Ads by Google X

رواية احببته من التيك توك الفصل الأول 1 بقلم اسيل الجندي

الصفحة الرئيسية

رواية احببته من التيك توك البارت الأول 1 بقلم اسيل الجندي

رواية احببته من التيك توك كاملة

رواية احببته من التيك توك الفصل الأول 1

كارما:حبيبتي افتحي شباكك انا جيت
هدى: انا واقف تحت البيت 
كارما+هدى: مش هعمل زيطا و سيط وحشتيني بتل...
قاطعهم صوت حور
حور: هششش الحقي يا كارما 
كارما ضحكت : متقوليش ادهم  نزل حاجه صح 
هزت راسها بأيوا و كارما جريت خدت التليفون و فتحت التيك توك و شافت فيديو ادهم كان عاملو 
حور: ايه يا حبيبتي هتودي بؤك فين بعد كدا ايه الابتسامه
 دي 
هدى قالت بضيق: مش عارفه ايه الي عاجبك فيه 
كارما:هششش ايش فهمك انتي اتنيلي اقعدي قي جنب دا
 قرة عيني ملكيش دعوه انتي 
هدى بصتلها نظره مش مفهومه و سابتهم و طلعت برا
 الاوضه و كارما ما خدتش بالها منها و حور كانت بتضحك عليها بس 
حور: يعني هو في حد بيحب حد من الفيديوهات الا حتى
 ما كلمتيه رسايل ما يمكن مش كويس و مخدوعه فيه 
كارما: بس ابت انتي كمان انا جربت ابعتلو بس البعيد ما بيردش شكله good boy و مبعرفش بنات 
حور: و ليه متقوليش انه بيحب واحده ثانيه و مش عايز يعرف حد غيرها 
كارما: اه علشان كنت شربت من دمه يا بنتي الولا دا ليا انا و مستحيل يبقا لغيري 
حور: ولو مكانش من نصيبك يعني!؟
كارما ابتسمت : عادي هخليه من نصيبي!
حور: مجنونه قسما بالله هي البت هدى راحت فين صحيح ؟
كارما: انا اعرف مش مطمنه لها اساسا حاسه فيها حاجه متغيره 
حور هزت كتفها بمعنى انها مش عارفه وراحو شافوها كانت قاعده في الصالون و ماسكه الفون و اول ما شافتهم قفلته بسرعه و حطته تحت المخده 
كارما بشك: انتي كنتي بتعملي ايه 
هدى بتوتر: اا ا نا لا ابدا كنت ماسكه الفون و زهقت منه فسيبته  
كارما بصت لحور و هما الاثنين زادت شكوكهم فيها 
هدى: انا هروح الم هدومي علشان بقا هرجع اصل ماما تعبانه
كارما:و دا حصل ايمته دا انا كنت لسه بكلمها امبارح و كانت 
كويسه و كبه تمام 
هدى:في ايه ايه الطريقه دي محسساني اني بكذب ماما تعبت النهارده الصبح فجأه و هروح 
كارما : تمام يا هدى لو عوزتي حاجه انتي معاكي رقمي 
هدى قالتلها و هي داخله الاوضه: شكرا يا روحي 
هدى دخلت الاوضه وقفلت على نفسها الباب و كارما قعدت مع حور برا يكملو تصوير اه نسيت اقولكو
كارما بتصور فيديوهات تيك توك و يوتيوبر و حور و هدى احيانا بيطلعو معاها و بيساعدوها دايما هما الثلاثه عايشين مع بعض في شقه تبع الكلية 
*كارما بنت جميله عندها ٢١ سنه و في كلية هندسه  و معروفه انها اكتر بنت مجنونه ممكن تشوفها في حياتك عينيها بني و شعرها بني  بتحب ادهم و على طول متابعه فيديوهاته الي بينزلها وعمرها ما كلمتو 🙂
*حور عندها ٢٢ سنه بس في نفس السنه مع كارما و صاحبتها من وهما صغيرين علشان كدا مترددتش للحظه انها تدخل نفس الجامعه 
*هدى عندها ٢١ اتعرفو عليها لما شافوها لاول مره في السكن  الجامعي لانها معاهم في نفس الشقه وكانت طيبه جدا و بقالها فتره متغيره تماما و محدش فاهم السبب !🙍‍♀️
كارما:تمام نزلي الفيديو دلوقتي و يلا علشان الساعع بقت ٨ و احنا لسه ما عملناش اي حاجه و الدكتور بكرا هيدبحنا
حور: اوبس دا انا نسيته خالص طب يلا يلا قوم....
قاطعتهم هدى الي طلعت بالشنطه بتاعتها و ماسكه الفون بابتسامه 
كارما باستهزاء :ما تنسيش تبقي تطمنينا على طنط
هدى خدت بالها فا قفلت التليفون بسرعه: اه طبعا طبعا يلا سلام با بنوتات 
كارما+حور:سلام 
سلمت عليهم و مشيت 
كارما :مع اني مش مطمنالها بس تمام كله هيبان 
حور: الصراحه و لا انا ربنا يستر
*****************************
ادهم: ايه الاخبار جهزت المكان و السيشن و البوفيه 
حمزه: اكيد يعني عيب عليك 
ادهم: اهو انا مش بخاف غير من دي 
حمزه بصله بقرف و كان لسه هيتكلم تليفون ادهم رن 
ادهم: وصلتي 
حمزه: يا حنين 
ادهم:اخرس 
حمزه ضحك و سابو و مشي و ادهم كمل كلامه في التليفون 
ادهم: ها وصلتي و لا ايه 
| ايوا وصلت  لسه داخله حالا انت ايه اخبار الترتيبات الي عندك 
ادهم: كله تمام باقي تلبسي فستانك و تيجي بكرا بس 
|هانت يلا هقفل معاك علشان تعبانه من المشوار و هظبط حاجاتي و ارجع اكلمك 
ادهم:ماشي باي 
قفلو التليفون و ادهم كان خلص كل الترتيبات و روح هو و حمزه 
***************************
كارما: بت انا نعست اوي انا هروح انام 
حور : و انا كمان خديني معاكي يا اختي 
كارما: يلا يا ابلتي😂
كل واحده دخلت اوضتها و كارما كالمعتاد مسكت الفون علشان تشوف صفحة ادهم قبل ما تنام و لقته منزل فيديو جديد فتحته بسرعه و كان عباره عن فيدو للشات بتاعه هو و بنت و كاتب عليه
 |اول مره كلمتك مكونتش اتوقع اني ممكن احب حد كدا او توصل بينا لهنا خطوبتنا بكرا و عازمكم كلكم على الخطوبه و كتب عنوان القاعه للي حابب يجي| 
فتحت التعليقات و هي لسه مش مستوعبه الي قرأته ولقت انه في ناس كتير بتباركلهم و في ناس قالت هاجي الحفله و كان بيرد عليهم برده في التعليقات و هي كمان كتبت انا جايه الحفله و رد عليها  وقال تشرفي و لما شافت الرد صوتت بصوت عالي 
كارما بصوت عالي : حوووووووووور
حور جات جري على صوت كارما 
حور: ايه ايه في حاجه 
كارما بعياط :الحقيني ادهم هيخطب يا حور و خطوبته بكرا
حور: طب ما دا الي قولتهولك يا كارما انتي حتى متعرفيهوش و انتي الي مكونتيش بتسمعي الكلام  بس انتي عرفتي ازاي 
اديتلها التليفون و شافت الفيديو 
كارما:لا و قال ايه مسميها حبيبتي  حبك برص 
حور: اهدي و نامي دلوقتي  و بكرا نبقا نتكلم لما نرجع من الجامعه و متشغليش بالك كتير 
كارما: انا مش هروح الجامعه انا هبقا بحضر نفسي
حور : متقوليش 
كارما: هروح يا حور يعني هروح عايزه اشوف مين البت دي |ابتسمت بخبث| اكيد مش هشغل بالي كتير 
حور: مش مطمنالك يا بت انتي و الله 
كارما: لا اطمني و تعالي نامي جنبي و الا مش هنام  النهارده
حور:اما نشوف اخرتها 
كارما و حور نامو و كارما ما كانتش ناويه على خير ابدا  لادهم و كان كل تفكيرها مين هي العروسه و هتعمل ايه بكرا 
******************ثاني يوم في الحفله 
كارما كانت لابسه فستان ازرق سماوي قصير من قدام و طويل من ورا و شعرها كان مفرود على ظهرها و كانت لابسه حلق طويل فضي و حور كانت لابسه فستان بنفس اللون بس طويل و عليه حجاب بنفس اللون و كانت قمر 🥺 
نزلو من العربية و دخلو و حور كانت ماسكه ايد كارما بتهدي فيها 
حور: معرفش ايه الي خلاني اسمع كلامك و نيجي 
كارما: لازم اعرف مين بنتلللل الي خدته مني دي  حور انتي مش بتردي ليه يا بت 
بصت على حور و كانت باصه لادهم و العروسه و فاتحه بؤها على الاخر و كارما بصتلهم 
كارما بصدمه: مستحيل!؟😨
google-playkhamsatmostaqltradent