Ads by Google X

رواية مالك القدر الفصل الواحد والعشرون 21 - علياء عبدالله

الصفحة الرئيسية

رواية مالك القدر البارت الواحد والعشرون 21 بقلم علياء عبدالله

رواية مالك القدر كاملة

رواية مالك القدر الفصل الواحد والعشرون 21

الي فات حمادة والي جاي حمادة تاني خالص
ادم: كريم سليمان 
محمد: كريم!! 
قدر: ثواني.... طب لي يعمل كدا 
ادم: كل الي فهمته انه كان عاوز ينتقم 
قدر: تعال معانا 
ادم: علي فين 
قدر: هتقول كلام دة لمالك 
محمد: ايوا يلا 
وركبوا كلهم وراحوا القصر 
مالك بقلق: عدي وقت كتير وهما لسة مش وصلوا 
شهد بغمزة:وحشتك ولا اي 
مالك: لا بس قلقت 
امل: مش تقلق شوية ونلاقيهم هنا 
عدي وقت قيمه نص ساعه ولقوهم داخلين 
مالك بلهفه: اتاخرتوا ليه... انتي كويسة 
قدر: ايوا بس عاوزة اطلب منك طلب 
مالك: ايوا 
قدر: انت عارف ان محمود ملوش زنب في موت سمر 
مالك بغضب: انا قولتلك بلاش تفتحي الموضوع دة معايا 
قدر: اسمعني الاول انا معايا الدليل ان مش هو الي قتلها 
الكل بانت عليهم علمات الصدمه 
قدر: اتفضل يا دكتور ادم 
شهد: ادم مين 
قدر: ادم الي عمل عملية لسمر واختفي بعدها عشان محمود يبان مزنب 
ادم: انا الي عملت لسمر العملية وغلط فيها بالقصد عشان تموت ودة بتهديد بس واللة العظيم نا مكنتش عاوز اعمل كدة 
محمود جه من وراهم وضربة كف خلاة يقع ووقع فوقة ضرب 
محمد: كفاية يا محمود هيموت في ايدك
محمود: للليييةةة لية تعمل كدااااا حرام عليك ليييه 
مالك ببرود: وانا اي يضمنلي انكوا بتقولوا الحقيقه 
قدر: الشخص الي قتل حبيبتك جه بنفسه واعترف عاوز اي تاني 
مالك بجحود: مش يمكن انتي متفقه معاة عشان توفقي بيني وبينه وتاخدي الفلوس وتمشي... انا كنت متاكد انك كلبة فلوس 
قدر:انا 
محمد ضرب مالك ومسكه من هدومة: انت اتجننت من غيرها مكناش هنعرف الحقيقه 
قدر سابتهم وطلعت اوضتها والبنات طلعوا وراها 
محمود: هتفضل عايش في الوهم دة كتير انت خلاص مبقاش عندك قلب ولا عقل... وسابهم ومشي وادم كمان مشي 
عدي اليوم وكل واحد في عقلة مية سؤال ومية حاجه عاوز يعملها كلهم بيفكروا... البنات اتفقوا انهم هيباتوا مع قدر لان مش ينفع تفضل لوحدها بعد كل الي حصل دة 
جت الساعه 2 بليل البنات ناموا بعد م اتاكدوا ان قدر نامت بس هي مكانت نامت طلعت من اوضتها وطلعت من الڤيلا تماما ومشيت شوية وفجاة عربية وقفت قدمها وشخصين شدوها جوة العربية ومشيت تاني يوم الصبح 
شهد صحيت ونزلت تحت شهد: صباح الخير يا دادة 
سعاد: اي دة الصبح بدري 
شهد: انا وامل نمنا مع قدر النهاردة 
سعاد: لي ف حاجه. 
شهد:مالك اتخانق مع قدر امبارح عشان كدا فضلنا معاها لحد م نمنا 
سعاد: طب هي قدر لسة نايمه 
شهد: هي مش موجودة تحت انا صحيت مش لقتها جمبي 
سعاد: مش هنا 
امل: صباح الخير 
شهد: صباح النور
امل: مالكوا 
شهد: قدر مش فوق ولا تحت 
امل بضحك: تلاقيها ف النص 
شهد:انتي شاربة اي يخربيت استظرافك
محمد: امولتي ظريفة اوي
امل: طلعالك ي حبيبي 
محمد: ليكي الفخر امال 
شهد: شش انا هروح اشوف قدر ف الجنينه 
خرجت تدور عليها بس مش لقتها 
شهد بخوف: قدر مش ف الجنينه 
محمود: امال فين 
شهد: معرفش 
سعاد: اتفرقوا ودوروا عليها 
شهد: هناء مش شوفتي قدر
هناء بتوتر: ها.. لاانا هروح اشوفها عند الخيل 
فضلوا يدوروا عليها شوية ومالك جة لقاهم قاعدين متوترين 
مالك: مالكوا 
شهد:قدر فين يا مالك
مالك: نعم!!! قصدك اي هي مش هنا
امل: لا دورنا عليها مش لقناها 
مالك:يعني اي شوفتوا الكميرات 
محمد: صحيح مش شوفنها 
طلعوا كلهم. جري لاوضة الحارس 
وشافوا التسجيل عرفوا انها اتخطفت 
امل وشهد بدائو ف العياط
شهد بصت لمالك: لو قدر جرالها حاجه زنبها في رقبتك انت السبب في ال حصل 
مالك واقف كل الي ف عقلة انها ضاعت منه انه مش هيشوفها تاني ان كدا خلاص مش هيعرف يقولها الي فقلبة 
فضل ساكت شوية وفاق علي كف من امل: انت هتفضل ساكت كدا فوووق بقا حرام عليك حراام ضيعت سمر وكمان قدر انت اايية شيطان مش عندك عقل ولا قلب 
مالك خرج من اوضة الحارس طلع من القصر
تلفونة رن
.....: متقلقش الانسة قدر في الحفظ والصون 
مالك: انت مين 
....: مش مهم تعرف... الي عاوزك تعرفه انك مش هتشوفها تاني 
مالك بعصبية وصوت عالي:ورحمه امي لو لمست شعرة واحدة منها لقتلك 
......: باي باي... وقفل 
الكل خرجوا من القصر علي صوته
محمد: بتصوت لية 
مالك: اعرفلي الرقم دة مكانه فين 
محمد: لية 
مالك: دة الرقم الي خطف قدر 
محمد خد الرقم وعرف مكانها 
مالك خد العنوان وركب العربية... محمود ركب جمبه
محمود: مش هسيبك تروح لوحدك
مالك وشغل العربية ومشي بسرعه جدا فهو مش عاوز يخسرها 
امل وشهد وسعاد فضلوا يدعوا انها تكون بخير
مالك وصل المكان معاة مسدسة ومحمود كذالك 
دخلوا لقوا قدر مربوطة في كرسي 
بس الرؤية وضحت ولقوا مسدس علي راسها وعدي ثانيتين طلع شخص من ورا قدر
محمود ومالك في نفس الوقت: انت

google-playkhamsatmostaqltradent