Ads by Google X

رواية نور قلبي الفصل الخامس 5 بقلم دينا يوسف

الصفحة الرئيسية

رواية نور قلبي البارت الخامس 5 بقلم دينا يوسف

رواية نور قلبي كاملة

رواية نور قلبي الفصل الخامس 5

آدم مسك ايد نور وشدها وفتح باب المكتب ومشي
لحد عربيته وزقها جامد جوا العربيه وقفل الباب كل دا وسط صريخ نور بس محدش يقدر يقف قدام ادم
ادم ساق العربيه بأقصى سرعه وهي قعدت تزق فيه تتحايل عليه ينزلها و دموعها نازله بس هو متجاهلها ومكمل طريقه
أدم وصل قدام عماره فخمه اوي من أفخم العمارات في القاهره
نزل من العربيه وفتح الباب اللي من جهه نور وشدها بس هي مش راضيه تنزل شدها جامد  ونزلها من العربيه
وطلعها على فوق كل دا وسط تواسلاتها وصريخها ودموعها
بواب العماره شافهم بس مقدرش يفتح بوقه قدام أدم
وصل لعند الشقه وفتح الباب وزقها بكل قوته جوا الشقه وقفل باب الشقه بعنف
نور وقعت ع الارض وشافته وهو بيقرب منها قعدت تزحف لورا علشان تبعد عنه 
ادم مسك ايديها وغرس ضوافره في ايديها وشدها بعنف وقفها واداها بالقلم
وقال بصوت مخيف : دا القلم اللي اتجرأتي واديتهولي علشان تعرفي ياروح أمك انتي مديتي إيدك على مين
_________________
نجلاء وساره قاعدين مع بعض فالفيلا
ساره بزهق : هنعمل ايه يا ماما مع ادم انا زهقت
وهو تقيل اوي دا حتى مش بيديني فرصه اتكلم معاه
نجلاء : هنعمل اي حاجه يا ساره علشان يجوزك ما إحنا مش هنسيب كل الفلوس دي تروح لغيرنا
ساره بحقد : فلوس ايه اللي تروح لغيرنا لا انا طبعا منكرش أن آدم عاجبني بس فلوسه عاجباني أكتر وأهم حاجه عندي الفلوس انا مستعده اعمل اي حاجه واتجوزه
نجلاء بخبث : أنا هقولك تعملي ايه
_____________
يارا ماشيه في المول بتشتري حاجات فجأه خبطت في شخص
يارا بعدت شويه وبصتله وقالت :مش تفتح يا بني أدم انت
الشخص يصلها وقال : لمى لسانك دا وأكيد مكنش قصدي أخبطك واتلزق في واحده لسانها طويل زيك
يارا بنرفزه : انت بني أدم مستفز دا بدل ما تعتذر على اللي انت عملته بتتكلم بالطريقه دي
الشخص بصلها من فوق لتحت ب استهزاء وشاورلها بايده وقال ببرود : اجري العبي بعيد يا شاطره
يارا بعصبيه وصوت عالي : انت واحد قليل قليل الذوق ومش محترم
هنا الشخص دا فقد اعصابه وقال : مش واحده  زيك يابت أنتي اللي تتطول لسانها عليا فوقي واعرفي انتي بتكلمي مين يا شاطره
أنا عمر نصار بتليفون واحد مني أوديكي انتي وأهلك ورا الشمس
يارا لسه هترد بس عمر سابها ومشي
يار بتأفف :ايه البني أدم دا قال عمر نصار قال
خوفت انا كده
ولمت حاجته ومشيت
_______________
نروح عند ادم ونور
نور بدموع بعد ما ادم ضربها بالقلم خافت منو جدا وقالت : طب انت كده ضربتني وكده خالصين سبني امشي بقا لو سمحت
أدم ضحك ب استهزاء وقال : اوعي تكوني يا بت انتي هبله انتي فاكراني هسيبك بالساهل كدا
نور بصتله بخوف
ادم وكأنه بيفكر وبيقول : اممممم هتعمل ايه فيها يا آدم اممممم هتعمل ايه ايه رأيك لو تقعدي تاخدي هنا بالك مني   وغمزلها بوقاحه
نور بخوف : انت تقصد إيه ارجوك سيبني امشي
أدم ببرود : واضح انك غبيه اوي ومبتفهميش بسرعه طيب أمري لله هفهمك انا وكل حاجه هتبقى عملي قدامك
أدم قرب من نور وهي بترجع لورا بخوف لحد ما ضهرها اتخبطت فالحيطه وهو حط ايديه الاتنين على الحيطه وحاصرها بين ايديه بصتله بخوف ودموع وقالت : ارجوك ابعد عني
ادم : اممممم فهمتي أقصد ايه ولا لسه
نور بصتله بكسره ووجع وبتفكر تهرب ازاي منو
هو فضل باصص في عينيها شويه وهي مش قادره تفهم نظراته دي معناها ايه
أدم بعد شويه وقال : ها قولتي ايه هيبقي بمزاجك ولا غصب عنك؟؟
ادم بعد شويه واداها ضهره وخد كام خطوه لقدام 
نور بصت حواليها لقت فازه خدتها وراحت تضرب ادم على رأسه وهو مديها ضهره وكانت رفعت الفازه ولسه هتنزل على دماغه أدم لف فجأه ومسك ايديها وخد الفازه وحدفها بعيد بعنف وكسرها
ومسك ايديها الاتنين رجعهم ورا ضهرها  وقيدها وبصلها بصه مخيفه وقال بعصبيه :  انتي كده جبتي جبتي نهايتك
ادم شدها من الحجاب ودخلها الأوضه غصب عنها وزقها عالسرير وسط دموعها وصريخها وتوسلاتها انو يسيبها
أدم شد الحجاب من على شعرها بغل وهي بتصرخ وبيشدها وبيبقرب منها وهي حطه ايديها على صدره وبتزقه بعيد بس هو مبيتحركش
مسكها من شعرها نور صرخت وقالت : ابعد عني
لو ليك أخت هترضي ان حد يعمل فيها كداا
أدم بصلها شويه ورجع بصلها من فوق لتحت ب استهزاء وقال : للأسف مفيش فيكي حاجه تغريني
نور زقته بكل قوتها وقالت : انتي بني آدم حقير و زباله
أدم  فقد اعصابه وضربها قلم ورا التاني ورا التاني لحد ما فقدت وعيها ووقعت عالارض
سابها وخرج من الأوضه
وهو في قمه عصبيته ان اول مره حد يتطاول عليه بالطريقه دي
تفتكرو ايه هي خطه نجلاء وساره اللي هيعملوها علشان ادم يتجوزها؟؟؟
وعمر ويارا هيتقابلو تاني ولالا وايه هيكون موقفهم من بعض؟؟؟
وأدم هيعمل ايه في نور ونور هتستلم ولا لا؟؟
يتبع الفصل السادس 6 اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent