجيران سمعت احمد وهو بيخبط
طلعت قالتله 👇👇👇👇
حضرت الضابط مسافر مش هنا
احمد.......متعرفيش هو راح فين
ا. الجاره...... لا يابني ماعرفش
احمد شكرا يا أمي
احمد بقااا محتار مش عارف يفتح الجواب ولا يستنى سامح
👇👇👇👇👇👇👇
حسن سايق العربيه عامل زي اامجنون
متجه للقصر
طلعت رن عليه وقاله ان مروه رجعت القصر
اضرب نار على عاصم
رد حسن قاله لا اصبر شويه
👇👇👇
حسن وصل القصر ودخل زي الإعصار
سما مقبلاه مبتسمه...😁... ازيك يا حسن فينك هي العروسه الجديده هتاخد مننا
حسن بيبص لسما 🤨🤨ومبيردش
دخل جري على اوضه مروه.......... بس مكنتش لسه وصلت
قاعد حسن مستنينها😱😱
سما بقااا طلعت وراء حسن اوضه مروه
سما....... في ايه يا حسن مالك هو احنا متخاصمين ولا ايه
حسن...... بعدم اهتمام..... لا
سما...... أحوالك مبتسرش من يوم ما اجوزت
حسن....... بنظره تريقه امال كنت هتتجوزيني ازي يا سما
سما......... بزعل لا انا اساسا مكنتش بحبك بس قولت تجربه يعني
حسن. بضحك.... والله طاب كويس
مروه صلت القصر وطالعه على اوضتها لقت حسن وسما قالتلهم
مروه....... ايه ده بضحك بتعملوا ايه في اوضتي بضحك كده
وحضنت حسن وقلتله... واحشني اوي انت هي دعاء نست اهلك ولا ايه
حسن...... موجه كلامه لسما
لا مفيش يامروه كنت عايزك في موضوع
سما.... حست عندها دم
بعد ازنكم انا هخرج
👇👇👇👇👇
مروه😡👈 في ايه يا حسن
حسن👈 مقلش حاجه غير قالها واحشني وكده يعني
مروه😁 قالقتني ياعم
حسن👈 انت كنت فين🤔 باستعباط
مروه مفيش كنت في الكليه
حسن👈 خايف عليكي من الناس الا ضربوا عليا نار
مرو👈ه بتحضن حسن جامد متقلقش علشان انت حميني من الدنيا بحاله♥️♥️
مروه..👈.. بصوت كله بهجه
بس عارف بأحسن لو انا هعرف الا عمل فيك كده
هروح اقتله انا💪💪💪
حسن طلع المسدس من جيبه
وضحك لمروه وقالها خدي المسدس اهو ا
مروه؟..مستغربه رد فعل حسن
👈... بس منعرفش هو مين
حسن..... لا انا عارف هو مين
مروه.🤔.. مين هو انت تعر فه وساكت عليه 😔😔
حسن 👈 عاصم طارق عامر
مروه... الابتسامه راحت واتقلب بهم وغم
مصدومه من إلا سمعته
حسن كان قاصد
، 👇👇👇👇👇
دعاء بقااا قاعده في بيت المزرعه
فجاءه لقت 🤔
لقت ابه
ولا مروه هتعمل ايه
وحسن رد فعله ايه
يتبع الفصل العشرون والأخير اضغط هنا
- الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية (رواية عرين الاسود كاملة)