رواية احببتها رغما عني البارت التاسع والعشرون 29 بقلم شروق والي
رواية احببتها رغما عني الفصل التاسع والعشرون 29
ادم :لا ي سمر. دا عاوز ينتقم مني عشان ليث
سمر : ليث مين
ادهم :ليث دا يبقي اخوكي. بس من ام تانيه.
جاسر :لا ي سمر اوعي تروحي معاه هتندمي
ادهم : والله انا مش زي ما انتو مفكرين. دي بنتي من لحمي ودمي
سمر :معلش انا مش هسيب بيتي
خليه يعيش معانا ي ادم
ادم :لا عاوزة تروحي معاه روحي
سمر :لا مستحيل اسيبك
ادهم : خلاص ي بنتي انا هروح بيتي. وبيتي مفتوح ليكي في اي وقت
سمر :ربنا يخليك
ادهم:يلا هاتي حضن عشان امشي
لسه سمر هتحضنه. شدها ادم لحضنه
سمر :سيبني
ادم :لا .... يلا ي عمي. لا حمايا العزيز. اقولك ادهم احسن اتفضل علي برا.
ادهم:ماشي ي بني
خرج ادهم من القصر
شروق :انا مش فاهمه حاجه
اسر :وله انا
جاسر : هفهمكم
سمر تبقي بنت ادهم عم ادم. يعني تبقي بنت عم ادم
وهي اخت ليث. بس من ام تانيه
سمر :الاكبر انا وله ليث
جاسر :ليث
ابوكي كان متجوز امك الاول بس امك مكنتش عاوزة تخلف
ف ابوكي اتجوز تاني وخلف ليث
سمر :وهي عايشه وله ميته
جاسر :عايشه
ومتجوز واحد شغال في المافيا
سمر : ربنا يسامحها
ليليان :عايزين نعمل سهرة بكرا. عشان الحنه
شروق :ايوا
البنات يكونو في قصر ادم
والشباب يكونو في قصر جاسر
سمر :وممنوع تشفونا قبل الفرح
يلا. ادم روح نام معاهم وشروق هتنام هنا
يلا
ادم :طيب
علي جانب آخر
عاصم :عملت ايه ي باشا
ادهم :مردتش تسيب ادم
عاصم :وانت هتعمل اي
ادهم : هسيبهم لحد ما يتجوزو.
عاصم :طب مش هتنتقم من آدم
ادهم :هخلي سمر. زي ما اختارته وسابتني هخليها تختارني وترجعلي
عاصم : هو انت ممكن تأذيها
ادهم : لا ..
ذهب ادم وجاسر واسر الي قصر جاسر
وشروق وسمر وليليان. في قصر ادم
في منتصف الليل
ادم :انا مش عارف انام الله يخربيتك ي سمر
جاسر : اعمل ايه انا دلوقت.
خلاص هروح وربنا يستر .......
اسر: هقوم اشرب
نزل. ادم يتسللل وكذلك جاسر والنور مقفول
ولسه هيفتحو الباب لقو اسر فتح النور
اسر :رايحين فين
جاسر :كنت عطشان قولت اقوم اشرب
اسر : والي هيشرب. بيفتح الباب وهيخرج لي
ادم :اصل الجو حر قولنا نقعد برا
اسر :قولو انكم مش عارفين تنامو اتعودتو عليهم
جاسر : هههه لا
ادم :طب ولما انت فاهم وموقفنا لي
اسر : طب وانتو هتمشو وانا هقعد لوحدي
جاسر :تعالي معانا
ادم:لا
اسر :براحتك وانا هرن علي شروق وسمر اقولهم
ادم :امشي ي خويا
بعد شوية وصلو القصر
جاسر :هندخل ازاي
ادم : مش عارف
اسر :راح جاب سلم
ادم :تصدق انك عسل وبتفهم
طلع ادم غرفه سمر وكذلك جاسر واسر
عند سمر
دخل ادم الغرفه وقفل البلكونه
سمعت سمر صوت حركه في الاوضه
سمر : هعمل اي دلوقت. لو ادم كان معايا مكنتش هخاف كدا
سمر :لو صوت محدش هيسمعني
مفيش غير الفازة
قامت سمر وقفت ورا الستارة
واول ما دخل ادم قبل ما تضربو مسكها ادم
سمر :اي ده هو انت
ادم : لا عفريت
سمر بصراخ :عفريييت
حط ادم ايده علي بؤقها
ادم : انتي هبله ي بت
سمر :اي الي جابك
ادم :معرفتش انام
سمر : لي
ادم : ي ريتني ما جيت
سمر :لي
ادم :وحشتيني
سمر : كداب
ادم :مش بكدب والله
تعالي نامي بقاا عشان نعسان
سمر :ماشي
شدها للي احضانه وغطو في نوم عميق
عند جاسر
تسلل جاسر ودخل غرفه شروق
دخل جاسر الغرفه
شروق :عااااااااا
جاسر :بس هتفضحينا
شروق :اي الي جابك هنا
جاسر :وحشتيني ي شوشو
شروق :بجد
جاسر :طبعا
شروق : قولت لحد انك جاي
جاسر :لا طبعا
شروق :طب انا نعسانه
جاسر : ماشي هاتي بوسه ونامي
شروق :لا وان بوستني هصوت ولم البيت كله
جاسر:محدش هيسمعك
هتبوسي وله ابوسك انا
شروق : ماشي
وطبعت قبله علي خده
وغطو في نوم عميق
عند اسر
اسر :لولو
ليليان بنعس:نعم
اسر :وحشتيني
ليليان بعد ان فاقت: عااااااااااااا
اسر :اي ي خربيتك
ليليان :اي الي جابك هنا ادم لو يعرف هيموتك
اسر:ههههههههه متخفيش
ليليان :جيت لي
اسر :وحشتيني بقااا اعمل اي
ليليان : يلا امشي
اسر :لا هنام هنا
ليليان :نعمممممم
اسر :هنام علي الكنبه.
ليليان:ماشي
اسر : ي صغير علي الهم ي اسر
ليليان:بتقول اي
اسر :بقول تصبحي علي خير
ليليان :وانت من اهله
- تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية احببتها رغما عني" اضغط على أسم الرواية