Ads by Google X

رواية أحببت خائناً الفصل الرابع 4 بقلم دعاء زينة

الصفحة الرئيسية

رواية أحببت خائناً البارت الرابع 4 بقلم دعاء زينة

رواية أحببت خائناً كاملة

رواية أحببت خائناً الفصل الرابع 4

المشهد الاول من البارت الرابع 💙
طبعاً أسفه جدا بس الفون إمبارح جاب شاشه بعيد عنكوا ⁦🤦🏻‍♂️⁩المهم ده اقتباس بسيط لحد ماكمل البارت وانزله ووعد هيكون بارت بارت يعنى💙
_بدلع أنثوى لا زحلانه منك 
=ليه بس ياحبيتى انا مقدرش على زعلك
_اه ياخويا كله كلام 
=وحياة أنى أن ماتعدلت ياعمرو وعدلت لسانك لوريك النجوم فى عز الضهر
_مهونشش
وفجأة حصل بوم كورة خبطت فى أزاز العربية كسرته وخبطت حسن فى وشه
=بغيظ مكتوم اممممممممم
_ايه يابنى مالك
=أقفل ياعمرو دلوقتي شكله يوم طين وقفل التليفون وفضل قاعد ساكت
صوت من بره سورى ياكابتن احدف الكورة بقى
=فضل ساكت وكاتم غيظه
-حد اتقدم وراح تعيش وتاخد غيرها ياكابتن  ناولينى الكورة 
=نزل بعصبية من العربية وقفل الباب جامد لا أعيش واديك على دماغك وحدف الكورة جامد لبست فى وش اللى بيتكلم
-نزل دم من أنفه وبص ليه بغضب
=بضحكه مستفزة وجعتك ياصغنن وبغمزة تعيش وتاخد غيرها
-قرب المسافه اللى فاصلة بينهم وبضحكة أكتر استفزاز لا ماهو شكلنا هنعيش كتير وشاب عليه نظراً لقصر قامته ولكمة لاكمة جامدة جنب عينه
=بيجز على سنانه شكلك لعبت فى عداد عمرك ورد ليه اللكمة وحصل اشتباك مابينهم الاتنين كانوا فيه قوتهم متقاربة إن ماكنتش متساوية والشاب القصير برجله وقع حسن على الارض 
-ماتقعش مع اللى مش أدك ياشاطر
=بحركة سريعة كان قام وشده من التشيرت يابن ال.....
بس هنا كانت المفاجأة شعر طويل بالون سواد الليل اتفرد ولفت تلك الجنية الساحرة ذات الوجه المستدير بعيون زيتونه مملؤة بغضب من صنعه 
-قربت عليه وحاولت تسدد ليه لكمة اتفادها بمهارة أنت شكلك مش 
=بصدمه مسك ايديها وقربها عليها وقرب وسند ضهرها على العربية أنتى اللى شكلك لعبتى فى عداد عمرك ولولا عرفت انك بنت وانا حالف ممدش إيدى على نسوان صدقينى كنت دفنتك مكان ماأنت واقفه أنت مش عارفه وقعتى مع مين
-بعدته عنها بقوة هيكون مين يأخى الزناتى خليفة
= قرب عليها مرة تانيه لا صدقينى الألعن حسن السيوفى ياشاطرة وزقها بعيد عنه ومشى بس لسه فى خياله نظرة عينها ولون شعرها اللى أسره
-بتريقه على أسلوبه حسن السيوفى نيننننى 
*بضحك مكتومة الل يطلع مين حسن السيوفى ده  ياروزة
-هيههه خفه يابت إذا كان هو حسن السيوفى فأنا مايان  والأجر عالله وهعرفه أنا مين كويس وهشوف أنا ولا هو
ركب عربيته وراح شقة إسلام الخديوى واتقابلوا 
ودخلوا إسلام وعاشور وحسن
إسلام باستغراب:أنت لابس نضارة شمس بالليل ياحسن
عاشور:ايوه صح انا لسه واخد بالى دلوقتى لابس نضارة ليه
مالك:اصل الأمورة قالتلوا متبينش عينك لا صبح ولا ليل لتقعد تفتن البنات يرضيك تكون مفتن اخاف عليك الله 
 حسن :أنت دخلت منين ياض انت وهو
عمرو:مش هقولك مأنت لو مهتم كنت عرفت لوحدك😏
مالك:سون سون ايه ده مين القاسى اللى عمل فيك كده
عمرو:لا بقولك ايه انا بغير 
إسلام:انا بدأت اشك فى أمرك منك ليه يلااا قولى يابو على مين اللى علم عليك كده
حسن :خلصت ياخفة انت وهو اقسم بالله كلمة كمان والمسدس هو اللى هيتكلم وبعدين تعال هنا أنت وهو ومسك مالك وعمرو دخلتوا ازاى
إسلام:ودول هيغلبوا 
حسن :قصدك 
إسلام بثقة حرك رأسه بنعم
ومالك وعمرو انفجرو فى الضحك
وبعد قفلوا الباب فى وشوهم 
مالك:عجبك عمايل صحابك بقى كده انا اتهان بالشكل ده
عمرو:معلش ياحبيتى مكنتش اعرف أنهم وحقين بالطريقة دى 
مالك بتأثر:لا أنا اتهنت خالص
عمرو:خلاص ياروحى حقك عليا بقى
وكان طالع واحد بصلهم باستحقار ايه القرف ده ملبتوا البلد
مالك بشهقة:لا ياحجوج متفهمناش غلط احنا مكتوب كتبنا
خبط الراجل كف على كف لله الأمر من قبل ومن بعد لله الأمر من قبل ومن بعد
ضحك عمرو ومالك عليه وبعدين بصوا لبعض بصة فهمهوها هما الاتنين ونزلوا تخبيط على باب الشقة اللى قدام شقة إسلام
فتحت بنت جميلة بعيون رومادى كسحابة غيم فى يوم عاصف 
_نعااام
مالك تنح:نعم الله عليكى مش عاوزانى اغيرلك أنبوبة البوتاجاز
_أفندم ياأستاذ
عمرو بتصحيح:لا هو حضرتك يقصد ان شقة صاحبنا اللى فى وشك الباب اتقفل
_بعصبية وانا ايه داخلى مش فاهمة
مالك: عاوزين بس ندخل ننط من بلكونتك للشقتنا 
_نعاااااام🙄
يتبع الفصل الرابع 4 كاملا اضغط هنا
يتبع الفصل الخامس 5 عبر الرابط التالي: "رواية أحببت خائناً كاملة" اضغط على أسم الرواية
google-playkhamsatmostaqltradent