رواية احببتها رغما عني البارت الخامس 5 بقلم شروق والي
رواية احببتها رغما عني الفصل الخامس 5
عدا اليوم علي خير وجاء يوم الاختبار
سمر :انا خايفه ي شروق
شروق :ان شاء الله خير
سمر :ان شاء الله
شروق :ذاكرتي كويس
سمر :اه الحمد لله
شروق :طب روحي وابقي طمنيني عليكي
سمر :حاضر
شروق :يلا سلام عليكم
سمر :وعليكم السلام
ذهبت كل واحدة لكليتها
والتقت شروق ب ليليان وذهبو للمحاضرة
بعد انتهاء المحاضرة
شروق : يلا نشوف سمر
ليليان :يلا
وذهبوا الي كلية سمر
شروق :السلام عليكم
سمر : وعليكم السلام
شروق: مستنيينك برا
سمر : ماشي سلام
شروق :وعليكم السلام
توجهت سمر الي صديقاتها
شروق وليليان : ها الاختبار كان عامل اي
سمر بفرحه: كويس جدا
شروق : ربنا يوفقك
ليليان : ان شاء الله هتجيبي امتياز
سمر :ان شاء الله
يلا نروح بقا
ليليان :روحو انتو وانا هرن علي ابيه ياجي وصلني
سمر وشروق:مش هينفع نسيبك
سمر : رني واحنا معاكي
ليليان : الو
ادم : معلش ي حببتي اخرت عليكي هبعتلك اسر يلا سلام
ادم: روح هات ليليان من الكليه
اسر : حاضر
وذهب اسر الي كلية ليليان وروحت شروق وسمر. ومشي هو وليليان
في السيارة
ليليان : عاوزة اروح المول
اسر : حاضر
وذهب بها الي المول واشترت طرح وذهب الى القصر
نروح ل ابطالنا
جاسر : انا حاسس ان ريم ليها ايد ب الموضوع ده
ادم بغموض :. خلاص عرفت مين سرقو
جاسر : هتعمل اي ي صاحبي
ادم بخبث : كل خير
روح انت ي جاسر
جاسر : ماشي سلام
ادم : رن علي ريم
ريم : ايوة ي فندم
ادم : تعالي حالا
خبطت ريم علي الباب
ادم : ادخل
ريم بدلع : حضرتك طلبتني لي
ادم بخبث : جهزيلي نفسك الساعة 11 هكون عندك
ريم بفرحه : بجد
ادم بابتسامة خبيثه : طبعا
خرجت ريم بعد ان طبعت قبلة علي وجنتيه
ادم : العب هيبقي علي المكشوف
نروح لسمر.
سمر : اين انتم ي اهل الدار ((امها اسمها سناء))
سناء: في المريخ ي روح امك
سمر : اي ده بجد
سناء :🙄🙄🙄
سمر : مالك ي رمضان😂
سناء بخبث: تعالي ي حببتي هقولك
سمر ببراءة: اي ي ماما
وفجاءة تلاقي كف سلم علي قفاها
سمر :اي ده ايدك تقيلة لي كده
سناء: عشان تتعدلي ي روح امك
سمر : اوقات بحس انك مرات ابويا مش امي
سناء : غوري ي بت من وشي
سمر : عاوزززة اكل
سناء:غوري
سمر : خلاص ي صلاح هدي اعصابك مش كده
وهوبا الشبشب سلم عليها
سمر بغيظ : مش بقولك انت مش امي
سناء : صبرني ي رب
دخلت سمر غرفتها واتوضت وصلت وذاكرت شوية وذهبت الي النوم
عند شروق
خبطت علي الباب
سماح : مين
شروق : انا
سماح : اتفضلي ي ختي
ادخلي اعملي اكل واغسلي الواعين وجهزي نفسك جاييلك عريس بكرا
شروق : بس انا مش هجوز الا لما اخلص الكليه
سماح : هتجوزي غصبا عنك
شروق بدموع : انتو لي بتعملو فيا كده
سماح بغضب : ادخلي جهزي الاكل يلا
دخلت غرفتها وتوضت وصلت وجهزت الاكل وغسلت المواعين وروقت. البيت وذهبت الي فراشها
نروح لبطلنا
ريم رنت علي ادم
ادم :الو
ريم : انت فين ي يحبيبي
ادم بخبث : جاي في الطريق جهزي السهرة
ذهب ادم الي شقة ريم
ريم : وحشتني ي بيبي
ادم بغضب : مسكها من شعرها مين الي باعتك ي بت
ريم : محدش
ادم بصوت مرعب: اخلصي انطقي
ريم بدموع : ليث ابن عمك ادهم هو الي هددني عشان الملف
ادم : ساب شعرها وسابها ومشي
في قصر جاسر واسر
اسر : انا عاوز اخطبها وخايف ادم ميوافقش
جاسر : ان شاء الله هيوافق.
اسر : هكلمو بكرا
جاسر سرح واسر بيكلم فيه وهو مش سامع حاجه خالص
اسر بصويت :جاااااسر
جاسر :في اي
اسر : بكلمك وانت مش بترد وسرحان مالك فيك اي
جاسر : مفيش
اسر : عليا انا الكلام ده قول انك حبيتها
جاسر : مش عارف شاغلة كل تفكيري معقول يكون حبيتها
اسر : اه بتحصل اي الي عجبك فيها
جاسر : براءتها وضحكتها واسلوبها وهادية جدا حاجه فيها حلوة
اسر : كل ده ومش عارف بتحبها وله لا جاتك وكسه😂😂
جاسر : غور من قداميي يالا
اسر : مالك ي رمضان
جاسر بغضب مصتنع : امشي من قدامي
اسر : اعصابك ي صلاح مش كده هروح انام واسبهالك. اكمني وحداني ومليش حد بتيجو كلكم عليا
جاسر : اسررررر
اسر :خلاص متزوقش
وذهب كل واحد الي فراشه
تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية احببتها رغما عني" اضغط على أسم الرواية