Ads by Google X

رواية احببت كفيفاً الفصل الثالث 3 بقلم نيرة محمود

الصفحة الرئيسية

 رواية احببت كفيفاً البارت الثالث 3 بقلم نيرة محمود

رواية احببت كفيفاً كاملة

رواية احببت كفيفاً الفصل الثالث 3

تيا:  صحيح كنتي عايزاني في  ايه
جايلك عريس 
تيا: نعم 
بقولك جايلك عريس 
تيا ودا مين بسلامتو
=مامت تيا العريس مروان ابن خالتك
تيا انتي بتقولي اي يماما انتي بتهزري دا مروان ده
بعتبرو اخويا اي ي ست الكل هو في حد بيتجوز اخوه😂😂
=بت اي الكلام اللي بتقولي ده طبعا مش اخوكي وبعدين انا اديت كلمه ل خالتك وهم جايين بكره
تيا:تنور خالتي هي وابنها اللي هو اخويا بس عموما كدا انا مش موافقه وبعدين انا رايحه الجامعه بكرا
= انا مش سألتك عن رأيك توافقي او متوافقيش وبعدين الجامعه الصبح ومفيش عريس بيجي يتقدم الصبح ي خفيفه
تيا: ماما انا داخله انام تصبحي علي خير
= وانتي من اهل الخير
تاني يوم
تيا تيا انتي ي زفته قومي هتتأخري علي الجامعه
تيا: اي ي ماما حد بيصحي حد كدا وبعدين جامعه اي اللي هتأخر  عليه
= طب يلا قومي البسي وانا بجهز الفطار
تيا قامت ولبست وبقت زي القمر 
سلام يماما
= بت خدي لما اقولك هو اي اللي سلام يماما مش تفطري 
تيا: لا افطري انتي بقا ي ست الكل اصل نور مستنياني في الجامعه افطر معاها سلام 👋
= سلام ومتتأخريش عشان خالتك وابنها جايين 
تيا: حاضر ي ماما سبيني امشي بقا 
=امشي يختي ونا ماسكه فيكي😂
تيا وصلت الجامعه وراحت ل نور على الكافتريا
تيا: اذيك ي نور 
نور: اهلا يختي لسه فاكرة تيجي 
تيا: يلا نحضر المحاضرة عشان لازم اروح بدري 
نور: ليه
تيا: خالتي جاي هي ومروان 
نور: واي الجديد ي بنتي خالتك  كل يوم عندكو 😂
تيا: ايوة بس المرادي زيارة مختلفه مروان جاي يتقدملي
نور: لولو لولو لولوي💃💃💃💃
تيا: اي ي زفته فرجتي علينا الناس 
=بلاش افرح لصحبتي😂😂
تيا:  انا مش موافقه مروان ده زي اخويا
نور: خيبتك اخوكي مين انتي مش ليكي اخوات ووافقي يلا عشان عايزة البس فستان 👗
تيا: ايوة انتي عايزة تدبسيني في جوازه عشان حضرتك تلبسي  فستان 
نور:  ايوة طبعا 
تيا: الله يخربيت كلامك المحاضرة معادها فات
نور = محاضره اي بقا احنا نخلينا في مروان دلوقتى 😂😂
تيا تيا روحتي فين 
=اي ي زفته منا موجوده اهو بصي وراكي ادم جاي مع واحد زميلو 
نور: طب خليكي قاعدة وخلي عندك كرامه ومتقوميش هو لو عايزك هيجيلك
تيا: الله يخربيتك مش بقول مش بتفهمي هيجيلي ازاي وهو مش شايفني ي غبيه قومي روحي بيتكو ي بت
نور: اه صحيح نسيت انو مش بيشوف لا انا مش مروحه انا قاعده علي قلبك 😂
تيا سابت نور وقامت راحت ل ادم♥
تيا: اذيك ي استاذ ادم عامل اى 
ادم: الله يسلمك مدام  تيا صح 
تيا: لا انسه ي باشا مش مدام
ادم:  عارف انك انسه بس قولت اشوف هتقول ايه 😂
تيا: وعرفت منين 
لحظه بس اعرفك علي صاحبي ونتكلم تيا ي محمد زميلتي لسه متعرف عليه امبارح محمد ي تيا صاحبي بس صاحب جدع 
تيا: سعيدة بمعرفتك ي محمد
=انا اسعد ي تيا 
ادم: اي انتو هترغو كتير يلا بقا ي محمد روح المشوار اللي كنت رايحه ونا هتصل بيك ونا ماشي
محمد:  بس انا مش عندي ..... يقاطعه ادم يلا سلام 
=سلام
ادم: اهو محمد مشي نرجع نتكلم بقا كنتي بتقولي عرفت ازاي
تيا: ايوة فعلا
ادم: انا حسيت بكدا من اول ما اسمعت صوتك اول مرة صوتك حلو اوووي وجذبني 
تيا😮 
ادم: انتي ي بنتي روحتي فين هو عشان مش بشوف تسبيني وتمشي كدا 
تيا: لا انا مش مشيت انا لسه قاعده
ادم: طب اناعايز اقولك علي حاجه بس مش تقولي 
عليا اهبل 
تيا: اتفضل قول انا سمعاك
ادم: انا انا
تيا: اي يبني انت علقت
ادم: انا بحبك ي تيا ومش قادرابطل تفكير فيكي من امبارح مروحتيش عن بالي ولا ثانية
تيا طبعا قاعده مصدومه ومش عارفه تقول اي
ادم: تيا قولتي اي 
تيا:  انت عارف بتقول  اي انت بتقول لواحده مش عرفتها غير امبارح انك بتحبها لازم اكون مصدومه ومش قادره افكر 
ادم: متشليش هم اني مبشوفش انا كمان يومين هعمل عمليه ويرجعلي نظري 
تيا : انا والله  مش بفكر في كدا 
ادم: عموما انا مش عايز ردك دلوقتي فكري براحتك ممكن بس لو سمحتي رقمك
تيا:اتفضل 
ادم: انا هبقي اكلمك لما اعمل العمليه اعرف ردك
ادم: محمد بيتصل  هو مبشوفش بس الفون في خاصيه بتقولو مين اللي بيتصل 
تيا: طب سلام 
ادم: هستني ردك سلام ي حبيبتي
تيا مشيت رجعت ل نور وحكتلها كل حاجه
ونور طبعا مبسوطه لان لو مش مروان العريس هيبقي ادم وفي الحالتين هتلبس فستان 
نور روحت هي وتيا 
تيا طول الطريق مصدومه مشعارفه هتعمل اي مع مروان وهتقول اي ل ادم
ي تري نور هتجوز مين واي المشاكل اللي هتواجها بسبب قرارها 
يتبع الفصل الرابع 4 اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent