رواية أحببت رئيس العصابة البارت التاسع 9 بقلم الاء فرج
رواية أحببت رئيس العصابة الفصل التاسع 9
مراد الغضب أتمكن منه : انت هبلللللله انت مجنونه بتبلغي عني البوليس يا رودينا لاااااا دا انا هطلع عينك يا بنت ***** تعاليلي بقااااا
رودينا ببكاء :عاااااااااا، سيبني سيبني يا مجرم انا بكرهك ربنا ياخدك حسب الله ونعم الوكيل فيك، سيبنيييي
مراد وهو بيضربها بالقلم :اخرصييييييي مش عاااااايز اسمع صوووووتك، رايحة تبلغي عني البوليس، ليييييييييه عملتلك اي اناااا من ساعه ما جيتي وانا بعاملك كويس، بنتخانق كتير بس عمري ما قسيت عليكي، ليييه
رودينا ببكاء :سيب ايدي بقولك، سيبني بقا وابعد عني وانا بوعدك مش هقول لحد عليك، بس طول ما انت حابسني هفضل احاول اهرب ولو حتى على حساب موتى احسن بكتير من اني اعيش معاك
مراد بشر : حلو اوي الكلام ده دا انت جريئه اوي ومش خايفه مني انا بقا هخليكي تسمعي اسمي تترعبي
خلع مراد الحزام ولسه هيضرب رودينا راح اغم عليها
نزل مراد الحزام من ايده بضعف وخرج من الاوضه
اول لما خرج من الاوضه فتحت رودينا عينها وفضلت ترتعش، هي ما اغماش عليها بس لما شافته هيضربها خافت اوي وقررت تعمل نفسها اغم عليها
فضلت تعيط رودينا وجسمها يرتعش وفضلت تدعي ربنا ان البوليس يجي بسرعه وينقذها من اللي هي فيه
خارج الاوضه
في صالون الشقه
خرج مراد من أوضه رودينا والحزام في ايده ووشه محمر بطريقه مرعبه وعمال يضغط على الحزام في ايده
أحمد بحزن :اهدي يا
مراد بهدوء مرعب :أحمد، رودينا اتصلت بالبوليس وزمانه على وصول، جهز العربيات عشان هنتحرك من هنا وهنروح البيت اللي في الصعيد
أحمد :بيت اللي في الصعيد، ليه هو احنا هنطلع العمليه
مراد بشرود :اه هنعمل العمليه ورودنيا هتبقى معايا في العمليه، الصفقه دي مهمه جدا جدا ومش عايز اضيعها
أحمد بأعتراض :بص العمليه كمان كام ٦ساعات مش هنلحق و
مراد بغضب :ما فيش إعتراض ما فيش حاجة صعبه علياااا هنعمل العمليه، يلا بسرعه جهز العربياااات بسرررعه
خرج أحمد جري على برا عشان يبلغ الحراس انهم يجهزوا العربيه
طلع مراد اوضته وجهز نفسه ونزل علي السلم وهو بيشرب سيجاره
أحمد بتصفير :جامد عليا الطلاق انت ليك نفس تتشيك كده
فتح مراد باب أوضه رودينا
اتنفضت رودينا من مكانها وفضلت ترجع لورا
جري عليها مراد وشالها على كتف واحد وقفل الباب وخرج
رودينا بزعيق :نزلني انت موديني على فين، نزلني بقووولك
رماها مراد في العربيه من ورا وركب قدام وجمبه أحمد ووراه عربيات الحراس وساق بسرعه جداََ
مراد بهدوء : أحمد عملت اي في الحراس والظباط اللي اتقتلوا
أحمد : دفنتهم يا باشا تحت الارض في المخزن وملهمش اي أسر وما حدش هيعرف مكانهم، أطمن
رودينا ببكاء :انتوا هتقتلوني
بص أحمد لمراد وهما الاتنين
ابتسموا بخبث
مراد بخبث : انت خايفه تموتي
رودينا ببكاء : ايوه مش عايزه اموت ارجوك سيبني اعيش ارجوك وهعمل اي حاجة
مراد بخبث : شاطره تبقي هتسمعي كل حاجة هقولك عليها ، بس نوصل الصعيد وهفهمك كل حاجة
بعد عده ساعات
وصلت عربيات مراد قدام البيت
نزل مراد من العربيه بخطوات ثابته وفتح باب العربيه لرودنيا اللي نامت في الطريق وشالها ودخل البيت ووراه أحمد
في البيت
أحمد بتعب :سيد الناس انا هموت وانام، تصبح على
شده مراد ووقفه قدام واتكلم بزعيق : فوووووق انت يا زفت فوق كده العمليه كمان كام ساعه وعايزين نجهز كده
أحمد بضيق : خلاص فوقت اهو، هنصحي البومه دي الزاي
مراد بخبث : هصحيها بطريقتي
دخل مراد الحمام ومسك كوبايه مياه ودلقها عليها، وقامت رودينا مفزوعه
رودينا بصريخ :عاااااااااا انت مستفز قولتلك قبل كده ما تصحنيش بالطريقه دي بتخض
مراد بجديه :فوقي كده ورانا حاجات كتير هنعملها النهارده
رودينا : امممم سامعه في اي بقا
مراد بجديه :النهارده رايحين مهمه في الصعيد، اكبر عمليه في حياتي هعملها واخطر عمليه، عمليه تجاره أعضاء ومخدرات، هسلم البضائع لمافيا الحصان الأسود، النهارده هيكون في فرح في الصعيد، فرح العمده وكل البلد هتكون هناك في الفرح، في وقت الفرح بقا هنسلم البضاعه، وهنتنكر في صوره صعايدة انا هلبس لبس صعيدي وانت كمان نفس الكلام وهنروح على اساس اننا رايحين فرح العمده بس هنمشي من الفرح بدري ونروح نسلمهم البضاعه وهاخد معايا رودينا علي اساس انها مراتي عشان ما ينفعش اسيبها هنا وعشان انا كل عمليه بتنكر بشخصيه جديده واسم مختلف، المره دي هيكون اسمي صلاح، وأحمد اسمه سيد، ورودينا اسمها نجلاء، عشان ما ينفعش نظهر بأسمنا الحقيقي ولا شكلنا ومش عايز غباء واوعوا حد ينادي حد بأسمه الحقيقي ويلا انا جبت لبس فوق كل واحد يروح يلبس، يلااااا ومش عايز كلمه زياده
طلعت رودينا تلبس بسكوت هي خلاص استسلمت لقدرها
بعد ساعتين
الساعه ٧ مساء
خرج مراد من الغرفه وفي نفس الوقت كان خارج أحمد من غرفته، بصوا لبعض وانفجروا في الضحك
أحمد بضحك :مش قادر، الجلابية واسعه عليا وعليك وشكلنا مسخره هههههه
مراد بضحك :هشش الله يخربيتك هيبتي هتروح، طب شكلي احلي منك على فكره
أحمد بأعجاب : اوباااااااااا
مراد :في اي
أحمد :بص
بص مراد علي السلم لقى رودينا نازله علي السلم ولابسه عبايه صعيديه ولافه الطرحه عليها وحاطه مكياج خفيف ولابسه كعب وشكلها حلو جداً
رودينا وهي بتلف بالعبايه :شكلي حلو
مراد بجديه :مش عايز اي غلطه انت اسمك نجلاء وانا اسمي صلاح وأحمد اسمه سيد مش عايز غلط مفهووووم، يلا قدامي على العربيه
في العربيه
رودينا :مراد ما تشغل اغنيه كده
أحمد بضحك :ايوه شغل اغنيه جاني بهدواه بتاعت روبي اللي هي هوباااااااااا
بصله مراد بغضب وراح سكت
بعد ساعه
مراد بغضب :وصلنا والغلطه بموته
رودينا بضحك :حاضر يا سيدي صلاح هيهيهيهي
أحمد :هههههه اتحشمي يا وليه
مراد بهمس :يارب الصبر من عندك
نزل مراد من العربيه وكان في صوت الطبل البلدي والقصر كله متزين ويعتبر الناس كلها في القصر
رودينا بأبتسامه :الله كان نفسي اوي اروح فرح صعيدي
مراد بجديه :ركزوا كويس، انت يا رودينا هتقعدي جوا في القصر مع الحريم ساعه بالظبط وتخرجي هتلقيني هنا انا وأحمد هنكون خلصنا التسليم وهتيجي بسرعه تركبي العربيه ونروح، وخليكي جوا مع الحريم عشان تبقى في أمان ماشي، يلا روحي
رودينا بدموع :هترجعلي صح
مراد بهدوء: مش عارف الاحتمال الأكبر اني ما ارجعش سبيها على الله
رودينا : خلي بالك من نفسك
دخلت رودينا القصر وسمعت صوت اغاني وزغاريط طلعت فوق لقيت البنات كلهم قاعدين بيهيصوا ويرقصوا وفرحانين
=انت مين يا بنت اول مره اشوفك اهني في البلد
رودينا : احم انا مرات صلاح الحديدي، والبيه الكبير عذمنا لفرح أبنه
= شرفتي يا حبيبتي، بسم الله ماشاء الله شكلك حلوه وزينه ، اسمك اي
رودينا بتوتر :اسمي اسمي اه اسمي نجلاء
=اي ده رودينا اللي جابك
رودينا بخوف : اااا انا مش اسمي رودينا
=لأ اسمك رودينا يا ماما دي رودينا صحبتي فكراها، اي اللي عملاه في نفسك ده
الست الكبيره :ايوه صح انت رودينا وانا عماله اقول شوفتك فين قبل كده، اي حكايتك يا بت انت، انطقي
خافت رودينا وما عرفتش تتكلم تقول اي ومره واحده سمعت صوت ضرب نار جامد برا
يتبع الفصل العاشر 10 عبر الرابط التالي: "رواية أحببت رئيس العصابة" اضغط على أسم الرواية