رواية احببتها رغما عني البارت الثالث عشر 13 بقلم شروق والي
رواية احببتها رغما عني الفصل الثالث عشر 13
في صباح يوم جديد
في غرفه جاسر
شروق : جاسر. ي جاسر. قوم بقااا هتاخر علي الكليه
جاسر : عادي اتاخري
شروق : الدكتور مش هيدخلني المحاضرة
جاسر شدها الي حضنه.
جاسر : مش هيقدر ميدخلكيش
شروق : طب سيبني
جاسر : عاوز ادوق الفراولة
شروق :سيبني ي قليل الادب
جاسر : هاتي بوسه الاول
شروق بخبث :حاضر غمض عنيك
جاسر :ماشي
شروق عضته في خده
وطلعت تجري علي تحت
جاسر : اه ي بنت المجنونه. ماشي ي شروق
بعد شوية جهز جاسر نفسه ونزل
جاسر : صباح الخير
اسر :صباح النور
انتهو من الاكل.
جاسر : يلا ي شروق عشان الكليه
شروق : ماشي يلا
وذهبو الي الكليه
وذهب اسر. ل ليليان عشان يوصلها
عند سمر
سناء بتعب : قومي ي سمر
سمر بخضه : مالك ي ماما
سناء :مش عارفه حاسه بتعب
سمر : طب يلا هنروح المستشفي
وذهبو الي المستشفي
سمر رنت علي ادم
ادم :الو
سمر :مش هاجي الشركه انهاردة
ادم : لي
سمر : ماما تعبانه في المستشفي
ادم : اسم المستشفي اي
سمر ................
ادم :تمم ربع ساعة وهكون عندك
عند ليليان
وصل اسر القصر
اسر :ازيك ي ادم
ادم :كويس
اسر :فين ليليان.
ادم :بتفطر
اسر : ماشي
اسر :صباح الخير ي قلبي
ليليان :صباح النور
اسر :يلا عشان الكليه
ليليان :ماشي
وصل اسر ليليان الي الكلية وذهب الي الشركه
وكلعادة وصل جاسر شروق. وذهب الي الشركه
في المستشفي
وصل ادم المستشفي
ادم : مامتك عامله اي
سمر : الدكتور لسه مخرجش
ادم : ماشي.
بعد شوية الدكتور خرج
ادم : عامله اي
الدكتور : تعالي نتكلم في المكتب
سمر :ينفع ادخلها
الدكتور :اه
وذهب الدكتور وادم الي المكتب
ادم : في اي قلقتني
الدكتور : للأسف طلع عندها كانسر في الدم. في اخر مرحله
ادم : طب والحل اي
الدكتور :سفرها تتعالج برا مصر
ادم : ماشي
وذهب الي سمر
ادم : ازيك ي امي
سناء : الحمدلله ي بني انت مين ؟
ادم : انا مدير. سمر في الشركه
يلا عشان اوصلكم
سمر : ماشي
وصل ادم سمر وامها الي البيت
اعملي حاجه نشربها ي سمر
ادم :كنت عاوز اتكلم معاكي في موضوع ي امي
سناء: اتكلم
ادم :انا طالب ايد الانسه سمر
سناء :لو عليا انا موافقه. اهم حاجه رأيها.
ادم :ماشي.
سناء :هكلمها انهاردة
ادم :ماشي هاجي بكرا
سناء :ماشي
سناء : انتي ي بت. فين العصير
سمر : جايه
دخلت سمر العصير
شرب قدام العصير وودع سمر وامها وذهب الي الشركه
سناء : وقعتيه ازاي
سمر بغباء : هو اي
سناء: ادم
سمر :ماله
سناء: عاوز يجوزك
سمر : احلفي
سناء :والله😂
سمر : لولولولولولولولولولولولولي
سناء:بس يابيرة
سمر : منا هجوز ابو عيون خضر. بايرة دي كانت زمان.
سناء : صبرني ي رب
سمر : هدخل اذاكر
سناء : غوري ي ختي
سمر :قايمه وسيبهالك
سناء :اقوله اي
سمر :هصلي وبكرا هقولك
سناء : ماشي
عدي الوقت
وذهب جاسر واسر الي الكليه ليحضرو ازواجهم
اسر : وحشتيني ي لولو
ليليان : وانت كمان
اسر : يلا عشان اوصلك
وانطلق الي قصر ادم
اسر :لما اروح هكلمك
ليليان : ماشي
اسر :سلام
ليليان : سلام
وذهب الي قصره
عند جاسر ذهب الي شروق
جاسر : عامله اي
شروق :كويسه
جاسر :وحشتيني اووي
شروق : وانت كمان وحشتني كتير
جاسر :بجد
شروق :اه
جاسر :قلبي
وصلو القصر وذهبا الي غرفتهم
جاسر : شوشو.
شروق :نعم.
جاسر :عاوز اقولك كلمه
شروق : اي
جاسر :قربي بس
شروق : ماشي
جاسر : اللتهم شفتيها
شروق بضعف : ابعد
جاسر : طعمهم حلو اووي
شروق : ........... لا رد
جاسر :مالك
شروق : ماليش
جاسر : ي حببتي مش حرام دا انتي مراتي وشدها الي حضنه
شروق : ماشي
جاسر : هاتي بوسه بقاا
شروق بكسوف : انت قليل ادب.
جاسر : ههههههههه ماشي
وغطو في نوم عميق
عند اسر
دخل الي غرفته
وفتح حسابه علي الفيس
وقام بمراسلة. ليليان
اسر : قلبي
ليليان :وصلت
اسر : اه. وحشتيني
ليليان : وانت كمان
اسر : بحبك
ليليان : وانا
ظلو يراسلو بعض الي منتصف الليل
تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية احببتها رغما عني" اضغط على أسم الرواية