Ads by Google X

رواية عشقت مريضتي الفصل الرابع 4 بقلم فاطمة سعيد

الصفحة الرئيسية

رواية عشقت مريضتي البارت الرابع 4 بقلم فاطمة سعيد

رواية عشقت مريضتي كاملة

رواية عشقت مريضتي الفصل الرابع 4

المجهول: مش مهم انا مين بس خلي بالك من حورية وقفل المكالمه 
ادهم: يا ترا مين دا؟ 

في غرفة حورية 
ادهم: حورية عاملة اي النهارده 
لتفتح حورية عيناها الزرقاء 
حورية بابتسامه وطفولية: الحمد لله يا دكتور ادهم ثم تسأله بخجل كالاطفال هو انا ممكن اقولك يا ادهم بس من غير دكتور 
ليبتلع ادهم ريقه بصعوبة من برائها 
ادهم بارتباك: اه ممكن عادي 
ادهم بحمحمه: هند قالتلي انك مكالتيش كويس النهارده 
لتعبس حورية ثم تقول 
حورية: يا ادهم انا زهقت من المصحه انا عايزة اخرج شوية 
ادهم ببسمه: اول مره اعرف ان اسمي حلو كدا 
لتنظر له حورية بخجل 
ادهم: اي رأيك تيجي معايا فرح انهارده بليل 
لتلمع عيون حورية: اكيد 
ادهم: تمام انشاء الله  واهو تخرجي شوية من حو المصحه 
حورية بغرحه: شكرا يا دكتور 
لينظر لها ادهم برضا ثم يخرج.. 
ادهم: عملتي فيا اي بس يا حورية 
لتدخل هند لأدهم 
هند: دكتور في واحد عايز حضرتك بره 
ادهم: تمام دخليه 
هند: اتفضل حضرتك 
ليبتسم المجهول شكرا 
المجهول: اهلا بحضرتك يا دكتور ادهم 
ادهم: حضرتك تعرفني؟ 
المجهول: انا ياسر الابراهيمي 
ادهم: تمام حضرتك عايز حاجه مهمه او كدا 
ياسر: انا ابقي ابن مدام فريده 
ادهم بصدمه: مدام فريده اخت عاصم الابراهيمي 
ياسر: اه هي. حضرتك 
ادهم: تمام وحضرتك عايز اي 
ياسر: انا جاي انبهك بس ان مدام فريدة هتحاول تقتل حورية قريب اوي ياريت تاخد بالك 
ادهم: تمام بس ليه حضرتك بتقولي كدا 
ياسر: انا اصلا مكنتش اعرف اي سبب العداوة بين امي وعمي بس عرفت ومش مصدق ان السبب ممكن يكون الفلوس وانا كمان عايز انتقم من امي لأنها السبب في موت ابويا هي الي موتته لمجرد انها تورثه 
ادهم: انا مش مصدق ان في ام بالشكل دا 
ياسر: لا صدق وزيادة كمان و اه صحيح انا الي كلمت حضرتك في التليفون الصبح واضطريت اقفل لأن مدام فريدة بتراقبني 
ادهم: تمام وانا هشدد الحراسه متقلقش انشاء الله خير 
ياسر: تمام اشوف حضرتك علي خير 
بعد خروج  ياسر 
ياسر علي الهاتف: الو اذاي حضرتك 
المجهول: عملت اي 
ياسر: الحمد لله كله تمام وكدا الحراسه هتزيد حضرتك 
المجهول: تمام شكرا ليك 
ياسر: العفو بس المهم حضرتك ناوي تظهر امتي؟ 
المجهول بشرود: قريب اوي انشاء الله 
_______ 
في المصحه 
ادهم: اتفضلي الفستان دا يا حورية 
حورية: بانبهار شكرا اوي يا ادهم دا حلو اوي 
ليرتدي ادهم بدله سوداء وقميص ابيض وجزمه سوداء لامعه ومشط شعره الغزير الاملس 
ليخرج ادهم 
ادهم ليطرق بابا غرفة حورية 
ادهم: حورية خلصتي 
لتخرج حورية لينبهر بطلتها 
فكانت ترتدي فستان ازرق  اللون شيفون بلون عيناها وقامت بفرد شعرها الطويل الذي وصل لنهاية ظهرها ووضعت بعص مستحضرات التجميل فكانت جميلة بحق 
حورية برقه: شكلي حلو 
ادهم بانبهار: انتي حلوة اويي 🥺
جورية بخجل: شكرا يا ادهم يلا بينا 
ادهم كان غيران انها هتروح بالشكل دا شال جاكت البادله وحطه علي كتفها 
 لتنظر له حورية في تلك اللحظه لتلتقي عيونهما سويا اقترب منها وليس في وعيه 
لتبتعد بخجل 
ادهم: انا اسف يلا بينا 
حورية: يلا 
ليركبا سيارة ادهم 
في فرح كريم 
ادهم بمرح:كيمو الف مبروك 
كريم:الله يبارك فيك يا ادهم 
العروسة سيلا:ادهم ازيك وقامت بمعانقته 
ادهم:الله يبارك فيكي يا سيلا 
طبعا مش محتاجه اوصف حالة حورية 
حورية بدموع:ادهم لو سمحت عايزة اروح الحمام 
ادهم لاحظ دموعها 
ادهم:حورية انتي كويسة 
حورية بحزن :اه انا كويسة 
سيلا:ازيك يا حورية انا ابقا بنة خالة ادهم واخته في الرضاعه 
حورية بفرحه:اهلا 
لاحظ ادهم فرحتها 
تمني ادهم في تلك اللحظة لو يخبرها بمدي حبه لها 
في تلك اللحظه تأتي اغنيه سلو  
ادهم:حورية تسمحيلي بالرقصه دي 
حورية بخجل:موافقه 
ليرقص معها ادهم يضع يده علي خصرها وتضع يدها هي حول رقبته ويرقصا سويا 
كريم بهمس في اذن سيلا: اخوكي بيعشقها 
سيلا بنفس الهمس:وهي كمان 
ثم يقول لها كريم:تسمحيلي بالرقصه دي 
سيلا بضحك: موافقه  ♥
يتبع الفصل الخامس 5 اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent