Ads by Google X

رواية أحببتها فأمتلكت قلبي الفصل السابع 7 - رحمة عصام

الصفحة الرئيسية

رواية أحببتها فأمتلكت قلبي البارت السابع 7 بقلم رحمة عصام

رواية أحببتها فأمتلكت قلبي كاملة

رواية أحببتها فأمتلكت قلبي الفصل السابع 7

_انت مين وعايز مني اي
=.. 
_انت من رجاله بابا؟ 
=..  
_بابا بعتك عشان تتقذني؟ 
=.. 
_بعصبيه: ماترد عليا هو انا بكلم نفسي
=ببرود: صوتك ميعلاش ومش عايز اسمع حسك
_انت خاطفني طيب؟ 
=.. 
_يادي النيله اطلع من خطف اخش على خطف تاني
=.. 
_طب قولي ياعسل انت اسمك اي
=.. 
_ لا وكمان تقييل
=بعصبيه:مش قولتلك اخرسي، وخدي الطفح ده ومش هكررها تاني طول مانا موجود مسمعش حسك
_بأرتباك: حا ااضر ح ااضر
لسه هيقوم ويمشي 
_بدموع: استني
_.. 
_فكلي ايدي عشان اكل
فكيت ايدها وخرجت، مش قادر اشوفها كده ولا قادر اعذبها بذنب ابوها، كل مابص ليها بحس اني عايز اضرب نفسي 100 جزمه على عملتي دي، وبرضوا لو سبتها هينهشوا فيها، ربنا يقدم اللي فيه الخير"
_اي ده الراوي بيه شرف اهلا تعالي
=بغضب: بنتي فين ياعمار
_طب اشرب حاجه الاول
=بغضب اكبر: بنننتي فييين ياااعمااار
_ببرود: عندي
= ده مكانش اتفقنا
_ قولتلك دخلني معاك المافيا وخليني كبير فيها
=بعصبيه: هو ده هيحصل ف يوم وليله!؟؟؟ 
_خلاص لما ده يتنفذ هرجعلك بنتك، اصلي عارفك ملكش كلمه وبتيجي بالجذم
=بنبره غصب: هندمك على كل اللي بتعملوا يعمار هنددمك
_بضحكه صفرا: استنى انادي الحارس يوصلك
مجهول: انت كده بتلعب بالنار
_سيبها على الله وكل حاجه هتحصل زي ماخططتلها
_اه يانا يااامااا، يعني اطلع من خطف اروح لخطف!، طب دي مرات ابويا وكانوا هيتفاهموا واروح ده بقا عايزني لي؟؟؟ 
دخل عليا وشكله مبيبشرش خير، اي ده بيقرب اعمل اي طيب اهرب لالا يارب يارب يارب اعمل اي، كنت قاعده على الأرض قومني وفضل واقف قدامي ومبيتكلمش وانا برضوا مش عارفه ده عايز مني اي"
_بهمس: انت مين وعايز مني اي
=… 
_عايز فلوس طيب عشان كده خطفتني؟ 
=.. 
_بعصبيه: انت اي يابني آدم ماترد بكلم صنم
مسكني من شعري جامد ونبره صوته كلها شر
=اوعدك انك مش هتطلعي من هنا غير على تربتك انتي وابوكي
_بأرتباك: اا اب اا ابويا! 
=بأبتسامه صفرا: ابوكي
_بخوف: عملك ايه
ساب شعري وفضل يقرب مني لحد ماوصلت للحيطه وحط ايده على الحيطه وكانت راسي بين ايده، قرب من ودني وبهمس
_اوعدك اني هكون سبب كل حاجه وحشه هتحصلك في حياتك
= بدموع وخوف: اا نا ا انا مش فاهمه حاجه 
رفع راسه وبص في عيني جاامد
_عايزه تعرفي ابوكي عمل اي؟
هزيت راسي بمعنى اه، سند راسه على راسي وانا الخوف متملك مني وقلبي ضرباته زادت
=ابوكي قتل اخويا
_بصدمه وارتباك: اا نت أن انت بتتقوول ايييي، ااانتت بتتتخررف بتتقوول ايي
رفع رأسه وبصلي وفجأه مسكني من رقبتي وحسيت أن فعلا روحي بتطلع في ايده،بصتله لقيت عينه مليانه دموع وكلها حزن وانتقام ومن نظرته دي اول مره احس ان فعلا بابا ممكن يعمل حاجه زي كده"
=بهمس ودموع: ابوكي قتل اخويا، قتل اللي كان سندي ورباني بعد ابويا الله يرحمه، قتل ملجأي اللي كنت بحكيله كل حاجه في حياتي، قتل الحاجه الوحيده اللي بتفرحني
ساب رقابتي ووقعت على الأرض، برفع راسي لقيت عينه حمرا ووشه مليان دموع شبه الطفل الصغير اللي أهله سابوه وتايهه ومش عارف يتصرف"
=ابوكي دمرني وانا مش هسيبه وهدمره حتى لو على حسابك انتي، هخليكوا تعيشوا تتمنوا الموت من اللي هتشفوه مني
لقيت فجأه مسك كورباج وبكل وحشيه نزل ضرب فيا وانا بصوت بأعلى صوت عندي ومفيش حد سامعني ولا هينجدني من ايده، شكله مكانش في وعيه بيضربني بكل ذره حزن حزنها على اخوه وأول مره في حياتي حد يعذبني احس اني عذراه.. "
حد دخل علينا وفضل يحوشه بس الظاهر انه فعلا مكنش في وعيه، فضل يبعده ويهز في وبرضوا نازل ضرب فيا، اللي دخل فضل ينادي على الحرس ودخلوا وبيحاولوا يمنعوه وهو مبيهداش بل بيزيد ضرب اكتر، كلهم حاوطوه وبيشدوا فيه وفجأه لقيته بأعلى صوته وبنبره كلها انتقام' مش هسيبك يرااااوي مشش هسيبكككك' واغمي عليه.. 
فضلت مندهشه من منظره وشكله وازاي حد فيه الوجع ده كله؟، برغم الجروح والألم اللي فيا الا انه سيطر على تفكيري ومش حاسه بحاجه حواليا غير بيه هو وبس..
يتبع الفصل الثامن 8 اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent