Ads by Google X

رواية لم يشعر بي الفصل الخامس 5 بقلم منارات العلم

الصفحة الرئيسية

رواية لم يشعر بي البارت الخامس 5 بقلم منارات العلم

رواية لم يشعر بي كاملة

رواية لم يشعر بي الفصل الخامس 5

تامر كان قاعد علي الكنبه من غير التيشرت زي العاده ول ما شاف فاطمه
تامر بتوهان :يلهوي احنا متفقناش علي كده 
فاطمه بكسوف:متفقناش علي اي 
تامر: علي الجمال ده كلو اه قلت اقلعي الحجاب بس مكنتش متوقع ان الحجاب مخبي عن القمر ده 
لا احنا مش هينفع نقعد في شقه لوحدنا علشان الشيطان شاطر
فاطمه:خلاص انا هدخل اغير 
تامر شده من ايده بسرعه قبل متدخل جوه:لا تغيري اي انا مصدقت 
فاطمه كانت باصه في لارض
تامر  مسكه من وسطه وبقيت لازقة فيه تامر مسك وسطه  بيد ول ايد التانيه قعد يزيح شعره من علي رقبته كان كل ميشوف لون بشرتها لاابيض زي بياض التلج ميقدرش يقاوم  بدا يبوس كل حته في رقبته وفاطمه كانت زي متكون منومه بعد فاطره منالوقت تامر بعد عن رقبته ولسه هيبوس شفيفه 
فاطمه بصوت ضعيف:تامر ابعد كده غلط
تامر:اي الي غلط يا هبله انتي مراتي 
فاطمه:علي الورق صح
فاطمه كانت عايزة تثبت انه مش من النوع ان مجرد كلمه او لمسه تسلم نفسه عادي هي عنده كرامه 
تامر حس انه مش،رغبة بعد عنه 
تامر:اه علي الورق صح آسف
الباب خبط 
تامر:ادخلي غيري هدومك 
فاطمه  دخلت غيرته هدومها 
 وتامر فتح الباب ولقي ابوه وقف قدامه 
تامر: عايز اي 
ابو تامر: طاب ادخل لاول 
تامر: اتفضل 
ودخل 
ابو تامر  :احب اقلك الحمدلله كل ورث امك بقي معاي وانا مسافر فرنسا  مع ابن  اخوي وعايز مريم تاجي معاي 
تامر:روح مكان ميعجبك اما اختي هتفضل معاي
ابو تامر: مش هتقدر  تشيل  مسواليته 
تامر: لا ملقتش  دعوه  سافر ونتا مرتاح   
ابو تامر: انتا حر علي اقل اخد حرتي 
تامر: مع السلامه 
ابو تامر: علي فكره  انوا ومريم امش عيالي انا انتو امانه  من  وحد صحبي وانا كده وصلتكم لبر لامان واطير وحتا امك نفسه متعرفش انكم مش ولدها 
تامر بكل بروده: عارف 
ابو تامر: وانا عارف مين الي قلك اطير انا بقا  اعيش حياتي  سلام وخد بالك من مريم 
ومشي 
فاطمه  كانت سامعه كل حاجه  من جوه وكانت بتعيط  تامر راح قعد في  البلكونه  وهو بيشرب سجاير  فاطمه دخلت 
فاطمه: يعني هو مش ابوك 
تامر: اه انتي بتعيطي ليه 
فاطمه: علشان  حياتك كانت صعبه اوي وي ناس كتيره خداعتك في حياتك  
تامر  كان نفسه يقوم ويحضنه بس افتكر  كلمه جوز علي الورق 
تامر: خلاص بطلي عيط 
فاطمه  مسحت دموعه 
ولسه هتتكلم  لقيت الباب خبط تاني 
تامر راح فتح لقي احمد  قدمه 
دخلو جوه وفاطمه قعدت جنب احمد 
احمد:انا كنت جاي اطلب ايد مريم منك
تامر:هساله لو وفقت معنديش مانع 
فاطمه كانت عارفه انا تامر بيحب وحده إسمه مريم تبقا بنت خالته بس متعرفش اي خاله 
فاطمه:هي دي مريم الي كنا بتحكي عليه 
احمد:اه 
فاطمه:انشاءآلَلَهّ هتوفق انا شفت نظرته هي بتحبك
احمد: يارب سلام  اقوم امشي انا 
احمد مشي وتامر كان لسه زعلان من كلام  فاطمه 
تامر  نزل عند مريم 
تامر: مريم  احمد طالب ايدك مني اقول اي 
مريم: الي تشوفه ي تامر 
تامر: انتي لسه بتحبيه
مريم: مش عارفه  بس بحس معه براحه مش هلاقي حد احسن منو وانا وثقه فيه  وبرضو الي تشوفه  
تامر: علي بركت الله انا موفق 
مريم  ممكن  انام معاكي النهارده  
مريم: اانتا زعلان انتا وفاطمه 
تامر: حاجه  زي كده 
مريم: البيت بيتك 
ودخلت اوضتها تنام 
وتامر فضل قاعد مش جيلو نوم لحد الساعه 11فجأة سمع صوت الباب طلع لقي فاطمه وقفه قدمه 
اول ما فاطمه شافت تامر اترمت في حضنه وهي بتعيط
تامر بدله الحضن 
تامر بصوت حنون: مالك بتعيطي ليه 
فاطمه: علشان عايز انام 
تامر وهو بيضحك: طاب يلا ننام 
وطلعه ونامو 
في صباح يوم جديد 
تامر كان وخد اجازه وقاعد في البيت وتصل بي احمد وقله ان مريم موفقه ويجي هو ومها علشان يحددو معاد وفعلاً احمد ومه جو وحدد معاد 15يوم ويعملو الفرح 
وعد اال15يوم كانت فاطمه بتزيد جراء في لبسه وبدات تلبس قصير عادي وتامر كان مسيطر  علي نفسه تاني 
جه يوم الفرح وكان فرح جميل وكل رقص ومتعه 
احمد خد مريم وراح شقته 
وتامر قال لي فاطمه تروح مع امه وهو عنده شويت شغل وجاي 
وفاطمه روحت مع امه وراحت شقته 
فاطمه: يارب مفيش حاجه البسه نسيت اغسل الهدوم من زحمت الفرح 
اوبااا مغيش غير ده هلبسه وخلاص 
كان طقم عبار عن هوت شورت وتشيرت بي محلات 
وطلعت قعدت علي الكنبه ونامت 
عند احمد ومريم 
احمد: انا مش هجبرك علي حاجه انا هسيبك وقت تفك مكملش جملته بسس الحضن الي حضنتله مريم 
مريم بدموع: وحشتيني اوي ي احمد كنت مفكراك نسيت حبنا 
احمد بدله الحضن  : مقدرش انتى اول حب واخر حب في حياتي 
عند فاطمه كانت نيمه وتامر دخل لقيه نايمه بي لبسه ده 
تامر: يلهوي انا قلت الشيطان شاطر وهي عايزه يلعب هي حره 
راح قعد جنبه علي الكنبه وقعد يبوس في كل حاجه ظهر من جسمه 
فاطمه  صحيت بس مكنتش كامله الوعي لفت اديه وحلين رقبت تامر 
وبعد شويه من الوقت فاطمه فاقت وزقت تامر بعد من الصدمه 
هو فهمه انه مش عايزه تامر 
اتامر اضيق من رد فعله وسابه وطلع من الشقه  
وفاطمه زعلت من الي عملتو 
فاطمه: اي الي انا عملته ده دلوقتي يفهم اني عايز ابعدو عندي 
فاطمه فضلت مستني تامر لحد مرجع اول ما رجع فاطمه اترمت في حضنه بس هو مداش اي ردت فعل كل الي قاله 
تامر: البسي وروحي عند اهلك وبعدين يومين ابعتلك ورقت الطلق 
فاطمه بصدمه اي طلاق 
تامر: اه ويلا علشان عايز انام 
فاطمه دخلت ولبست ومشيت من الشقه وطلعت علي شقت امه وقالت لمه انها هتقعد هنا اسبوع   عبال ميرجع احمد ومريم 
عدا يوم علي فاطمه وهي ول بتطلع من الشقه ول قدره تنام وتعبانه 
تاني يوم كانت فاطمه نازله تتمشي علشان تعبت وسمعت تامر بقول 
تامر....
يتبع الفصل السادس والأخير اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent