رواية عشقتك أيتها المتمرده البارت الثاني عشر 12 بقلم منة رضا
رواية عشقتك أيتها المتمرده الفصل الثاني عشر 12
النهار طلع و كان إسلام واقف بيستعد قدام المرايه عشان نازل الشركه و حور كانت نازله علي تحت علشان تقعد مع اهلها شوية قبل ما يمشوا لحظات و ريماس بتزعق حور حاسبي...
حور : صوتت في أي..
ريماس : بتضحك صاروخ..
حور : أنتي هبله يابنتي صاروخ أي ألي في البيت.
ريماس : كنت بهزر أنا و وليد و هو رمي الصاروخ و أنتي كنتي هتنزلي عليه...
إسلام : في أي و أنتي بتصوتي لي كان بيكلم حور.
حور : الغبيه ريماس و الاستاذ اخوك بيلعبوا بالصاوريخ في البيت و الصاروخ كان هيفرقع في رجلي...
إسلام : نده بصوت عالي وليد تعالي هنا..
وليد : في أي بتزعق لي.
إسلام : من أمتي و أحنا بنلعب بالصاوريخ في البيت ..
وليد : مش هيحصل تاني و سابه و مشي..
إسلام : حسابك معايا بعدين بعدين بص لحور و أنتي مش كل شويه تصوتي..
حور : بصتله بعتاب و سابته و نزلت..
نزل إسلام عشان يروح الشركه..
ريماس : نزلت تحت قعدت جمب حور ممكن أفهم أنتي مدايقه لي.؟
حور : أنتي مشفتيش أتصرف معايا ازاي..
ريماس : هو عمل كده من قلقه عليكي لما أنتي صوتي...
حور : مش مهم بقا أي رأيك نخرج سوي نجيب هدوم...
ريماس : تمام هروح البس و أنتي البسي و ننزل..
حور : تمام و طلعت حور تلبس..
ندا : نازله بتجري علي السلم و شافت حور طالعه..
حور : تيجي تنزلي معايا انا و ريماس..
ندا : رايحين فين..
حور : هنجيب هدوم تعالي بدل الخنقه دي..
ندا : تمام هطلع البس و هاجي..
شويه و البنات نزلت حور كانت لابسه درس أحمر نص كم لحد تحت الركبه بشويه و كوتش أبيض
و ريماس كانت لابسه بنطلون جنز لونه أبيض و عليه توب موف و كوتش ابيض في خطوط موف و شنطه ظهر لونها ابيض و ندا كانت لابسه سلوبت جينز بكم و كوتش ابيض و شنطه بيضه كانوا شبه عارضات الازياء بالظبط..
حور : ها يلا عشان منتأخرش...
ندا : هو أنتي علي كده قولتي لإسلام.
حور : لا و مش هقوله يلا و بعدين انا مش صغيره..
مشيوا البنات بس ندا و ريماس كانوا قلقانين من إسلام لأن هو شخص عصبي جدا..
♡___________عند إسلام في الشركه __________♡
عبد الرحمن : احنا دلوقتي نقدر نقول أن الشركه بقت عالميه بعد الثفقه دي من نجاح لنجاح يا صحبي ..
إسلام : مكنش مركز أوي في الكلام يارب.
عبد الرحمن خرج و ساب إسلام يشتغل...
إسلام : كان مشغول جدا بالورق الي قدامه و نسي حور.
♡______________عند حور________________♡
ريماس : حور أي رأيك في الفستان ده هيبقي حلو مش كده..
حور : أيوه تعالي ندخل و تجربيه.
ندا : أنا كمان هاخد ده اجربه..
البنات دخلوا المحل عشان يجربوا الهدوم في الوقت الي حور كانت واقفه في بره قدام البروفه حد سحبها...
حور : بصتله بعدين قالت أنت ازاي تمسك أيدي كده و زقته لورا..
خالد : انتي مش فكراني.
حور : لأ طبعا هو انا عمري شفتك و سابته و كانت لسه هتمشي...
خالد : مسكها تاني استني عندك انا بكلمك..
البنات خرجوا من البروفه و راحوا يشوفوا حور ملقوهاش طلعوا يشوفوها بره..
ريماس : ندا بصي كده هو مين ده و واقف مع حور لي
ندا : معرفش تعالي نشوف
راحوا البنات يشوفوا مين ده.
ندا : حور يلا لو خلصتي عشان زمان إسلام وصل البيت و هنتبهدل..
خالد : هو مين إسلام ده كمان و كان بيزعق لحور و يشدها من إيديها ...
ريماس : إسلام جوزه و بعدين أنت ماسكها كده لي أبعد...
حور : أنت تعرفني أصلا اوي ايدك دي..
خالد : مرضاش و فضل ماسك إيديها جامد قال مش هسيبك و يلا معايا علي البيت و بعدين أكيد الي قالته ده كذب أنتي مش متجوزه...
ريماس : أنت مجنون يا جدع انت دي أختي و انا بقولك ان هي متجوزه...
خالد : بس الي أعرفوا أن حور بنت عمي إبراهيم معندهاش أخوات و فضل يسحب حور وراه...
ندا : رنت علي إسلام و حكتله كل حاجه.
إسلام : متسبوش حور و أنا 10 دقايق و أجي ...
خالد : قولت يلا معايا و بلاش تعصبيني ...
حور : ابعد عني أنت مين أصلا..
خالد : مش عارفه أنا مين أه مهو من حقك تعملي أكتر من كده تلاقيكي ماشيه مع طوب الأرض فين تربيه عمي إبراهيم...
ريماس : ما تحترم نفسك يا جدع أنت و اتكلم عدل أي ماشيه مع طوب الارض دي سبها...
خالد : أنتي مالك أنتي اه صحيح متلاقيكي زيها و سحب حور و ماشي بيها..
لسه خالد هيمشي لقي بوكس في وشه وقعه علي الارض ماشي بمراتي علي فين انت أتجننت مين سمحلك تلمسها و سحب حور ورا ضهرو...
خالد : مرات مين دي تبقي مراتي انا..
حور : بصتله أنت متخلف و لا أي..
خالد : دي الحقيقه يا هانم...
إسلام : حقيقه أي يا **** و نزل في ضرب..
حور : بتعيط خلاص سيبه و إسلام و لا هنا حور إسلام كفايه و مسكت إيدو خلاص عشان خاطري..
إسلام : حس بخوفها و قام حضنها و فضل يهدي فيها..
يلا علي العربيه بتعتي و مش عايز كلمه من حد فيكم و انا هبعت حد ياخد العربيه دي....
راحوا كلهم علي العربيه و كان إسلام متعصب جدا بسبب خالد لما مسك حور..
عند العربيه*
ركبت ريماس و ندا ورا و لسه حور هتركب معاهم..
إسلام : اركبي قدام..
حور : كانت خايفه بس انا عايزه اركب ورا مع البنات..
ندا : اتكلمت عشان هي عارفه إسلام لما حد بيعصي اوامره اي ألي بيحصل..
مفيش مكان هنا أركبي قدام أحسن عشان منزنقش..
حور : ركب قدام جمب إسلام و كانت خايفه أوي منه..
إسلام : بص لندا و قل حسابك معايا بعدين و بص لحور و انتي عشان تخرجوا من غير إذني..
ريماس : حاولت تلطف الجو قالت أمال انا حسابي مع مين...
إسلام : أكيد مع أبوكي و مسمعش صوت واحده فيكم لحد ما نروح ...
ندا : بتتكلم بهمس أسكتي الله يخرب بيتك هتعصبيه أكتر...
إسلام وصل بيهم و كل واحده دخلت جري علي الاوضه بتعتها..
حور : طلعت بسرعه و دخلت الحمام تاخد شور قبل ما يطلع إسلام...
حور فضلت في الحمام اكتر من ساعه قررت خلاص تطلع و أول ما طلعت لقت إسلام قاعد علي السرير و باصص ليها...
إسلام : ممكن اعرف مين ده..
حور : طبعا لو حلفت قدامك باي حاجه مش هتصدق مش كده...
إسلام : حور انا مش بهزر مين ده..
حور : و الله العظيم معرف اي حاجه عنه انا اتصدمت زيك و الله..
إسلام : امال لي كان بيقول أنك مراته..
حور : يابني والله معرف أنت قصدك أي أنا معرفش حاجه والله انا مراتك أنت مش هو..
إسلام : قرب عليها و حضنها انا عارف أني الصبح دايقتك بس ده غصب عني من قلقي عليكي...
حور : انا كمان آسفه عشان خرجت من غير أذنك.
إسلام : و انا مش قابل أسفك..
حور : أنت عايز اي دلوقتي..
إسلام : قرب منها و حط أيدو علي خدو و قال بوسه بريئه هنا...
حور : لا طبعا..
إسلام : خلاص هتفضلي في الاوضه و مش هتخرجي خالص و سابها و مشي..
حور : فكرت ان هو أكيد زعل بعدين قالت ما هو الي قليل الادب قال ابوسه قال بعدين نزلت تحت تقعد مع البنات
نزلت حور و شافت عبدالرحمن و وليد و ريماس قاعدين تحت..
حور : ممكن اقعد معاكم..
ضحكوا كلهم تعالي اقعدي..
إسلام : دخل قعد معاهم هو كمان و بدأو يتكلموا بس هو كان بيتجنب يبص لحور...
عبد الرحمن : أي رايكم نشوف فيلم..
الكل وافق و راحوا يحضرو فيلم..
إسلام : تحبوا تشوفوا أي..
حور : انا عايزه فيلم.. و لسه هتكمل راح إسلام قايل اي رايكوا نشوف رعب..
الكل أكد علي رايو...
كل أتنين قاعدين جمب بعض بيتفرجوا...
شويه ضحك و شويه خوف..
بعد شويه الباب خبط..
داده منال : راحت تفتح.
البوليس : مش ده بيت إسلام الهواري..
منال : ايوه مين حضرتك..
البوليس : مش مهم تعرفي ممكن تناديه..
دخلت منال ندهت إسلام..
إسلام : خير حضرتك.
البوليس : انت إسلام الهواري..
إسلام : اه انا خير..
البوليس : انت مقبوض عليك...
إسلام : لي
البوليس : عشان....
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية عشقتك أيتها المتمرده" اضغط على أسم الرواية