رواية احببتها رغما عني البارت العشرون 20 بقلم شروق والي
رواية احببتها رغما عني الفصل العشرون 20
في صباح يوم جديد
كلعادة. قام ادم وذهب الي الشركه وساب سمر نايمه
سمر : اي ده ادم فين
شكله مشي ومرديش ي صحيني اما اروح ارخم علي امي شوية
سمر : ازيك ي نبع الحنان
سناء : كويسه
سمر : وحشتيني ي وليه
سناء : متحترمي نفسك ي بت وله انتي مش بتاجي الا. بالشبشب
سمر : هسكت خلاص هقوم اذاكر
عند جاسر
قام جاسر وصل شروق وليليان الي الكليه وذهب هو واسر الي الشركه
بعد اربع ساعات
نزلت سمر تشوف امها.
سمر : ماما ي ماما
سناء : الحقيني ي سمر
سمر بخضه :مالك
سناء : تعبانه
سمر : طب يلا هنروح المستشفي
رنت علي ادم
سمر الحقني ي ادم. امي تعبانه
ادم : جاي حالا
ذهب ادم الي القصر بسرعه وخدهم وذهب الي المستشفي
بعد شوية الدكتور خرج
ادم : طمنا ي دكتور
الدكتور : للأسف الحاله متاخره جدا. لازم تسافر تعمل العمليه بسرعه
سمر :عمليه اي
الدكتور : المريضه عندها كانسر في الدم
سمر بصدمه :اي
ادم : ماشي. روح انت
ان شاء الله هتقوم وتبقي كويسه. انا جهزتلها كل حاجه وهتسافر. انهاردة بليل
سمر : ........
ادم:يلا ندخلها
سمر بدموع : عامله اي
سناء : كويسه بتعيطي لي
ادم :هبله بقاا نعملها اي
ادم يلا نروح بقاا
وذهبو الي القصر
رواية /أحببتها رغما عني
بقلم /شروق والي
مجهول1:الو
شروق :مين
مجهول1: واحده اسمها سمر عملت حادثه ودا اخر رقم رن عليها. انتي تعرفيها
شروق :العنوان بسرعه
مجهول1:..............
شروق :هرن علي جاسر
مش بيرد لي. خلاص هبعتله رساله
سمر عملت حادثه وانا روحت اشوفها ورنيت تلفونك مقفول
ذهبت شروق الي العنوان وياليتها لم تذهب
جاسر فتح الفون وشاف الرساله. وذهب بسرعه البرق. عرف انها حيله
جاسر : ي رب ما يحصلها. ي رب تكون كويسه. غلطتي انا الي مفتحتش. الفون
عند شروق
ذهبت الي العنوان.
شروق : اي ده يعني مفيش حد هنا
ليكون خدعه
رنت شروق علي جاسر
شروق :الو
جاسر : انتي فين .
شروق :.............
جاسر : متخفيش انا جاي
شروق : سيبني ي حيوان
ضربها علي دماغها وفقدت الوعي
جاسر : ماشي ي ليث
عند ادم
ادم : بصي ي امي انتي تعبانه ولازم تتعالجي وانا حجزتلك وطيارتك بعد ساعتين
سناء :ماشي
سمر :هروح معاها
ادم :لا. انا مجهز كل حاجة مش هتحتاجك معاها. وانتي في خطر علي حياتك مينفعش تطلعي من القصر
رن تلفون ادم
جاسر : تعالي علي المقر حالا شروق اتخطفت
ادم :ماشي
ادم : انا رايح مشوار وجاي. عشان اوصل امك للمطار. جهزيلها الشنطه
سمر :ماشي
وبعت رساله ل اسر
تعالي حالا علي المقر مرات اخوك اتخطفت
اسر : هو مفيش الا الخطف. المرة دي هتاجي في قلبي بدال دراعي. ي صغير علي الهم ي اسر😂😂😂
ذهب اسر الي المقر
لقي ادم وجاسر واللواء حازم
اسر بمرح : وحشتني ي حازم
حازم :ههههههه مليش دعوة لو قملك
اسر : ويقوم لي. منا قعدت خلاص هسكت
جاسر بغضب : هنعمل اي
ادم ببرود : سيبها
جاسر بزعيق:انت اتجنن ازاي اسيبها.
لما مراتك اتخطفت كنت ناقص تطير عشان تنقذها
ادم : هما خطفوها عشان يشتتونا. عشان لان بكرا الصفقه هتم.
ادم :وعد عليا لرجعهالك ي صحبي
وتركهم وذهب
اسر : ادم عمره مهيتمنالك الشر وهو عارف هو بيعمل اي. روح اعتذرله
جاسر :ماشي هروحله
ذهب جاسر الي ادم في غرفه التدريب
جاسر :ادم
ادم :نعم
جاسر : انت زعلت
ادم :وهزعل لي
جاسر :اسف.
وحضنو بعض
ادم :يلا نروح نشوفهم هيعملو اي
عند اللواء حازم
جاسر خبط
حازم :ادخل
جاسر : هنعمل ايه بكرا والصفقه الساعه كام
ادم :الصفقه هتم الساعه 4 الفجر
جاسر واسر :تمم
ادم :يلا نروح نلحق ننام شوية
ادو التحيه العسكريه وذهب ادم الي قصر
وجاسر واسر الي قصرهم
عند ادم
وصل ادم القصر
ادم : جهزتي نفسك ي امي
سناء :ايوا ي بني.
ادم : طب يلا عشان نوصلك يلا ي سمر
وذهبو الي المطار
عند جاسر
ظل جاسر طوال الليل يفكر في معشوقته.
جاسر :ان شاء الله هرجعك بكرا ب السلامه
عند شروق
شروق : انا بعمل اي هنا
عاصم : مخطوفه
شروق :لي
عاصم : اخرصي. اي دا هما هبل لي كده
بقي ظباط مخابرات خاصه يتجوز بنات هبله
شروق : دي امك الي هبله
عاصم :صفعها علي وشها بآلام
شروق :انت اصلا واحد حيوان.
عاصم :الي مصبرني عليكي. الصفقه. غير كده كنت قتلتك
شروق :ي رب نجيني منهم دول شياطين
تعالي بقااا ي جاسررر. اخرت لي
وصلو المطار
سمر :هتوحشيني ي ماما
سناء :بس ي بكاشه
سمر :مااشي
ودعوها وذهبو الي القصر
تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية احببتها رغما عني" اضغط على أسم الرواية