رواية احببتها رغما عني البارت الثاني عشر 12 بقلم شروق والي
رواية احببتها رغما عني الفصل الثاني عشر 12
في صباح يوم جديد
عند جاسر واسر
جاسر :شوشو
شروق بنعاس : اي
جاسر : يلا قومي اتاخرتي علي الكليه
شروق : سبني بقاا ي جاسر. نعسانه
شالها جاسر ودخلها الحمام
جاسر : خلصي واطلعي متاخريش
شروق : لا
جاسر : ماشي مش هطلع هستناكي هنا
شروق وقد انتبهت لما قاله :, انت قليل الادب. وزقته وقفلت الباب
قام جاسر وفطر. وذهب ليوصل ليليان الي الكليه
عند ادم
بعد انتهاء الفطور
يلا ي ليليان عشان اوصلك.
ليليان : ماشي
في نفس الوقت دخل اسر.
اسر : انا الي هوصىلها
ادم :ماشي
وذهب الي الشركه
اسر : يلا ي حببتي عشان اوصلك
ليليان : ماشي
وذهبو الي الكليه
بعد شوية وصلو.
ليليان هتفتح باب السيارة وهتنزل
اسر : استني
ليليان :اي
اسر : معاكي رقمي
ليليان :لا
اسر : طب هاتي الفون اسجلو
ليليان :ماشي
سجل اسر الرقم
وشدها الي حضنه وطبع قبله علي وجنتيها
ليليان بخجل :اسر
اسر :قلبه
ليليان : كده عيب
اسر : انتي مراتي ي هبله
في نفس الوقت
وصل جاسر شروق
ليليان : شروق جات سلام بقاا
اسر :سلام
وذهب الي الشركه
عند سمر
قامت واتوضت وذهبت الي الشركه
في الشركه
وصلت سمر الي الشركه قامت بعملها
ادم رن عليها :
ادم :عايز قهوة
سمر : ماش هقول لعمي سيد ي عملهالك
ادم : لا اعمليها. انتي
سمر :ماشي
لي هو انا خدامه هنا عايز قهوة. واحد دمه تقيل كاتك القرف في حلاوتك
وذهبت تعمله قهوة
علي جانب اخر _____________
مجهول 1 : طلبتني لي ي فندم
مجهول 2 : هنغير الخطه
مجهول 1: هي اي
مجهول 2 : هنخليها بعد اسبوع
مجهول 1: لي طيب ما احنا كنا مشيين حلو
مجهول 2 : اسمع الكلام
والبت الي بيحبها ادم تتخطف انهاردة
مجهول 1 : تمم اي أوامر تانيه
مجهول 2: لا امشي
خلصت سمر القهوة وذهبت الي ادم : حطيها علي المكتب
سمر :تمم حاجه تانيه
ادم : اه وقعي علي الملف ده
سمر : ماشي
وقعت علي الملف وذهبت الي مكتبها
ادم : اخيرا بقت ليا انا
رن ادم علي جاسر
جاسر : الو
ادم : تعالي علي مكتبي وقفل الخط
جاسر : رخم بيقفل في وشي
اسر : هههههههه تعيش وتاخد غيرها
جاسر : امشي قدامي ي خويا.
اسر : هههههه بطلع الي جواك فيا
جاسر : اتلم واتزفت ادخل
اسر : ايوا ي دومي
ادم بغضب : اقعد ي زفت
جاسر : كنت عايز اي
ادم هنروح المقر دلوقتي. اللؤاء حازم طلبنا
جاسر واسر. : ماشي يلا
وذهبو الي المقر
طرق ادم الباب
اللؤاء حازم : ادخل
دخل ادم وجاسر واسر و ادوا. التحيه العسكرية
اسر بمرح : وحشتني ي حبيبي
اللؤاء حازم : ههههه وانت كمان
ادم :اسرررررر
اسر بفزع : اي
ادم : تعالي اقولك في اي
اسر : لا خلاص ايدك تقيلة
ادم : كنت عاوزنا في اي ي فندم
اللؤاء حازم : غيرو الخطه وخلوها بعد اسبوع
ادم بغموض : منا عارف
اسر : عرفت ازاي
ادم ببرود : وانت مالك
اللواء حازم :عرفت ازاي ي ادم
ادم بكبرياء يليق به : مشغل جاسوس
جاسر : صدق الي سماك اسد المخابرات
ادوا التحيه العسكريه وذهبو الي الشركه
وقع ادم علي الملفات
وهكذا جاسر خلص شغله
وذهب جاسر هو واسر ليحضرو ازواجهم من الكليه
سمر : خلصت شغل ينفع امشي
ادم : استني هوصلك
سمر : لا
ادم : يلا امشي قدامي
وقام ادم بتوصيلها
وذهب الي البيت وغط في نوم عميق. بعد انتهاء يوم شاق
وصل اسر ليليان
اسر : هتوحشيني
ليليان :وانت كمان
اسر :ربنا يخليكي ليا وطبع قبلة علي جبينها
سلام
ليليان :سلام
وذهب اسر الي قصره
وصل جاسر. هو وشروق الي القصر وذهبوا الي غرفتهم
جاسر: وحشتيني اووي
شروق : وانت كمان
جاسر: قلبي
شروق : عاوزة انام
جاسر بخبث : متنامي
شروق : مناا...
جاسر : شدها الي حضنه. يلا نامي ي حببتي
شروق : بحبك اووي ي جاسر
جاسر : وانا كمان بحبك ي قلب جاسر
وكالعادة طبع قبله علي وجنتيها وغط في نوم عميق
تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية احببتها رغما عني" اضغط على أسم الرواية