رواية عشقتها بجنون البارت الرابع والعشرون 24 بقلم بسملة بدوي
رواية عشقتها بجنون الفصل الرابع والعشرون 24
الشخص ...... ميقولوليش اي يروحي
حور بفزع .......ه ههه مممفيش حاجه والخدامه جت وقالت الطعام جاهز سيدتي .
حور ........اوكي شكرا لك وقامت بسرعه وقالت بتهرب.....انا جعانه اوي وجريت .
عمر وادم ..... بابي مامي كانت قاعده بالبجامه في الجنينه والحراس واقفين .
الشخص بغضب ......حوووووور .
حور بفزع .....في اي بس أنا عملت اي والله مش كنت شايفه الحراس .
الشخص بغضب ........ انا مش هعاقبك الوقتي .
ادم وعمىر وغيث بصوت واحد غاضب وغيره .....هتعمل اي يعني .
الشخص بضحك .....ولا حاجه انا اقدر اعمل حاجه لروحي .
ضحكوا كلهم وكلوا وجه فون لحور أن لازم تروح المستشفي ضروري.
حور ....... بلاك انا لازم اروح بسرعه المستشفي في عمليه ضروري لازم اعملها واطمن بالمره على ميرا
بلاك بهدوء ....... اوك يروحي ،يالا عشان اوصلك .
حور .....اوك هروح البس بسرعه وقالت لغيث خلي بالك من اخواتك اوك .
غيث بغرور .....مش تخافي احنا رجاله .
روح .....مامي مامي اجي معاكي .
حور بحب ....لا يروحي اعملي الهوم وورك بتاعك اوك عشان اجبلك شوكلت كتير اوكي .
روح بطفوله..... اوكي يامامي هعمله كله وجيبلي شوكلت كتير .
حور .....اوكي ي روحي .
ولبست وراحت المستشفى مع بلاك واطمنت على ميرا .(طبعا انتوا مش فاهمين اي حاجه صح بصوا بقا الشخص ده صديق حور ودول ولا د حور غيث وادم وعمر الثلاثه توأم مختلف حور بعد ما مشت اكتشفت انها حامل والبنت بنت بلاك متجوز حور بس على ورق هتقولوا ازاي وهي على زمن اوس لسا بس هي خلعته 😂😂وكسبت القضيه ،وهو كده كده مش فاكرها عشان كده وإيران بسم الله ماشاء الله عليها خليته يوافق ،واوس ازاي رجع إيران شافها في الشركه عنده وهي بتشتغل سكرتيره عنده وهو كان عارفها من زمان فرجعها ليه وميرا دي مرات بلاك بس تعبانه في المستشفي ،اي سؤال تاني أو مش فاهمينه قولهولي في الكومنت وانا هرد ،وهو الوقتي عندها 22سنه وبقت اكبر دكتوره مخ واعصاب في امريكا والعالم هتقولوا ازاي عشان هي كانت بتاخد الستنين سنه واتخرجت بدري ،وميرا صاحبه حور هي الي اقترحت تجوز بلاك لحور عشان هي كانت حامل وممكن الناس يقولوا عليها حاجه فجوزتهم لبعض بس على ورق بس).
عند حور كانت هتخرج بس رئيس الدكاتره كان عاوزها ضروري .
حور بهدوء ...... دكتور انت طلبتني في حاجه .
الدكتور ...... انتي عارفه يحور أن احنا واثقين فيكي قد اي وكنا عاوزين منك طلب .
حور ..... طبعا حضرتك اطلب .
الدكتور ......كان في حاله في مصر محدش عارف يعالجها بقاله 5سنين فاقد الذاكره ومش نافع معاه الادويه ولا العمليات .
حور خافت جدا من سيره مصر وافتكر الماضي بس فاقت على صوت الدكتور وهو بيقول وانت من اشطر الدكاتره وعاوزينك تروح له هو رجل الأعمال الشهير أوس الشرقاوي .
حور بصدمه .......نعم.
عند اوس بقي اوحش من الاول وبقا قاسي وظالم وعصبي اوي مش بيثق في حد غير رعد رغم صغر سنه واليأس بس .
نيروز ام اوس ........عشان خاطري عندك ي اوس ،انت عجبك حالك ده والصداع الي بيجيلك ده وغلاوتي عنك اسمعي كلامي .
اوس بهدوء .....حاضر ي امي حاضر بس ي رب مش نطلع زي الي قبلها هدفها بس العلاج وأنها تغريني لو طلعت كده هقتلها .
نيروز بهدوء ......أن شاء الله خير دي اشطر دكتوره .
اوس ببرود........ خلاص خليها تيجي .
نيروز بفرحه ......تمام.
Stop 😹.
الشخصيات الجديده .
غيث ......بن حور واوس 5سنوات عصبي شخصيته قويه يعشق أمه وأخواتهوبيغير عليها اوي يشبه اوس جدا في الشكل والطباعة أيضا
ادم ......بن حور واوس 5سنين أيضا شخصيه قويه بس غيث اقوي ويعشق أمه وأخواته جدا بشبه حور واوس في شكلهم وذو شخصيه هادئه نوعا ما .
عمر ........بن حور واوس 5 سنين شخصيه مرحه للغايه بس الي ييجي على أمه أو اخواته بيتحول حيث ينطبق عليه مقوله اتقي شر الحليم زي غضب ويشبه حور جدا ويعشق أمه وأخواته جدا .
روح ........ابنه بلاك وميرا 4سنوات شخصيه رقيقه للغايه وجميله جدا وتحب اخوانها جدا وهي اختهم في الرضاعه .
ميرا ........ صديقه حور ومازن حور اتعرفت عليها اول ما نزلت امريكا هي وبلاك زوجها ومريضه في غيبوبه من 3سنوات 26سنه جميله جدا في هي امريكيه الأصل .
بلاك .......صديق حور ومازن يعتبر حور أخته وزوجها فقط على ورق 29سنه وهو رجل اعمال مشهور في امريكا ..
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية عشقتها بجنون" اضغط على أسم الرواية