رواية احببت متزوج ولكن البارت الأول 1 بقلم دهب مبروك
رواية احببت متزوج ولكن الفصل الأول 1
ملك .. انتي اتجنني ده هيتجوز بعد اسبوع لازم تنسي
سلمي... قلبي مش بأيدي انا مفيش حد حاسس بيا ولا هيحس باللي انا بقول انا بجد مش قادره انسها يا ملك حولت ومقدرتش
ملك.. انا مش عارفه دماغك دي اي ربنا يهديكي
سلمي... انا هقفل يا لوكا وقفلت...
سلمي... في نفسها انا مش ذنبي اني حبتوه قلوبنا مش بأدينا بس انا فرحانه اووي اني بحبوه وفي نفس الوقت زعالنه علي نفسي اني بحب واحد من المستحيل انو يكون ليا لانوه خالص هيتجوز بعد اسبوع واحده بيحبها وبتحبوه يلا ربنا يفرحوه ويسعده ويكمل فرحتوه علي خير وفضلت تعيط وقامت صلت وتشتكي لربنا اللي جواه...
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـــــــــ في شركه الدسوقي ـــــــــ
ادهم...ازيك يا حبيبتي
ساره.. امم انا تمام الحمد لله
ادهم... وحشتيني
ساره.. وانتا كمان واحشتني اوووي
ادهم.. خلاص كلها اسبوع واصحي علي وشك وصوتك القمر ده
ساره... انتا ممكن تبعد عني في يوم
ادهم... هو في حد بيعيشي من غير روحه
ساره.. لا
ادهم... انتي بقاا روحي وانا مقدرش اعيش من غيرك
ساره... شكراا
ادهم .. في واحده تقول للي هيكون جوزها شكرا
ساره.. امال اقول اي
ادهم... كلام رومانسي
ساره. بطل رخامه بقاا
ادهم.. رخامه ماشي يا جنتي
ساره...اها رخم
ادهم.. انا هقفل واكلمك بعد شويه نخرج سواه
ساره... حاضر وانا هستنا مكلمتك
وقغلوا...
ادهم... في نفسه انا بحبك اووي يا ساره وعمري ما اقدر اعيش من غيرك لانك روحي زي ما قولتلك وكمل شغل...
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـــ عند سلمي ـــــــ
فاتحه المذكره بتاعته وبدات تكتب...ادهم حبيتوه اووي مكنتش اعرف يعني اي حب ولا كنت عايزه اتحب ولا احب علشان بشوف ناس كتير بتدمر بسب الحب ده واديني اهوو انا بقيت واحده منهم وهجرب احساسهم اووي انا شوفتوه صدفه وكانت احلي صدفه في حياتي رغم انوا خلاص انا متأكده انو مش ليا بس برضوا بحبوه وهغضل احبوه منا مش قادره ابطل افكر فيك.... ووقفت كتابه لحد كده،وفي نفسها وبدموع انا بحبوه اووي يارب انا مش عارفه لاي خلتني احب واحد مش هيكون ليا الاختبار ده صعب اووي انا لحد دلوقتي مش قادره اصدق انا هيتجوز رغم اني متأكده انوا مش بيحبني وسرحت في اول مره شفتوه فيها
فلاش بااااااااااك...
عربيه جت وهتخبط سلمي..
سلمي بصوت عالي شويه.. انا مش تحاسب يا
ووقفت لما لقتوه نازل من العربيه
سلمي .. ياربي اي القمر ده بس
ادهم... اسف مكنتش واخد بالي اصلي خطيبتي تعابنه وانا مستغل
سلمي ... انا اسفه اني عليت صوتي وفي نفسه مكنتش اعرف انك قمر كده
ادهم... ولا يهمك وعلفكره انا اسمي ادهم
سلمي . بتلقائيه وانا اسمي سلمي
ادهم ابتسم..وقال فرصه سعيده وركب عربيتوه تاني ومشي
سلمي... في نفسه ملاك نازل من السما وربنا بس ليه قالي اسموه ولا انا قلبي دق جامد اووي كده وليه قولتلوه اسمي حياه فوقي لنفسك ده خاطب وكملت مشي
بااااك...
سلمي... يارتوه كان موتني وريحني من كل ده ويارتني مكنتش قابلتوه مكنتش هبقاا في الحاله اللي وصلتلها دي ومن كتر التفكير لبست ونزلت...
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ــــــ في شركه الدسوقي ـــــــ
ساره... انا تحت يا حبيبي
ادهم... قولت اي
ساره... انا تحت الشركه
ادهم... التانيه
ساره.... ادهم انا تحت الشركه وقغلت في وشه
ادهم... ابتسم ونزلها...
ساره... ممكن تبطل حركاتك دي
ادهم... قرب منه وادها بوسه في خدها
ساره... قليل الادب وسافل اقول اي
ادهم... لا متقوليش تعالي يلا
وفتحلها باب العربيه وركبوا....
ادهم... تحبني نروح فين
ساره... ممكن البحر
ادهم... من عيني انتي تؤمري وانا انفذ
ساره... ابتسمت
ادهم... شغل اغنيه انا بعترفلك..
وبدأ يدندن مع رامي صبري ويقول انا بعترفلك عجباني بعد الكلام ده هقول تاني جبني الجمال ده ودني والضحكه دي مافيش زيها.. وقاعهوه صوت ساره وهي بتقول.. ادهم
ساره.. احمم انا عايزه ايس كريم
ادهم.. حاضر لما نوصل
ساره... وحمص الشام
ادهم... من عيني
وكمل ادهم مشي بالعربيه للبحر...
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـــــــ عند سلمي ـــــــــــــ
سلمي... ماما انا نزله
الام... مالك يا سلمي مش عجبني اليومين دول
سلمي... انا كويسه يا ماما
الام... مش حساكي
سلمي.. طب انا مخنوقه وهنزل شويه
الام... انزلي يا حبيبتي
سلمي... حضنت مامتها وقالتلها ماما ادعيلي اووي انا محتاجه دعاءك اليومين دول اووي وغضب عنها نزلت دماعها من عينيها ومسحتها بسرعه
الام.. ربنا معاكي ويشيل عنك يا حبيبتي
سلمي.. بعدت عنها وقالت باااي بقاا انا نزله
الام... متتأخريس
سلمي... حاضر ونزلت
سلمي... في نفسها ياها انا قد اي ضعيفه قدام حبي لادهم انا بوعدك انك حبك هيفضل جواه قلبي طول العمر وفضلت ماشيه لحد ما وقفت وقالت عالي شويه انا تعبت تعبت اووي يا ادهم منك انا مبقتش عارفه ادعي اقول اي مبعقتش اقدر اقول غير يارب بتقولها بطريقه توجع القلب حرفيا ومبقتش عارف اقول يارب شيل حبوه ده من قلبي ولا اقول اي بس اكتر كلمه بقت بتريحني كلمت يارب بتعبر عن اللي حاسه بيه وكملت مشي والدموع نزله من عينها بصمت قد اي العياط من غير صوت متعب اووي وفجأه خبطت في بنت وقالت... اسفه مخدتش بالي وجت تمشي واقفه صوت انتي كويسه طب
ورجعت تبص الدموع زادت اكتر وبقت عباره عن شلال وقالت.... يتبع
يتبع الفصل الثاني 2 اضغط هنا
- الفهرس (رواية احببت متزوج ولكن كاملة)