رواية السمراء (كاملة) بقلم شهد طارق
رواية السمراء كاملة
انتي اتجننتي اي الانتي بتقوليه دااه
يوووه بقا دااه العندي انا هوديها الملجأ
انتي ازاي انتي ام انتي وقال بحنان طيب لي ياحببتي عاوزة توديها ملجأ
قالت بعصبيه عشان انا مكنتش بحب البنات وهي بنت وغير كدااه دي شكلها وحش اوي
ازاي دي تبقي بنتي انا سهير هانم انت اتجننت يا زين عاوز دي تبقي بنتي انا
قال زين بهدوء ما قبل العاصفه انتي عاوزة تودي بنتي الملجأ عشان شكلها وحش ومش عجبه حضرت سهير هانم
قالت سهير بنفور اهاا انا مش هستحمل ان دي تكون بنتي انا مش هقبل ان حد يقولي بنت وحشه بنت مش شبهك يقوليلي انتي سهير هانم دي تكون بنتك
وانت عارف صحابي في النادي
قال جاسر اختاري يما انا وبنتك يما صحباتك في النادي
قالت بتوتر اي الانتا بتقوله دااه وبعدين انت ازاي رجل الاعمال المشهور الملياردير يقبل يكون عنده بنته سمرا ووحشه كدااه دي الجرايد هتكتب عننا وتنزل صورة بنتك انا مش هلمسها عشان تكون عارف وااه لو انتي قلت خيريني فانا هختار
رواية السمراء الفصل الثاني
انا هختارك انت وهي اكيد دي بنتي وقالت بحنان زائف انا حاسه باحساس جديد عليا حبها بيدخل في قلبي انشاء الله هحبها وقالت بود زائف دي بنتي بردو وانا هههتم بيها جداا
قال زين بحنان انا هعملها كل الهي عوزاه دي بنتيي الوحيده
قالت سهير بغضب مكبت وحولته الى حنان زائف علشان زين ميحسش بحاجه قالت
اه طبعاا وانا كمان دي بنتي الوحيده انا هدخل انام جود باي
قال زين وهو منشغل ببنته وبيداعب انفها تصبحي على خير.... اه استني يا سهير هنسميها ايه
قالت سهير : اي رايك اسميها سمر
علشان جايه من سمراء
قال زين بغضب :مش قلتلك متقوليش عليها سمراء تاني اي انتي مبتفهميش واخد بنته وطلع على سلم القصر ووضعها في غرفتها على سرير البيبيهات
ونزل لغرفه السفره وقال يا هند يا هند حضري البيبيونه لسمر
قالت هند اوامر حضرتك
وبعد مرور سنه
قال زين : انتي مهمله ف بنتك يا هانم لو انا مكنتش جيت من السفر كان زمانها ماتت انتي مشفوفتيش حراراتها كانت مرتفعه ازاي انتي ازاي تسكتي عليها كدااه
قالت سهير ببرود انا كنت مع صحابيي في النادي وشور مش هخدها معايا مش عيال صحابي يكونو عنيهم خضراء وشعرهم اصفر وانا اخد بنتي السمراء معايا
قال لها زين لا انتي اكيد مش طبيعيه اي الانتي بتقوليه دااه انتي ازاي ام انتي
قالت له وهي تطلع على السلم لتصل الي غرفتها : ايوا انا مش ام عشان انا مبعتبرهاش بنتي اصلا
قال لها زين : بنفاذ صبر قسماا بالله لو معملتيهاش حلو زي كل الامهات مبتعامل اطفالها هطرودك من القصر واسحب منك العربيه وابقي شوفي مكان تقعدي فيه واه صح كريدت كارد بتاعتي المعاكي هاخدها. وقال بسخريه وابقي شوفي هتدخلي االنادي وتقعدي مع صحابات الانتي بتقولي عليهم ازاي. يا سهير هان
قالت سهير بعصبيه : انا مبتهددش واه هفضل اعملها وحش ولو وصلت لقتلها هقتلها...!
رواية السمراء الفصل الثالث
في ثانيه زين كان عندها ومسكها من معصمها بقوه وقال البتقولي هتقتليها دي تبقي بنتي وانا لو عرفت ان حصلها اي حاجه مش هيكفيني فيها موتك وقال بغضب وصوت عالي هز ارجاء القصر فاهمه
قالت سهير بخفوت وصوت هامس يكاد يسمعه ورعب فاهمه فاهمه
قالت بسرعه وحنان زائف انا اسفه بس بس م م.
قال زين بصوت عالي اخرسي انتي لسه هتبسبسي
وخرج من القصر
وصعدت بسرعه على سلم القصر البيتوجهه الي غرفتها وقالت يا انا ي سمر
وبعد مرور تلات سنوات
مامي مامي انا عوزاكي توديني الحضانه مع ثحابي زي مامتهم عشان انا بزعل
سهير بانشغال : متزعلي ولا تولعي انا مش هوديكي حضنات كفايه عليكي الداده توديكي وانا اضيع وقتي واوديكي
قالت سمر بدموع ونبي مامي وديني الحضانه
قالت سهير انا قلت لاء اي انتي مبتفهميش يلا امشي من هنا
دخل زين من بواباه القصر وقال سهر حبيبه بابي عامله ايه
مسحت سمر دموعها بسرعه وقالت بابي بابي وجريت عليه وحضنته
قال زين روح بابي جهزتي وحضرتي نفسك عشان تروحي الحضانه
قالت بضحكه طبعاا بابي سمر سطورة وبتعرف تعمل كل حاجه
قال زين بضحك على سطوره وقاله ايوا انتي سطوره يلا حبيبي عشان الداده توديكي الحضانه وانا هاجي اخدك
قالت سمر حاتر هييييه
وراحت للداده وقالت خلثت كل لبثي وكمان اكلت كل الثندوتسات سوفتي انا سطورة ازاي
قالت الداده بضحكه ايوا انتي شطور يلا بينا
ونزلو وذهبو الي الحضانه وسمر لسه هتدخل الحضانه جت عربيه سوداء ونزل منها اتنين بودي جار وحطلها منديل مخدر على انفها واخدوها
وقالت الداده سمر سمااااار ضربو الداده بضهر مسدس على دماغها فقدت الوعي.. يتبع الفصل الرابع اضغط هنا