Ads by Google X

رواية أحببت غامضاً الفصل الثالث 3 - بقلم رقية ياسر

الصفحة الرئيسية

رواية أحببت غامضاً البارت الثالث 3 بقلم رقية ياسر

رواية أحببت غامضاً كاملة

رواية أحببت غامضاً الفصل الثالث 3

_نوووور لاااااا
= يلا ي سهيله اجررييييي
_ الحق ي فهد بيهربو
= مش مشكله دلوقتي اطلب الإسعاف لنور
_شيلوها يلااا بسرعه
= اي اللي حصلها يفندم
_واخده طلقه
"في المستشفي"
_احنا هناخدها العمليات حالتها خطر ويستحسن تتصلو علي أهلها
=تمام ماشي
فهد اتصل علي ام نور وباباها وأخوها نادر وصل لرقمهم ساعت لما نور جت تقدم في الشركه كتبت رقمها وارقامهم واهلها جم
_بنتي فييين انا عايزه بنتي
= دخلوها العمليات قالو حالتها خطر
_انت متخلف بتقول لأمهااا كده
= انا آسف ي استاذ.. 
_نادر أخوها
=خلاص ي جماعه صوتكو احنا ف مستشفي 
_أهلا ي فهد
=اهلا ي سليم 
_هي عامله اي دلوقتي
=في العمليات
كلو كان قلقان عليها وفهد قعد يدعيلها واخيرا خرج الدكتور
_ها ي دكتور طمنا
= هي عدت مرحلة الخطر بس هنحطها تحت العنايه المشددة تحسبا لأي ظرف وممكن اتنين بس اللي يخشو
_انا امها عايزه اطمن عليها
=تمام بس هي لسه مفاقتش
_وانا عايز أخش بعد المدام
=تخش بصفتك ايبيه يسليييم مفيش دخول انا اللي هخش
دخلت مامت نور ليها واطمنت عليها ودخل فهد بعدها ومامتها خرجت
_تعرفي أن انا اول مره اقلق علي حد كده،اول مره اكون مهتم وخايف علي حد كده بحسك مختلفه وغير اي بنت طريقه كلامك الدبش اللي بترميه ف وشي ومش هامك اني مديرك ،عفويتك في الكلام ضحكتك مثلا غمازتك اللي بتبان لما بتضحكي جامد محبش حد يكلمك غيري ف الشركه ربنا يقومك بالسلامه ♥️
في الوقت ده فهد دمع جامد وخرج يشم هوا وجه وراه نادر عشان لاحظ دموعه💔
_مالك ي فهد بيه
=قولي فهد عادي
_مالك ي فهد
=انا كويس انت اخو نور صح
_اه اخوها اكبر منها
=ربنا يخليهالك،خلي بالك منها
_انت عندك اخوات؟
=كان عندي اخت ربنا يرحمها💔
_الله يرحمها بس لو مفهاش مضايقه ماتت ازاي؟
"معلش ي جماعه نادر بجح حبتين😂"
=ماتت مقتوله
_ربنا يرحمها ياارب
عدي كام يوم ونور رجعت لصحتها تاني وخلاص بيخلصو الإجرائات عشان تخرج
_حمد لله علي السلامه ي نوري
=سلييييم اتعدل
_خلاص ي فهد اهدي علي نفسك
=الله يسلمك ي سليم بيه
_يلا عشان معاد خروجك جه
=احم ابو نور انا كنت عايز استأذنك اخد نور اخرجها عشان بقالها كتير في المستشفي وكده
_ماشي يفهد بس متطولش
=عيوني
_انا كنت هخرجها
=تعرف تخرس ي سليم
فهد اخد نور اللي كانت هتموت من الكسوف وهي معاه وخدودها بقت طماطم😂🥰
_كفايه كسوف عشان اللي هيشوفك كده يقولو أننا مديكي بوكس ولا حاجه
=م م مش مكسوفه
_اه لا ما هو واضح
 =تعالي نروح النيل مبحبش الكافيهات
_يسلام ماشي احنا عندنا كام نور
"علي النيل"
_فهد انا كنت عايزه اقولك حاجه
=قولي
_ب ب بس منزعقليش
=وهزعق ليه قولي
_فيه حد قالي أن انت..سوابق!!
فهد وهو بيحاول يمسك أعصابه ووشه إحمر
=مين اللي قالك الكلام ده ي نور؟!!
نور حكتله كل اللي حصل وهو أتفهم الموضوع بس كان متضايق انها عرفت وهو اساسا معجب بيها ف اكيد هي مش هتعجب بواحد سوابق فقرر يحكيلها كل اللي حصل
_بصي ي نور انا واختي توأم اتربينا ف ملجأ وكبرنا وهربنا من الملجأ واشتغلنا عشان نصرف علي نفسنا واكتشفنا أن جدي كان غني اووي وسايب الشركه والڤيلا و بما أن مفيش غيرنا فأخدناهم  وبعدها بكام سنه اختي اتخطفت قعدت اسبوع بدور عليها لقيتها غرقانه ف دمها و اخدتها المستشفي وعرفت ان حد اغتصبها وعشان اغتصبها بوحشيه فماتت وانا حلفت يومها اني هقتل اللي عملو كده واحد واحد وقعدت سنين اتحري لحد معرفتهم وقتلهم كلهم وطبعا اتقبض عليا ودخلت السجن وعشان ليا معارف وكده فأخدت خمس سنين سجن بس..
في الوقت ده فهد عيط بحرقه وانهااار نور حضنته وقعدت تهديه
=انا اسفه انا اللي اتحكالي غير كده انا اسفه والله ربنا يرحمها يارب ويغفرلها
فهد خرج من حضنها ومسح دموعه واستوعب اللي هو عمله ورجع أوسع المكشر تاني
_يلا اروحك الوقت متأخر
=تمام ماشي
روحها فهد البيت وروح هو كمان و خد شاور وقعد علي سريره معرفش ينام من التفكير لان هو معرف الحكايه دي لواحد بسس
"فهد بينه وبين نفسه"
_عررفت انا عرفت مين اللي عمل كده والله لوريك يا اللي اسمك....
يتبع الفصل الرابع 4 اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent