رواية ملك الزين البارت الرابع والثلاثون 34 للكاتبة شهد عبدالسلام
رواية ملك الزين الفصل الرابع والثلاثون 34
مراد :هتنامي
نرمين :انا عايزه اروح اوضتي ماليش دعوه
مراد :روحي
نرمين :الفار
مراد : يادي الجناان يا بنتي هتنامي يلا نتنيل
نرمين :انت بتكلمني كده ليه هاا
مراد بضحك :تعالي نامي
نرمين :لا
مراد شدهاا علي السرير
مراد :نامي ماتخفيش في ايه
نرمين :انا مابخفش
مراد وبيقرب عليهاا :انا عارف
و نام و بيخدها في حضنه
نرمين :مرا...
مراد :نامييي يا نرمين
و ناموو
تاني يوم الصبح
مراد صحي و كانت نرمين لسه نايمه
مراد :امته بقاا تبقي بتاعتي
نرمين :لما تبعد عني يا مراد انت قليل الادب علي فكره بتحضني ليه هاا
مراد :ده انتي بت
نرمين :بت ايه كمل
مراد :اسكتي
نرمين :مش هسك...
ولسه ماكملتش الكلمه باسهاا مراد
مراد بعد لما اتلاقهاا عايزه تتنفس
مراد :ممكن اسكتك بطريقتي عاديي
نرمين :انت..
مراد :انا ايه
سكتت
مراد : انا هقوم اخد شاور و عقبال ما الفطار يطلع
نرمين :..
سابهاا و قام خد شاور
مراد :نرمين بيبص كانت الاوضه فاضيه طلع من الاوضه دخل اوضتهاا
مراد :ماقولتليش ليه انك طالعه
نرمين وهي بعيد :كنت بغير هدومي
مراد :ماشي
نرمين لفت وشهاا:اي منظرك ده
مراد كان لابس شورت جينز بس
مراد :فتحي برحتك انا ماشي
نرمين بتفتح
نرمين :هااا
كان واقف قدامهاا
نرمين :انت
مراد :اناا نفسي تكملي
نرمين شاورتلو ان هي هتسكت
مراد :مالك مابتتكلميش
تعالي نفطر و خدها و رجع الاوضه بتاعتهم و كان الفطار جاهز
مراد :افطري
نرمين مابتتكلمش
مراد :في ايه يا بنتي اتكلمي
نرمين :ماشي
مراد :افطري و اشربي ده علشانك
نرمين :اي ده
مراد: ده لبنن يا حبيبتي
نرمين :انا مابشربهوش
مراد :بجد
وبيمدلها ايدوو
نرمين :بقولك لا
مراد :هتسكتي ولا ..
نرمين خدتها منوو و شربتهاا
مراد :شاطره
نرمين :..
مراد قام لبس تيشرت علي الشورت
نرمين :مراد
مراد :اي يا روحي
نرمين :انت رايح فين
مراد :الشركه
نرمين :الشركه
مراد :اه في ايه
نرمين :اصل هدومك
مراد:عشان شورت يعني لا عادي
نرمين :بجد رايح الشركه
مراد :انتي مالك
نرمين : بارد
كان مراد نزل ماسمعهاش
عند زين و ملك
زين بيصحليهاا :ملاكي يا لوكه
ملك :اممم عايزه انام بقا
زين :انا رايح الشركه
ملك قامت :انت نازل
زين :قومتي يعني
ملك :انت نازل
زين :اه عندي شغل
ملك :طب افطر معايه
زين :ما انتي كنتي نايمه
ملك : لا نفطر سوا و حياتي عندك
زين :خلاص ماشي
ملك : مش هتاخر
زين :في ايه يا حبيبتي اهدي انا مش هجري
ملك :ما انت كنت هتسبني و تنزل
زين :بس صحيتكك اهدي كده و براحه
ملك :ماشي
زين : نمتي امبارح في ثانيه
ملك :اسفه ماحستش ب نفسي
زين :الواتكه بتاعي تعمل الي هي عايزهه
ملك :..
زين :بس لسه وشك هيحمر قومي غيري
ملك :حاضر
بعد شويه ملك نزلت
زين :تعالي اقولك
ملك بتقرب :نعم
زين شدها علي رجله
ملك :ماينفعش كده يا زين
زين :براحتيي
ملك :انا
زين :انتي ايه
ملك :بتبقا كسفني اووي كده
زين :بحب اكسفك
ملك :علي فكره ماببقاش مكسوف ده انا بجحه
زين بضحك:علي نفسك مش علياا
ملك باحراج :حاضر
زين :زعلتي
ملك :لا هو انت هتتاخر النهارده
زين :معرفش
ملك :لا قولي
زين :اكدب يعني
ملك :يووو بقاا
زين :خلاص في ايه اهدي
ملك :ماتزعليش
زين :حاضر يا ست البنات بس انتي عارفه خلصت هجي و ماخلصتش مش هاجي
ملك :يعني ايه مش هتجي دي
زين :افطري
زين :يلا بقاا عشان اتاخرت بسببك
ملك :ماشي
زين :قبل ماتنزلي رني علياا
ملك :حاضر
وبيكمل و هو بيبوسها من راسهاا
زين :خلي بالك من نفسك
ملك :حاضر
ملك طلعت فوق مسكت الفون شويه و بعد ساعتين تقريباا
رنت علي زين
ملك :عامل ايه
زين :تماام
ملك :انا نازله
زين :لابسه ايه
ملك و عايزه تشوفه هيعمل ايه :انت مالك
زين :لابسه ايه بقولك
ملك بكدب :بنطلون ..
زين :مش قولت تلبسي دريسات
ملك :ده بنطلون بوي فريند
زين :اقعدي يا ملك
ملك :لا لا يا زين والنبي
زين :طب غيري و بعد ماتغيري رني علياا
ملك :حاضر و قفلت
ملك فضلت تضحك ياريتي ماعملت حاجه و رنت عليه بعد شويه
ملك :غيرت
زين :لبستي ايه
ملك :دريس اسواد
زين :ماشي ابقي اعدلي الحجاب كويس و ماتنزلش بميكاب
ملك :حاضر
زين :السواق تحت وقبل ماتنزلي من هناك رني عليا ابعتهوالك
ملك :ماشي انا هنزل دالواتي
زين :باي و قفلو
ملك نزلت و ركبة العربيه ووصلت
زينب :يا حبيبتي يا بنتي بقا كده يا ملك كل ده عقبال مانشوفك
ملك :معلش يا ماما حقك علياا
شريف :ماشي نسيتي ابوكي صح
ملك :ماقدرش يا حبيبي انساك
بس قولت اغيب شويه عشات تعرفو قيمتي
زينب :يا حبيبتي ده انتي نور عنينا
و فضلت تتكلم مع اهلهاا و بعد ساعه الباب بيخبط و ملك فتحت
ملك :مين
مجهول::زين بيه بعتني عشان اوصل حضرتك
ملك بستغراب :بس انت
المجهول :ايواا علاء هو الي كان جايب حضرتك هو مشغول مع زين بيه في اجتماع مهم
ملك :ثانيه واحده اطيب الشنه
ملك :معلش انا همشي دالواتي و هاجي تاني
زينب :انتي لحقتي
ملك :معلش يا ماما
وخرجت معاه
ركبة ملك العربيه
بعد مامشي شويه وقف
ملك :في حاجه وقفت ليه
لا ابداا بس ثانيه وفتح الباب و حط علي وشها مخدر نامت
بعد نص ساعه ملك فاقت
ملك :انا فين كانت مربوطه و عنيها متغميه و محطوط علي بوقهاا لازقه
ملك : اممم وبتتحرك من علي الكرسي
شهاب :فكلهاا عنيهاا اخيرا فوقتي
ملك بتعيط
شهاب :زين فاكر كل حاجه حلوه هتبقا ليه
و بيكمل كلامه و بيلمس خدهاا :ماتعيطيش مش هعملك حاجه
ملك بتبعد و بتحاول تتحرك
شهاب :صدقيني انتي ماتستهليش واحد ذي زين
شهاب :قرب عليها و بيشيل الازقه من علي بوقهاا
ملكك :انت حيوانن فكنيي
شهاب :بيمسكهاا من وشهاا اهديي شويه
ملك :اوعاا انت بني ادم زباله
شهاب ضربهاا قلم جامد علي وشهاا و من كتر ما القلم تقيلل و اغما عليها
شهاب طلع
و بيكلم باباه في الفون
ابوه :بردو عملت الي في دماغك
شهاب :ايواا و هندمه علي كل حاجه عملهاا معايه
ابوه :ده انت تحمد ربك ان هو مش عارف الحقيقه ان احنا لينا يد في موت ابوه
شهاب :هيعرف منين يعني فكك و بعدين لازم اندمو علي الي عملو معايه واخد منو مراته
شهاب قفل
بعد تلت سعات
عند زين كان بيرن علي ملك
و مافيش رد و رن علي ابوها
شريف :الوو اي يا ابني
زين :ازيك يا عمي عامل ايه
شريف :الحمد لله يا ابني وانت بقا كده تبعت ملك و ماتكملش تقوم بعتلها السواق و تمشي
زين فهم ان هي مشيت من عند ابوها
زين :معلش يا عميي
وقفل
زين قاعد هيموت من الخوف عليها
يتبع الفصل الخامس والثلاثون 35 اضغط هنا
- الفهرس يحتوي على جميع الفصول (رواية ملك الزين كاملة)