رواية تزوجتها غصب فاحبتها البارت الرابع 4 بقلم سما اشرف
رواية تزوجتها غصب فاحبتها الفصل الرابع 4
بعد يومين
يوم كتب الكتاب
نروح لزين
كان بيجهز نفسه وكان لابس بدله سوده وقميص ابيض وبنطلون اسود وكارفته سوده وجزمه سوده وساعه سوده وكل ده طبعا ماركه عالميه🙂
وكان معاه صاحبه مراد وحمزه
استوووووووب نتعرف على حمزه
( حمزه شاب عنده بسوا قدهم بس انا مش فاكره سنهم كام معلش اصل الذاكره يدوبك والله🙂 وشعره اسود وعنيه لونها أخضر وعنده عضلات وجسم رياضي وشغلان ضابط وهو ودمه خفيف بس وقت الجد جد ووقت الهزار هزار)
مراد: واخيرا يعم هشوفك متجوز
حمزه : مكنتش متخيل ابدا اني هشهد على كتب كتابك
زين بنفخ : بطلوا غتاته بقا وسيبوني فحالي
مراد : يختي بطه هتجوز
زين بغضب: ولا ادعدل
مراد بخوف: احم. طيب اهو اتعدلت
حمزه : يلا عشان المأذون جه روح خد مراتك
زين : اففففف طيب
.....................................................................
عند العروسه
كانت لبسه فستان ابيض منفوش شويه وفيه ورد والإكمام واسعه ولابسه جزمه بيضه بكعب ولابسه طرحه بيضه ونقاب ابيض
ومعها سعاد
سعاد بفرحه : ماشاء الله ملاك نازل من السما قمر يا حبيبتي
بسنت برقه: ده من زوقك يا ماما
وسمعه الباب بيخبط راحت سعاد تفتح لقيته زين
سعاد : اتفضل يا ابني
دخل زين وشاف ملاك نازل من السما وهي بنقاب شكلها ملاك كانت جميله اوووي
زين بنبهار : الله شكلك تحفه
بسنت بكسوف ورقه : ده من زوقك
سعاد : يلا خدها وانزل المأذون بقاله كتير
زين اخد بسنت ونزل عند المازون
المازون بعد فتره
المازون: بارك الله عليكم وجمعا بينكما في خير
سعاد:لوووووووولووووووولووووووولوووووووووولووووووووووولوووووووولووووووووووووولوووووو
مراد كان واقف جنبها
مراد بفزع: اي يحجه فزعتيني
سعاد: من فرحتي يابني وعقبالك انت وحمزه
ومراد وحمزه مشوا
وسعاد طلعت نامت
وطلع زين وبسنت الاوضه
زين : اتفضلي
بسنت دخلت
زين : ينفع بقا اشوف وشك
بسنت رفعت النقاب بكسوف وانصدم من جمالها
زين بنبهار: ماشاء الله جميله اوووي
بسنت : ده من زوقك ودخلوا بسنت دخلت اخدت شور ولبست سولوبت عليه ميكي ولبست دوكه ميكي ولبست تحته تشيرت اسود ساده وحته روج احمر ولبست وطلعت كان شكلها كيوت وحلو وطفولي
زين بضحك: ايه ده انتي لابسه كده ليه شكلك طفولي اووي 😂😂😂😂 ياني😂😂😂
بسنت بغيظ : علفكره شكلي حلوه🙄🙄🙄
زين : طيب يختي انا هخش اخد شور
بسنت راحت جابت الروايه بتاعتها تقراءها
وزين خرج كان لابس شوت بس
راح قعد جنب بسنت
زين : بقرايي ايه
بسنت : روايه مالا نبوح به
زين : اه طيب مش هتنامي
بسنت سابت الروايه وقعدت على السرير على وضعيت النوم ام زين أخذها في حضنه وناموا هما الاتنين
................ َ..........................................
يوم جديد
بسنت صحت ملقتش زين افتكرت راح الشغل
راحت تاخد شاور
اخدت شور ونسيت تجيب هدوم افتكرت أن زين مش موجود طلعت ومختش بالها انه قاعد على السرير وراحت تجيب هدوم من الدولاب وزين أخذه باله منها وفضل منبهر بمنظرها المغري وهي لسه مش واخده بالها من وكانت راىحه الحمام تاني هو رحلها وقالها
زين: هو في كده☺️
بسنت بكسوف: معلش مخدش بالي انك موج......
بسنت ملحقتش تكمل الكلمه اما زين قبلها وبعد كده شالها وراح بيها على السرير
.....ومالناش دعوه بقا🙂
صحيوا بليل
قامت بسنت لقيت نفسها في حضن زين فضلت تتأمل ملامحه وبعد كده قامت راحت الحمام ولبست بلوزه كت وهوت شورت وطلعت لقت زين صحي
زين بابتسامه: مساء للخير
بسنت: مساء النور
قام اخد شاور وطلع لقه بسنت بتسرح شعرها اخد منها الفرشه وبعدها على حجره وقاعد يسرحها زي الطفله
وبعد كده لما خلص قاموا يتفروجا على التلفزيون
وجابوا فيلم نيمو
زين: ايه ده انا زين الشافعي اتفرج على نيمو
بسنت وهي بتقلد صوت زين : انا زين الشافعي اتفرج على نيمو
زين وبينت قعدوا يضحكوا وبعد كده ناموا وهما بيتفرجوا
يتبع الفصل الخامس 5 اضغط هنا
- الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية (رواية تزوجتها غصب فاحبتها كاملة)