رواية غرامي البارت السابع 7 بقلم مريم حسن
رواية غرامي الفصل السابع 7
زياد:عايز اقرب مازن وغرام من بعض ينفع تساعديني
ليلي:اكيدد هساعدك ..بس هنعمل ايه
زياد:هقولك بصي ** بس كده
ليلي:يالهوي
زياد:اييه
ليلي:لو مازن عرف هيزعقلنا جامدد
زياد:متخافيش
ليلي:طب ..طب هقنعه يقعد معانا ازاي
زياد:مش عارف بس اسالي خالتو رحمه هتقولك
ليلي:هيا ماما عارفه
زياد:ايوه منا سألتها وهيا اللي قالتلي علي الخطه دي
ليلي:امم اشطا
زياد:تمام
ليلي:هقفل انا بقي
زياد:تمام
بقلمي مريم حسن
♥️♥️♥️♥️♥️
رحمه:ها زياد قالك
ليلي بتوتر: ها .. ق ق قالي ايه
رحمه:انا عارفه الخطه وهو قايلي وعارفه انك كنتي داخله تكلميه مش تذاكري
ليلي:انا
رحمه:بصي بصي احنا هنزن عليه لحد ميوافق
ليلي:اشطا
رحمه:استني بقي لما ييجي عشان خد اكل وطلع فوق ياكل هو وغرام
ليلي:اشطا
بقلم مريم حسن سليمان
♥️♥️♥️♥️♥️
مازن:دي بس طيب
غرام بكسوف:شبعت
مازن:لا لا عشان خاطري ها يلا افتحي بوقك
غرام:اهو خلاص كده بقي
مازن:طيب يستي
غرام:طب مش هتاكل
مازن:لا انا شبعان
غرام:انت مكلتش انت كنت قاعد بتأكلني كل بقا
مازن:انا واكل برا
غرام:طيب
مازن:طب انا همشي انا بقا
غرام:مش هتبات معانا النهارده
مازن:لاء
غرام:تمام
♥️♥️♥️♥️
رحمه:رايح فين ي مازن
مازن:همشي انا بقا يماما
ليلي:اييه تمشي اي ي مازن خليك معانا
مازن:يوم تاني
رحمه:متقعد يواد ده بيتك يعني
ليلي:ههه محسسني انه غريب طب منتا قبل متتجوز كنت قاعد معانا
رحمه:اقعد بقا يحبيبي
ليلي:احم متقوليلو يقعد ي غرام يمكن يسمع كلامك
غرام بكسوف وتوتر:ها ..ا ا اقعد م معانا
مازن:يجماعه في ايه انا عندي شغل كتير مش هعرف
ليلي:مازن ونبي
مازن:طيب طيب
ليلي:هيهيها
غرام لنفسها(يعني ايه يعني هو دلوقتي هينام ف اوضته صح ايوه ايوه مش هييجي ينام معايا اكيد)
رحمه:اي غرام مش فرحانه لي
غرام:ها لا فرحانه اهو
رحمه:ماشي يحبيبتي يلا خدي جوزك عشان يرتاح باين عليه تعبان
غرام:انا؟
رحمه:طبعا
مازن:انا هقعد معاكو عادي
ليلي:اشطا جدا تيجو نلعب
رحمه:ماشي ومازن وغرام كمان يلعبو معانا
مازن:تمام
غرام:هنلعب ايه بقا
ليلي:ماما هتقول حرف ولازم تجيبي اغنيه بالحرف ده
غرام:اشطا
مازن:اوك
رحمه:ها اول حاجه غرام
ليلي بهمس لمامتها:ي قولي الياء
رحمه:احم حرف ال °ياء°
غرام:اممم ..ياا اي اللي انا شايفه ده معقوله فيه كده انا بحلم ولا حقيقه طب اي ناويلي علي ايه من بعد النظره دي تسمحلي من وقتك بدقيقه فين الاقي كده فين بدوب من ثانيتين حبيبي جيت غيرتلي حالي ..خلصت
ليلي:بجد صوتك جميل اوي
رحمه:فعلا
#للكاتبه_مريم_حسن
مازن:ها مين عليه الدور
رحمه:انت
مازن:طيب حرف اي
ليلي:حرف °ش°
مازن:لا غيريه مفيش اغاني ب الشين تقريبا
غرام:ممكن اقولها انا بدالك
ليلي:اه اه قولي
غرام:شوفف كلمه من اربع حروف قولها وبطل كسوف قولي بقا واكدهالي وراح انا قلبي مني راح ونا عندي اقتراح تعالي بين حضني وقولهالي وفين الاقي كده فين بدوب من ثانيتين ..بس
مازن لنفسه(بجد صوتها جميل فعلا واحساسها اجمل بكتير)
رحمه:دورك ي مازن
مازن:حرف ايه
ليلي: ب
مازن: بعمري شاريك وعيني عليك بعيش علشان بموت فعنيك وفيك حيران ومشغول بيك وعلي بالي معاك الشوق اخدني لفوق وكنت بضيع لقتني بفوق ..
رحمه:دورك ي ليلي وحرف °ي°
ليلي:يا اميرتي يا جميلتي يا سيده كل النساء لا تتركني في وحدتي فالابتعاد عنك ابتلاء ..مش حافظه الباقي ههه
غرام:هههه
ليلي:دورك ي غرام حرف°ا°
غرام: مش عارفه ..لا لا عرفت ... الجمال عدي الكلام اضحكيلي وتاخدني كام ادفع العمر اللي جاي بس تردي السلام مش بأڤور صدقيني حسي بيا كلميني حتي لو موضوع غريب اللي طالبه تفهميني انا والله بن ناس ..
رحمه:حلوه اوي الاغنيه دي
ليلي:اه جميله
غرام:احم طب انا هقوم انا بقا
رحمه:ماشي يحبيبتي تصبحي ع خير
غرام:وانتي من اهله
ليلي:هتنام امتي ي مازن
مازن:ليه انا مضايقك فحاجه
ليلي:اه ..لا لا عادي
رحمه:قوم يحبيبي نام انت كمان شكلك تعبان
مازن:تمام
بقلمي مريم حسن سليمان
♥️♥️♥️♥️
اسامه:ازاي يعني لسه مطلقوش
سامر:مش عارف
اسامه:عادي انا مش ورايا غيرهم
:اسامه
اسامه:جاي يبابا
سامر:همشي انا بقا
اسامه:تمام
...
اسامه:نعم يبابا
الاب:قولتلك سيبك منها بقا يحبيبي عايز اشوفك عريس قبل ماموت
اسامه:اي يبابا ده بعد الشر عليك
الاب:انا تعبان ي اسامه وحاسس اني هموت عايز افرح بيك قبل ماموت وهيا خلاص اتجوزت يبني
اسامه:يبابا انا مش هسيبها غرام ليا انا
الاب:يحبيبي مهي اتجوزت وربنا يخليلها جوزها سيبهم فحالهم بقا يبني
اسامه:انشاءلله
الاب:ربنا يهديك
بقلمي مريم حسن سليمان
♥️♥️♥️♥️♥️♥️
الباب بيخبط
غرام:اكيد مش هوا يعني احم اتفضل
مازن:لسه منمتيش
غرام:ايوا انت جاي هنا تعمل اي
مازن:نعم؟
غرام:جاي تعمل اي هنا
مازن:جاي العب تلعبي معايا؟
غرام:لا والله
مازن:انتي غبيه وانا تعبان ومش ناقصك "راح قعد ع السرير
غرام:لا منا مش هنام معاك
مازن:نامي ع الارض
غرام:وليه انت متنمش ع الارض
مازن:انتي صداع ليه هاا سبيني انام بقا
النور فجأه قطع
غرام:اعااااااا الحقنيييي
يتبع الفصل الثامن 8 اضغط هنا
- الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية (رواية غرامي كاملة)