Ads by Google X

رواية أحببت طفلة الفصل العاشر 10 - بقلم جنى أحمد

الصفحة الرئيسية

رواية أحببت طفلة البارت العاشر 10 بقلم جنى أحمد

رواية أحببت طفلة كاملة

رواية أحببت طفلة الفصل العاشر 10

وعدي الشهر بسرعة كبيرة بس كانوا شهر جميل جداً وكان كلوا انبساط.. 
وفي يوم ذهابهم الي مصر أخيرا. 
مراد: يلا يا حبيبتي خلصتي لم الحاجة. 
اسراء: ايوة يلا. 
وذهبوا وانطلقوا الي الطائرة ليرجعوا مصر بسلام وهل سيحدث حدث ام سيرجعوا بخير؟.... 
_________________
"في مكان مجهول"
الشخص وهو علي:يلا استعدوا عايزكم اول ما ينزلوا مصر تضرب نار ع مراد. 
الشخص بإيماء:حاضر يا باشا.
_________________
"عند مراد واسراء"
كانوا وصلوا الي مصر اخيرا بسلامة ولكن هل سيحدث شيئا وهيعرف علي يطلق النار ع مراد؟.
اول مان نزلوا من الطائرة وكان رجل من رجال علي واقف ورا شجرة ما واول ما نزل اطلق عليه النار لكن ما جتش فيه لحسن الحظ لان كان مراد اخد باله ان فيه حد واقف عند الشجرة.
اسراء صرخت اول ما سمعت صوت مسدس.
مراد:اسراءادخلي الڤيلا بسرعة ومتخرجيش منها.
اسراء بخوف:حاضر.
ودخلت اسراء الي الڤيلا اما مراد ذهب يشوف الرجل لكن الرجل اول ما شاف مراد جه جري مراد فضل يجري وراه لكن ملحقهوش..
مراد اتصل ع رقم ما...
مراد بأمر:عايزاك تعرفلي علي خرج من السجن ولا لا خلاص ساعات يلا.
وقفل مراد وهو يشك ان الرجل ده من رجال علي وانه خرج دخل الڤيلا وطمن اسراء عليه، وغيروا ملابسهم ودخلوا يستريحوا من تعب السفر.....
_______________
"عند علي"
علي بغضب شديد:ازااااي ده يحصل انت غبي هو انا مشغل معايا نسوان انا عايزة خبره يوصلي بأسرع وقت فااااااهم.
وقفل الفون بغضب ورزعه في الحيطة اتكسر..
________________
"عند مراد واسراء"
مراد استيقظ واما اسراء كانت نائمة قام واتصل بنفس الشخص اللي كان متصل بيه بس خرج برا الاوضة.
مراد:عرفت حاجة.
الشخص: اه يا باشا خرج وانتوا كنتوا مسافرين.
مراد:تمام اوي استني مني خبر لو هعمل حاجة.
وقفل المكالمة.
مراد:كنت متأكد انو خرج واكيد دلوقتي بيخطط لحاجة عشان معرفش يجبني بس للاسف مش هيعرف يلعب معايا...
دخل غرفته مجددا ليغير ملابسه وينزل الي شركته لكن قبل ما ينزل ساب ظرف لاسراء.
بعد مرور الوقت 
استيقظت اسراء وملقتش مراد جمبها استغربت بس لقت درف جمبها شافته لقت مكتوب فيه:
"اسراء حبيبتي انا عندي شغل فأضطريت انزل لما ارجع لينا كلام كده في موضوع مهم"
ابتسمت ونزلت اكل اي حاجة لاني كنت واقعة من الجوع وطبعا كانوا الخدم موجودين،اكلت حاجة كده خفيفة وطلعت اتفرج ع التليفزيون شوية ع اي فيلم ولقيت كان فيلم جديد اجنبي اتحمست لي اوي جبتلي فشار وقعدت اتفرج عليه كان اخر مزاج والله(متاخدينا جمبك يا بت اسراء سوري اندمجت شوية 😹).
"بعد مرور ساعتين"
كان الفيلم خلص كان تحفة بجد بس كان الفشار كبير اوي فمخلصش مع الفيلم فـقعدت اكله وقلبت ع اي حاجة في التليفزيون عقبال ما اخلص الفشار لقيت مسلسل حلو اوي قعدت اتفرج لغاية ما فجأة نمت وانا ع الكنبة مراد جه وشافني كده شالني وطلعني الاوضة وطبعا الموضوع اللي كان هيقولي عليه معرفناش نتكلم بسبب اني نمت وطلعني ع السرير وغير هدومه ودخل نام ع طول.
نام كل واحد منهم ولا احد يعلم ما يخبئ له القدر وما سيحدث..
يتبع الفصل الحادي عشر 11 اضغط هنا
رواية أحببت طفلة الفصل العاشر 10 - بقلم جنى أحمد
روايات حصرية

تعليقات

تعليق واحد
إرسال تعليق
  • Unknown photo
    Unknown19 سبتمبر 2021 في 2:44 ص

    قصه في منتهى التفاهه
    ولا فيها لي حبكه ولا ترابط أحداث ولا منطق

    حذف التعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent