رواية احببت كفيفاً البارت السابع 7 بقلم نيرة محمود
رواية احببت كفيفاً الفصل السابع 7
ادم نزلها وهم الاتنين قعدو علي الرمل ونسيت اقولكو ان المكان كلو شموع والشمس بتغرب والليل هيجي والمكان رومانسي اخر حاجه
وبعدين كل واحد فيهم نام عالرمل وفرد دراعو وكل واحد نايم علي دراع التاني وبيبصوا للسما
رهف: ادم انت بتحبني
ادم: سرح شويه في السما وقالها اه يا قلبي بحبك وبعدين وهي نايمه شدها في حضنو وخطف بوسه طويله حنونه وبعدين قالها وكدا اثبت اني بحبك وضحك
رهف: يا قليل الادب بتستغل اي موقف انت ونا بحبك اوووي
أدم: ورهف في حضنو بيقولها طب هسألك نفس السؤال بتحبيني يا رهف
رهف: اه بحبك يا قلب رهف مبقتش قادره اتخيل حياتي من غيرك
عايزة اقولكو ان رهف فعلا حبت آدم ومبقاش يهمها انو غني ولا فقير لانها حبتو بجد
ادم بخبث: يعني بتحبيني طب ما تثبتيلي زي ما ثبت
رهف مش بقولك قليل الادب بس بعشقك
ادم ماتجيبي بوسه متبقيش بخيله دنا لسه خاطف قلبك ببوسه
ادم شدهاجامد لحضنو وبس في عيونها وهي كمان سرحت لعند مغفلها وباسها بس المرادي طولت وطولت اوووي كمان
رهف انت بتعمل ايه يا ادم لا بلاش بلاش لعند مقدرتش تقاوم وتبادلت معه
نسيبهم بقا مع بعضهم طبعا كلنا عارفين اي اللي حصل بس مش هنروح نقول
تاني يوم
فتحت رهف عيونها وادم كمان صحي صباح الخير علي قلبي بقا في في جمال بعدك اي الحلاوه دي ياروحي
رهف بس بقا يا ادم انامكنتش عايزه يحصل كده
اي يا قلب ادم مش انتي بتحبيني ونا بحبك يبقا في اي
رهف بس برضو كان لازم نستنا لعند ما نتجوز غلط اللي عملناه
ادم هششششش مضيعيش اللحظة الرومانسيه دي انابحبك
رهف ونا بحبك❤
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
نيجي عند تيا
تيا:الو
مروان:الو يا تيا مش هتعرفيني علي آدم ولا اي لازم اطمن عليكي
تيا: حاضر يا مروان هاخد معاد معاه ونتقابل
مروان بحزن:تمام
تيا اتصلت علي ادم ادم مبيردش وقاعده قلقانه عليه والبيه اصلا مش في دماغو
فضلت ترن عليه لعند مرد عليها الو يا تيا
تيا وحشتني يا ادم مبتردش عليا ليه
ادم مش سمعتو يا تيا معلش وانتي كمان يا حياتي وحشاني اووووي مش هشوفك
تيا منا كنت برن عليك عشان نتقابل عشان مروان ابن خالتي عايز يتعرف عليك
ادم باستغراب مروان مين ده
دا ابن خالتي مالك كده غيران ولا اي
اه طبعا مش حبيبتي لازم اغير عليها
تيا يا حياتي بحبك❤
ونا كمان بحبك هبعتلك اسم مكان ونتقابل في تمام
تمام ياقلبي سلام
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
في الكافيه
تيا:ازيك يا آدم دا مروان ابن خالتي دا آدم يا مروان تشرفت بمعرفتك انا اكتر يا استاذ مروان
مروان: قاعد ومركز مع آدم مش مرتاح ليه من اول ما شافو لان آدم قاعد عمال يبص علي تيا نظرات خبيثه كده بيبص علي جسمها
وكمان اي واحده ماشيه بيبص عليها
طبعا يا استاذ مروان تيا حكتلك عني واني بحبها وهي بتحبني
مروان اه طبعا يا استاذ آدم ومش شايف اي تقدم في الموضوع لعند دلوقتي مادام بتحبها وبتحبك مستني ايه
آدم احنا لسه بنتعرف علي بعض ومش قابلتها غير مرتين تلاته بس وفجأه في تليفون ايجا لادم وادم توتر وقال عن اذنكم هرد عالفون وارجع لان تليفون ضروري
اتفضل طبعا
الو
الو يا آدم انت فين مش قايلي روحي عالشقه واستنيني وانت مجتش
آدم جاي يا قلب ادم مش عايزك تزعلي ياروحي سلام مسافه السكه
ادم رجعلهم تانى وقال هستأذن حضرتكم في مشكله حصلت ولازم امشي ضروري
مروان قالو اذنك معاك يا استاذ آدم وهو برضو مش مطمنلو
ادم مشي
تيا اي رايك يا مروان فى آدم
مروان كويس بس لازم اسأل عليه واديكي رايي بصراحه
تيا ايوه انا عارفه طريقة المخابرات دي ماشي يا صاحبي
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
في شقه ادم
رهف كانت مستنيه آدم ومتزينه وترتدي قميص نوم شفاف لونه اووف وايت
نسيت اقلكو حاجه مش رهف وادم اتجوزوا عرفي وكل واحد فيهم معاه ورقه اتجوزا يوم ما كانو عالبحر مع بعض وحصل اللي حصل
آدم وصل ودخل لقي رهف قاعده
آدم وحشتيني وحشتيني وحشتيني ياروحي اي الحلاوه دي
رهف كل ده يا آدم قاعده مستنياك
معلش يا عيوني كان في مشوار ضروري ولازم اروحو وبعدين انا مش اتأخرت عليكي
رهف ماشي هعديهالك المرادي يا ادم
ادم بس اي الجمال ده يلهوي وحش يولاه واقف قدامي
رهف بس يا دومه بقا مش قولتلك بتكسف ههههييههي
ادم العب يا قمر
ادم شدها لحضنو وباسها وقالها مشوفتش طعامه احلي من كده طعمو حلو الروج ده يا رهف
اه دا بالفراوله جيباه عشانك عارفه انك بتحبها
انا احب الفرواله واموت في اللي حاطه الفراوله
ويخطف كمان واحده وهي قاعده علي رجليه ومحاوطه رقبتو بايدها وهو ومحاوط ايدو علي وسطها ومحتويها انت عارف انا وافقت ليه نتجوز عرفي دلوقتي
ليه
عشان انت اخترت كده واصريت علي كده انا كان نفسى كل النااس تعرف بجوازنا
ادم هششششش هيعرفو بس في الوقت المناسب
هقول لكل الناس دى انك مراتي
احنا هنقضيها كلام ما يلا بقا
يلا فين يا ادومي انا اتأخرت
اتأخرتي اي ياروحي دى السهره لسه مبدأتش وبعدين انتي لابسه ده لمين اللي هياكل منك حته وانتي قمرلوحدك كده
تصدق انك سافل هيههيههي
يابنتي هششششش اسكتي بضحكه الرقاصة دي
انا ضحكتي ضحكه رقاصه
ايوه انتي مش شايفه صوتك عالي ازاي الجيران تسمعنا يا قلبي
اممممم تصدق نسيت ان في جيران ههههههيههي
يلا بينا
يلا بينا يا قليل الادب
بحبك وانتي فهماني
ودخل اوضه النوم
وبعدين بعد فتره باب الشقه خبط قامت رهف اضطربت وادم كذلك
مين يا ادم اللي هيجيلنا
ادم مش عارف وبعدين محدش يعرف الشقه دي غيري
نشوف مين اللي بيخبط بس البارت الجاي
يتبع الفصل الثامن 8 اضغط هنا
- الفهرس يحتوي على جميع الفصول "رواية احببت كفيفا كاملة"