رواية اغتصبت خطيبة اخي البارت السادس عشر 16 بقلم مهرائيل ماجد عادل
رواية اغتصبت خطيبة اخي الفصل السادس عشر 16
سيف... افتحي ي ماما انا سيف
امه وهي جايه من جوه... حاضر حاضر
فتحت الباب لقيت سيف.. اي يبني كل التخبيط ده
سيف... جاييلك مفجاؤه ادخلي بسرعه
ام سيف.. مفجاءه! مفجاءه اي
سيف بفخر.. ادخلي ي حنين
دخلت حنين وهي موطيا راسها.. مساء الخير
ام سيف بصتلها بصدمه هي حقيقي واقفه دلوقتي قدامها يعني سمعت كلامها ورجعت لابنها وسامحته
سيف بتذكر... اوبس نسيت حماتي وحمايا علي الباب اتفضلوا واقفين بره ليه ده البيت بيتكوا
ابو حنين باحراج.. انا خايف نتقل عليكوا
سيف.. عيب ي عمي الكلام ده قولتلك البيت بيتكوا يعني هدوا راحتكوا
روحيه.. والله يبني مش عارفه اقولك اي على كرمك ده
سيف.. متقوليش ي ماما يقمر انا هدخل اجبلكوا عصير مانجه حلو كده تبلوا ريقكوا وهسيبكوا تسلموا على بعض عقبال ماجي عن اذنكوا
كلهم... اذنك معاك
__
سيف واقف بيعمل العصير وبيلف وشه لقى حنين واقفه
سيف.. واقفه هنا تعملي اي
حنين بشرود.. ها ولا حاجه
سيف قرب منها بحنان.. حنين مش عايزه تحكيلي حاجه
حنين.. ها احكيلك اي
سيف نفخ بضيق.. معرفش ي حنين بعد اذنك
وسابها ومشي كان مستني منها تقوله اللي عمله حازم علشان متخبيش عنه حاجه تاني وترجع تتعود عليه
حنين... اوف بقي ياربي ماهو بصراحه انا مش طايقه ارجعله ولا ابص ف وشه
روحيه بصوت عالي من بره.. بت ي حنين فينك
حنين بصوت عالي.. جايه اهو ي ماما يارب بقي رجع شغفي ناحيته من تاني
__
ام سيف.. شقتك مقفوله ومتفتختش من ساعة ما انتي مشيتي منها تقدري تباتي انهارده ف اوضه سيف وبكرا انضفهالك
حنين بلهفه..لا طبعًا انا هنضفها
سيف بهدوء.. لا هنطلع فوق، شقتنا نضيفه
الام باستغراب.. ازاي ده محدش فتحها من خمس سنين
سيف.. احم انا بطلع كل يوم بعد شغلي انضفها واقعد شويه وانزل
حنين بصتله بحب "قد اي انت بتحبني ي سيف يبختي بيك حقيقي انا عارفه انك بتطلع تفتكر كل ذكراياتنا فيها فعلا مقضناش وقت كبير بس كونا ذكريات كتير بحبنا لبعض"
حنين.. انا عايزه ابات مع ماما هنا ف الشقه
سيف.. امك هتنام ف الشقه اللي فوق
حنين.. لا ماما حنين
"ملحوظه ام سيف اسمها حنين برضو"
سيف بصلها بضيق..هتطلعي شقتنا ي حنين مش عايز رغي كتير
امه بصتله..طب عند فيك هتنام لوحدك فوق وهي هتبات معايا
سيف بصلها بصدمه خلت حنين تكتم ضحكتها
امه. ايوه متبصش كده بدل ماقلع الشبشب واديك على دماغك هتكبر عليا وال اي
سيف بضيف... هوووف ماشي ي امي تصبحوا على خير
وزق حنين.. اوعي كده ي بومه انتي
اول مامشي حنين وام سيف ضحكوا
حنين.. رجاله متجيش غير بالعين الحمرا
ام سيف بضحك.. احنا اتفقنا هنأدبه بس متعليش التأديب اهدي عليه
حنين بضحك.. حاضر يالا ننام لاني هموت وانام
ام سيف.. ماشي يبنتي تصبحي على جنه
حنين.. وانتي من اهلها
__
الساعه بقيت2 الفجر وسيف لسه منمش قاعد ف اوضتُه وبيشرب سجاير
سيف.. اي ده فيه صوت بره؟!
ابتدا يسمع صوت خطوات رجلين قرب من الباب اللي ف الاوضه وهو بيبص على اللي بره شاف شعرها اللي سايح على ضهرها وهي بتتسحب مش عايزه حد يشوفها شافها عماله تقرب من الباب وفتحته
حنين.. هوووف الحمدلله نايم
قربت منه وباسته ف خده بحب... بحبك
سيف فتح عينه... وانا بموت فيكي وخدها ف حضنه
حنين... عاااا
سيف... ششش والله العظيم بحبك انسي بقي ي حنين كل اللي حصل ده ونرجع زي زمان
حنين.. حازم مش هيسبنا ف حالنا
سيف.. سيبك من كل ده طول مانتي معايا محدش يقدر يقرب منك
حنين... سيف انا عايزه اقولك على حاجه
سيف.. قولي
حنين.. حازم هو اللي خلاني اسيب البيت وهو اللي اجبرني اخليك تروحله
سيف.. عارف
حنين.. عارف؟ عارف ازاي ومنين محدش يعرف الموضوع ده غيري انا والمحامي بتاع حازم
سيف... مالكيش دعوه عرفت منين المهم دلوقتي نبقي مع بعض
حنين.. لا ي سيف مش هنخلص من شره خلينا كده احسن
سيف حضنها... مستحيل حاجه تبعدك عني تاني انا بحبك وهنرجع زي الاول واكتر
حنين بتزمر.. سيف
سيف.. روح قلب سيف ششش مش عايزه اسمع ولا كلمه وحشتيني و وحشني حضنك ده و وحشني بيتنا وهو منور بوجودك.. وكمل بمكر.. وبعدين تعالي هنا ي لئيمه بتستغلي اني نايم وتغرغري بيا
حنين بتهته.. اصل اصل هو
سيف بضحك... ششش بحبك
حنين.. وانا كمان... ابعد بقي عشان انزل
سيف... ابعد وتنزلي؟ ده عند ام ترتر عارفاها
وراح ناحية الباب قفلوا.. والله و وقعتي ف االمصيده ي قطه
حنين بزعيق... سيفف والنبي سيبني امشي
سيف... تؤ تؤ ابدًا
حنين... عاا اخلص بقي
سيف.. لا
حنين.. ي سيف بقي اووف
سيف.. هاتي بوسه
حنين بصتله بصدمه.. هااا ي قليل الادب ياللي مش محترم تصدق انك مشوفتش بربع جنيه تربيه
سيف.. ده انا؟
حنين بتسرع.. ايوه و... احيه يالهووي خلاص خلاص ده انا مش انت البس التيشرت بسرعههه
سيف بتسليه.. شششش اخرسي
"وسكتت شهرزاد عن الكلام الغير مباح"
يتبع الفصل السابع عشر 17 اضغط هنا
- الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية (رواية اغتصبت خطيبة اخي كاملة)