رواية احببتها رغما عني البارت الثامن عشر 18 بقلم شروق والي
رواية احببتها رغما عني الفصل الثامن عشر 18
في صباح يوم جديد
سمر: يلا ي ادم قوم هنتاخر علي الشركه
ادم : لا مش هتروحي هتذاكري عشان امتحناتك قربت وبعدين ان مجبتيش الاولي علي الدفعه هعلقك
سمر : عيب ي رمضان دا انا سوسو
ادم : متجوز واحد صحبي
سمر برقه :ادم
ادم:عيونه
سمر :غمض عنيك
ادم :لي
سمر : هبوسك
ادم: ماشي
عضته في خده
سمر :عشان تقول متجوز واحد صاحبي
ادم: لي وانا هسيبك من غير ما اخد حقي
سمر :سابته وجرت علي الحمام
ادم:ماااااشي
خلصت سمر ومش راضيه طلعت
اول ما لقت الباب اتقفل اتاكدت ان ادم خرج
فتحت الباب وخرجت من الحمام
سمر :عاااااااااااا
ادم : تعالي بس هقولك كلمه
سمر : بجد
ادم :اه
فضل يبوس فيها. وفي الاخر عضها
سمر : انت واحد رخم علي فكرة
ادم : ههههههه انتي الي بداتي
عند جاسر
قام جاسر من النوم. وطبع قبله علي جبينها.
جاسر : قمر اووي
اول ما شروق قامت عمل نفسه نايم
شروق:عسل اووي ي قلبي.
قعدت تلعب في شعره وطبعت قبله علي خده ولسه هتقوم. شدها عليه
شروق : اي ده انت صاحي
جاسر :ههههه صباح الخير
شروق : صباح النور ؛ سيبني اقوم
جاسر : لما اخد حقي الاول لازم ا
شروق : لا ي قليل.........
جاسر اطبق شفتيه علي شفتيها
شروق : انت رخم اوي
جاسر : طعمهم حلو اوي
شروق : ع فكرة انت مش محترم وسابته ودخلت الحمام
جاسر:هههههه مجنونه
جهزو نفسهم و نزلو ي فطرو
بعد شوية خلصو فطور
جاسر :يلا ي حببتي عشان الكليه
شروق : يلا
جاسر : خليك ي اسر انا هودي ليليان
اسر :ماشي
وذهبو الي قصر ادم
عند ادم : جهز نفسه ونزل فطر
سمر :هروح معاك الشركه
ادم : لا هتذاكري
سمر :طيب
ادم :لو حاجه وقفت قدامك لما اجي هشرحلك
سمر : ماشي
بعد شوية وصل جاسر وشروق.
شروق :يلا ي ليليان عشان الكليه
ليليان : ماشي يلا
وذهبو الي الكليه
ادم :عايزة حاجه ي حببتي
سمر : لا
ذهب ادم بعد ان طبع قبله علي جبينها
بعد مرور ساعتين
في الكليه
ليليان : هروح اجيب حاجه نكلها
شروق :ماشي
ذهبت ليليان وشروق فضلت واقفه مستنياها
عمر : مين القمر
شروق مردتش ترد عليه
عمر : شاب مشاغب غني جدا.
عمر مسك. ايدها
شروق ضربته ب القلم
شروق : واحد حيوان اصلا ازاي تمسك ايدي
فضلو يزعقو. لحد ما الامن خدهم لمكتب المعيد
ليليان: فين شروق راحت فين
سمعت همس الطلاب. وبسرعه ذهبت الي مكتب المدير.
ليليان :شافت شروق. ورنت علي ادم
ادم : الو
ليليان :في مشكله حصلت مع شروق والمدير هيفصلها رن علي جاسر
ادم :تتم جايين
ذهب ادم الي مكتب جاسر
ادم : شروق حصلت معاها مشكله والمدير هيفصلها
جاسر ذهب دون ان ينطق بكلمه وانطلق بسرعه البرق الي الكليه
بعد شوية وصل جاسر
دخل جاسر وادم مكتب المعيد
جاسر : في اي
المعيد : جاسر وادم باشا نورتونا
الانسه : دي مش محترمه وانا هفصلها
جاسر : عملك اي ي شروق
شروق بدموع : مسك ايدي وانا ضربتو وهما مش مصدقين وعايز يفصلني
جاسر بغضب : مسك ايدك الحيوان
هجم جاسر علي عمر وسدد له الكثير من الكمات لحد ما عمر اغمي عليه
المعيد بخوف : هي تقربلك
جاسر : اعتبرك نفسك مفصول انت والحيوان التاني.
وذهبو من الكليه بكبرياء يليق بهم
وجاسر حاضن شروق لكي يثبت لهم انها ملكه لكي لا يتجرأ احد علي الكلام معها
وذهبو الي القصر
عند جاسر
جاسر بغضب :ادخلي اغسلي وشك
شروق : والله هو الي اتكلم معايا وانا ضربتو اول ما مسك ايدي
جاسر بعصبيه :قولت ادخلي
غسلت وشها وقعدت علي السرير والدموع تنهمر من عينيها
اول ما جاسر شفها خدها في حضنه
جاسر : بس بقااا متعيطيش مبحبش اشوف دموعك
شروق : والله هو ال......
جاسر : مصدقك
انتي بتعتي انا وبس. محدش يلمسك غيري. فاهمه
شروق :ايوا
طبع جاسر قبله علي جبينها
شروق : بحبك اووي
جاسر : وانا كمان.
نسيبهم مع بعض ونروح لادم وسمر
سمر قاعده في الحديقه
سمر : اي ده. دا حتي مرنش عليا. وله قلي عامله اي
هو اكيد شافله كلبه لما ياجي بس
ادم حضنها : هتعملي اي بقااا
سمر : انت جيت امته
ادم : من لما كنتي بتكلمي
سمر : مسالتش عليا لي
ادم : هحكيلك
بصي ي ستي. كنا شغالين وليليان رنت علينا وقالت في مشكله مع شروق ورحنا انا وجاسر.
المعيد كان عايز يفصلها.
وجاسر. ضرب الواد وقال للمعيد اعتبر نفسك مفصول
وجينا هو روح وانا جيت انا وليليان بس
سمر : كل ده حصل
ادم : اه
سمر : بس عسل البت شروق. ضربته ب الالم
ادم : وجاسر موته من الضرب
ادم : ذاكرتي
سمر : ذاكرت وفي حجات مش فهماها
ادم :طب تعالي نطلع افهمك الي مفهمتهوش
سمر: يلا
ادم : يلا هاتي الكتب
سمر : ماشي
سمر :اهي
ادم : ركزي معايا عشان هسالك
سمر : ماشي
ادم فضل يشرحلها. وهي سرحانه
بعد ما خلص سألها
ادم :فهمتي
سمر : ايوا
ادم : طب يلا قولي فهمتي اي
سمر :نسيت
ادم : هشرحلك تاني لو مركزتيش هموتك
سمر : ماشي
فضل يشرحلها تاني وبص عليها لقيها نامت
شالها وحطها علي السرير
وطبع قبله علي جبينها وشدها لحضنه وغطي في نوم عميق
تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية احببتها رغما عني" اضغط على أسم الرواية