رواية أحببت رئيس العصابة البارت الخامس عشر 15 بقلم الاء فرج
رواية أحببت رئيس العصابة الفصل الخامس عشر 15
مراد بخبث :جدعه العمليه المره دي هتبقى في كباريه
فتحي بصدمه :نعمممممممم
أحمد بضيق :وطي صوتك ودني صفرت
فتحي بغضب :علي جثتي مش هيحصل الكلام ده
مراد بهدرء: فتحي اقعدي ونتكلم بهدوء واسمعي لحد الأخر
فتحي بضيق : اتفضل
مراد : بصوا هاخد أحمد أفهمه حاجة وهاجي احكيلكم
في أوضه مراد
أحمد بضيق :خير
مراد بهدوء : انا اسف حقك علي قلبي ما تزعلش مني انا بس صعبت عليا نفسي لما لقيت الكل بيكرهني وخالي بيحاول يموتني ونادر اخويا من ابويا برودا عايز يقتلني ومرات ابويا كانت بتعذبني وابويا الله يرحمه ما كانش بيحبني وجدي مارضيش يدخلني الكليه اللي نفسي فيها، حتى مراتي وحبيبتي بتكرهني وبتدعي عليا بالموت وبتهرب مني، انا تعبت حاسس اني ماليش لازمه في الحياه الكل بيكرهني انا مش وحش والله انا بس مالقيتش حد يحبني عيشت طول عمري بقلب ميت بس بس برودا بحس حرام حرام بجد انا تعبت
أحمد بحزن : معلش اهدي، مراد تعالي نتوب ونسيب الشغل ده بلاش منه ارجوك يا مراد
مراد بحزن : مش هينفع نخرج من الشغل الخروج من عالم المافيا بقتل يعني مش هينفع نخرج ابداََ
أحمد :لأ يا مراد هنقدر إن شاء الله نخرج من العالم ده بس اوعدني انك مش هتقتل تاني
مراد بهدوء:وعد مش هقتل حد تاني خالص، المهم بقا ركز معايا في العمليه اللي احنا طلعينها، تعالي نطلع برا عشان افهمكم كلكم
في صالون الشقه
خرج مراد من الاوضه لقى رودينا وفتحي بيتكلموا وأول ما دخل هو وأحمد اتخضوا وسكتوا
مراد بشك :كنتوا بتقولوا اي
فتحي بتوتر :ها لا مش بنقول حاجة
مراد بضيق :انت مش بتتكلمي معايا ليه يا رودينا، رودينا، رودينا
مسك مراد وشها وبيرفعه
شالت رودينا ايده بضيق
رودينا بقرف :شيل ايدك المعفنة دي من على وشي ايدك اللي متلطخه بالدماء يا مجرم
خذ مراد نفسه اكتر من مره وحاول يتحكم في غضبه كور ايده ومسك راسها وباسها
مراد ببرود :حبيبتي يا رودينا هعمل نفسي ما سمعتش حاجة
أحمد بضحك :اه صح مين سماكي فتحي
فتحي بغضب : بطل تريقه
أحمد ضحك بصوت عالي : اصل الاسم غريب اوي، وانت الصراحه حلوه اوي وعينك ملونه واسمك فتحي ليه اي سبب الاسم ده يعني
فتحي :هقولك ماما وبابا كان نفسهم يخلفوا بعد ١٠ سنين جواز، المهم بعد ١٠ سنين ماما عرفت انها حامل وكانت هي وبابا فرحانين اوي، بعد كام شهر من الحمل عرفوا ان ماما حامل في ولد، ماما وبابا ساعتها جاوبوا حاجات كتير اوي للطفل الجديد اللي هو كان هيبقى ولد، وبعدين يوم الولاده اكتشفوا انها بنت مش ولد وان السونار كان غلط وبتحصل كتير، ساعتها ماما وبابا اضايقوا جدا وجدي كمان اضايق، بابا كان هيسمي الولد فتحي على اسم جدي بس لما طلعت بنت بابا صمم بردوا ان برودا يبقى اسمي فتحي، وبما ان اسم فتحي ينفع ولد وبنت راحوا سموني فتحي، بس هي دي حكايتي، وعلى فكره انا مش مكسوفه من اسمي مع اني اخدت كميه تنمر على اسمي توقع جبل، بس ما يهمنيش الناس ولا كلام الناس
أحمد بأعحاب :انا اتعاملت مع بنات كتير وعمري ما قابلت بنت بالقوه والثقه دي، انت قويه اوي
فتحي بهدوء:ما فيش قوي غير ربنا، وانا بسيطه خالص مش قويه ولا حاجة بس باخد حقي وعندي ثقه في نفسي ودي كفايه
المهم بقى قولي يا مراد هنعمل اي في العمليه
مراد بشك :مش مطمن حاسك هتعملي حاجة
فتحي بخبث :انا ابداََ ما فيش الكلام ده، قول بس الخطه وانا معاك
مراد بهدوء: بصوا انا خليت أحمد يكلم الشامي الصبح قبل ما تصحوا ويقولوا ان احنا رايحين كباريه عشان نقتله هناك
فتحي بصدمه :اي ده طب ليه
مراد : بصي أحمد شغال مع الشامي من سنه تقريباً وبينقله اخباري كلها بس غلط زي مثلا لما الشامي دبر ليا حادثه وكنت بموت فعلاً بس على اخر لحظه اخذني أحمد في المستشفى وقعدت هناك شهرين وطلع ليا أحمد تصريح الدفن والشامي صدق مليون في الميه اني موت فعلاً، كل ده بسبب أحمد اللي اتقمص دور الحزين على صحبه وبعدين الشامي قرر يلعب على أحمد ويكرهه فيا عشان يكسب أحمد في ضفه لان احمد ذكي وهينفعه كتير في المافيا، في خلال ٦ شهور اللي فاتوا كان الشامي مصدق تماما اني مت وفضلت انا مختفي لحد الاسبوع اللي فات لما اتنكرت تماما وكان شكلي متغير وروحت سلمت البضاعه للشامي لما ضربت نار على رجتله كلهم وكان في اليوم ده هقتلك بس ما عرفتش هرب وضربني بالنار في دراعي اليوم اللي خرجت فيه واديت رودينا حقنه مخدر فاكره يا رودينا
رودينا بتركيز :اه فاكره
مراد : بس المهم دلوقتي ان عرفت ان الشامي بعت حد يراقبني وانا شوفته وطلعت قصد من البيت من غير قناع عشان اعرف الشامي اني لسه عارف واخليه يتجنن وفي نفس الوقت سهلت لنادر الطريق وخليته يهرب بعد ما طلعتله بشكلي وطبعا راح نادر يقول للشامي ان مراد عايش وبكده الشامي اتأكد اكتر وهو رايح النهارده كباريه وهيسلم البضاعه لتجار اعضاء، انا هروح على بيته وفي نفس الوقت هبعت رودينا وفتحي في الكباريه عشان يتأكد ان انا هناك واقدر اروح بيته واخذ الملفات اللي هتوديه في ستين داهيه والبوليس يقبض عليه ويتعدم بدل ما انا اقتله
فتحي : تمام فهمت انا بقى ورودينا دورنا اي
مراد بخبث : هقولك
After 15 Mintes
فتحي بغضب :علي جثتي اي اللي انت بتقوله ده
رودينا بصدمه :يلاهوي اي اللي انت بتقوله ده
فتحي بغضب : انت سافل وقليل الأدب
مراد بغضب :هشش اسكتوا وغضب عنكم هتنفذوا اللي هقوله
After 2 hours
خرجت فتحي وهي لابسه بروكه حمراء وفستان احمر قصير وحاطه روج وبتندغ لبانه بطريقه مستفزه
ورودينا لابسه فستان اسود قصير وبروكه شقرا وبتندغ لبانه بطريقه مستفزه
أحمد بضحك :هههههههه مش قادر
فتحي بغضب : أحمدددددد بطل تريقه اي ده انا غلطانه ان انا وافقت على المهزله دي
رودينا بضحك : فتحي شكلك مش رايق مع صوتك خالص
مراد بغضب :مش عايز غلطه واحده مفهووم كل ده عشان نقدر نعيش بسلام، جاهزين
فتحي ورودينا بصوت واحد :جاهزين
ترن ترن ترن ترن
بص مراد من عين السحريه لقى جده وجدته
مراد بصدمه :يلاهوي جدي برا هنعمل اي
أحمد بضيق :احنا لازم نتحرك دلوقتي
فتح الجد بالمفتاح لما لقى ما حدش فتح
. أحمد وهو يلطم على وشه : يا نهار مش معدي ده بيفتح البيت منك لله حد قالك تديله المفتاح المره اللي فاتت
فتح الجد الباب واتخض لما لقى كلهم واقفين ورا الباب
الجد بصدمه :اي ده مين البنات دي وفين رودينا
فتحي بخبث :هيهيهيهي مالك يا جدو في اي، اصل مراد حبيبي طلق رودينا وهيتجوزني
مراد بغضب :انت بتقولي اي، دي مرات أحمد
أحمد بصدمه :نعم
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية أحببت رئيس العصابة" اضغط على أسم الرواية