Ads by Google X

رواية جواز صدفة الفصل الخامس 5 بقلم دهب مبروك

الصفحة الرئيسية

رواية جواز صدفة البارت الخامس 5 بقلم دهب مبروك

رواية جواز صدفة كاملة

رواية جواز صدفة الفصل الخامس 5

ايه...  هههه وقالت اهلا بيكي ياقاتل قتلت ماما ليه يااخي عملتلك اي ياعني لا ومش كده قتلت بابا  حمزه ومامتوه  كل ده ليه علشان حفظت علي شرف جوزها وبيتها تعمل كده تقتلها  ياهاا يابا 
الاب...  انا 
ايه...  انتا اي انتا عمرك ما كنت اب  اصلاا بتأكلني وتشربني وتصرف عليه بابنسبالك كده انا خلاص مش ناقصني حاجه صح انا نقصني كتيرر اووي حنيه الاب اللي هو اصلا ميلقش عليه كلمه الاب وناقصني حنيه ماما نقصي اهتمام نقصني حد يحبني وياخف عليه لا وبعد كل ده عندك فلوس وعشتك مرتحه كنت عايزه تبعني لواحد هيتجوز شهر اتنين تلاته ويطلقني وانا لسه صغيره انا بكرهكككك اووووي وحقي ماما انا هجيبوه وحق مامت حمزه وبابهم انا هجبوا اوعدك اني هجيبوا وجت تمشي 
الاب...  سمحيني 
ايه..  ممكن يلا يا حمزه 
الاب...  هو انتا عايش ازاي وعرفت اني انا ازاي 
حمزه...  ميخطكش 
ونزل هو وايه..... 
الاب في نفسه... واللهي يا حمزه موتك هيبقاا علي ايدي 
ــــــــــــــــــــــ 
حمزه...   انا اتبقاا كده سؤال اجبوك عليه 
ايه..  اها اللي هو انتا اتجوزتني ليه اقولك علشان تنتقم من بابا في ودمرلي حياتي صح 
حمزه..  بحزن...  صح 
اتحركوا والصمت كان شخص تلات مابنهم..  
ايه...  ده مش طريق الفيلا 
حمزه....  هنتمشي شويه 
ايه..  انا عايزه اروح اليوم متعب اووي وانا مش هقدر الف معلش روحني 
حمزه...  ماشي واتحرك في طريقه للفيلا...  
ـــــــــــــــــــ 
في الفيلا..  
ايه..  احمم انا داخله انام 
حمزه..  مش هتاكلي طب 
ايه...  مليش نفس انا عايزه انام 
حمزه..  طيب انا هجيب داده فاطمه تيجي تكمل شغلها 
ايه..  اممم وسبتوه ودخلت اوضتها تنام 
ايه... اول ما داخلت الاوضه غيرت هدومها وقعدت علي السرير وقالت موتك يابابا هيكون علي ايدي اوعدك بكده حق ماما انا اللي هجيبوه ونامت من كتر التعب بتاع اليوم.... 
ــــــــــــــــــــــــــــــــــ 
حمزه... طلع اوضتوه واتصل علي داده فاطمه انها ترجع الشعل من دلوقتي 
وفضل قاعد يفكر هو ايه اللي خلها يغير طريقه انتقامه مره واحده اول ما شاف ايه 
عقلوه...  انتا غبي 
قلبوه..  حبتها 
عقلوه..  ازاي هتحب بنت اللي قتل بابك ومامتك 
قلبوه...  وهي مالها يعني 
عقلوه...  هي بنتوه 
قلبوه..  سيب نفسك ليها 
عقلوه..  هفضل فاكر موت بابا وماما طول ما هما قدامي 
حمزه... بس بقاااا اسكتوا بقااا 
ونام...  
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ــــــ يوم جديد ـــــــ
ايه...  صحيت خدت شاور ومسكت فونها وجت ترن علي سلمي صحبتها 
ايه...  اووف مغلق برضوا الله يخريبيتك يا شيخه عايزه احكيلك المصايب اللي انا فيها 
حمزه..  اممم طب ما تحكيلي انا وانا هسمعك 
ايه..  بصتلوه وقالت انتا قليل الاب البس تيشرت 
حمزه...  بيتي واعمل في اللي انا عايزو 
ايه...  بصت في الارض ووشها بقاا طماطم 
حمزه...  بتتكسفي 
ايه...  طب اطلع براا 
حمزه...  فضل يقرب منها، وايه مع كل خطوه بيقرب لها بترجع لورا لحد ما حط ايدوه علي الحيطه ومحوطها بيهم...
ايه بتوتر...  ابعد ياحمزه 
حمزه...  انا عجبني كده 
ايه...  طب ابعد 
حمزه..  طب مترفعي وشك وانتي بتكلمني وهتلاقني قمرر 
ايه..  بطل رخامه ورفعت وشها وابتسمت ونزلتوه تاني 
حمزه...  بعد وهو خارج قالها هو انا قبل كده قولت انك قمر وغمزلها وخرج 
ايه..  مردتش وابتسمت وقالت شكلكي هحبك وربنا 
وخرجت تحضر الفطار... 
وبعد شويه حضرتوا.... 
حمزه... لبس البدله بتاعت الشغل ونزل وفطر 
ايه.. متكمل اكلك 
حمزه.. امم كلت الحمد لله 
ايه.. ماشي احمم تبقاا خد بالك من نفسك 
حمزه... نسمي ده اي 
ايه.. احمم عادي يعني 
حمزه.. ماشي ياستي هخد بالي مني نفسي وانتي،كمان خدبالك من نفسك اها وداده فاطمه جاي بعد ساعه واوضتك هتتنقل تبقاا فوق و انا هبقاا اشوفلك سلمي مالها وهجبهالك لحد عندك 
ايه... كل ده واحد راغي 
حمزه.. يعني كل اللي لحظتي اني راغي 
ايه.. اممم 
حمزه.. ماشي يا ستي انا  بس هي اسمها سلمي اي 
ايه... سلمي محمد عبد الوهاب 
حمزه... تمام وخرج اتحرك علي الشركه 
ــــــــــــــــــــــــــــــــــ 
ـــــ في شركه حمزه ــــــ 
حمزه... ندها علي اميره 
اميره... نعم 
حمزه...اندهيلي اي حد محروس علشان عايزوه في حاجه كده 
اميره... حاضر يفندم 
حمزه... اها واندهيلي علي رحيم بالمره 
اميره..  تمام وخرجت 
ــــــــــــــــــــــــــــ 
بعد شويه... 
محروس... حضرتك طلبتني 
حمزه.. اها عايزك تجبلي كل المعلومات عن سلمي محمد عبد الوهاب اخر النهار تجبلي عنوانها محروس... تمام استاذن انا وكل اللي تلبتوه هيتنفذ 
حمزه... تمام 
وحرج محروس... 
وجي رحيم... 
رحيم... خير اي المصلحه الجديده 
حمزه... انا قولتلها الحقيقه 
رحيم...نعم 
حمزه...  وراحت وجهت بابها 
رحيم...  اها وايه بقاا اللي حصل 
حمزه...  عادي بس الكلمه اللي مركزه معايه لحد دلوقتي بوعدك يابابا اني هاخد حق ماما منك وحق مامت حمزه وبابها 
رحيم...  تفتكر ممكن تعمل حاجه حمزه...  معرفش 
رحيم...  طب هتلقها ولا هتعمل اي معاها 
حمزه...  برضوا معرفش 
رحيم...  ماشي يا صحبي انا هكمل شغل ولينا قاعده كده مع بعض براا الشركه 
حمزه...  ماشي ياعم 
رحيم...  خرج راح علي مكتبوه وبعد شويه كتار حمزه خلص شغل ومشي 
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 
في الفيلا...... 
داده فاطمه....  انتي مين يا بنتي 
ايه..  انا مرات حمزه 
داده فاطمه...  ده امتا وازاي 
ايه...  كل حاجه حصلت بسرعه 
داده فاطمه...  ماشي يا بنتي بس اعتبرني يا ممتك ولم تعوزيني انا موجوده في اي وقت 
ايه.....  طبعاا يا داده 
ايه...  اممم لا خلاص 
داده  فاطمه... كنتي عايزه اي 
ايه..  لا خلاص بعدين بقاا نبقاا نتكلم 
داده...  فاطمه ماشي يا بنتي 
ايه...  ابتسمتلها وطلعت الجنينه 
في الوقت ده جي حمزه....  
حمزه...  مالك 
ايه بجمود ...  احنا هنطلق امتاا يا حمزه 
حمزه...
يتبع الفصل السادس 6 اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent