رواية انا واختي البارت السابع 7 بقلم نور عصام
رواية انا واختي الفصل السابع 7
طارق. ممكن تكون وافقت لتنتقم مني
ساهر. هو انت عاوز تقلق نفسك وخلاص
طارق. يا ساهر فوق انا بقالي شهر بتحايل عليها وف لحظه كدا توافق
ساهر. متنساش انها حامل ودا السبب الرئيسي انها توافق مهما كان عنادها لازم توافق علشان الناس
طارق. مش عارف وبعدين ابتسم وقال المهم انها وافقت
ساهر. انت حبيتها
طارق. بصراحه ايوا وحاسس كأني اعرفها من زمان
ساهر. ومين سمعك
طارق. ههههههه عارف انك وقعت ولا حد سمي عليك
ساهر. هههههه بصراحه تستاهل هي عنيده شويه وذكيه جدا ومجنونه حبتين بس تتحب وتستاهل حبي ليها
طارق. ساهر باشا اللي مرضيش بكل بنات العائلات الكبيره توقعه بنت زي ملك من منطقه شعبيه وحاله ماديه زفت
ساهر. يا خويا قول الكلام دا لنفسك
طارق. ههههههه وشاركه الضحك ساهر
رواية انا واختي بقلمي نور عصام
وفي المساء
ساهر وطارق. راحو عند احمد علشان البنات
احمد. رحب بيهم ورغده كمان كانت مبسوطه وبعد الاتفاق علي كل شئ تم قراءة الفاتحه
ساهر. قال ياريت العرايس يجو علشان نلبسهم الشبكه
رغده. حاضر وراحت نادت علي البنات
ملك. كانت مبسوطه لكن فرحتها مطفيه علشان اختها
مليكه. خرجت معهم
ساهر. لبس ملك محبس وخاتم حلو كتير وغالي جدا
طارق. بص ل مليكه وقالها مبروك حبيبتي
مليكه. ما بصتله
رغده. ايه يا عريس انت ناوي ترجع الشبكه ولا ايه
طارق. طلع من جيبه محبس به فصوص الماس وخاتم لا يقل عنه وبصلها وقالها يلا البسك شبكتك حبيبتي
مليكه. علي اخرها منه بس مش عاوزه تلفت نظر احمد ورغده
طارق. مسك ايدها ولبسها بقلمي نور عصام
مليكه. ما خلته يكمل بس حطه ف صوباعها شدت ايدها منه وكملت هي لنفسها وما بصتله
طارق. بغيظ فيها مال علي ايدها وباسها
مليكه. اتفاجئت بتصرفه وبصتله بغيظ
طارق. ابتسم وقال مبروك عليا انتي حبيبتي
رغده. زغرطت
ساهر. ايه رأيكو نخرج نسهر برا
احمد. ومالو يلا يا مليكه انتي وملك اخرجو معهم
ملك. ايه دا انتو مش هتيجو معنا
احمد. معلش علشان الولاد مش هنقدر نسيبهم لوحدهم
جروب روايات بقلم نور عصام
مليكه. خلاص مفيش داعي
رغده. لا يا ختي في داعي يلا يا بت قومي مع خطيبك
ساهر وطارق وملك ومليكه خرجو وبس نزلو
ملك. ايه رايكو نمشي شويه عالبحر الوقت يجنن
ساهر. انتي تؤمري يا قمر وفعلا اتجهو للبحر
طارق. ماشي جنب مليكه قالها ايه يا عمري مش ناويه تفردي وشك دا شويه لاحظي انك عروسه
مليكه. عروسه
طارق. ايوا طبعا ومن شويه قريت فاتحتك ولبستك الشبكه تبقي عروسه واحلي عروسه كمان
مليكه. عروسه مكسوره فرحتها مطفيه عروسه خسرت نفسها عروسه ادمرت برائتها عروسه اغتصبت وحملت وكل احلامها ضاعت معها
طارق. حس بغصه ف قلبه غمض عيونه واخد نفس ووقف قدامها وقالها اسف ولو بس تديني فرصه هعوضك عن كل الوجع اللي سببته ليكي انا عارف انك موجوعه بس والله غصب عني سامحيني علشان نقدر ننسي ونكمل باقي حياتنا مع بعض ومع ابننا
مليكه. مفتكرش
طارق. بصلها
مليكه. الحوار اللي حصل دا بس علشان بنت خالتي وجوزها وبردو لاني بنت اصول ومحبتش اخليهم يشوفو وشك القذر
طارق. مليييكه
مليكه. ايه زعلت
طارق. بغضب قالها ممكن افهم احنا حياتنا الجايه شكلها ايه
مليكه. مفيش بينا حياه اصلا علشان يكون لها شكل
طارق. والخطوبه
مليكه. ولا تزعل وقلعت الخاتم من ايدها وحطه ف ايده
طارق. بصلها ومش مصدق اللي بتعمله كان فاكر انها خلاص هديت
مليكه. اعتقد كدا انتهينا واللي بينا او اللي كنت فاكره حضرتك انو بينا خلاص انتهي وياريت متتعرضلي تاني
طارق. بص للخاتم وقال تفتكري هو دا كل اللي بينا
مليكه. كلامي معاك انتهي ومشيت وسابته
طارق. وقف محتار ف امرها وازاي واحده يحصلها اللي حصل وبردو ترفض الجواز اي واحده مكانها تتمني علشان كلام الناس
مليكه. بعدت شويه وقربت من الميه وقعدت تعيط
ملك. شافتها قالت ياتري مليكه قاعده لوحدها ليه
ساهر. بص وراه لقي طارق واقف شاورله
ملك. اختي وانا عرفاها مش بتهدي بسهوله
ساهر. بصراحه اختك ذودتها
ملك.نعم ليه دا انا لو مكانها كنت قتلته وكمان انا كنت هموته فعلا وقت عرفت اللي عمله فيها بس لما لقيته ندمان ومصمم يتجوزها دا اللي يشفعله بقلمي نور عصام عندي وبعدين هو كان يقصدني انا ابن ال
ساهر. خلاص احنا مصدقنا نهدي شويه ومليكه مسيرها تهدي
طارق. وصل لعندهم وقال انا راجع القاهره اليوم
ساهر. ايه اللي حصل
طارق. مفيش فايده فيها وطلع الخاتم وقال شوفو عملت ايه
ملك. تستاهل
طارق. مش نقصاكي يا ملك
ملك. انت كمان ليك عين تتكلم
طارق. اعمل ايه يعمي اكتر من الي بعمله
ملك. اوعي تنسي انك دمرتها ومش بسهوله تنسي وتسامح انت مادوست علي رجلها ومشيت لا يا استاذ يا اللي عامل ان ليك حق انت دمرتها وحرقت قلبها وكسرت فرحتها
ساهر. ملك كفايه
طارق . انتي السبب
ساهر. طارق خلاص مش عاوز اسمع منكم كلام تاني فكرو ازاي نصلح الوضع بينكم واللي فات لازم ننساه علشان نقدر نكمل مع بعض ملك حبيبتي ومليكه اختها وانت صاحبي وشريكي يعني كلنا هنكون مع بعض دايما يبقا لازم نهدي ونتعامل مع بعض احسن من كدا
طارق. انا راجع الفندق وهحجز وانزل القاهره
ساهر. طيب استني بس وكلنا هننزل مع بعض
ملك. انا هروح ل مليكه واشوفها
طارق. معلش انا هروح اتكلم معها اخر مره وبعدها هي حره
ملك. براحه يا طارق هي معذوره
طارق. قالهم اجهزو علشان ننزل وانا شويه وجاي
ملك وساهر مشيو فعلا
روايات بقلم نور عصام
مليكه. كانت قاعده عالشط وبتعيط وحطه ايدها علي بطنها
طارق. وصل لعندها وقعد جنبها وقال بحبك وبص لايدها اللي علي بطنها وقال تاني بحبك يا مليكه
مليكه. مسحت دموعها وقامت وقفت وبتمشي جوا الميه
طارق. وراها وقالها مليكه فوقي انتي كدا بتنتحري
مليكه. مش بترد عليه وبس بتدخل جوا الميه اكتر
طارق. وراها وبس قرب منها قالها اهدي
مليكه. التفتت له وقالت اللي عملته فيا ملوش حل عندي غير الموت.فابعد عن طريقي احسنلك
طارق. عاوزه تموتي كافره
مليكه. ربنا عالم بحالي وحرقة قلبي
طارق. طيب وابنك ذنبه ايه تقتليه
مليكه. ذنبه انك ابوه ذنبه انو جه بالغصب ومش،اي غصب دا اغتصاب
طارق. قلبه وجعه عليها قالها وانا ندمت وعاوز اصلح غلطي واهو بين اديكي وبتحايل للمره المليون عليكي
مليكه. صدقني مش هقدر
طارق. مع بعض هنحاول
مليكه. ابعد عني ارجوك
طارق. مش هبعد يامليكه
مليكه. التفتت لتمشي تاني ف الميه
طارق. لا دا جنان رسمي ومال عليها وشالها غصب عنها
مليكه. بصتله وما عملت اي حركه
طارق. استغرب انها مش بتقاومه
مليكه. بدأت تدوخ بقلمي نور عصام
طارق. بصلها وقال حبيبتي انتي تعبانه
مليكه. غمضت عيونها
طارق. اخدها وطلع بيها عالفندق وبس وصل لقي ساهر وملك ف انتظارهم وبلهفه
ملك. مالها فيها ايه
ساهر. مالكم انتو مبلولين كدا ليه اوعي يكون اللي ف دماغي صح
طارق. مش وقته نفوقها الاول
ملك. طيب طلعها فوق وفعلا طلعو
طارق. حطها عالسرير وقال هطلب الدكتور
ملك. مفيش داعي دا من الحمل وانا بس تفوق واغيرلها هدومها
طارق. قاطعها وقال لا لازم دكتور احنا هنخرج وانتي غيريلها
ساهر. كويس اننا روحنا جبنا الشنط وخرجو من الاوضه
ملك. غيرت لاختها
مليكه. فاقت لكن تعبانه
ملك. حبيبتي انتي بخير
مليكه. اومئت بعيونها
ملك. قلقتينا عليكي والباب خبط
طارق. الدكتور وصل
ملك. تمام خليه يتفضل وبعد الكشف عليها قال انها ضعيفه ولازم تهتمو بيها اكتر من كدا علشان الحمل ف الشهور الاولي
طارق. شكر الدكتور وبعدين دخل عندها
مليكه. عيونها مليانه دموع
طارق. لو تعبانه ومش هتقدري
مليكه. قاطعته وقالت انا هرجع القاهره
طارق. تمام وخرج هو ساهر وحجزو وركبو الطياره كلهم
مليكه. قعدت بعيد عنهم ومش بتبص عليهم
ساهر. عنيده ودماغها نشفه
طارق. اوووف منها بجد مش عارف اعمل ايه معها
ساهر. اصبر بس شويه
وبعد فتره وصلو
رواية انا واختي بقلمي نور عصام
ساهر. تعالو علشان نوصلكم
ملك. بصت لاختها
مليكه. ما اتكلمت
طارق. بهمس ل ساهر قال هدوئها مش مريحني
ساهر. اهمد بقا المهم انها موافقه نوصلهم وفعلا ركبو
وبعد بعض الوقت وصلو
مليكه. نزلت بدون ما تتكلم مع حد واتجهت للعماره اللي تسكن فيها
طارق. لحقها وقال ايه يا قمر مش عاوزه شنطة هدومك
مليكه. من غير ما تبصله مدت ايدها علشان تاخدها
طارق. بهزار مال عليها وقال عيب ف حقي اخلي حبيبتي وام ابني تشيل الشنطه وتتعب انا مقدرش اتعبها
مليكه. التفتت تمشي وفعلا طلعت عالسلم
ساهر وملك وراهم
طارق. بهزار قال ايه دا مش عرفين يعملو اسانسير ايه مش عرفين ان فيه قمرات حوامل ومش هتقدر تطلع انا لازم اشوف الموضوع دا
ملك. ردت وقالت وانبي تعيش عيشة اهلك شويه
طارق. مالهم يا ختي
ملك. ممالهمش بس كانو ايه ف الاول
طارق. من يومي ابن عز يا ختي
ملك. عوجت بوئها
ساهر. ضحك عليهم وعلي حركة بوئها
مليكه. وصلت الشقه فتحت بالمفتاح اللي معها ودخلت
ملك. دخلت وراها
طارق وساهر. حطو الشنط وقالو هنمشي احنا بقا
ملك. ابتسمت
مليكه. من غير ما تبصلهم قالت اعتقد ان علاقتي بيك انتهت وياريت ما اشوف وشك تاني اللعبه خلصت خلاص ودخلت اوضتها
طارق. طيب اقتلها ولا اعمل فيها ايه دي
ساهر. يلا نمشي دلوقتي
طارق. قال ل ملك خلي بالك منها ومشيو
وبعد فتره ملك مش قادره تقنع اختها
مليكه. مش قادره تنسي ومش بتدي فرصه لحد يتكلم معها واستمر الحال علي كدا شهور وما كانت تروح الجامعه قعدت ف البيت علشان الحمل وطارق حاول كتير معها لكن دائما تصده
وما اسرع الايام وبقت
مليكه. ف الشهر التاسع وكانت خارجه
ملك. حبيبتي رايحه فين
مليكه. نازله اشتري لبس للبيبي
ملك. ابتسنت وقالت طيب استني البس واجي معاكي
مليكه. لا انا حابه اكون لوحدي
ملك. تمام علي راحتك حبيبتي
مليكه. نزلت وقعدت تلف وتدخل مولات كتير تشتري وبعدين خرجت وهي ماشيه شافت لبس عجبها ف محل راحت ليه ووقفت تتفرج من برا وحطت ايدها علي بطنها وفجأه
طارق. وقف جنبها وقال يجنن مش كدا
مليكه. بخضه شهقت وحطت ايدها علي صدرها
طارق. ابتسم وقالها سلامتك ياروحي وبعدين قالها انا كنت معدي بالصدفه لمحتك وبصراحه ماصدقت اشوفك
مليكه. وشوفتني
طارق. ببتسامه بص لبطنها وشكلها وقال تجنني حبيبتي
مليكه. احرجت من نظراته وقالت طيب عن اذنك بقا
طارق. ايه دا مش هتشتري البس اللي عجبك
مليكه. بعند قالت لأ
طارق. مستحيل تمشي قبل تشتري اللي عجبك هو ابني اي حد ولا ايه دا ابن طارق المسيري اي حاجه نفسه فيها هو وامه لازم تتحق
مليكه. بصتله وعوجت بوئها
طارق. اهو بعد العوجه دي انا نفسي
مليكه. بصتله بحده
طارق. خلاص خلاص يا ساتر عليكي واخدها من ايدها غصب عنها ودخل المحل واشتري البس اللي كان عجبها ولبس تاني كتير
مليكه. بعد ما خرجو قالت مش،عملت اللي عوزه ممكن بقا امشي
طارق. لا طبعا امي وابويا وصلو اليوم وعاوزين يشوفو مراتي
مليكه. نعم
طارق. ايوا هما كانو ف السعوديه عند اختي لانها كانت عامله عمليه قلب مفتوح وبقالهم سنه تقريبا معها وامبارح بس وصلو وطبعا حكتلهم علي الي حصل بقلمي نور عصام
مليكه. بصتله وزعلت
طارق. فهم نظرتها قالها اهدي يا قلبي انا بس قولتلهم اني اتجوزت
مليكه. عقدت حاجبها
طارق. ابتسم وقالها قولتلهم اني حبيت وماقدرت استني،اومال عوزاني بعد كام يوم اقولهم اني عندي ولد كدا علطول
مليكه. فهمت انو عمل كدا علشان شكلها قدامهم وبعدين بعند فيه قالت لا كنت قولهم انو ابنهم وماقدرت تكمل ودموعها نزلت
طارق. ضمها لحضنه وقالها اسف حقك عليا
مليكه. صرخت
طارق. بخوف ف ايه مالك
مليكه. شكلي بولد
طارق. بخوف اكتر قالها نعم هو دا وقته
مليكه. هو بمزاحي وصرخت اكتر
طارق. حملها وراح علي عربيته وقالها اوديكي المستشفي
مليكه. لا وديني الملاهي
طارق. انتي بتهزري
مليكه. انا اللي بهزر وقالت اااااااه
طارق. دموعه نزلت عليها لما شافها بتعرق وبتتعب زياده
مليكه. قالت طارق بسرعه شويه انا هموت
طا ق. اول مره يسمع اسمه منها
مليكه. بتعب قالت طارق
طارق. بصلها وقال عيون طارق
مليكه. خلي بالك من ابني لو حصلي حاجه
طارق. حبيبتي اهدي انتي هتكوني كويسه وانتي اللي هتربيه وهنعيش مع بعض وابننا ف وسطنا
مليكه. بتتنفس بضعف
طارق. مليكه
مليكه. صرخت بصوت عالي
طارق. روحه هتطلع عليها بصلها لقي ميه نزلت منها بدموع قالها حبيبتي اتحملي بس دقيقتين خلاص قربنا
مليكه. طارق انا تعبانه قوي
طارق. اعمل ايه بس ياربي وكانو وصلو المشفي نزل وشالها ودخل
مليكه. تعالي معايا
طارق. يا حبيبتي مش هينفع
مليكه. متسبنيش يا طارق انا محتجالك قوي
طارق. قال للدكتور ينفع
مليكه. الله يخليك خليه يدخل معايا انا خايفه
الدكتور. ابتسم وقال مفيش مشكله وقال للممرضه جهزيه وبعد دقائق
مليكه بتصرخ وتعض ف ايد طارق
طارق. اااه حرام عليكي يا مفتريه
مليكه. ربنا ياخدك يا طارق انت وكل الرجاله
طارق. ليه كدا
روايات بقلم نور عصام
الدكتور. قالها طيب واحنا مالنا بقا
مليكه. ااااااااه وعضت ايد طارق مره تانيه
طارق. اعوذ بالله ايه دا انا دلوقتي عرفت انتي صممتي علي دخولي معاكي ليه
مليكه. بعد صرختها القويه اخدت نفس بتعب وضعف
طارق. بصلها اشفق عليها لانها طبعا تعبت بجد وبص للولد وابتسم
مليكه. عيونها جت ف عيون طارق وغمضت
طارق. بلهفه مليكه
الدكتور. اهدي متخافش هي بخير وشويه كدا هتفوق
طارق. طيب هي ليه غمضت
الدكتور. احمد ربنا
طارق. الحمد لله ومال عليها وباسها من جبينها
الممرضه. لبست الولد وقالت ابنك اهو يا استاد اتفضل
طارق. برعشه شاله ودموعه غرقت وشه ومال عليه وباس كل حته فيه وبصله وقال ربنا يخليك ليا حبيبي واذن ف ودنه
وبعد شويه مليكه كانت ف غرفه عاديه وطارق اتصل بساهر وملك
مليكه. فاقت تماما وقالت ابني فين
طارق. حمدلله علي سلامتك حبيبتي
مليكه. عاوزه اشوفه
طارق. حاضر وجابلها الولد وقالها ابننا اهو زي القمر شبهك
مليكه. اخدته منه وباست ايده وبعدين باسته من خده وضمته لحضنها وعيطت واخدت نفس بصوت عالي
طارق. حبيبتي اهدي العياط غلط عليكي
مليكه. امته هروح
طارق. بس شويه ونمشي وبعدين قالها مليكه لازم نتكلم
مليكه. ف ايه يا استاذ طارق
طارق. غمض عيونه واتنهد وحاول يهدي وبعدين قالها حبيبتي احنا لازم نكتب كتابنا لازم نتجوز
مليكه. وان قولت لأ
طارق. بلاش عناد بقا انا ساكت كل الفتره اللي فاتت علشان كنتي حامل وانا مكنتش عاوز اغصب عليكي واتعبك لكن
مليكه. قاطعته وقالت ايه هتغصبني عليك ولا ايه
طارق. قام وقعد جنبها عالسرير ومد ايده وحاوطها بيها
مليكه. ايه دا ابعد عني
طارق. ضمها اكتر لحضنه وقالها كفايه عناد علشان ياسين
مليكه. باستغراب قالت ويطلع مين دا ان شاء الله
طارق. ابتسم ومال بدماغه علي ابنه وباسه من ايده وقالها نور عيونا احنا الاتنين روحنا ودنيتنا وكل حياتنا
مليكه. ومين قالك بقا اني هسميه ياسين
طارق. ابتسم وقال تحبي تسميه ايه
مليكه. مش عرفه بس مش هسميه زي ما انت عاوز
طارق. هو عند وخلاض
مليكه. انت بتزعق فيا
طارق. اسف حقك عليا ومال علي خدها باسها
مليكه. بصتله ورفعت حاجبها
طارق. بمشاكسه معها قال براحتي انتي مالك ودخل ساهر وملك
ملك. حبيبتي انتي كويسه ليه مقولتليش
مليكه. الحمد لله انا بخير
ساهر. حمدللله علي سلامتك يا مليكه
مليكه. الله يسلمك
ملك. بقا كدا تكلمي طارق وانا لا
طارق. اهدي يا حقنه انا شوفتها بالصدفه
ساهر. ضحك
ملك. اخدت بالها من اللي نايم ف حضن مليكه ابتسمت وقالت ياروحي
ساهر. بمرح قال لسه فاكره
ملك. هههههه واخدته وقالت ياخلاثي قمر شبهي بالظبط وباسته
طارق وساهر هههههههه هههههههه
طارق.قالها شبهك دا ايه وبص لمليكه وقال ابني طالع شبه امه زي القمر
ملك. بردو اختي وتوأمي ضحكو كلهم
طارق. قال ساهر ممكن تجيبلي مأذون
مليكه. مش هيحصل يا طارق
طارق. بغيظ فيها قال تعرفي تسكتي انتي ملكيش دعوه
مليكه. نعم
طارق. مليكه اعقلي بقا الولد لازم اكتبه باسمي ولازم نتجوز ولا عجبك الوضع اللي احنا فيه
ملك. قبل اختها ترد قالت عين العقل يا طارق
ساهر. انا ثواني وراجع وخرج عمل فون
طارق. اخد الولد وبيحاول يلاعبه عيط منه
مليكه. قالت هاته يا طارق واخدته وباسته وابتدت تلاعبه ابتسم ابتسامه خفيفه
طارق. قال ااه يا بن امك انته العياط ليا والضحك ل مليكه
مليكه. ابتسمت علي كلامه
ساهر. خبط عالباب ودخل ومعه الماذون ويوسف وتم كتب الكتاب وبعد ما الكل خرج
طارق. ابتسم وقال مبروك حبيبتي
مليكه. انا سكت ووافقت بس علشان خاطر ياسين لكن ليا شرط
طارق. اؤمري
مليكه. ملكش دعوه بيا ولا ليك كلام معايا نهائي ووقت تحب تشوف ياسين مفيش مشكله دا حقك
طارق. امممم وايه كمان
مليكه. وبعد فتره نطلق
طارق. حاجه تاني
مليكه. عوجت بوئها وسكتت
طارق. قام وقف وقال انا سمعتك انتي كمان لازم تسمعيني علشان انا اتحملتك شهور وانتي العند مالي دماغك ومفيش فايده فيكي لكن من انهارده هتشوفي طارق تاني خالص
مليكه. هتعمل ايه يعني
طارق. هعمل كدا ومال عليها قبل تستوعب كلامه وباسها بوسه طويله وضمها اكتر لصدره وتعمق ف قبلته وما تركها إلا لتتنفس
مليكه. اخدت نفس وبعدين قالت انت اتجننت
طارق. هو انتي لسه شوفتي جنان وشالها هي والولد ف حضنها وخرج
ساهر. اهدي يا ابني مش كدا
ملك. طيب استني هات الولد
طارق. قالها خدي ياسين وتعالي ورانا وفعلا اخدته من علي اختها
مليكه. علي فكره اللي بتعمله دا مش هسكت عليه
طارق. ببرود اعملي اللي انتي عوزاه ونزل بيها وركبها العربيه
مليكه. بعد شويه قالت احنا رايحين فين دا مش البيت
طارق. دا طريق بيتنا احنا
مليكه. نعم يا خويا
طارق. هههههه وبعدين غمز لها وقال اخوكي دا ايه دا انا لسه كاتب كتابك وعيب قوي تقولي كدا
مليكه. طارق متستفزنيش
طارق. بحب قال والله ماقدر
مليكه. سكتت لانها احرجت من كلامه وطريقته وبعد بعض الوقت وصلو الفيلا شالها ودخل بيها
مليكه. نزلني لو سمحت
طارق. لا مراتي وانا حر ورن الجرس
سعاد. فتحت وقالت اهلا يا بيه واستغربت
طارق. دخل ووراه ملك وساهر وقال بابا وماما فين يا سعاد
سعاد. بالصالون يا بيه
طارق. تمام واتوجه لهم
مليكه. محرجه قالت طيب نزلني مش حلو كدا
طارق. كان وصلهم ابتسم وقال السلام عليكم ردو السلام
ام طارق. ابتسمت وقالت مين القمر اللي شايلها دي ياطارق طبعا هي كان عندها خلفيه قبل كدا من ابنها
طارق. دي مليكه مراتي يا ماما اللي كلمتكم عنها قبل كدا
ابو طارق. نورتي بيتك يا بنتي
مليكه. روحها هتطلع من احراجها
طارق. قال معلش يا بابا هي تعبانه لانها لسه خارجه من المشفي
امه وابوه مع بعض قالو سلامتك يا بنتي مالك
طارق. ابتسم وقال كانت بتولد
ابوه وامه بصو ل ملك ومعها الولد
طارق. قال حبايبي زي ما قولتلكم قبل كدا اننا اتجوزنا وانا بصراحه ما قدرت استني واليوم كنت رايح اجيبها زي ما قولتلك يا ماما لان ملك كانت لوحدها ومليكه قالت تقعد معها يومين بس ياسين بيه شرف ودا سبب تاخيرنا رواية انا واختي بقلمي نور عصام
ابوه وامه فرحو جدا وامه بصت للولد
ملك. راحت عليها وقالت اتفضلي يا طنط حفيدك اهو
ام طارق. اخدته بالهفه وباسته
ابوه. مال عليه وقالها هو حفيدك لوحدك واخده منها
ساهر. قال مبروك عليكم يا عمي يتربي ف عزكم
ابو طارق. لامواخده يا ساهر يا بني الفرحه نستني
ساهر. ولا بهمك يا عمي
طارق. طيب انا هطلع مليكه
ام طارق. اكيد يا طارق محتاجه ترتاح وانا خمس دقائق وسعاد تكون عندك بالاكل لان مليكه لازم تتغذي كويس وراحت عليها وطبطبت علي كتفها وقالت حمدلله علي سلامتك حبيبتي
مليكه. بحب ليها قالت الله يسلمك يا طنط
ام طارق. قالت طنط دا ايه انتي من هنا وجاي هتقوليلي يا ماما
مليكه. ابتسمت واومئت بعيونها
طارق. قال قبل يطلع قال فرح ساهر ومليكه بعد شهرين وبما انكم رجعتو انا هعمل فرحي معاهم
مليكه. قالت فرح ايه اللي هتعمله وياسين موجود
طارق. بحب ولمعه بعيونه قالها هو احنا كدا زي الاجانب نجيب الولد الاول وبعدين نتجوز ونعمل فرح
الكل ههههههه هههههههه
يتبع الفصل الثامن والأخير اضغط هنا
- الفهرس يحتوي على جميع الفصول (رواية انا واختي كاملة)