Ads by Google X

رواية عشقت الرعد الفصل السادس 6 - بقلم أسماء محمد

الصفحة الرئيسية

رواية عشقت الرعد البارت السادس 6 بقلم أسماء محمد

رواية عشقت الرعد كاملة بقلم أسماء محمد

رواية عشقت الرعد الفصل السادس 6

جميله :: هههههههههههه انتي صدقتي ولا اي يا ناني 
نسرين واقفه بصدمه وقالت بحده :: جميلللللله
جميله :: توء توء اي يا ناني مالك وشك قلب اصفر كده ولا وقربت جمب أذنها وقالت 
جميله :: ولا بنت اختي متعرفش انك مش أمها 
نسرين ضربت جميله علي وشها بالقلم 
جميله حطت أيدها علي وشها ثم قالت بثبات علشان تغيظ نسرين 
جميله:: سبحان الله ماكنتيش بتخلفي وفجاءه لما اديتك عشق خلفتي هههههههههههه 
نسرين بزعيق :: جميلللله قسما بالله ما 
قاطعتها جميله :: هههههههههههه لا اطمني انا اصلا بكره اسيل اختي وبحب اشوفها متعذبه كده 
نسرين بقرف :: انتي اي يا شيخه شيطان انا لحد دلوقتي مش عارفه أكفر عن ذنب عملته وكله بسبب ذنك في وداني زي الحيه منك لله 
جميله بزعل مزيف :: توء توء كده دا الي خليتك ام لما سلمتك عشق 
سابتها نسرين ومشيت راحت مكتب عشق 
ابتسمت جميله بغل :: مااااشي 
في مكتب عشق 
عشق كانت خرجت بعد اما خلصت كلام مع الدكتور خالد وراحت مكتبها 
عشق :: اي ده انتو بتعملوا اي هنا 
جاسر :: انتي الي قلتي تعالا ورايا 
عشق:: اه صح أنا معرفش قلت كدا لي اصلا المفروض كنت تروح ماما ونور اومال ماما فين 
في الوقت ده دخلت نسرين ووشها اصفر 
عشق بخوف :: ماما مالك في اي 
نسرين :: مافيش حاجه يا حببتي انا كويسه بس تعبانه شويه 
عشق:: انا السبب علشان جبتك هنا 
نسرين :: لا يا حببتي 
قاطعتها عشق :: طب يلا علشان تروحي وانا جايه معاكي لاني تعبانه وعايزه انام 
في صباح يوم جديد 
عشق قامت من النوم واتوضت وصلت ولبست فستان اسود وعليه حزام كشمير وطرحه كشمير ونزلت تحت لقت نسرين قاعده وسرحانه 
عشق بحب :: صباح الخير يا سوسو 
نسرين :: صباح النور يا حببتي 
عشق :: مالك يا ست الكل من امبارح وانتي قلقانه لي كدا 
نسرين بتوتر :: قلقانه فين ده 
عشق :: براحه يا ماما في اي انا بسألك والله 
نسرين :: معلش يا عشق انا هطلع انتي راحه المستشفى
عشق :: اه 
هزت نسرين راسها وطلعت ونزلت نور وقعدت علي السفره وبتاكل بشراسه 
(طفسه اوي 😂)
عشق :: نور 
نور وهي بتاكل :: اممم
عشق :: بطلي اكل بقا وردي 
نور:: اي عايزه اي هو الواحد ميعرفش ياكل في البيت ده 
عشق :: بس يا بت بقا المهم متعرفيش ماما مالها
نور :: ولا اعرف 
عشق :: طيب اتنيلي كلي وسابتها وخرجت ولكن اتصدمت لما لقت رعد قدامها 😳
عشق بصدمه :: استاذ رعد 
رعد واقف قدام العربيه ومربع أيده وقرب منها 
رعد :: اركبي 
عشق بصدمه اكبر :: نععععععععم
رعد طلع مسدس من جيبه وصوبه ناحيه عشق وقال بحده اكبر وصوت فحيح افعي
رعد :: اركبي يا دكتوره والا قسما بالله مهتلحقي توصلي المستشفي 
عشق بصدمه وخوف :: ههه لا هه وعلي اي الطيب احسن حاضر هركب 
عشق وهي بتركب العربيه:: يا نهار اسود دا مجنون رسمي بعد ربع ساعه وصل رعد الي المأذووووووووووون 
رعد بثبات :: انزلي 
عشق لسه مصدومه :: انزل فين انت اهبل 
رعد قبض علي يده بغضب وبيعمر المسدس وفجاءه لقي عشق بره العربيه 
رعد نزل من العربيه وقرب ناحيه عشق ومسكها من دراعها ودخل جوه 
عشق اول اما دخلت 
عشق بصدمه :: انت 
جاسر بابتسامه غل :: اي رايك 
عشق فضلت تبص علي رعد وجاسر وجت تهرب رعد مسكها 
عشق بدموع :: انتو عايزين اي وبصت لجاسر 
:: حرام عليك يا جاسر مكافكش الي عملته فيا عايز مني اي 
المأذون:: يلا يا جماعه عندي فرح بعد ساعه مين وكيل العروسه 
جاسر طلع بطاقته :: اناااا 
عشق مازلت في صدمه 
المأذون حاطط أيده علي رعد وجاسر وكل ده عشق سرحانه وفاقت علي جمله المأذون
بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير وبينده علي عشق 
المأذون:: تعالي امضي يا مدام
عشق بجنون :: نعم لا طبعا مش همضي ولو هموت وخرجت رعد خرج وراها وزقها في الحيطه ووقف قدامها
رعد قرب ناحيه أذنها :: امضي والا هقدم فيكي شكوه بالقتل العمد لخالتي وطبعا بعد اما سجلت كلامك انتي والدكتور خالد 
رعد بعند:: اعمل الي انت عايزه ومشيت بس وقفت بعد كلام رعد الي صدمها 
رعد :: طب يرضكي اختك تنزل فيديوهات ليها علي التواصل الاجتماعي
عشق :: فيديو اي وتواصل اي
رعد :: هههههههههههه ما هو الي انتي متعرفهوش أن شقه عمر كان حاطط كاميرا في الاوضه وطبعا صور اول اللحظات ودا كفايه يدمر اختك ومش بعيد امك كمان
عشق بصدمه :: انت شيطان وحيوان و
قاطعها رعد بضربه ليها قلم علي وشها 
عشق بدموع قبضت ايديها بقوه 
رعد :: لو فكرتي تشتمي تاني المره الجايه هتكوني علي سرير المستشفى
عشق بالم ودموع :: انا همضي بس افتكر انك هتدفع تمن الالم ده غالي اوي ودخلت تمضي علي ورقه الجواز ورعد دخل وراها 
رعد بجمود :: مبروك جهزي نفسك بقا علشان هتكوني عندي في البيت بكره الصبح يا حرم رعد الحناوي 
عشق بصت ليه بقرف وسابته ومشيت 
جاسر بص لرعد 
««««««««««بقلم اسماء محمد»»»»»»»»»»
في المساء 
نسرين قاعده في الاوضه ودخلت عليها عشق
عشق :: تسمحيلي ادخل 
نسرين:: طبعا يا روحي 
عشق :: مالك يا ماما متغيره ليه وعلي طول في الاوضه 
نسرين :: ولا حاجه يا حببتي 
عشق بتوتر :: ماما عايزه اقول حاجه
نسرين :: قولي يا حببتي
عشق :: انا اتجوزت 
نسرين :: وماله يا روحي وبعدين استوعبت نععععععععم
عشق :: اهدي هفهمك اهدي 
نسرين :: عشق في اي 
عشق :: اهدي بس وانا هفهمك طيب
نسرين :: اهو اتفضلي قولي 
عشق :: بصي عارفه الست الي اضربت بالنار واحنا في الملاهي 
نسرين :: لا بس مالها 
عشق :: وانا بعمل العمليه ليها غلطت غلطه وكانت هتموت وطبعا الدكتور خالد هيعاقبني بدخولي السجن بس قالي هساعدك ومش هدخل السجن معرفش بقا قريبها ده سمع منين وبيهددني اني لو مااتجوزتوش هروح السجن 
نسرين :: مين ده أن شاء الله
عشق:: اسمه رعد 
نسرين بصدمه :: اسمه اي 
عشق ::رعد 
نسرين بتوهان :: اسم الست الي عملتي ليها العمليه اي 
عشق باستغراب::اسيل 
نسرين لنفسها :: يانهار اسود علشان كده جميله كانت هناك 
عشق ::ماما ماما روحتي فين 
نسرين بتوهان :: وانا اعمل اي ما انتي اتجوزتي مافيش في أيدي حاجه وبعدين افضل من انك تخشي السجن 
عشق :: حتي لو قلت ليكي أن المفروض الصبح اكون في البيت عنده والا هيقدم الدليل الي معاه للنيابه 
نسرين بصدمه اكبر :: تروحي فين عشق اخرجي دلوقتي وبكره نتكلم 
عشق :: انا عارفه أنه صعب عليكي وهسيبك دلوقتي 
عشق خرجت ونسرين وقعت علي الأرض بتعيط 
نسرين بعياط :: يارب يعني بعد السنين دي كلها تروح مني انا فعلا غلطت لما حرمت أم من بنتها بس مقدرش استغني عنها وهي لو عرفت حاجه هتنسي اي حاجه عملتها معاها يارب وبتعيط 
في صباح يوم جديد
اسيل نايمه علي السرير في المستشفى وعشق بتابع حالتها 
عشق بتتكلم مع اسيل 
عشق :: انا مش عارفه ليه مرتاحه ليكي اوي كده واول مره اغلط في شغلي ليه خايفه عليكي وعايزاكي تفوقي دلوقتي حالا وغير دا كله حاسه بتأنيب ضمير وحطت أيدها علي ايد اسيل لو سمحت قومي 
اسيل في غيبوبه وحست بشعور كانه بيقول لسه في امل انك تشوفي بنتك الميته 
عشق خرجت وقابلت رعد 
رعد :: اي الاخبار 
عشق بدون نفس :: لسه مافيش جديد لو فاقت النهارده يبقي عدينا مرحله الخطر 
رعد :: تمام يلا علشان تروحي بيتك الجديد يا عروسه 
عشق بقرف وتريقه :: اه أن شاء الله 
رعد بثقه :: الساعه دلوقتي 12 
5المغرب تكوني خلصتي شغل وجهزتي الشنطه وانا هكون قدام الفيلا بتاعتك سلام يا قمر 
عشق :: كتك القرف 
عدت ساعات العمل دون أي جديد وجاء الوقت المنتظر 
عشق راحت بيتها 5وربع وكان رعد واقف 
رعد :: اتاخرتي ليه 
عشق :: عايز اي 
رعد :: انا اتكلمت مع امك ومعندهاش مانع يلا وهدومك هبعت  حد يجبها 
عشق :: طيب 
في فيلا الحناوي 
جميله قاعده وماسكه الفون 
نورين :: ماما ممكن طلب 
جميله :: مش وقته يا نورين انا مشغول اوي 
نورين بغضب :: وانتي امتي بتبقي فاضيه انتي علي طول مشغوله انا زهقت انتي اي 
جميله بغضب:: انتي ازي تتكلمي مع امك كده انتي قليله الادب ولسه هتضربها بالقلم رعد مسك أيدها 
رعد بحزم :: جميله هانم اديك لو اتمدت علي نورين مش هعمل حساب انك امي وبغضب سامعه 
جميله بخوف :: والله طب كويس وبصت ورا رعد لقت بنت 
جميله بقرف :: ومين الجربوعه دي كمان 
رعد مسك ايد عشق ودا خلي عشق تستغرب :: دي عشق مراتي 
جميله بصدمه :: نععععععععم بقا المعفنه دي مراتك 
رعد بغضب::جميله هااااانم 
يتبع الفصل السابع 7 اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent