Ads by Google X

رواية طفلة ارهقت رجولتي الفصل الواحد والعشرون 21 - بقلم ملك ايمن

الصفحة الرئيسية

رواية طفلة ارهقت رجولتي البارت الواحد والعشرون 21 بقلم ملك ايمن

رواية طفلة ارهقت رجولتي كاملة

رواية طفلة ارهقت رجولتي الفصل الواحد والعشرون 21

جني:رجع دلوقتي عشان يحميها من اعممها 
سما:وهم اعممها هيعملو اي يعني
جني:كانو بيدبرو موته لتمارا دول تجار سلاح وانا خايفه عليها منهم اوي وهو الوحيد الي يقدر يسلك معاهم عشان كده كلمتو
فلاااااش
جني:الو ايواه ياسليم انا جني
سليم:اه ماما جني عامله اي ليكي واحشه ولله وحشتيني
جني:الحمد لله ياحبيبي انت اكتر ولله يابني محتاجه مسعدتك معايا شويه
سليم:خير ياماما انا تحت امرك في اي حاجه اومريني يامي
جني:تمارا في خطر اعممها بيخططتو لموتها وانا خايفه عليها اوي انا حاطه خدامه في بيتهم وهي الي قالتي بيخططو لايه يابني انا خايفه اوي عليها 
سليم:طب اهدي يامي بس وانا بكره هكون عندك بس احكيلي كل حاجه من وقت مامشيت 
حكت جني كل حاجه لسليم من يوم ما مشي لحد وقتنا الحالي
سليم:يااااه يامي لي مكلمتنيش
جني:اهو الي حصل يابني ودلوقتي بياذو اهل جوزها كمان
سليم:خلاص انا بكره هكون في مصر بس قوليل هنقول كل حاجه لتمارا مش كده ولا اي هاا
جني:لا هترجع ع اساس ان عاوز ترجعلها تاني 
باااااااك
اميره:ولي مش عاوزه تقوليلها
جني:الدكتور الي تمارا متابعه معاه قال بلاش حاليا صدمات من الماضي ممكن تفقدها الذاكره للابد 
صلاح:ربنا يقدم الي فيه الخير بس لازم مصطفى يعرف كل حاجه ولا اي ياولاد صح ولالا
سعد:ايواه لحسان في مره هيقتل سليم ولله العظيم
جمال:خلاص لما يرجع نقولو
صلاح:ماشي يابني يلا كلو ع النوم بكره رايحين لاخوكو يلا وفعلا الكل طلع يرتاح وفضلت جني تفتكر يوم ماوجهت جوزها بخيانته ليها ولي زميلو كمان
فلااااااش
منك لله عجبك كده الي احنا فيه ده لي كده هاااا انا قصرت معاك في اي ياخي حرام عليك منك لله كسرت ثقتي وثقت صحبك فيك ودلوقتي هتخسر بنتك كمان عجبك الي حصل ده
محمود بتعب:غصب عني مكنتش اعرف انو ممكن يحصل حمل من اول مرع غصب عني ولله ارجوكي متقولي لتمارا
جني:اقولها اقولها اي اقولها ابوكي راجل وس**خ هااا اقولها اي اتكلم انت خساره فيك كلمه اب حتي خساره فيك  بسببك انت هنكسر بنتك هتخسر حب عمرها بسببك
محمود: طب طب انتي هتقولي لمحمد ده صحبي هنخسر بعض
جني:انت اي ياراجل انت انا بقولك بنتك وانت كل همك مقولش لحد روح منك لله 💔
بااااااااك
جني:حتي مهنش عليك تفتكرني وفي خيانتك ليا يامحمود هه يارب قدرني ياتري هتعمل اي تمارا لما تعرف ياااارب ريحني
🖋️🖋️بقلمي ملك ايمن🖋️🖋️
"عند تمارا ومصطفى" 
مصطفى: تماارا
تمارا: نعم عاوز مني حاجه خير
مصطفى: وقت ماحصل الي حصل وقتها قلتيلي دي اخر ذره حب ممكن اغفرلك بيها...... سامحتني ياتمارا ولالا
تمارا: لما ترتاح نب......... 
مصطفى: انا كويس سامحتيني 
تمارا: مش هكدب عليك واقولك نسيب بس طلامه كلمتك يبقا في امل اني اسامحك صح
مصطفى: انا اسف عارف اني خوفتك مني بس انتي غلطانه
تمارا: وحياااااات امك😒
مصطفى: بت لمي نفسك اي وحيات امك دي انا جوزك
تمارا: طيب وانا بقا غلطت في ايه انشاء الله يااستاذ انت
مصطفى: لما واحده تقول لجوزها انت مش راجل تستاهل القتل ولا اي
تمارا: اسرح يلا انا قال قتل قال
مصطفى: بت هقوملك ولله
تمارا: طيب خلاص خلاص قولي بقا عرفت اني دخلتلك وانت نايم ازاي بقا هه
مصطفى: حسيت بيكي لما كنتي بتعيطي كان نفسي اوي افتح عيني واحضنك واقولك متعيطيش ابدا 
تمارا: بس انت كنت في غيبوبه
مصطفى: فعلا بس مش عارف حسيت بيكي ازاي معرفش
تمارا: اعااااااااااا
مصطفى: طب احنا بنتكلم كناش نضجين بتعيطي لي دلوقتي بقا
تمارا: عشان جعانه
مصطفى: طب متكلي ياعمري
تمارا: لا مهو انت مش هينفع تاكل غير بعد اربع سعات عشان البنج وحرام اكل قدامك يعني
مصطفى: خلاص استني اربع ساعات وبعدين كولي معايا
تمارا: اعاااااااااا لا انا هاكل وطلبت اكل واكلت وعي معاه 
مصطفى:مفجوعه انتي
تمارا: اسكت لابلعك 😈
مصطفى: يامامي ههه خلصتي  
تمارا: اهل وعاوزه انام اوي
مصطفى: تعالي نامي جنبي بس براحه جسمي وجعني اوي
ونامت تمارا في حضن مصطفى 
🖋️🖋️بقلمي ملك ايمن🖋️🖋️
"في بيت سليم" دخل سليم ووراه مرام واندهشت من جمال البيت بس كلو اولوان غامقه
سليم: سعديه
سعديه(الخدامه) ايواه يابيه
سليم: اعملي اكل لستك مرام بسرعه وطلعيها اوضتها يلا
سعديه: اوامرك يابيه اتفضلي  ياهانم من هنا طلعت مراك غرفتها بجانب غرفه سليم وكان يوجد بها مل ماتحتاجه الانثي اخدا دش وخرجت بتدور ع الاستشورا عشان تجفف شعرها وملقتش خرجت راحت اوضت سليم الي كان خراج لتوه من الحمام لافف فوطه ع خصره فتحت بدون استاذان
مرام: اعاااااااا ياقليل الادب اللبس حاجه الله
سليم: دي اوضتي انتي جايه لي
مرام: بدور ع سشوار عشان شعري  يعني وقلت اوشف عندك
سليم: وهوا انا اختك استشوار هيعمل عندي اي انزل لسعديه
مرام: رخم وكانا هتخرج لولا سليم الي حاوطها ع الباب وقال
سليم: قولتي اي دلوقتي 
مرام بتحدي: قلت رخم هتعمل اي
سليم: هعمل كده وقرب منها باسها ولكن مرام زقته وضربته تحت الحزام وخرجت تجري
سليم: اااااه يابنا المجناين هتضيعي مستقبلي يابت انتي 
مرام بصوت عالي من وراه باب اوضتها'عشان تبقا تحرم ولا تحرمي هههههه😂
سليم: بقا كده ولله لاربيكي ودخل اوضته تاني سليم: احي لو بقيت تحرمي اي ده لالالا انا صاخ سليم مفياش حاجه طب اقوم اخلف منها انا دلوقتي اااه ياحستي السوده يانا ياما اااه ياحستي السوده يانا ياما 
(فكرين كريم عبد العزيز في قيلم اجري جري الوحوش اااه ياحستي السوده يانا ياما 😂)
google-playkhamsatmostaqltradent