رواية عشقتها بجنون البارت الخامسة عشر 15 بقلم بسملة بدوي
رواية عشقتها بجنون الفصل الخامسة عشر 15
اوس بغضب شديد وصوت عالي وعيونه محمره بشكل مخيف وبينهج اكنه كان بيجري وقال بصوت عالي جدا....حوووووووووور .
حور صحيت مفزوعه واتخضت جامد من صوته وقالت ....ن ن ععم .
اوس راح جاب الصور بتاعت امبارح ورماها في وشها وقال بغضب شديد وغيرته عمته وقال........مين ده انطقي .
حور بخوف وعياط......ده مازن .
اوس بغضب جحيمي وغيره عمياء راح شدها من شعرها وضربها جامد وقال بصوت عالي لدرجه كل الي في البيت صحا ونزلوا جري..........ناااااااااععععععم لسا ماسك شعرىها لدرجه حسته طلع في أيده وقال وكمان بتقولوا اسمه مش عاوز اسمع اسمه وضغط على خصرها جامد وقال .......ايه الي في الصور ده (كانت الصور عباره أنها كانت نايمه في حضن مازن ،ملحوظه مازن اخوها في الرضاعه ).
حور بستغراب وعياط ......في اي مفيش حاجه اهئ اهئ اهئ، ده بن خالي .
فجأه عين اوس اسودت خالص وبينهج بسرعه وعروقه برزت ومفاصل أيده اشتد وفجاه صفعها كتير كان هيجيلها ارتجاج في المخ(مش قلم واحد لا كتير ،يعيني عليكي يحور ربنا يرحمك ،هتشوفي ايام سوده🥺❤️)
اوس بغضب شديد ........وكمان بتقولي في وشي وربنا مهرحمك يحور انتي خرجتي الشيطان الي جوايا يحور ومحدش هيعرف ينجدك مني شدها من شعرها وانهال عليا بالصفعات التي لا يتحملها اقوي الرجال مبالك طفله لسا عندها 18سنه كان يضربها زي المجنون يصرخ بها بصوته الجوهري .
حور بصوت طلعته بالعافيه ......انا انا مش عملت حاجه ،والله عملت حاجه ولم تكمل جملتها واغمي عليها .
فجاه اوس رجع لوعيه وقال بخوف شديد عليها .....حور حور انا اسف حور ردي عليا حور شالها برقه كأنها زجاج خايف لينكسر وتجمعت الدموع في عيونه وقال بندم .....حور حبيتي ردي عليا ووضعها على سريره وبيضربها على خدها بلطف ورقه بس مفيش رد فعل خالص اتصل بسرعه على الدكتوره .
اوس بغضب شديد ......خمس دقائق لو مش لقيتك قدامي اترحمي على نفسك وقفل السكه .
عشر دقائق والدكتوره جت جري وكل ده كل العيله مفيش حد اتجرأ يروح يدخل والجد كان نايم .
الدكتوره وهيا هتموت من الخوف.......ااانا شقه بس العربيه قاطعها اوس بغضب جحيمي.....انتي هتحكي قصه حياتك خلصي.
جريت الدكتوره ونص ساعه وخرجت وقالت ....مفيش حاجه مقلقه بس هي اغمي عليها من الخوف الشديد والرهبه وكمان مش بتتغذي كويس ومشيت بسرعه
اوس بخوف شديد عليها .
اوس .....انا اسف يحور سامحيني والله مش بايدي وانا عارف انك طاهره وبريئه بس لازم اعمل كده عشان اعرف مين ده الي بيعمل كده وعاوز يفرقنا وكمان احمد في المستشفى واياد عرفت أنه ملوش دخل في الموضوع وراح عندها وسحبها في حضنه جامد كأنها هتهرب وقال بأسف ....سامحيني على الي عملته والي هعمله ودمعه نزلت من عيونه ونام .
في المساء ايجوا محمد وريناد عشان يشوفوا حور ، والحراس اتصلوا باوس وعرفوه .
اوس بخوف عليها....... انا اسف يحور سامحيني على الي هعمله وثانيه ودخلت ريناد ومحمد واجتحموا الجناح .
اوس بغضب من نفسه وراح جاب حور ونيمها على الأرض وعمل نفسه نايم على السرير في الوقت ده ريناد دخلت هي ومحمد وشافت حور نايمه على الأرض واوس على السرير وقالت بصراخ ......اي ده اي الي حصل ده وشافت كدميات حور واصفرار وشها وقالت .....انا مستحيل اسيب بينتي تتعذب كده وفجاه اوس خاف من فكره أنها تبعد عنه هو بيعمل كده غصب عنه عشان يعرف مين الي عاوز يفرقهم عن بعض .
اوس ببرود وغرور عكس الي جواه........ اتجرأي بس انتك تاخديها وانا مش هفكر أو أتردد ثانيه اني اقتلك في الوقت ده حور صحت مفزوعه من الصوت وافتكرت الي حصل ريناد بخضه وجريت عليها وخدتها في حضنها وقالت لها بصوت واطي......مش تخافي بليل هبعتلك مازن يخدك بس اتصرفي عادي وفي خدامه هنا بتقولي على كل حاجه وهي هتساعدك .
ومشت ومحمد قال بصوت عالي وغضب ...... والله لهطلقها منك ي اوس ومشت على وشه الغضب هو وريناد .
اوس كانت حزين جدا على حور بس مش بايده وحور هتموت من الخوف .
اوس ببرود......تعالي .
حور بخوف شديد......ننننعم .
اوس ببرود عكس الي جواه.....قولت تعالي .
حور راحت له بسرعه .....نعم .
اوس حضنها جامد وقال لها بغموض ......سامحيني على الي هعمله (هو انت هتلحق تعمل حاجه هتكون هي راحت يعيني 😂❤️🥺).
حور بعدت بخوف .
اوس....... قال روحي نامي يالا .
حور راحت ولسا هتنام على الكنبه لقيت نفسها متشاله من اوس وراح حطها على السرير حور راحت بعدت على اخر السرير راح شدها من ظهرها وحضنها جامد وقال بصوت هادئ وبحب ......نامي ي حوري .
حور بخوف نامت .
بليل خالص كأن في صوت في الغرفه وفي شخص وراح عند حور ....
Stop 😹.
ياترا مين الشخص ده .
ومين الي عاوز يفرقهم عن بعض غير اياد واحمد .
وريناد هتعمل اي ومحمد .
وحور ردت فعلها اي .
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية عشقتها بجنون" اضغط على أسم الرواية