رواية تزوجتك لأجل أبنتي ولكن أحببتك البارت الرابعة عشر 14 بقلم بسنت أشرف
رواية تزوجتك لأجل أبنتي ولكن أحببتك الفصل الرابعة عشر 14
سوري ي جمااعة ع التأخير بس كاان عندي ظرووف
ف بيت يااامن
رناا بتوتر وخوف : يوووه عامله ارن ع ماما مبتردش مش عارفه لية
ياامن بهدوء : اكيد مش سامعه الفون
رناا بقلق : لا مش بعادتها دايما بترد من اةل مره
يااامن بطمئنه : متقلقيش ممكن تكون بتصلي او حتى ف الحمام او نايمه عشان كده محساش ميمكن يكون تليفونها صامت
رناا بخوف : لا لا ي يامن انا مش مطمنه خاالص ممكن يكون جرالها حاجه
ياااامن بايماء : ي شيخه فال الله ولا فالك اي اللي بتقولية ده بس
رناا: لا مليش فية دي عاشر رنه ارنها وبرضوا مش بترد
يااامن: بصي عشان اطمنك قومي نلبس و نروح نطمن عليهاا
رنا: ايوه كده يلااااا
يااامن: يلاااااا
قاموا لبسوا ياامن و رنا ونزلوا عشان يروحوا عند ام رنا ( بس ي ترى اية اللي جرالها )
ف بيت سامي السيوفي
نجاة بتوتر : انا اسف ي سااامي متزعلش مني
سااامي بهدوء : عاادي ي نجاة انا اتعودت دايما ع طريقتك و الشك اللي انت داينا بتوجهولي ف معدتش فارقه كتيير
نجاة بحزن : متقولش كده ي ساااامي انت عارف انها بنتي و خايفة عليها كان لازم تقدرني
ساامي بعصبيه وانفعال : اه و نسيتي انها بنتي الوحيدة انا كماان ما انت مقدرتنيش انا اقدرك ليه
نجاة: انت لية بتحب تقول كلام ف وقت غضبك بيجرح
ساامي بعصيبية وانفعال : انا مقولتش حاجه غلط ما هي بنتي الوحيدة فعلا انت نسيتي ان اسر مش ابني و ابن عشيقك اللي هرب وسابك و مرضيش يعترف بابنه
نجاة بعصبيه : سااامي اخرررس اية اللي بتقولوا ده انت كل شوية هتقعد تعايرتي
سااامي بزعيق : انا مش بعايرك بس بفكرك بالحقيقه
نجاة: لا انت بتفكرني بحاجه بحاول طول عمري انساها و اتعايش معاها وندمت جدا ع اللي حصل
سااامي: بعد فوات الاوان
نجاة: لية انت هتعمل اي
سااامي: انا ربيت اسر و اعتبرتوا ابني و عمري ما افكر حتى لمجرد تفكيير اني ائذيه
هما كانوا بيتكلموا جوا و مش و اخدين بالهم من اللي واقفه برة مصدومه سمعت كل حاجه يالله يعني اخويا اسر ابن حرااام يالله ايه اللي انا بقولوا ده فوقي ي رينااد اكيد دي مش الحقيقه
ف شقة اسر السيوفي
اسر: مالك ي ريمو
ريم بقلق: عااامله برن ع ماما من بدري و مش بترد.
اسر: اكيد مش سامعة الفون
ريم: بس هي بترن عليا كل يوم ليية النهاردة مرنتش وبرن انا مش بترد
اسر: متخافيش ي ريم ان شاء الله خير
ريم: يااارب ي اسر انا قلقانه اووي
اسر حضنها: شششش متقلقيش لو مردتش بعد شويه نروحلها مااشي اهدي انت
ريم بدمووع: ماااشي
لين: مامي بتكبي لية
ريم مسحت دموعها: لا مش ببكي اهو
لين قربت ونطت ف حضن اسر وريم: ماااثي مث تعيطي تاااني عثان انت حبيبتي مااااثي
ريم: ماااشي ي ليونه
ف شقة صغيره قاعد مراد ومعاه ريما حبيبتوا * بنت عندها 27 سنه جميله بيضاء و عيونها بني و شعرها كيرلي ولونوا بني ورفيعه و مش طويله اووي
مراد بفرح: ياااه اخيرا بقيتي مراتي وع اسمي
ريما: ياااه ي مراد لو اهلك كانوا موافقين دلوقت كنت هفرح جدا
مرااد بتنهيدة: هنعمل اي بقى ما انت عارفة اللي فيها
ريما بدموع: مكانش نفسي ابقى السبب ف بعدك عن عيلتك
مرااد حضنها: متقوليش كدة ي روكي اهم حاجه و جودك
ريماا: ياااه بحبك اوووي ي مراد
مرااد: وانا بموت فيكي ي قلب مراد
ريما: مر.....
قاطعها مراد لما مال ع شفايفها و قبلها بحب شديد وسكتت شهرزاد عن الكلام الغير مباااح.....( سوري ي جماعه بس مليش ف المحن و الرومانسية)
عند ياامن و رنا وصلوا شقة رجاء
و قعدوا يخبطوا و يضربوا الجرس بس محدش بيرد لغاية ما اتجمعوا الجيراان وبرضوا رجاء مش بترد
رناا بدموع: مش قولتلك ي ياامن انا خايفة اووي
يااامن: متخافيش واهدي
جارتها: الحجه من وقت ما مشيت اختها من عندها و محدش سمع صوتها تاني
جارها: بصوا احنا نكسر الباب و ندخل نشوف فية اية
قري يامن و معاه واحد تاني و فضلوا يزقوا ف الباب لغايه ما اتكسر ودخلوا يجروا وكانت الصدمة
رنااا بصريخ: مااااااااامااااااااااا
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية تزوجتك لأجل أبنتي ولكن أحببتك" اضغط على أسم الرواية