رواية أحببت رئيس العصابة البارت الاول 1 بقلم الاء فرج
رواية أحببت رئيس العصابة الفصل الاول 1
_ طب بصي يا بنت الناس انت هتقعدي في أوضه وانا في أوضه وحسك عينك تكلميني لأن انا مش طايقك
=ما تتكلم عدل يا جدع انت، يعني انا اللي هموت عليك
_ بتت بطلي كلام كتيرر ويلا غوري علي الاوضه اتخمدي
=اتخمد في عينك يا أبو طويله انت، انت بتكلمني كده ليييه، لأ فوووووق انا ولا حكومه تهزني ولا بوكس يلمني دا انا بلطجيه، ما يهمكش الهدوم النضيفه وشكلي الهادي ده لأاااااا دا انا بلطجيه
=خلصت ردح يا حيوانه يلا خشي نامي
_ ايوه كده ناس ما بتجيش غير بالعين الحمراء
انا رودينا عندي ١٨ سنه في ٣ ثانوي، وده مراد ابن عمي، اتجوزنا غصب بسبب الميراث، جدي حكم علينا اننا نتجوز، والمعروف ان انا ومراد مش بنطيق بعد وعندين جدااااََ، الميراث ١٠مليون جنيه، طبعاً دي فلوس كتيرره جدا ونقدر نحقق احلامنا كلها
أهلنا ماتوا في حادثه زمان، جدي وتيتا اخدونا عندهم في القصر وعشنا معاهم كنت صغيره في السن ساعتها، عيشت مع تيتا وجدو ومراد، انا ومراد دايماً بنتخانق مش بنطيق بعض، بس جدي تعب الفتره الأخيره وقرر يكتبنا الميراث بشرط اننا نتجوز، وطبعاً احنا محتاجين الفلوس دي لأننا في أول حياتنا روحنا اتجوزنا وبس هي دي حكايتي
انا مراد النبراوي عندي ٢٥ سنه متخرج من كليه تجاره وبشتغل في أكبر شركه للمعمار بتاعت جدي، اتجوزت رودينا في ظروف سريعه، عملنا كتب كتاب بس وروحنا عيشنا في الشقه بتاعتي بعيد عن قصر جدي
نرجع بقا لقصتنا
دخلت نمت في الاوضه اللي شاورلي عليها مراد
دخلت اخدت شاور وطلعت من الحمام وكنت جعانه أويي
خرجت من الاوضه لقيت باب اوضه مراد مقفوله، دخلت المطبخ وفتحت التلاجه ما لقيتش اكل خالص
رودينا بضيق :استغفر الله العظيم يارب، اعمل اي دلوقتي طيب الساعه ٢ الفجر والواحد جعان وما فيش أكل، انا هنزل اجيب حاجات من السوبر ماركت
قفلت التلاجه وجيت اخرج من المطبخ لقيت مراد في وشي
رودينا بخوف :عاااااااااا بسم الله، يخربيتك خضتني، قول احم اي حاجة طيب
مراد ببرود :هتنزلي امممم، كنتي هتنزلي من غير ما تقوليلي
رودينا بأستفزاز :وفيها اي يعني يا أبيه مراد
مراد بعصبيه :قولتلك ميت مره ما تقوليش كلمه أبيه، الفرق بيني وبينك ٧سنين بس يا بغله انت، قال أبيه قااال
رودينا بعصبيه وهي ترفع صباعها في وشه :اوعي من وشي عايزه انزل اجيب أكل جعاااانه
مراد ببرود :انا اللي هنزل واجيب أكل ومش هتنزلي معايا، انا كمان جعان
رودينا :لأ عايزه انزل معاك، ٥دقايق هتلاقيني قدامكAfter 30 Mintes
مراد بضيق : رووودينااا اخلصييي كل ده
رودينا وهي بتلبس الكواتش :خلصت اهو يلاا، مراااد مالك يا ابني
مراد :اي ده انت حلوه زي البنات
رودينا بضيق : تصدق إنك بارد ومستفز، اخلص يلا ننزل
مراد بضيق :لمى شعرك ده يأما مش هننزل
رفعت رودينا شعرها لفوق وعملته ديل حصان وربطته بتوكه :اهو يلا بقا
في السوبر ماركت
رودينا بعند :بس انا بقا بحب النوتيلا
مراد بضيق : انا مش بحبها تعالي نجيب حاجة تاني
في الشارع
كان شايل مراد ٤شنط ورودينا٤شنط واشتروا اكل كتير
في الشارع
رودينا :مراد هو انت ليك أعداء
مراد بضيق :ليه
يعني
رودينا بخوف :في ناس بتمشي ورانا من ساعه ما خرجنا من البيت وانا خايفه اوي
مراد بهدوء :ما انا عارف
رودينا بصدمه :نعمم، طب ما تروح تسالهم مشيين ورانا ليه
مراد بغموض : دول اكيد تبع عصابه الشامي
رودينا بصدمه :مين دول
مراد بهدوء : انا مش شغال في شركه جدنا بس، انا شغال شغلانه تانيه وهي في المافيا تبع الحصان الأسود وبشتغل اكبر تاجر أعضاء ومخدرات في البلد
رودينا بصدمه :مراد بطل هزارك البايخ ده
مراد بهدوء :ده مش هزار وانا هثبتلك دلوقتي
خبطها مواد بطوبه علي دماغها وفقدت رودينا الوعي
جاءت عربيه ركب فيها مراد وشال ساره وركبها معاه
في صباح اليوم التالي
صحيت رودينا من النوم ودماغها مصدعه جامد وجسمها واجعها بصيت حواليها لقيت نفسها في اوضه شكلها حلو، لقيت باب الاوضه بيفتح ودخل مراد
مراد بخبث :صباحيه مباركه يا عروووسه اهلا بيكي في عالمي الخاص هههههه
يتبع الفصل الثاني 2 عبر الرابط التالي: "رواية أحببت رئيس العصابة" اضغط على أسم الرواية