رواية احببتها رغما عني البارت الرابع والعشرون 24 بقلم شروق والي
رواية احببتها رغما عني الفصل الرابع والعشرون 24
مرت الايام سريعا وخلصت سمر وشروق وليليان الامتحنات. وحان وقت النتيجه
قامت سمر واتوضت وصلت ودعت ل ادم كثيرا ونزلت
اسر : الف مبروك
سمر :علي اي
اسر : طلعتي الاولي علي الدفعه
سمر : ماشي
اسر : مالك
سمر بحزن : ماليش يلا نروح الشركه
سمر : وديني عند ادم الاول
اسر : ماشي
بعد شوية وصلو المستشفي
سمر : وحشتني كتير اوووي
عارف طلعت الاولي علي الدفعه
كان نفسي تكون معايا والدموع تنهمر من عينيها
فجاءة. لقت ادم بيحرك ايدو
سمر : ادم. اسررررررر دكتورررررر
اسر دخل بسرعه هو والدكتور
اسر بخضه :في اي
سمر بدموع : ادم حرك ايدو
الدكتور :اشارة كويس اطلعو برا
بعد شوية خرج الدكتور
الدكتور بفرحه : المريض فاق من الغيبوبه
سمر : اللهم لك الحمد. هدخل اشوفه
الدكتور :. لما ننقله ل غرفه عاديه
اسر:هرن علي جاسر
جاسر:الو
اسر: تعالي المستشفي وهات البنات معاك
جاسر :تعالي بس
بعد شوية وصل جاسر المستشفي
جاسر :في اي
اسر : حضنه ادم فاق
جاسر بفرحه : الحمد لله
البنات حضنو بعض
الدكتور : المريض بينادي علي سمر مين فيكم سمر
سمر :انا.
الدكتور :ادخليله
دخلت سمر عند ادم
سمر بدموع : ادم
ادم : قربي.
سمر :وحشتني
شدها ادم لحضنه.
ادم : عامله اي
سمر : كويسه
ادم : عاوز اروح القصر
سمر : انت لسه تعبان لما تخف
ادم :فين جاسر وليليان واسر
سمر : برا هنادي عليهم
سمر : ادخلو شوفو ادم
اسر : وسعي كده
سمر : لا مش هتدخل.
اسر : بس ي بت
ادم :اسررررر
اسر : خلاص ي جدع. حتي وانت مريض
جاسر :ههههههه.
اسر : وحشتني كتير ي دومي
ادم: الحساب تقل
اسر : انا غلطان اصلا اوعي كده ي جدع
جاسر :عامل اي ي ادم
ادم : الحمد لله
لليليان : وحشتني ي ادم
ادم : وانتي كمان ي حببتيى
شروق : حضرتك كويس
ادم : الحمدلله
عاوز اروح
جاسر : هروح أسأل الدكتور الاول
ذهب جاسر الي الدكتور
طرق جاسر الباب
الدكتور:ادخل
جاسر : هو ينفع ادم يروح
الدكتور : هيبات انهاردة. وبكرا ان شاء الله يروح. عشان نطمن علي صحته
جاسر : ماشي
عند ادم
اسر: عارف مراتك دي عاوزة القتل
سمر : نعم ي عنياااا
اسر : لا بقاا. انا كنت ساكتلك عشان ادم. لو قمتلك هموتك
ادم : اي ده يعني خدتو علي بعض اووي.
سمر: اصل اسر كان معايا علي طول
ادم : واي تاني
اسر : مكنتش بسيبها كنت كل يوم اجيبها تشوف مرتين واوديها الشركه والمدرسه حسيت اني السواق بتاعها بس دا كلو عشان خاطرك ي دومي
ادم : حبيبي
اسر : بس بصراحه مراتك شاطرة اووي دي خلت الشركه في خلال شهر بقت من احسن الشركات. خلت الناس تتمني تتعاقد معانا
سمر بغرور : هو انا اي حد
اسر :بس ي بت
ادم بصراخ :اسرررر
اسر : بهزر ي جدع. مبتهزرش
دخل جاسر
جاسر :هتبات انهاردة وبكرا هتخرج
ادم :ماشي
اسر : روحو وانا هقعد معاه
سمر :لا انا الي هقعد مع زوجي قرة عيني
جاسر : طب يلا. نمشي وهناجي بكرا
خرجو من المستشفي وذهبو الي القصر
ادم : اقفلي الباب وتعالي
سمر :ماشي
قفلته اي
ادم :وحشتيني
سمر : وانت كمان وحشتني كتير اووي ي ادم
ادم : هو انا بقالي اد اي هنا
سمر :اكتر من شهر
ادم :كل ده. وانتي عملتي اي من غيري
سمر :معملتش حاجه نام بقاا وارتاح شوية
ادم : طب تعالي في حضني
سمر :لا.
ادم : عشان خاطري
سمر :ماشي
قامت من علي الكرسي. وطلعت جنبه علي السرير
سمر : السرير صغير
شدها ادم لحضنه
ادم :مش صغير.
طب قبله علي جبينها
سمر دموعها نزلت
ادم :بتعيطي لي
سمر :........
ادم :منا معاكي اهو وكويس. متعيطيش بقااا.
يلا نامي
وغطو في نوم عميق
عند جاسر
وصلو القصر
اسر : عاوزين نعمل حفله عشان رجوع ادم
شروق : فكرة حلوة
جاسر : ماشي
ليليان : انا الي هشرف علي العمال
جاسر :وانا هتصل ب المعازيم
شروق : وانا هجهز نفسي ههههههه
شروق وليليان وجاسر :وانت عليك الباقي ي اسررررر. هههههههه
اسر : كان يوم اسود لما عرفتكم.
هسبهالكم وهقوم انام. كاتكم القرف
جاسر :اسرررررر
اسر : مخلاص ي عم مكنتش كلمه
وذهبو الي غرفهم
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية احببتها رغما عني" اضغط على أسم الرواية