Ads by Google X

رواية احببتها رغما عني الفصل التاسع عشر 19 بقلم شروق والي

الصفحة الرئيسية

رواية احببتها رغما عني البارت التاسع عشر 19 بقلم شروق والي

رواية احببتها رغما عني كاملة

رواية احببتها رغما عني الفصل التاسع عشر 19

في صباح يوم جديد 
عند جاسر 
جاسر : يلا ي شوشو قومي 
شروق : مش هروح انهاردة 
جاسر : لا هتروحي يلا. قومي 
شروق : مش عاوزة اروح ي جاسر 
جاسر : يلا بس قومي جهزي نفسك 
شروق : ماشي 
جاسر : فين بوسه كل يوم 
شروق باسته وذهبت تجهز نفسها وكذلك هو 
بعد شوية. خرجت شروق  من الحمام 
جاسر : قمر ي قلبي. 
وطبع قبله علي جبينها 
شروق : عيونك الي حلوة 
جاسر : قلبي. يلا عشان نفطر 
ونزلو يفطرو
عند ادم 
سمر : ي ختي عسل وانت نايم 
ادم:منا عارف 
سمر : مغرور 
ادم : بس عسل 
سمر : لا   قوم هناخر علي الشركه
ادم : مش هتروحي 
سمر : عشان خاطري  بذهق من البيت 
ادم : ماشي. قومي البسي 
سمر : طب سيبني 
ادم : بوسيني وانا اسيبك 
سمر: لا 
ادم : ماشي 
والتهم شفتيها بعنف 
سمر بخجل : انت قليل الادب  وسابته وراحت تجهز نفسها 
ادم :  شكلها عندها خال اهبل
فطر جاسر وشروق 
وذهبو الي قصر ادم 
شروق : الو 
ليليان : ماشي طالعه 
وذهبو الي الكليه 
جاسر : لو حصل حاجه كلميني 
شروق : ماشي 
وذهب الي الشركه 
عند ادم
 ادم : يلا ي سمر 
سمر : استني جعانه 
ادم : ناقصه تكليني. يلا هسيبك وامشي 
سمر : خلاص ي عم يلا قدامي
ادم : والله متجوز واحد صحبي 
سمر : بتقول حاجه ي بيبي 
ادم : امشي وانتي ساكته 
وركبو السيارة وانطلقو الي الشركه
في الشركه 
ادم : يلا ي جاسر نروح المقر 
جاسر : ماشي يلا 
ادم ل سمر : خلصي الشغل لحد ما اروح مكان وجاي 
سمر : ماشي 
وذهبو الي المقر 
 في المقر 
في مكتب اللواء حازم 
دخل ادم وجاسر وادو التحيه العسكريه 
حازم : اسر مجاش لي 
ادم : كان واخد رصاصه في دراعه  
حازم : وانت بقاا ي ادم ازاي تصرف من دماغك كده من غير ما تشاورنا 
ادم بعصبيه : يعني اسيبهم يموتوها 
حازم : كنت قولي حتي 
ادم : اسف 
حازم : انا بعتبرك ابن ي ادم. مش زعلان منك. 
ادم : ربنا يخليك 
حازم : القضيه الي انتو مسكينها.  الصفقه هتم بعد بكرا 
ادم : ايوا عارف 
حازم : جهزو نفسكم واتدربو كويس  عشان القضيه صعبه 
جاسر : ان شاء الله هنكسبها
عند سمر 
سمر : محسسني اني مش مراته يديني الشغل ده كلو 
ادم :هههههههه. في فرق بين البيت والشركه 
سمر : انت بتطلع منين ي جدع
ادم :وحشتيني اووي 
سمر : في فرق بين البيت والشركة
ادم:هههههه   موحشتكيش  
سمر : لا 
ادم :لا 
سمر :اه 
فضل ادم يقرب لحد ما سمر لمست الحيطه 
سمر : ابعد 
ادم :لا 
سمر : هصوت والم الناس 
ادم : ماشي صوتي. واحد ومراته 
سمر : مش لسه قايل في فرق بين البيت والشركه 
ادم مقاطعا: اطبق شفتيه علي شفتيها   بعد اول ما لقيها مش قادرة تتنفس 
ادم : بحبك 
سمر :.........
ادم :وشدها الي حضنه   هتروحي دلوقت وله نقعد شوية 
سمر : هروح 
ادم : طب يلا نروح 
وذهبو الي القصر
وكلعادة. ذهب جاسر الي الكليه ليحضر ليليان وشروق 
شروق : الو 
جاسر : انا واقف برا اطلعو 
شروق :ماشي 
شروق : يلا ي لولو جاسر برا 
ليليان : ماشي يلا 
وذهبو الي جاسر وركبو السيارة 
وانطلقو الي قصر ادم 
نزل ليليان. وذهب الي قصره 
في غرفه جاسر 
جاسر : احكيلي اي الي حصل انهاردة 
شروق :  العميد اعتذر مني قدام المدرج كله   اكيد انت الي خليته يعتذر 
جاسر : اه 
شروق : ربنا يخليك ليا 
جاسر : وحشتيني اووووي 
شروق : وانت كمان 
جاسر : هاتي بوسه 
قربت شروق منه. وطبعت قبله علي خده 
جاسر : هو انتي بتبوسي ابن اختك 
واطبق شفتيه علي شفتيها.  
هو ده. مش تبوسي ابن اختك 
شروق اتكسفت ودفنت راسها في حضنه  
انت قليل الادب 
جاسر  : هههه عارف شدها الي حضنه  وغطي في نوم عميق
في غرفة ادم  
سمر : ادم 
ادم : قلبه 
سمر : عاوزة اكل 
ادم : ما تنزلي تاكلي 
سمر :  لا انا عاوزه اندومي 
ادم : واجيبه منين ده 
سمر :من السوبر ماركت. قلو عايز 5 اكياس اندومي  
ادم :ماشي 
ذهب ادم الي السوبر ماركت
ادم : لو سمحت عاوز 5 اكياس اندومي 
الراجل بصدمه : اندومي 
ادم:ايوا   
الراجل : ماشي ي باشا 
اخذ ادم الاندومي وذهب الي  القصر 
سمر : حبيب قلبي متحرمش منك 
ادم : خدي ي ختي مغير  كسفتيني 
سمر : لي 
ادم : اول ما قولت لراجل عاوز اندومي اتصدم 
سمر : هههههه معلش 
بعد شوية 
عملت سمر الاندومي وحطته في طبق كبير 
سمر : هتاكل معايا 
ادم :لا 
سمر :براحتك 
 طعمه حلو اوووي ي ادم 
ادم :  كلي ي ختي وخلصي 
خلصت سمر الطبق كله 
ادم بصدمه :الطبق راح فين 
سمر :كلته 
ادم :كله 
سمر :اه 
ادم :مفجوعه اوووي  وياريت باين عليكي
 سمر : ههههههههه. 
ادم :يلا عشان ننام 
طلعو الغرفه 
وكالعادة شدها لحضنه وغطي في نوم عميق
تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية احببتها رغما عني" اضغط على أسم الرواية
google-playkhamsatmostaqltradent