رواية فتون البارت الثالثة عشر 13 بقلم مآآهي آحمد
رواية فتون الفصل الثالثة عشر 13
فتون : انا .. انا .. اختارت عصام
امير : 😳😳
امير ماتكلمش ولا كلمه وبقي متنحلها وبس كمال جه بسرعه وقف ورا امير اول ما سمع الكلمه دي وابو امير بعد ما كان بيبتسم وفرحان وقف والسيجار وقع من ايده وبقي مش مصدق حاجه وفتون اختارت عصام علي داخله مروه مرات امير الاولانيه واول ما سمعت كده فضلت تضحك وتشمت في امير .. الكل عمتا كان في حاله ذهول حتي اميره وساره صحابها مكانوش مصدقين انها اختارت عصام
بقلمي مآآهي آآحمد
امير اخيرا قطع حاجز الصمت الرهيب اللي حصل وقال
امير : فتون انتي بتتكلمي بجد .. انتي اكيد بتهزرى بس ده .. ده لو هزار مش وقت هزارك خالص
قولي .. قولي انك بتهزرى او انا زعلتك في حاجه عشان كده بتقولي كده
فتون وقتها ماكنتش بتنطق امير مسك ايدها بكل غل وبقي يهز فيها بغيظ
امير : ( بعصبيه وشخيط ) بقولك انطقي ايه الكلام اللي انتي بتقوليه ده
بقلمي مآآهي آآحمد
عصام : متشكرين اوي علي الصفقه اللي انت اديتهلنا يا ابو امير والله مش عارف اقولك ايه ده انت اديتنا الصفقه لوزه مقشره ما احنا كنا عارفين ان نقطه ضعفك الوحيده هي ابنك فدخلنالك من ناحيته وبصراحه ما قصرت والله ما قصرت
امير : بص لفتون وقلها كل ده عشان الصفقه يافتون .. كل اللي حصل ده كان كدب .. كل ده عشان حته صفقه يافتون
فتون : ايوه عشان الصفقه يا امير واخيرا ابو عصام اخدها ودلوقتي من حقي اني افرح بقي مع اللي قلبي اختاره وكان شرطه الوحيد اني اوقعك واخليك تحبني
امير : اه يابنت الكلب ياسافله وراح لطشها حته قلم علي وشها بوقها جاب دم ووقعت في الارض عصام جرى عليها ورفع المسدس علي امير وقتها كمال ورجاله ابو امير رفعوا المسدس علي عصام ورجالته ورجاله عصام نفس الكلام رفعت المسدس علي امير وكمال ورجالته
بقلمي مآآهي آآحمد
عصام : اقسم بالله حركه واحده منك تاني يا امير لا افجر المسدس ده كله في دماغك انت فاهم 😡
فتون قامت بسرعه ووقفت في النص ما بين امير وعصام وبقت هي اللي في وش المسدس وقالت لعصام
فتون : نزل المسدس ياعصام
بقلمي مآآهي آآحمد
عصام : ده ضربك يافتون واللي يلمسك اقتله
فتون : انا كويسه مايستاهلش انك تضيع نفسك عشانه
وفتون بعدها لفت وشها لامير وقالتله
فتون : امشي يا امير .. بقولك .. امشي اللعبه خلصت خلاص وانت خسرت
امير بصلها كده بكل غيظ وقلها
بقلمي مآآهي آآحمد
امير : ورحمه امي يافتون لا اندمك علي كل حاجه عملتيها فيا وما هسيبك لحظه عايشه مرتاحه انتي شوفتي امير المكسور الحزين علي موت بنته بس عمرك ما شوفتي وشي الحقيقي وبكره الايام تلف وهتجيلي ساحفه علي ركبك هتتمني اني اقتلك برصاصه عشان ترتاحي من اللي هعمله فيكي بس حتي الرصاصه هيبقي تمنها اغلي منك وهستخسرها فيكي عشان المووت هيرحمك مني وانا مش ناوي ارحمك
بقلمي مآآهي آآحمد
وسابها ومشي
اميره بعدها وقفت قدامها وقالتلها
بقلمي مآآهي آآحمد
اميره : انا كنت فاكره اني رخيصه وانتي غاليه يافتون طلعتي ارخص مني بكتيييير اوي الشرف عمره ما كان في النص التحتاني من الجسم وبس الشرف اخلاق وانتي معندكيش اخلاق وسابتها ومشيت
كمال سمع الكلام ده من اميره وعجبوا اوي كلامها لفتون
ركب عربيته وجرى ورا اميره
بقلمي مآآهي آآحمد
كمال : اميره .. اميره
اميره : عايز ايه
كمال : مش عايزه حد يوصلك
اميره : لا شكرا انا ماشيه
كمال : اسمعي بس هقولك
بقلمي مآآهي آآحمد
اميره : انت لو مامشتش من هنا حالا هتشوف الوش التاني ياكمال ابعد عني خالص دلوقتي
كمال نزل من العربيه وقام شد اميره وقربها منه وبقي وشها في وشه وقلها
كمال : انا لسه مافيش مره اتخلقت تقولي لاء اركبي يلا
وقتها اميره ركبت مع كمال العربيه ومشيوا
وجه المأذون يمشي
بقلمي مآآهي آآحمد
عصام : رايح فين ياشيخنا مش هتكتب كتب الكتاب ولا ايه
المأذون : ما خلاص الفرح باظ يابني
عصام : ولا باظ ولا حاجه انا العريس وموجود اهوه والعروسه واهيه موجوده ولا ايه يا عروسه
فتون : اه طبعا موجوده 💘☺️
بقلمي مآآهي آآحمد
عصام كتب ..كتب الكتاب وبقوا المافيا بتاعته يضربوا نار في الهوا والكل بقي مبسوط وفتون قامت ومسكت عصام من ايده وقاموا يرقصوا وبقت تضحك والفرحه ماليا وشها وعصام كان في منتهي السعاده انه اخيرا اتجوز فتون وأمير طلع مامشيش وبيبص عليهم من ورا الشجر لحد ما ركبت عربيه عصام وروحت معاه الفيلا والخدامين بقوا يزغرطولها وامها وراها واخواتها وبقوا في منتهي السعاده وللاسف امير برضوا مشي وراهم بالعربيه واتأكد ان فتون مكانتش مغصوبه تعمل كده ولا حاجه من الفرحه اللي شافها علي وشها
بقلمي مآآهي آآحمد
فتون طلعت الاوضه هي وعصام وقلها
عصام : يلا بقي يافتوني ياقمر اقلعي الفستان ده عشان نروح نقضي احلي شهر عسل في الدنيا وزي ما وعدتك امك واخواتك معايا وهيعيشوا معانا هنا في الفيلا بتاعتك اللي كتبتها بأسمك وهيدخلوا احسن مدارس كل ده عشان خاطر سواد عيونك يافتونتي
امير : رجع الفيلا بتاعت ابوه وطلع علي اوضته
ابو امير :شوفت بنت الشارع اللي انت جيبتها منه عملت فينا ايه خسرتني ايه يابيه انت شايف حصل ايه منها انت خسرتني صفقه بالملايين عشان واحده مالهاش تمن اعمل ايه انا دلوقتي انا الوحيد اللي خسرت في اللعبه دي يا امير خسرت ملايين وانت مش حاسس
ابو امير كان بيتكلم وامير مديلوه ضهره مابيتكلمش ولا كلمه وراح رامي مفتاح عربيته علي الطرابيزه وقاله
امير : انت خسرت صفقه بالملايين بس كسبت رجوعي للشغل معاك من جديد وبكره تشوف لهعوضك بالمليارات مش بالملايين وهنتقم من عصام وابوه واولهم فتون
ابو امير: ايوه كده ارجع لحضن ابوك يا امير وبعدين فداك اي حاجه المهم انك رجعت لحضن ابوك مره تانيه .. انا ماليش غيرك انت ضهرى وسندي
في نفس الوقت عصام اخد فتون وسافروا علي باريس يقضوا شهر العسل هناك واول ما طلعوا الفندق واتقفل عليهم باب واحد
عصام : هااا .. انا مش مصدق انك اخيرا بقيتي بتاعتي يافتون وملكي وبقي يفك زراير القميص بتاعه وقلع القميص ورماه علي السرير
عصام قرب من فتون وقلها
عصام : ايه مش هتقلعي بقي ياقلبي ❤️
وقتها كان في فاكهه علي الكومود وجنبها سكينه صغيره فتون جابت السكينه ورفعتها علي عصام وقالتله ورحمه ابويا لو قربت مني مره تانيه لهقتلك انت فاهم 😡
عصام : فتون حبيبتي في ايه ما احنا كنا ماشيين حلوين
فتون : ورحمه ابويا ما هتشوف ضفري مره تانيه انت اغتصبتني ودمرت حياتي بس والله ما هيحصل تاني ابدا انك تشوف ضافر مني ولا اقولك استني ..
فتون بدل ما كانت رافعه السكينه علي عصام الخرا ده عشان انا شخصيا كماهي وانا بكتب اتعصبت منه 😡
راحت جايبه السكينه وحطتها علي رقبتها قسما برب العزه ياعصام لو قربت مني مره تانيه ولمستني تاني برضايا او غصب عني لا اقتل نفسي
عصام : تؤ تؤ تؤ مافتكرش انك هتموتي نفسك يافتون
فتون : كده طيب ياعصام
فتون ابتدت تحرك السكينه علي رقبتها ورقبتها نزلت دم وجرحت نفسها فعلا وبتحاول تدبح نفسها وعصام لما لقاها بتتكلم جد وانها فعلا هتموت نفسها قرب منها واخد منها السكينه وضربها بالقلم وقعت علي السرير
عصام بغضب : للدرجه دي بتكرهيني يابنت الكلب بتفضلي الموت علي اني المسك
فتون : انا بكرهك وعمرى ما هحبك انت اغتصبتني وضيعت اكتر حاجه حلوه في دنيتي وعمرى ماهعرف ارجعه تاني روح رينا ينتقم منك .. ربنا ينتقم منك ( بعياط )
بقلمي مآآهي آآحمد
عصام طلع من الاوضه ورزع الباب وراه وطلع سيجارته وولعها ورمي الولاعه علي الطرابيزم وقعد بره
فتون جوه في الاوضه ونايمه علي السرير بتعيط وبتفتكر االلي حصل
Flash back
فتون : امير انا لازم اسافر البلد بكره
امير ماسك فتون من وسطها ومقربها لي
امير : ده ليه بقي ان شاء الله
فتون : ايه يابني احنا فرحنا بعد ٣ ايام ولازم اهلي يحضروا ولا انت فاكر انك هتتجوز واحده من غير اهل
امير : ايوه بس هتغيبي يومين عني يافتون
فتون : هكلمك كل دقيقه في التليفوم مش هسيبك ابدا بس امي واخواتي من حقهم يشوفوني وانت انا عروسه
فتون وهي مسافره
امير ركبها تاكسي وجه يركب معاها
فتون : انت رايح فين يا اذستاذ
امير : ايه هوصلك لحد ما تركبي
فتون : لا بقي روح انت شوف شغلك وانا هنزل من التاكسي اركب علي طول ما تقلقش عليا انت بس
امير : انتي شايفه كده
فتون : وابو كده كمان يلا بقي انزل
امير: ماشي يافتون خللي بالك علي نفسك وافتحي فونك علي طول
فتون : حاضر يابابا ❤️
بقلمي مآآهي آآحمد
فتون ركبت التاكسي من هنا وبتبص لاقيت التاكسي مش ماشي صح
فتون : مش هو ده الطريق للموقف بعد اذنك
سواق التاكسي ماابيردش
فتون : انت يااذستاذ بكلمك انت ماشي ازاي وايه الطريق ده
ومره واحده فتون بتبص لاقيت عربيه jeep سودا ماشيه وراهم وبتاع التاكسي وقف
والناس في العربيه ال jeep نزلوا اخدوها وبيشدوها من دراعها
فتون : انتوا مين وعايزين ايه مني
بس هما مكانووش بيتكلموا وواحد منها شالها علي كتفه بقت بقت تضربه علي ضهره بأيديها
فتون : نزلني ياحيوان الحقوووووووني.. الحقووووووووني
بس للاسف فتون سواق التاكسي وداها في حته جبل مافيهاش حد وراحوا ركبوها العربيه ال jeep بالعافيه وكانت عماله تقاوم بكل مافيها راح واحد منهم طلع رش بنج ورشوا علي وشها نامت محستش وقتها الا وهي في وش عصام وفي يخت تحفه حرفيا ومربوطه من ايديها في اليخت بحبل وعصام ماسك الويسكي في ايده اولىما شافته
فتون : عصام سيبني ياعصام سيبني خليني امشي
عصام قرب منها وقعد جنبها وقلها
عصام : انتي فاكره اني خاطفك يافتون لا لا ابدا
طيب حتي عشان اثبتلك
راح عصام فك ايديها وبقت حره فتون اول ما عصام فك ايديها راحت طلعت تجري عصام بص كده وابتسم ابتسامه سخريه فتون بتبص لاقيت نفسها في نص البحر المايه حواليها من كل حته حرفيا
عصام قرب منها وفتون قالتله
فتون : رجعني ياعصام انا عايزه امشي ابوس ايدك سيبني امشي
عصام : ما انا لو سيبتك تمشي هتروحي تتجوزي امير وانا مش عايزك تتجوزي امير يافتون
فتون انا بحبك وعايز اتجوزك انتي مش هينفع تبقي لغيري
فتون : انت مريض
عصام : بيكي انا مريض بيكي يافتون ..خودي يافتون بصي .. بصي انا حيبتلك ايه انا اصل خليت ناس تصورك وانتي لابسه فستان الفرح وبتقيسيه ده فستان احلي منه بكتيير خدي يافتون البسي ده البسي ده ليا انا وبس
فتون: عصام انت بتقول ايه انا مش هلبس حاجه
عصام : ( بشخيط ) قولتلك البسي يا اما قولي علي نفسك يارحمن يارحيم انتي فاهمه
فتون : طيب .. طيب .. حاضر ياعصام بس بعد كده هتروحني صح
عصام : روحي البسي
فتون: فتون دخلت الاوضه ولبست فستانها وهي بتعيط وبتقول يارب عديني من الحكايه دي علي خير رتح عصام دخل عليها
فتون : انا لبست اهوه روحني بقي بالله عليك
عصام : انتي حلوه اوي بالفستان يافتون وقرب منها
فتون : انت بتعمل ايه لا ونبي لا حرام عليك اوعي تقرب مني ابوس ايدك ابعد وبقت تبعده عنها بس عصام وقتها ضربها قلم خلاها تفقد الوعي واغتصبها فتون لما صحيت لاقيت نفسها عريانه ونايمه علي السرير في اليخت بقت تلطم وتصوت
بقلمي مآآهي آآحمد
مشهد الاغتصاب ده كله انا عملاه كامل عندي علي البيدج بتاعتي الاصليه حكآآيآآت مآآهي اعملي سيرش عنها علي الفيس هتلاقيها تقدرى تشوفي الفيديو كله واتمني يعجبكم
عصام دخلها وهو ماسك الكاس بتاعه وهو من غير هدوم حرفيا فتون اول ما شافته خبت وشها علي طول
فتون : انت بتعمل ايه ياحيوان انت روح ربنا ينتقم منك
عصام : انتي ليه زعلانه اوي كده انك شيفاني من غير هدوم
ما احنا كنا لسه سوا علي السرير انتي نسيتي
فتون : ( مخبيه وشها بالمخده) انت لا يمكن تكون انسان طبيعي ابدا
عصام راح مشغل فيديو علي التليفزيون اللي قدام السرير وقلها
بس لو امير شاف الفيديو ده وانتي معايا وفي حضني مكنتيش قولتي كده
وفتون بتبص لاقيت نفسها من غير هدوم ومتغطيه بالملايا وفي حضن عصام وبقت تصوت وتعيط لما شافت الفيديو
عصام : تفتكرى بقي لما امير يشوف فيديو زي ده ومش امير وبس الدنيا كلها كمان لما نزل الفيديو علي كل صفحات السكس وامير ياعيني مايبقاش قادر يفتح عينه في اي حد ولا اخواتك الصغيرين ولا امك واهلك في البلد ياحرااااام هيصعبوا عليا جااامد بصراحه
فتون : انت عاايز مني ايييييييييه
عصام : اتجوزك .. اتجوزك واحط الدنيا كلها تحت رجليكي
فتون : بعياط وصوات مش عايزه منك حاااجه .. مش عايزه الدنيا تحت رجلياااااا انا عايزه امير يا امييييييير
عصام : مسك شعر فتون وقلها فكرى كويس لو امير شاف الفيديو ده هيعمل ايه
فتون طول اليوم كان فونها مقفول وامير كان هيموت عليها حرفيا ماكنتش بتتكلم كانت نايمه علي السرير وبس ووافقت انها تتجوز عصام اخيرا بس بشرط انها تمثل قدام امير انها بتحب عصام عشان امير يتجرح منها ويكرهها وينساها ومن هنا هتبدأ قصتنا تاخد طريق تاني خالص
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية فتون" اضغط على أسم الرواية