رواية احببت متزوج ولكن البارت التاسع والأخير بقلم دهب مبروك
رواية احببت متزوج ولكن الفصل التاسع والأخير
وادهم.. انصدم لما شاف الصوره اللي عباره عن سلمي كان حد حضنها من ظهرها بس قال في نفسه هههه غبي اووي الشخص ده ده ابقاا انا وهو لاعب فيها وضحك ضحكه استهزاء...
سلمي.. في اي
ادهم.. لا مفيش
سلمي.. تعال نتمشا بدال ما احنا واقفين كده
ادهم.. ماشي يا عشق الادهم
سلمي... اي عشق الادهم ده
ادهم.. امم ده اسمك الجديد
سلمي.. حاسه اني مش هفضل مبسوطه كده كتير
ادهم... طول ما انا معاكي هخليكي اسعد واحده في الكون
سلمي.. بابتسامه ربنا يخليك لياا يارب
ادهم.. ويخليكي لياا ومسك ايدها وشبكوا صوبعهم وبدأ يتمشوا....
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـــــ بعد مرور شهر ــــــــ
ادهم وسلمي... حبهم بيزيد يوم عن التاني وادهم ندم انوا مفقرش انوا يحب سلمي مخليه مبسوط جداا وادهم جاب بابها ومامتوه واتعرفوا علي اهل سلمي وارتحوا لبعض جداا واهل ادهم حبوه سلمي جداا وحسام حكا لادهم انهما كانوا عملين خطه علشان يتأكدوا انك بتحبها ولا لا بس مكنوش متأكدين انك هتعمل كده.. وكتبوا كتابهم....
اما حسام اعترف لملك انوا معجب بيها وحبها وهي كمان حبتوه....واتخطبوا
اما خالد راح طالب ايد رغد واهلها وفقوا عليه وقرروا انهم يعملوا الفرح علطول..... ده بعد الحاح خالد علي اهل رغد.....
اما الصوره اللي اتبعتت لادهم كانت من مازن اخو ساره وادهم ادهم فلوس كتيرر علشان يبعدوا عنوا نهايي....
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـــــ يوم فرح خالد ورغد ــــــــ
ادهم.. مش يلا يا اختي بدال منا مستيكي كده
سلمي... احممم نزله اهوو اهده بس
ادهم... ماشي يا اختي اخلصي
في الوقت ده سلمي.. جت واول ما شفت ادهم فضلت متنحه في شكلو ه وهو كمان تنح في شكلها وقال اي القمر ده بس امشي بيكي ازاي كده
سلمي.. ابتسمت وقالتلوه امشي بيا زي الناس
ادهم.. قرب منها وادها بوسه في خدها وهي بصتوه وابتسمت وحطط ايديها علي خدها
ادهم... الطماطم روعه اووي
سلمي... بطل رزاله بقاا
ادهم... مراتي وانا حره بقاا
سلمي... طب يلا نمشي
واتحركوا علي القاعه..
ـــــــــــــــــــــــــــــــــ
ــــــ عند حسام وملك ـــــ
حسام.. اي القمر ده
ملك.. احمم انا طول عمري قمر علفكره
حسام. غرور وربنا
ملك.. بكسوف لا مش غرور بس اي القمر ده
حسام.. بتعكسيني اخص
ملك.. يلا ونبي عايزه اشوف البت سلمي
حسام.. ماشي يا اختي
ملك... كلمني عدل
حسام... يلا يا اخر صبري
ملك.. ابتسمت وركبت مع حسام العربيه
واتحركوا علي القاعه...
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ــ في القاعه ــــــ
كان فيها ناس كتير جدااا وكانت متزينه بطريقه تحفه اووي طريقه تخطف القلب اووي...
ـــــ
ادهم دخل هو وسلمي.. القاعه واعدوا
وخالد وملك دخلوا وراحوا قعدوا مع بعض..
وبعد شويه خالد جي هو ورغد..
وكان شكلهم يجنن اوووي...
وبدأوه يرقصوه سلوي والاستدج كان جميل اووي كانت القاعه كلها ظلمه ومفيش اللي نور كان متوجه علي خالد ورغد وكان تحتيهم ورد احمر كتيرر جداا وكان متوجه تحت رجليهم نور احمر بردوا حاجه روعه اووي....
ادهم... قرب ودانوه من سلمي وقال عبلانا يارب
سلمي... احمم وابتسمت
حسام... متبطلوه بقاا
ادهم.. اللي متغاظ مننا يعمل زينا
سلمي... ايوا بقااا يا دومي
ملك.. متبطلي يا اختي شويه جاين علي الواظ كده انا بردوا موجوده
حسام.. ايوبقاا يا ملوكتي
وضحكوا علي طريقتهم دي...
ادهم... لاحظ حد بيبص علي سلمي وقام راح عندوه وقالوه هي عجبتك ولا اي
الشخص... لو حضرتك اخوها جوزهالي
ادهم... لا خساره حضرتي ابقاا ادهم الدسوقي وجوزها كمان تخيل ولو عينك اترفعت عليها تاني هخزقهملك
الشخص.. بخوف من ادهم اسف
ادهم.. راح مكان، مكان قاعد وقرب من سلمي وقالها اوحشي علشلن انا مش ملحق عليكي
سلمي.. ضحكت بصوت علي وادهم حط ايديوه علي بقوها وهي عضتوه فيها
ادهم... يبت اللي
سلمي.. لو شدمتني يبقاا طلقني
ملك وحسام.. كان قعدين يضحكوا علي منظرهم هما الاتنين
ادهم.. ما كفايه ضحك انتي وهوو
خالد.. ماخلاص
سلمي.. اتكلم عدل
خالد.. بطلي يا عضضها
سلمي.. ملكش في انا عظيط دومي معظتكش انتا
ملك.. ايوبقاا يا ولا يا جامد
وقاطع كلامهم... الديجي طلب منهم يريقصوا سلووو..
ادهم... قرب من سلمي وشدها من ايديها وقالها يلا..
وحسام كمان...
وبدا الكل يرقص سلوه...
ادهم... بحبك يا عشق الادهم..
سلمي... وانا بدمنك يا قلب سلمي
ـــــــــــــــــــــــ
حسام... وهوا بيرقص مع ملك جت خطه في دماغهوه وقال انا لازم انفذها..
وبعد شويه الاغنيه خلصت
واول ماخلصت ادهم حضن سلمي ولف بيها قدام الكل والكل سقفلهم...
وبعد نص ساعه...
مؤذون جي...
ادهم.. حسام هما مش كتبوه كتبوهم امال اي ده..
حسام... مش عارف دلوقتي نعرف في اي
ادهم... لما نشوف....
حسام... قام وراح عند الاستدج وقال بعد اذن
بابا ومامت ملك بس انا وملك مخطوبين فا كنت جايب المؤذون القمر ده وكنت عايزه يبقاا كتب كتاب
مللك... فضلت بصلهوه باستغراب
وسلمي فصلت تضحك علي حسام علشان كان بيستعبط علي ادهم
وادهم.. قالي بقا كده يا ابن ال****
حسام... ندها علي ملك
وكتبوا الكتاب واول ما المؤذون خلص جملتوه الشهير (بارك الله لكما وبارك عليكم وجمعا بينكم في خير وسلام)
حسام... حضن ملك ولف بيها والكل سقفلوه...
وخلص اليوم كان يوم حلوه جده علي الكل كان كلووه فرح وضحك وهزار وتريقه ومفأجأت وكده...
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـــــ بعد مرور يومين ـــــــــــ
عند سلمي..
ادهم.. بت انتي قومي كفايه نومم
سلمي.. مين
ادهم.. قرب من ودنها وقال قومي يا سلمي بدال ما اديكي بوسه
سلمي.. قامت قنطت وقالت يا سافل يا منحط ايه اللي جابك اقضتي واي اصلاا اللي جابك عندنا وازاي تشوفي بالمرموضه والتيشرت الديق دها
ادهم... بس اي القمر ده وغمزلها
سلمي... بصوت عالي ياناس يلي برااا الحقوني
الاب والام.. كان قاعدين يضحكوا ومبسوطين اووي اني سلمي بقت بتضحك دايما كده
ادهم.. محدش هيعبرك اصلا
وجري وراه في الاوضه وهي فضلت تضحك وتجري وتحدفوا بالمخدات
ادهم.. فضل يقرب منها لحد ما وقفت عند الحيطه وحط ايدوا علي الحيطه وقرب وقلها متقدريش تهربي مني وابتسم
سلمي بتوتر من قربوه ده.. ابعد وشيل ايدك دي عيب اللي بتعملوه ده
ادهم.. انتي مراتي
سلمي.. سقدوه وهو متحركش
ادهم.. انا اقوه منك علفكره
سلمي.. اووف ابعد
ادهم.. هاتي بوسه الاول
سلمي.. بصوت عالي بوسه ايه يا قليل الادب
ادهم.. قرب منها وادها بوسه في خدها
سلمي... ياسافل
ادهم.. كنت هبعد عنم بس انتي اللي ستمتي
سلمي... ياناسس يالي براا انتوا الحقوني
ادهم.. مش هيعروكي وشدها قرب لحضنوه وقالها في ودنها انا بعشقك يا سلمي مقدرش اعيش منك غيرك
سلمي.. ووشها بقاا احمر احمم ولا انا كمان وانا بحبك وادتوه بوسه في خدوه
ادهم... حضنها وقالها احلي بوسه دي ولا اي
سلمي.. بعدت عنوه وقالت انتا كل حياتي يا ادهومي بس ايه اللي جابك هنا
.ادهم.. مسكها من ايديها وخرج لبابها ومامتوه وقعظها جمبوه وقال احمم احنا فرحانه هيكون بكراا ده بعد اذنكم طبعا
سلمي.. نعم نعم ده ازاي ده انا وسكتت
ادهم..مش باخد رايك انا بعرفك مش اكتر اها وعلفكره حسام هيعمل فرحوه معنا
سلمي.. لا واللهي وانتوا قرتوه بقا
ادهم.. هتسكتي ولا لا
سلمي.. لا وعلي اي التهزيق احنا نعد بكرامتنا احسن...
الاب والام ضحكوا..
ادهم.. اي خدمه اهوو
سلمي.. احمم احمم احمم
ادهم.. زورك وجعك ولا حاجه
سلمي.. كنت عايزه اقول حاجه
ادهم.. قولي
سلمي... انا فرحانه اووووووووووووي
ادهم.. دايما يا اخره صبري
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
يوم جديد.....
ـــــــــــــــ
في القاعه كانت متجهزه علي اعلي مستوي وكانت حاجه روعه اوووي...
بعد شويه ادهم جي هو سلمي
وحسام ورغد
شكلهم روعه اووي يخطفوا القلب حرفياا...
وبدا يرقصوا سلوه علي اغنيه حلوه اووي..
سلمي.. مسك الميك وبدات تغني قدام الناس، انتا اللي بين ايديك بدات اعيش حبت سنين بيك علشان بحبك خلت حياتي جنه من مافيش خلتني انام واقوم اقول بحبك انتا اللي اللي بين ايديك بدات اعيش حبيبت سنيني بيك علشان بحبك خلتني انام واقوم اقول قدام الناس انا وانتا بقينا لبعض الليله خالص اصل اصل انتا يقلبي في قلبي غير الناس ويواخد روحي وعيني الليله انا جيت وبقول حبيتتتت
ادهم... حضنها جامد اووي ولف بيها والكل سقفلهم..
وقربت سلمي منوه وقالت... بحبك
ادهم.. وانا بحبك يا عشق الادهم
(العلاقات مش قسمة و نصيب .. اللقا نصيب .. انما التكمله أختيار، اختار صح .. يمكن تفرق 👌❤)
تمت 💛🦋
تمت النهاية.. روايتي الجديدة رواية عشقت طفولتي كاملة عبر دليل الروايات للقراءة والتحميل.
- الفهرس (رواية احببت متزوج ولكن كاملة)