Ads by Google X

رواية صغيرتي للبيع الفصل السابع 7 - بقلم دينا عبدالحميد

الصفحة الرئيسية

 رواية صغيرتي للبيع البارت السابع 7 بقلم دينا عبدالحميد

رواية صغيرتي للبيع كاملة

رواية صغيرتي للبيع الفصل السابع 7

مراد وايه قرارك 
عشق قررت اني....
ولا اقولك خليها مفجأه 
مراد ناويه ع ايه يعني
عشق مضطره اغيب عنك مده ممكن تطول بس تاكد اني هرجع ده بعد اذنك
مراد ابتسم مش موافق 
عشق بحزن ليه 
مراد منتظر كلمة لو قولتيها هوافق
عشق فكرة بحيره وبعدين ملقتش حل 
فقالت بتلقائيه والله يا بابا مش فاكره 
مراد ابتسم قولتيها ومنغير قصد كويس معناها انك معتبراني زي والدك 
عشق بغضب انت مش زيه فمش تقارن نفسك بيه 
مراد هستناكي يا عشق 
عشق ابتسمت وقالت متخفش هرجع باذن الله 
مراد ابتسم وقال بلاش تعملي زي تماره 
 وعشق راحت حضنته ومشيت 
عشق خرجت سرحانه وبتفتكر مكالمتها مع الدكتور بيقول ان الحمل فبدايته سهل ينزل 
وكلام  الشيخ ان مفيش مبرر لقتل روح وانه حتي الام مش ارحم للطفل فربنا بيختار الانسب لينا منغير منعرف 
لو اطلعتم ع الغيب لاخترتم ما اختاره لكم الله 
عشق رجعت بالذاكره لكل الي حصل وتاكدت ان الي بيحصل مهو الا لسبب وهي مش عارفه بس هيظهر مع الوقت 
راحت عشق اشترت لبس كتير للبنات ولمامتها ولابوها عشان فرح غسق 
ورجعت البيت ورتهم كلوا الا كيس خدته عنته ومرضيتش ان حد يعرفه الي فيه ومسكته وابتسمت وعدت الايام وعشق فرحانه ومخبيه فرحتها بتروح تشوف مراد لحد مجه كام  اليوم قبل فرح غسق(p)
 عشق بصت لمراد وقالتله انا هاغيب عنك من بكره 
مراد ابتسم وقال براحتك
عشق مشيت داخله البيت سمعت اصوات غريبه واول مدخلت لقت شاب طويل وعريض ووسيم جدا شعر بني(r) سايح وقاعد مع عبد الرحمن.
عشق دخلت ببرود وقالت السلام ودخلت عند اخوتها 
لقت شفق بتتنطط فرحانه 
عشق مالك(e)ياشوشو 
شفق عمار ابو الدهب ابن فايز ابو الدهب جه يخطبني (t)
عشق ببرود متفرحيش الاغنيا مش بينزلوا الا لو في مقابل 
شفق قصدك ايه( t)
عشق قصدي ان عمار ابو الدهب مش سهل يا شفق
بس عموما لو موافقه(y) ف مبروك 
شفق بس ده فصه متتعوضش
عشق الفلوس مش كل حاجه 
ثم الي يجي (e)من ناحية ابوكي صدقيني لازم يتخاف منه 
شفق سيبيني افرح شويه ولو هندم بعدين 
عشق ابتسمت وحضنتها الي يعجبك (y)
مبروك يا عروسة قلبي 
شفق ابتسمت وحضنتها 
وعشق دخلت (e)ترتاح ف اوضتها 
وخرجت تاني يوم راحت تتمشي لحد العصر وبعدين دخلت عياده.. 
الدكتوره واثقه (s)من قرارك ياعشق عشان متندميش 
عشق ده الصح عشانه وعشان الكل 
الدكتوره تمام  
نص ساعه وتدخلي (D)العمليات
عشق تمام 
رجعت عشق اخر (i)اليوم مرهقه 
ونامت وصحيت عشان تجهز ليوم طويل وهو فرح غسق 
او خلونا نقول (n)لخطتها الي قررت تعملها 
خلص الفرح والخمس بنات او قمرات كانوا زي نجوم الفرح وفجاه عشق(a) غمزت ل رائد واتسحبت منغير محد يشوفها ورائد راح وراها عشق ادته فيزا وباسبورات بتاعه وبتاع غسق ومعاهم تذاكر السفر 
عشق الطياره بعد تلات ساعات 
(دينا عبد الحميد)
والعربية مستنياكم ومترجعش غير لمااقولك 
رائد تمام وشكرا يا عشق انك وقفتي جنبي 
عشق انا وعدتك ووفيت بوعدي 
(دينا عبد الحميد )
دورك توفي بوعدك وتحافظ عليها 
رائد دي ف قلبي وعنيا 
عشق ربنا يخفظكم روح انت 
(Prettey eyes )
عشان زمنهم اخدوا بالهم من اختفائك 
رائد وانتي هتروحي فين...
عشق هاكمل باقي الخطه 
بس متنساش تشرب بابا العصير زي متفقنا عشان هيخاف يشرب من ايدي 
وراحت عشق خلصت ورجعت وخلص الفرح وودعوا اختهم 
عشق همست لغسق ف ودنها بلاش عند رائد بيعشقك وعمل كتير عشانك ومتساليش كتير هنفهمك بعدين باي 
وغمزت رائد فاخد غسق ومشيوا 
اما عشق فطلعت الشقه مجرد مطلعوا وقع عبد الرحمن ف الارض والكل اتخض عشق سندته وقعدته ع كرسي وابتسمت بحزن ومرار وقالت هتوحشني يا بابا انت الي جبرتني بس انا فعلا بحبك
الام بغضب ابوكي ماله يا عشق عملتي ليه ايه 
عشق سابهم ودخلت تنزل شنط سفر ف العربيه 
الكل اتصدم 
شفق ايه ده يا عشق 
عشق مسافرين 
حور ع فين ياابله 
عشق مكان جديد بحياه نضيفه 
الام مستحيل انتي عايزه تجيبلنا العار والفضيحه 
عشق اجبلكم م العار والفضايح لحقتكم بس انتي الي مش واخده بالك 
انا بقا هالحق اخواتي ونروح مكان محدش يعرفنا فيه نعيش بسلام حياه جديده 
الام مش هسمحلك انا مش موفقه 
عشق متوفقيش انا هاخد البنات وفقتي وجيتي كان بها موفقتيش تنسي ان ليكي بنات عشان انا هاعتبرهم بناتي وهاعتبركوا متوا انتي وبصت لابوها وهو 
هقول للكل اننا ايتام 
ومتخفيش هعيشهم عيشه كويسه بالحلال 
كانت عشق بتتكلم وبتنقل الشنط وسط كلامها وراحت شالة رغد الي كانت نايمه ونيمتها ف العربيه وقعدت حور معاها وطلعت تنده شفق 
عشق يالا يا شفق اتاخرنا وهو ممكن يصحي 
شفق مش جايه 
عشق نعمممم
ده ليه ان شاء الله 
شفق انا اتخطبت وفرحي كمان اسبوع ازاي اهرب 
عشق بصتلها بحزن هتندمي والله لتندمي بس هيكون الوقت فات
والندم مش نافع 
بس وقت متحتاحيني هتلاقيني جنبكووطلعتلها هدومها  وحضنتها وقالت هتوحشيني اوي
اتاكدي اني هكون ديما جنبك 
شفق خدي بالك من نفسك ومن البنات 
عشق متخفيش عليهم دول بناتي
وبصت لامها معاكي تلات دقايق لو منزلتيش هنمشي ونسيبك ومتفتكريش انناهنرجع 
نزلت عشق ومستنتش رد امها ودخلت العربيه استنت خمس دقايق وبعدين اتنهدت وطلبت من السواق يمشي 
وقبل ميختفوا بتبص عشق من المرايا لقت مامتها نازله جري وقفته واخدتها ومشيت 
السواق تحبوا نروح ع فين 
عشق بابتسامه ع محطت القطر 
الام ليه 
عشق بعدين هتعرفي 
نزلوا وركبوا قطر للمنصوره بعد تلات اسابيع دخلت عشق عليهم تلم الهدوم 
الام ع فين تاني يا بنت بطني 
عشق جوزك زهق فهننزل اسكندريه عشان البنات تحضر ف مدارسهم 
مع بداية السنه 
الام وليه مرحناش من الاول 
عشق عشان اي حد بيهرب بيروح القاهره او اسكندريه فاكيد هيدور هناك دلوقت هو سابها نروح احنا... 
الام ملكيش حل يا بنت بطني 
وبعد تلات سنين .....
في احدي الفيلال الضخمه تدخل الشمس ع بنت نايمه جنب سرير وماسكه ف ايدها ايد صغيره فتقلق وتحط ايدها ع دماغه وتبتسم وتبوسه وتحمد ربنا انه بخير 
وتقوم تاخد شور وتتوضي وتصلي وتنده 
دادا فاطمه يا داداااااا
فاطمه خير كفلا الشر  حصل ايه يا تماره يا بنتي براء حصلهرحاجه 
يتبع الفصل الثامن 8 اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent