Ads by Google X

رواية القلب المجروح الحلقة الثالثة 3 بقلم نور عصام

الصفحة الرئيسية

رواية القلب المجروح البارت الثالث 3 بقلم نور عصام

رواية القلب المجروح كاملة

رواية القلب المجروح الفصل الثالث 3

محمود. ابتسم وقال والله معرف اسمها ايه
مالك.  هههههههه وبعدين قاله انت مجنون يابني كل اللي انت فيه دا ومتعرفش اسمها
امه. ولسه 
محمود.  والله هي تجنن وانا ما لحقت أسال علي اسمها لانها عملت شغلها ومشيت وكمان الوقت اتأخر فكان لازم امشي
مالك. طيب ناوي علي ايه
محمود. بكرا باذن الله بروح اطمن علي مامت جلال وأسال عنها واعرف كل حاجه ونروح نخطبها
مالك. علي خيرة الله والكل قام نام
وحل الصباح علي الجميع باذن الله
في المستشفي
مالك.  صباحوووو قلبي
نغم. ببتسامه صباح الجمال علي مالك قلبي وعمري
حنبن.  علي فكره انا هنا بقلمي نور عصام 
نغم.  انت سامع حاجه يا حبيبي
مالك. ابدا يا قلبي
نغم.  اومال ايه دا
مالك. تقريبا كدا صرصار بيصرخ
نغم. طيب لازم نتصرف يا قلبي
مالك. عيوني والتفت لها
حنين.  بقا صرصار يا ولاد ال
نغم.  بدلع شايف يا حبيبي 
حنين. بطلي دلع ومياعه يا بت احسنلك
نغم. حقوده قوي يا مالك البت دي
مالك.  فعلا
حنين. بقا كدا وعملت زعلاه وهتمشي
نغم ومالك. ههههه هههههههه
نغم. شدتها وقالت تعالي يا بت دا انتي اختنا يا عبيطه
حنين. بتكون ممرضه زميلة نغم وكتير بتحبها وتعرف انهم بيحبو بعض من زمان
مالك.  بمرح بنهزر معاكي يا صرصوره
حنين.  بردو عموما هعديها بس علشان الفطار الحلو دا 
مالك. مصلحجيه
حنين. من عاشر القوم يادكتور 
نغم.  قومي يابت من هنا
روايات بقلم نور عصام 
حنين.  بمرح قالت بمزاجي ومشيت
مالك.  وحشتيني يا قمري
نغم. وانت كمان ياقلب قمرك
مالك.  حبيبتي انا كلمت ماما وهي وافقت
نغم. بفرحه نطت عالمكتب وباسته من خده وقالت بجد
مالك.  عقد حاجبيه وقالها مش عارف 
نغم. استغربت كلامه وبصتله
مالك. يعني لو بوستيني من هنا وشاور علي بوئه وقال دي اكيد هتخليني افتكر كويس
نغم. ضربته ف كتفه ونزلت من علي المكتب
مالك.  ههههههههه وبعدين قالها حبيبتي ماما موافقه بس في مشكله او هي مش مشكله يعني
نغم.  ف ايه وكانت متوتره وخايفه
مالك. اهدي يا قلبي وبعدين قالها محمود
نغم. مالو
مالك. عاوز يتجوز الاول 
نغم. اخدت نفس بصوت عالي وبعدين قالت ومالو 
مالك. يعني مش زعلانه 
نغم. لا طبعا 
رواية القلب المجروح بقلمي نور عصام
مالك. ربنا يخليكي ليا حبيبتي وبعدين قالها هو شاف بنت وعجبته وعاوز يتجودها علطول وبس يتم جوازه منها بنتجوز علطول انتي عرفه اني جاهز
نغم.  ربنا يتتم بخير وفونها رن
مالك. مين
نغم.  ماما وفتحت حبيبتي خير 
امها.  متتأخريش انهارده علشان ف عريس جاي 
نغم. قبل تكمل قالت ماما هو كل يوم 
امها. المره دي ابوكي مصمم ومش عاوزه مشاكل
نغم. بعصبيه قالت مش موافقه يا ماما واللي عوزين تعملوه اعملوه انا خلاص جبت اخري معاكم
امها. اعقلي يا نغم العريس كويس وابن ناس 
نغم. انا مالي ابن ناس ولا ابن ستين ف سبعين الله
امها.  انا قولتلك وانتي عرفه ابوكي 
نغم. بزعل قالت مع السلامه يا ماما وقفلت 
مالك. حبيبتي اهدي خلاص انا ممكن اروح اتكلم مع بابا
نغم. لا لا يا مالك بابا عصبي قوي وهيعند معايا وخصوصا وانا طول الفتره اللي فاتت برفض وبتحجج بالتعليم 
مالك. طيب والعمل دلوقتي اسيبك كدا يعني ولا ايه
نغم. انا هتصرف 
مالك. مش هينفع يا نغم لازم اروح لابوكي 
نغم.  طيب شوف موضوع محمود الاول وبعدين نتكلم معاه
مالك. انتي اتجننتي افرضي ابوكي وافق عالعريس 
نغم. متقلقش انا مش هوافق 
مالك.  مش مرتاح ومش موافق علي كلامك 
نغم. معلش علشان خاطري انا مش عاوزه عند مع بابا وخصوصا عمي لانو زي ما انت عارف ان ابنه عاوز يتجوزني ووقتها عمي هيحرض بابا عليا بقلمي نور عصام
مالك. يعني ايه بقا عوزاني اقعد كدا اتفرج 
نغم. لا حبيبي انا بس اروح اشوف ايه الموضوع واتصرف زي كل مره وارفض وخلاص واهو تكون انت كمان خلصت من موضوع محمود وابتسمت وقالت ونتحوز بقا يا مالك قلبي
مالك. ابتسم ابتسامه حزينه 
نغم. حست بيه قعدت عالمكتب ومسكت ايده وقالت مالك يا قلب نغم ليه مش مرتاح متخافش
مالك. خايف يا نغم حاسس ان الدنيا هتوقف ضدي
نغم. انت مش عندك ثقه فيا
مالك. طبعا بس بردو خايف مش عارف ليه 
نغم. مالت علي ايده وباستها وقالت طول ما ايدي ف ايدك وقلبي مليان بحبك عمر ما حد هيقدر يفرقنا ابدا
جروب روايات بقلم نور عصام
مالك.  يارب خير وبعدين قالها يلا ياروحي علي شغلك
نغم. بمرح بتطردني يادكتور
مالك. ايون
نغم. مااااشي وخرجت وكلها خوف وقلق وخصوصا بعد كلام مالك معها وراحت حكت ل حنين
حنين. متقلقيش يا نغم ارفضي واعملي اي حاجه طفشي ببها العريس زي كل مره وان شاء الله خير 
نغم.  اتنهدت وسكتت
وبعد انتهاء العمل
حنين. يلا يا بنتي سلمي خلينا نمشي 
نغم. حاضر بمضي اهو وبعدين قالت طيب معلش هروح اشوف مالك كدا 
حنين.  الله يسهلوو
نغم. بهزار قالت بطلي قر الله يحرقك هو احنا ناقصين
حنين.  هههههههه يلا يا ختي ومتتأخريش
نغم. راحت علي مكتب مالك وحبطت ودخلت 
مالك. تعالي يا حبيبتي
نغم. ايه دا انت لسه ما غيرت هو انت مش ماشي ولا ايه
مالك.  د محمد اتصل عليا وقالي انو هيتأخر شويه وانا هستناه بس يجي وامشي
نغم.  اممم يعني مش هتخرج معايا 
مالك. معلش يا قلبي بقا الشغل انتي عرفه 
نغم.  ولا يهمك يا مالك قلبي 
مالك.  ابتسم وقالها طيب امشي بقا احسنلك
نغم.  لا مش همشي 
مالك.  هقوملك والله وانتي عرفه اني خلاص فاض بيا 
نغم.  ههههه
مالك. بحب قالها تسلميلي وتسلملي ضحكتك الحلوه 
نغم. ويخليك ليا حبيبي
مالك. لسه هيرد عليها محمود اتصل عليه فتح وقال دايما ياحودا كدا تيجي ف اوقات بايخه زيك
محمود.  ههههههه هي الموزه عندك ولا ايه 
مالك.  اه يا خويا 
محمود. احنا أسفين ياكتور وبعدين قاله انا روحت ل جلال وكلمته وهو كلم ابو العروسه واليوم اخر النهار هنروحلهم
مالك.  ومستعجل كدا ليه يا بني 
محمود. همووووت من جمالها والله تهبل 
مالك. ابتسم وبص ل نغم وف نفسه قاله اومال انا اعمل ايه وبعدين قاله تمام متقلقش انا بس شويه كدا وجاي باذن الله 
محمود.  توصل بالسلامه وقفل 
نغم.  ايه خلاص رايحين تخطبو 
مالك. ايوا عقبالنا يا قمر
نغم.  احرجت وقالت طيب انا همشي بقا اروح اشوف المصيبه اللي مستنياني ف البيت 
مالك.  حبيبتي  
نغم.  متقلقش 
مالك. بحبك
نغم.  وانا بموت فيك ومشيت
وبعد بعض الوقت
نغم. وصلت البيت ودخلت اوضتها
مالك.  اتصل عليها
نغم.  حبيبي
مالك.  وصلتي
نغم. ايوا لسه دلوقتي
مالك. طيب خلي بالك علي نفسك 
نغم.  قبل ترد امها دخلت عليها بصوت هامس قالت خليك معايا اوعي تقفل
مالك. تمام ياعمري
امها.  يلا يا نغم علشان تاكلي وتجهزي 
نغم. يا ماما حرام عليكم هو بالعافيه
امها.  يا بنتي دا عريس كويس وليه ترفضي
نغم.  بصراحه كدا يا ماما في واحد تاني 
امها. بتسرع ومجاش ليه ولا بيلعب بيكي
نغم. اهدي يا ماما هو كان عاوز يجي وانا اللي كنت بقوله لما اخلص تعليم وعلشان خاطري يا ماما كلمي بابا تاني
ابوها. دخل وقالها تكلمني ف ايه يا ست نغم
نغم. بخوف قالت بابا
ابوها.   ايوا يا ختي يلا جهزي نفسك علشان الناس كلها شويه ويجو ومش عاوز اي حاجه تبوظ الجوازه فاهمه
نغم. بخوف قالت بس انا مش موافقه يا بابا 
رواية القلب المجروح بقلمي نور عصام
ابوها.  بغضب يعني ايه مش موافقه وقرب منها وقال انا صبرت عليكي كتير اربع سنين وانتي بترفضي واقول خليها علي راحتها حتي ابن عمك رفضتيه لكن لحد كدا وكفايه
نغم.  طيب بلاش العريس دا يا بابا واي حد هيجي تاني هوافق عليه
عمها.  دخل وقالها عريس تاني مين يابت 
نغم.  ارجوك ياعمي
عمها.  قاطعها وقالها البت اللي ترفض من غير سبب وف الأخر تيجي تقول لو حد تاني جه غير دا انا هوافق تبقي معيوبه يا بنت اخويا
ابوها. جن جنونه وراح عليها ومسكها من شعرها وقالها رودي علي عمك سبب رفضك ايه احسن اموتك انهارده
نغم.بعياط قالت يا بابا انته عرفني كويس انا عمري ما اغلط
ابوها.  اربع سنين ترفضي وخصوصا السنتين الاخيره جالك عرسان كتير وكلهم محترمين يبقي ليه انطقي وضربها علي وشها عدة ضربات متتاليه
امها.  اهدي يا ابو نغم مش كدا بنتك متربيه 
عمها. بنتك هتجبلنا العار ودي أخرة دلعك فيها
امها.  انتبه لكلامك يا سعد انا بنتي متربيه احسن تربيه وانت عارف كدا كويس وإلا مكنتش طلبتها لابنك اكتر من مره
عمها.  بغيظ منها قالها اومال بترفض ليه لما هي متريه إلا اذا   كانت خايفه من الفضيحه
ابوها. من كلام عمها انهال عليها بالضرب وقالها هتتجوزي العريس اللي جاي وإياك اسمع صوتك غير بانك موافقه وتقابلي الناس وانتي مبسوطه فاهمه وزئها عالسرير 
امها.  اخدتها ف حضنها وطبطبت عليها وقالت منك لله يا سعد انت السبب ف تعصيب ابوها نور عصام
نغم.  بدموع قالت علشان خاطري يا ماما انا مش عاوزه اتجوزه في واحد تاني انا بحبه وهو بيحبني وهخليه يجي بكرا يتقدملي ارجوكي يا ماما اعملي حاجه
 جروب روايات بقلم نور عصام 
امها. غصب عني يا بنتي معتش ينفع اعمل حاجه دلوقتي انتي شايفه ابوكي وعمك وبعدين قالت حبيبتي اقعدي معاه ولو معجبكيش هكلم ابوكي تاني بس اسمعي الكلام علشان خاطري واخدتها ف خضنها تاني
نغم.  مستحيل يا ماما اتجوزه
مالك. عامل زي المجنون وفكر اكتر من مره يروح بيت ابوها لكن وقتها العناد والعصبيه هما اللي هيتكلمو وخصوصا ف وجود عمها وعمال يلف حولين نفسه وقال يارب ساعدني
 وبعد ثلاث ساات وصل العريس واهله
ابو نغم وعمها رحبو بيهم ودخلو
امها سلمت عليهم وراحت تجهز واجب الضيافه وبعد شويه دخلت وقالت نورتونا
ام العربس. منوره بيكم يا حبيبتي وبعدين قالت ممكن نشوف العروسه اللي جننت عريسنا
ابو نغم. قال لامها نادي نغم 
امها. راحت لعندها واول مادخلت انصدمت ..
google-playkhamsatmostaqltradent